SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is een gebrek aan ervaring. Je kwam voor het eerst in een andere positie. Voorheen was je positie: Ik wil een vriendin maar dat lukt niet. Toen kwam je in de positie dat een meisje had, en meteen voelt dat anders en ben je weer in verwarring. Het pad is het doel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, het is vooral verwarrend omdat ik dacht dat dat mijn leven betekenis zou geven. Ik weet nog steeds niet goed wat daar nou uiteindelijk voor moet gaan zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 15-07-2011 15:44:45 ]The view from nowhere.
Kijk dat gaat je dus nooit lukken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik geheim voor haar kan houden dat ik niet lekker in mijn vel zit en sociaal wat zwakker ben. Ik wil eigenlijk helemaal niet dat ze daar dan achter komt.
Maar als ze er wel achter komt dan zal ze inderdaad wegrennen denk ik.
Daarom moet je met iemand praten die je hier beter inzicht in heeft en jou daar meer inzicht in kan geven. Want ik zou me ook niet in mijn eentje niet uit de situatie waar jij in zit kunnen redden. Ik denk niemand niet.quote:[..]
Ben het eigenlijk al lang met je eens, maar dan ga ik nooit meer een vriendin vinden. Want zoals het er nu voor staat heb ik eigenlijk geen goed beeld van hoe ik het moet gaan fixen. Ik heb geen idee waar ik over een paar jaar ben![]()
Oefenen met vrouwen kan geen kwaad. Zelfvertrouwen opbouwen is namelijk nooit mis. Maar bedenk je goed of het wel verstandig is om een vrouw in jou wereld te trekken die niet zo rooskleurig is.quote:Ik weet nog niet hoe ik mezelf kan fixen en ik wil die wachttijd tot dat ik het wel weet graag wat comfortabeler maken met een vriendin. En zelfs als dat ook een slecht idee is, dan nog kan het denk ik geen kwaad om te leren versieren, flirten en al die andere dingen die ik niet snap. Sterker nog, misschien lost het ook het gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde al een beetje op: Ik zou er veel voor geven om te leren hoe ik gesprekken met vrouwen aanknoop, oogcontact kan maken met vrouwen![]()
Ik snap dat je gaat denken na al die jaren. Want al die jongens die een vriendin hebben zijn toch ook gelukkig, dus dan word ik toch ook vanzelf gelukkig als ik een vriendin krijg?quote:Ik weet gewoon niet goed wat ik wel moet doen, en daarom maak ik die vriendin in mijn hoofd zo belangrijk. Het lijkt een quick fix voor veel problemen en voorlopig zie i geen betere optie om al mijn problemen op te lossen.
Je moet je denkwijze veranderen en daar kunnen wij je niet bij helpen van achter onze PCtjes en laptopjes. Het spijt me dat ik daar opnieuw over moet beginnen maar voordat moet je hulp zoeken. Anders blijf je vastgeroest in oude en foute denkwijze's die je geen meter vooruit helpen.quote:Het punt is: ik geef jullie gelijk: die focus op het krijgen van een vriendin is niet goed en het zou beter zijn om voordat ik een relatie aanga eerst veel sterker in mijn schoenen te staan. Alleen zie ik geen andere optie dan het krijgen van een vriendin om dingen op te lossen. Het punt is, ik heb gewoon niet veel keuze zolang ik geen andere opties heb en daardoor moet ik tegen jullie advies (waar ik het mee eens ben) heen gaan. Ik moet namelijk toch iets doen.
Jaja, emotionele prietpraat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef formerjellybean het volgende:
Dat van het definitieve punt heb ik ook wel bereid , alleen het punt is dat als ik hem weer zie het vaak weer fout gaat, dan doe ik dingen die ik van mezelf niet gewend ben.
Op het moment ben ik wel sterk maar ik hoop voor mezelf dat het sterk zijn nu ook blijvend is en niet een tijdelijk iets.
Vind ik een erg rare reactie, aangezien ik nooit opschep over dingen. Ik heb vroeger al geleerd dat ik niet mag opscheppen van mijn ouders.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo'n raadsel is dat niet hoor als die in het echt ook zo opschept over ouders en spullen dan kan ik dat goed voorstellen en waarschijnlijk is het een engels meisje uit de arbeidersklasse en vind ze het moeilijk dat ze het zelf niet zo breed heeft.
Misschien mede omdat jij wel eens gezegd hebt het doodnormaal te vinden dat jouw vader je rijbewijs betaald, en dat je het zonde van je geld zou vinden en er niet eens aan begonnen was als je het zelf zou moeten betalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Vind ik een erg rare reactie, aangezien ik nooit opschep over dingen. Ik heb vroeger al geleerd dat ik niet mag opscheppen van mijn ouders.
Ook vind ik het apart dat jullie zeggen dat ik verwend ben (ik word sowieso moe van mensen die dat beweren, ook IRL) - ik ga zondag naar Afrika toe om ook iets bij te dragen daar. Ik ben naar veel arme landen geweest om iets bij te dragen. Wat denken jullie, dat ik daar alleen maar ga genieten?Ik werk voor mijn geld, al is dat feitelijk niet eens nodig. Ik studeer, ook is dat feitelijk niet eens nodig. Jullie kennen mij niet eens, weten niet wat ik heb meegemaakt etc, dus hoe kan je dan oordelen op basis van een paar posts dat ik verwend ben?
Ik word doodmoe van mensen die altijd maar oordelen terwijl ze niets weten van de situatie. Ik maak dit eigenlijk al van kleins af aan mee, er zijn áltijd mensen die beweren dat wij verwend zijn en daarom maar dom doen tegen ons. Wij zijn echt niet verwend.
Ik kan me niet inleven? Ik kan me heel goed inleven in haar, ik begrijp haar heel goed en ik weet dat ik niet eerlijk ben geweest (heb m'n excuses al aangeboden) maar ik heb simpelweg geen zin meer in haar en ik ben geirriteerd aangezien ze mij heeft laten wachten. Ook ga ik binnenkort op vakantie met vrienden en daar leer ik genoeg andere (en wss leukere) meisjes kennen.
Nou ik ben allesbehalve rijk maar mijn moeder betaalt straks ook mijn rijbewijs en als zij dat niet kan om een of andere reden. Dan ga ik er ook niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien mede omdat jij wel eens gezegd hebt het doodnormaal te vinden dat jouw vader je rijbewijs betaald, en dat je het zonde van je geld zou vinden en er niet eens aan begonnen was als je het zelf zou moeten betalen.
En dat je helemaal geen zin had in je vakantie naar Afrika maar dat je mee moest, daar ben je op terug gekomen ofzo dat het nu opeens wel een teken van je goedheid is?
Als een malle.quote:
Ok, nu ben je verwend.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben allesbehalve rijk maar mijn moeder betaalt straks ook mijn rijbewijs en als zij dat niet kan om een of andere reden. Dan ga ik er ook niet aan beginnen.
Ik vind het ook normaal. Ik ga na mijn vakantie zelfs een spoedcursus doen en mag vervolgens een auto uitzoeken (net zoals mijn broer en zus), dat maakt mij nog steeds niet verwend. Ik heb gewoon het geluk dat mijn ouders dingen voor mij kunnen betalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien mede omdat jij wel eens gezegd hebt het doodnormaal te vinden dat jouw vader je rijbewijs betaald, en dat je het zonde van je geld zou vinden en er niet eens aan begonnen was als je het zelf zou moeten betalen.
En dat je helemaal geen zin had in je vakantie naar Afrika maar dat je mee moest, daar ben je op terug gekomen ofzo dat het nu opeens wel een teken van je goedheid is?
Ik kan dit alleen maar beamenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
LeidenEen mooi historisch stadje.
Even op de fiets naar Alphen. Het kan allemaal
[..]
Eind goed, al goed. Dat is een mooi voorbeeld van erin groeien. Je wordt zelfverzekerder als je tevreden bent met wat je hebt. En jeugdproblemen maken je tot een beter mens.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef formerjellybean het volgende:
Welkom terug maar serieus wat moet ik doen als die wel contact opneemt ???
Als vrij veel mensen vinden dat je verwend bent moet je het misschien bij jezelf zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ok, nu ben je verwend.
[..]
Ik vind het ook normaal. Ik ga na mijn vakantie zelfs een spoedcursus doen en mag vervolgens een auto uitzoeken (net zoals mijn broer en zus), dat maakt mij nog steeds niet verwend. Ik heb gewoon het geluk dat mijn ouders dingen voor mij kunnen betalen.
Tuurlijk heb ik er ergens geen zin in, aangezien daar helemaal geen luxe is, en dan ook helemaal niet; electriciteit die uitvalt, raar eten, vieze beesten etc. Verheugen doe ik me er ook niet op, maar ik wéét dat het voor een goed doel is en dat andere mensen er beter van worden. En natuurlijk ben ik nieuwsgierig.Maakt mij dat verwend? Kom op zeg..
Afgunst?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als vrij veel mensen vinden dat je verwend bent moet je het misschien bij jezelf zoeken.
En het is vast de optelsom waardoor mensen het vinden.
Dat vind ik ook niet raar, maar ik kan me wel voorstellen dat je anderen voor het hoofd stoot als je zegt dat het doodnormaal vind om zoiets te krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik ben allesbehalve rijk maar mijn moeder betaalt straks ook mijn rijbewijs en als zij dat niet kan om een of andere reden. Dan ga ik er ook niet aan beginnen.
Ik weet niet wat hij allemaal heeft, hij komt een klein beetje verwend over qua sommige dingen. Maar so what? Hij studeert en hij werkt gewoon hij kan ook op zijn luie reet gaan zitten en niks doen. Gewoon leven en laten leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als vrij veel mensen vinden dat je verwend bent moet je het misschien bij jezelf zoeken.
En het is vast de optelsom waardoor mensen het vinden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef deelnemer het volgende:
Wat vinden jullie van de zweefteef levensfilosofie (was overigens verliefd toen ik dit schreef. Na een wandelvakantie in de bergen):Goed geschreven, spreekt me wel aan dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Mij kan het ook weinig interesseren wat hij heeft of krijgt, maar hij maakte zich blijkbaar druk over dat veel dat over hem zeggen. Dus misschien kan hij dan ook eens bij zichzelf kijken als hij het zo vaak te horen krijgt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij allemaal heeft, hij komt een klein beetje verwend over qua sommige dingen. Maar so what? Hij studeert en hij werkt gewoon hij kan ook op zijn luie reet gaan zitten en niks doen. Gewoon leven en laten leven.
Je kan geld gewoon wat makkelijker uitgeven dan anderen, zo lijkt het tenminste. Ik stoor me er niet aan en misgun het je verder ook niet ofzo.quote:
Haha, suckerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef MissionPhailed het volgende:
Huh, topic 201 alweer ... ??
Afijn, afgelopen werkweek bijna 'n date gehad. Er was een mailwisseling gaande met een vrouwelijke collega die echter op een andere vestiging werkzaam is. Enkele dagen geleden vroeg ze me hoe ik mezelf zou omschrijven. Ik was van plan mezelf realistisch te omschrijven en aldus geschiedde; ik antwoordde dat ik een persoon ben met (zeer) positieve instelling, maar tegelijkertijd ook gierig, gemakzuchtig en met de charme van een frikandel. Ik schreef verder dat vrijheid een hoge prioriteit heeft in mijn leven en dat ik kinderen haat.
Hierop haakte ze echter af, desalniettemin ben ik nog altijd van mening dat een realistische karakterschets zeer zeker in je voordeel kan uitpakken bij een date.
Verwaand.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:37 schreef Mpj het volgende:
ik ben geirriteerd aangezien ze mij heeft laten wachten.
Ik hou echt van kinderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Haha, suckerzelfs de grootste datingnitwit weet dat dat niet erg slim is
Dat je zegt gierig te zijn betekent dat je haar niet snel zult verwennen en dat het waarschijnlijk niet echt van harte gaat wanneer je het echt doet - althans, zo kan ze het mogelijk (waarschijnlijk) hebben opgevat
Gemakzuchtig zegt haar vast dat je geen moeite voor haar zult willen doen.
De charme van een frikandel... Lompe boer, dus?
Je houdt van je vrijheid.. Op het gebied van relaties? Want ik zou dan denken dat je graag met andere vrouwen zou blijven flirten![]()
En je haar kinderen? Zeker geen daddy-material, dus
!
Maar ik snap wel waarom je dit zo hebt aangepakt.
Die ene uitzondering die je dan nog leuk vindt () is dan wel gelijk een goede match voor je. En geen verrassingen
Sucker?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Haha, suckerzelfs de grootste datingnitwit weet dat dat niet erg slim is
Dat je zegt gierig te zijn betekent dat je haar niet snel zult verwennen en dat het waarschijnlijk niet echt van harte gaat wanneer je het echt doet.
Gemakzuchtig zegt haar vast dat je geen moeite voor haar zult willen doen.
De charme van een frikandel... Lompe boer, dus?
Je houdt van je vrijheid.. Op het gebied van relaties? Want ik zou dan denken dat je graag met andere vrouwen zou blijven flirten![]()
En je haar kinderen? Zeker geen daddy-material, dus
!
Maar ik snap wel waarom je dit zo hebt aangepakt.
Die ene uitzondering die je dan nog leuk vindt () is dan wel gelijk een goede match voor je. En geen verrassingen
Ach maak je niet druk jongen. Mensen die het wat breder hebben zullen dit altijd naar hun hoofd geslingerd krijgen. Daarnaast zijn wel allemaal nogal kortzichtig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Mpj het volgende:
Het is niet leuk om zulke dingen te horen, geloof mij. En al helemaal omdat het niet zo is. Ik kreeg vroeger altijd al rot opmerkingen naar mijn hoofd toe dat ik verwend was, en altijd opmerkingen als: van je pappie gekregen blabla. Laatst ook weer toen mijn zusje en ik in de nieuwe cabrio van mijn vader reden, schreeuwde er iemand ook weer zo'n onnozele opmerking naar ons. En geloof me, ik gedraag me héél normaal. Het is gewoon een feit dat mensen kortzichtig zijn, en de reacties van jullie bewijzen dat wel weer.
Dat geld maakt niet uit Mpj. Dat je het luxer hebt is je gegund.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Mpj het volgende:
Het is niet leuk om zulke dingen te horen, geloof mij. En al helemaal omdat het niet zo is. Ik kreeg vroeger altijd al rot opmerkingen naar mijn hoofd toe dat ik verwend was, en altijd opmerkingen als: van je pappie gekregen blabla. Laatst ook weer toen mijn zusje en ik in de nieuwe cabrio van mijn vader reden, schreeuwde er iemand ook weer zo'n onnozele opmerking naar ons. En geloof me, ik gedraag me héél normaal. Het is gewoon een feit dat mensen kortzichtig zijn, en de reacties van jullie bewijzen dat wel weer.
Trek het je niet zo aan... Het is pure afgunst.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Mpj het volgende:
Zo erg waren de reacties op jou net helemaal niet, maar zelf kan je ook aardig kortzichtig zijn dus dat brengt het weer in evenwicht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Mpj het volgende:
Oeps, gevoelig punt nummer tweequote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo erg waren de reacties op jou net helemaal niet, maar zelf kan je ook aardig kortzichtig zijn dus dat brengt het weer in evenwicht.
Je moet je er gewoon niet zo druk om maken, je lijkt wel een beetje een wijf zo hoor.
To suck = zuigen ---> Sucker = iemand die zuigt --> Je zuigtquote:
Mee eens.quote:Ik kan die zaken in de karakterbeschrijving wel weglaten, maar dan draai ik de tegenpartij een rad voor de ogen. Je positiever voordoen dan dat je daadwerkelijk bent doet een (beginnende) relatie meestal in de soep lopen. Realisme is hét sleutelwoord en bovendien heeft het een efficiënte filterende werking.
Valt wel mee denk ik, ik zou er bijv. zo al op reageren want ik ben precies zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Tu suck = zuigen ---> Sucker = iemand die zuigt --> Je zuigt
[..]
Mee eens.
Alleen schat ik de kans wel aardig groot in dat er niets door dat enorm dichte filter van jou heenkomt
Dat moet je afwegen aan de hand van haar argumenten. Dan is het niet vreemd dat het een paar dagen duurde. Ze had namelijk besloten er een punt achter te zetten. Maar niet omdat ze je niet aantrekkelijk vindt, maar omdat ze geloofde dat ze niet goed genoeg was. Dat is geen afwijzing, maar zelfbescherming. Ze is bang dat het alleen maar ellende brengt.quote:
Ik krijg het ook weleens te horen en dan met name van mensen die elk dubbeltje drie keer om moeten draaien en op het einde van de maand amper geld hebben voor een blik bonen. Gewoon afgunst dus. Niet te druk over maken en lekker je eigen ding doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:59 schreef Mpj het volgende:
Zuig jij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Tu suck = zuigen ---> Sucker = iemand die zuigt --> Je zuigt
Oh shitquote:
Insgelijks!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:20 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geen idee, maar het voelt wel goed (als Happygirl opduikt).
Oh, kijk eens aanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, ik zou er bijv. zo al op reageren want ik ben precies zo.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:28 schreef deelnemer het volgende:
Wat vinden jullie van de zweefteef levensfilosofie (was overigens verliefd toen ik dit schreef. Na een wandelvakantie in de bergen):....prachtige, intelligente en glashelder verwoorde bijdrage pv3!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man's mind is a beautiful thing![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goed geschreven, spreekt me wel aan dit.![]()
Ik voel dat de tijd rijp is voor een zweefteven topic-deel. Met free hugs (zie hierboven).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:42 schreef Galene het volgende:
[..]
....prachtige, intelligente en glashelder verwoorde bijdrage pv3!
A man's mind is a beautiful thing
Dat vond ik ook nogal raar inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor dat meisje. Hoe ze sowieso weet dat die andere vriendinnen net zo rijk en verwend zijn als hem, waardoor ze zich nu minderwaardig voelt, vind ik een raadsel overigens.
Je bent de twee voorgaande vakanties nog vergeten. Hij heeft het vaak genoeg gemeldt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan... Het is pure afgunst.
Ik kan er ook jaloers van worden hoor dat je drie weken naar Afrika en daarna ook nog 10 dagen op feestvakantie kan. Bijna iedereen die zich een slag in de rondte werkt krijgt dat nog niet voor elkaar. Het feit dat jij het wél kan op jouw leeftijd wijst erop dat je geld niet van hard werken komt, en dus ben je verwend (je krijgt het tenslotte van paps en mams). En dat maakt mensen jaloers, want wie wil dat nou niet hè.Tel je zegeningen en zeur niet, of ga ervoor werken en merk dat het op die manier niet gaat (maar dan krijg je in elk geval niet meer te horen dat je verwend bent).
Je hebt je nieuwe man al gevonden, spreek eens wat af zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:42 schreef Galene het volgende:
[..]
....prachtige, intelligente en glashelder verwoorde bijdrage pv3!
A man's mind is a beautiful thing
Engeland is meer een klassemaatschappij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor dat meisje. Hoe ze sowieso weet dat die andere vriendinnen net zo rijk en verwend zijn als hem, waardoor ze zich nu minderwaardig voelt, vind ik een raadsel overigens.
Dat zijn alle landen, wij ook, zelfs degene die zich als klasseloze maatschappij zien, zoals Japan. Daar zal nooit veel verschil in zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Engeland is meer een klassemaatschappij?
Je hebt mensen die rijk zijn maar waar nooit afgunstig tegen wordt gedaan en je hebt mensen waarbij dat wel het geval is (Mpj). Dat verschil komt misschien toch ergens vandaan. Of men vindt hem gewoon minder likable of zo, kan ook nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je bent de twee voorgaande vakanties nog vergeten. Hij heeft het vaak genoeg gemeldt.
Het is gewoon de manier waarop het gebracht wordt. Axel1988 heeft het ook goed, zelf voor elkaar gekregen en door het geluk dat hij op jonge leeftijd al snel de juiste mensen heeft leren vinden. Krijgt hij commentaar? Volgens mij niet.
Als je het dus je hele leven lang al hoort, etaleer je het op een bepaalde manier dat het mensen opvalt. Waarom denk je dat die meid uit London na 1-2 dagen al gelijk weet dat hij het heel goed heeft en zijn vriendinnetjes ook?![]()
Dan ga je al snel worden gezien als een soort Justin Bieber of Rebecca Black. Dat is ook deels afgunst en jaloezie, maar mensen hebben wel een punt om die twee niet te mogen.
Zo lang we nog geen onaanraakbaren hebben zoals in India valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zijn alle landen, wij ook, zelfs degene die zich als klasseloze maatschappij zien, zoals Japan. Daar zal nooit veel verschil in zitten.
Je hebt mensen die het zelf bij elkaar geveegd hebben en mensen die het in de schoot geworpen krijgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt mensen die rijk zijn maar waar nooit afgunstig tegen wordt gedaan en je hebt mensen waarbij dat wel het geval is (Mpj). Dat verschil komt misschien toch ergens vandaan. Of men vindt hem gewoon minder likable of zo, kan ook nog.
Ja, ik beperk me nog even tot sterk ontwikkelde maatschappijen en geen vuilstortplaats als India.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo lang we nog geen onaanraakbaren hebben zoals in India valt het allemaal wel mee.
Maar dat zie je er niet echt aan af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt mensen die het zelf bij elkaar geveegd hebben en mensen die het in de schoot geworpen krijgen
Dat denk ik wel, iemand die nog op school zit kan echt geen 4 vakanties zelf betalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat zie je er niet echt aan af.
Ah zo, wel als hij lang heeft gespaard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, iemand die nog op school zit kan echt geen 4 vakanties zelf betalen.
Galene heeft al een droomman. De echt leuke vrouwen zijn natuurlijk al bezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe man al gevonden, spreek eens wat af zou ik zeggen.
Fixed.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Galene heeft al een droomman. De echt leuke vrouwen mensen zijn natuurlijk al bezet.
Wat deelnemer zegt, er zijn natuurlijk uitzonderingen!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou.....bedankt voor het "compliment" Mera
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat deelnemer zegt, er zijn natuurlijk uitzonderingen!![]()
Maar de uitspraak dat alle leuke mensen bezet zijn is wel een bekende voor zoekenden.
Ik kan er daarom ook serieus niet over uit dat ik nu een echt leuke en bovendien góede vent heb gevonden die nog single was.Luck, I guess.
En veel relaties (1/3 van de huwelijken) gaan dan ook kapot.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alles kan kapoten er is ook een gezegde: er is altijd een betere
Jep, ze zijn of al bezet, of te jong of oud, of ze hebben al kinderen. Of ze wonen te ver weg...enz enz.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar de uitspraak dat alle leuke mensen bezet zijn is wel een bekende voor zoekenden.
...voor elkáár.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En veel relaties (1/3 van de huwelijken) gaan dan ook kapot.
Of die mensen zijn allemaal niet leuk.
Niet leuk genoeg meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En veel relaties (1/3 van de huwelijken) gaan dan ook kapot.
Of die mensen zijn allemaal niet leuk.
Dit idd, en proberen een aantal 'eisen' voor jezelf te verminderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jep, ze zijn of al bezet, of te jong of oud, of ze hebben al kinderen. Of ze wonen te ver weg...enz enz.
Maar ik denk dat je een relatie ook een beetje moet maken. De kans dat je iemand vind die meteen helemaal bij je past is gewoon onrealistisch. Je moet elkaar ook gewoon ruimte kunnen geven om elkaar te leren kennen.
Mooi, die mislukte pogingen heb ik dan in elk geval alvast achter de rug!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dit idd, en proberen een aantal 'eisen' voor jezelf te verminderen.
Dat gaat na een aantal mislukte pogingen gelukkig vanzelf.
Heel goed, leer je alleen maar van tochquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mooi, die mislukte pogingen heb ik dan in elk geval alvast achter de rug!
Ik heb er ECHT WEL veel van geleerd! En 't werd ook elke keer weer leukerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heel goed, leer je alleen maar van toch
Waar zie jij dat dan? Zie ik helemaal niet iig.quote:quote:
Op donderdag 14 juli 2011 23:53 schreef Galene het volgende:
Het beeld van mijn droomman -NB die heb ik gevonden he!
Dit schreef ik een maand voordat ik hem ontmoette:
[dit is] een man die in zijn schaamteloze mannelijkheid mij meer kan openen en kan laten bloeien en groeien dan dat ik dat alleen of op mijzelf kan. Hij is te vertrouwen en daarmee bedoel ik dat hij diep en integer is: hij weet wie hij is, is onbevreesd om zowel naar binnen als buiten af te reizen en te worstelen met het lichtste licht en de donkerste donkerte, weet waar hij naar toe wil en hoe hij dat gaat doen: hij heeft zijn innerlijk zwaard met moed en zelfvertrouwen in de grond geplaatst en is boven alles gecommitteerd aan zijn hoogste waarheid van wie hij is. Dat te leven is zijn grootste prioriteit op deze mooie aardkloot.
quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 01:45 schreef firefly3 het volgende:
Een vrouw vind het geweldig om meegenomen te worden in de wereld van de man "op het witte paard." Waar hij haar meeneemt op avontuur, waarbij hij emotioneel stabiel is en waarbij ze zich geheel veilig bij voelt. Hij weet precies waar ze allebei naar toe gaan, en zal haar geen pijn doen. Hij houd rekening met haar gevoelens, maar zegt wel wanneer hij het ergens niet mee eens is. Wanneer ze emotioneel word, is hij diegene die haar vast houd en begeleid.
[quote]deelnemer schreef: Toch een grote overeenstemming.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Galene heeft al een droomman. De echt leuke vrouwen zijn natuurlijk al bezet.
En nu nog leuker? Hoe jong is deze jongedame nu?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Galene het volgende:
[..]
hihi
was 10 jaar alleen hoor en toen ook leuk :-)
Is er ook meer om van te houden dan 10 jaar geleden? Hoe heb je dat gedaan meer van jezelf gaan houden?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef Galene het volgende:
...nee klopt niet wat ik zei, ik hou nu meer van mezelf dan tien jaar geleden.
Yep, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Toen ik single was, was ik ook leuk en riep ik ook bij tijd en wijlen dat 'alle echt leuke mannen bezet waren'. Ik herken me in mera die schreef:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
Nonsens dat alle leuke mensen bezet zijn. Ik zie zat leuke vrouwen om mij heen die nog single zijn.
Bovendien ben ik ook ongelooflijk leuk. En single
quote:Ik kan er daarom ook serieus niet over uit dat ik nu een echt leuke en bovendien góede vent heb gevonden die nog single was.
Dat je dat denkt is alleen maar omdat je zoekt naar bevestiging dat mensen leuk zijn. Iemand die wel leuk is én bezet is automatisch leuker. Hij is toch niet voor niets bezet? Als single moet je iets beter je best doen om je hoofd boven het maaiveld uit te steken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:55 schreef Galene het volgende:
[..]
Yep, dat bedoelde ik eigenlijk ook. Toen ik single was, was ik ook leuk en riep ik ook bij tijd en wijlen dat 'alle echt leuke mannen bezet waren'. Ik herken me in mera die schreef:
[..]
..eerste vraag begrijp ik niet, hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er ook meer om van te houden dan 10 jaar geleden? Hoe heb je dat gedaan meer van jezelf gaan houden?
Verkapte poging om je leeftijd enzo te weten te komenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef Galene het volgende:
[..]
..eerste vraag begrijp ik niet, hoe bedoel je precies?
Hoe ik dat heb gedaan? 10 jaar geleden kwam ik uit een landurige (passionele, doch destructieve) relatie, waarin veel patronen bloot kwamen te liggen, die terugvoerden naar m'n kindertijd, gezin enz. Die zaken onder ogen gekomen en aan gewerkt, geheeld. Compleet en volwassen geworden. Zoiets. :-)
waarom zou je dat niet kunnen? mensen groeien, net als planten, dieren en al wat leeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verkapte poging om je leeftijd enzo te weten te komen![]()
Dat lijkt mij moeilijk om zoiets te doen. Ik zou willen dat ik dat kon.
Hij doet een algemene uitspraak over vrouwen en jij spreekt voor jezelf (als vrouw zijnde). Dus kunnen we toetsen of zijn algemene uitspraak in jou geval klopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Galene het volgende:
[..]
Waar zie jij dat dan? Zie ik helemaal niet iig.
1. Toon
Van mij zijn mijn eigen woorden, -gewauwel of niet- uit mijn eigen hartsverlangen. Ik beweer nergens, -laat staan claim- in een 'mensen ik weet hoe het allemaal in elkaar zit en dat ga ik jullie even vertellen 'een man is dit en dat en vindt dit en dat', als een soort zo is het want ik beweer dat dat zo is- dogma. Firefly doet dat hier wel, en nog wel tav hetgeen hij zelf NIET is, nl een vrouw: 'een vrouw vindt het geweldig' enz. Dat heeft-ie, zo komt dat op mij over, duidelijk ergens vandaan gehaald boekjes/sites, niet zijn eigen woorden, anders stel je dat niet zo -hoe dan ook, het komt op mij iig niet authentiek over en gekunsteld bovendien. Als het in een vraag aan de vrouwen hier werd gesteld zou het al heel anders klinken, dan houdt-ie het bij zichzelf ; 'Ik heb het idee dat/geloof/ben er van overtuigd/heb de stelling dat/wil graag dat vrouwen het geweldig vinden enz', klopt dat/hoe zien jullie dat dames?' Dan zou ik daar als vrouw zijnde op kunnen reageren, maar die interesse is er helemaal niet, want hij claimt daar de waarheid over te bezitten, wat uberhaupt erg bijzonder is. Wat het effect daarvan is, zie mijn vorige posts :-)
Ergo: Firefly heeft merk ik, zijn stelligheid wat ingedamd en da's een prettige ontwikkeling.![]()
2. Inhoudelijk
Ik ben een vrouw en ik herken me er ook niet in. Het doet iig niet veel met me, tis wel schattig, maar ook oppervlakkig 'hij weet precies waar ze allebei naar toe gaan, en zal haar geen pijn doen' -ik heb liever een man die niet bang is om me te kwetsen om trouw te zijn aan zichzelf. Daar zal ik hem zelfs op testen.
En ik val allang niet meer op prinsen op wit, zwart, bruin , gespikkeld of zonder paard. …Ik heb een koning![]()
Oja, dit herken ik wel 'waar hij haar meeneemt op avontuur'! Yes: She wants to be taken on an adventure, not being the adventure.
Hier wordt alleen gezegt dat hij "schaamteloos mannelijk" is. Dat betekent niets, tenzij er zoiets bestaat als een algemeen manbeeld. Maar dat is wat je firefly verwijt als je het hebt over "de toon".quote:dit is] een man die in zijn schaamteloze mannelijkheid mij meer kan openen en kan laten bloeien en groeien dan dat ik dat alleen of op mijzelf kan.
Jij wil een man die zo'n reis maakt en zich er niet vanaf laat brengen, ook niet door jou.quote:Een vrouw vind het geweldig om meegenomen te worden in de wereld van de man "op het witte paard. Waar hij haar meeneemt op avontuur"
Jij spreekt over integer en boven alles gecommitteerd aan zijn hoogste waarheid van wie hij is. Dat is ook een vorm van stabiliteit.quote:waarbij hij emotioneel stabiel is en waarbij ze zich geheel veilig bij voelt.
Weer die reis. Firefly houdt nog wel rekening met jou gevoelens, maar houdt ook vast aan zijn eigen mening.quote:Hij weet precies waar ze allebei naar toe gaan, en zal haar geen pijn doen. Hij houd rekening met haar gevoelens, maar zegt wel wanneer hij het ergens niet mee eens is.
Dat is extra verklaring waarom het aantrekkelijk is een zo'n man te volgen.quote:Wanneer ze emotioneel wordt, is hij diegene die haar vast houd en begeleid.
Om te kunnen veranderen moet je begrijpen wat er niet goed is en hoe je dat kan veranderen. En daar zit bij mij het probleem dat kan ik dus niet. Ik weet waar het probleem ongeveer zit maar de oplossing?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:13 schreef Galene het volgende:
[..]
waarom zou je dat niet kunnen? mensen groeien, net als planten, dieren en al wat leeft.
Toch?
Wat is het probleem dan ongeveer?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om te kunnen veranderen moet je begrijpen wat er niet goed is en hoe je dat kan veranderen. En daar zit bij mij het probleem dat kan ik dus niet. Ik weet waar het probleem ongeveer zit maar de oplossing?
sociale interactie, zelfbeeldquote:
Dat snap ik. Het is niet redelijk om jou dat te verwijten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef Mpj het volgende:
Jullie doen net alsof ik niets uitvoer enzovoort, maar ik heb ondertussen wel twee baantjes (omdat het goed staat op mijn CV en omdat ik het écht leuk vind zoals bij de Maw). Ik ga ondertussen wel naar andere landen toe en niet specifiek om vakantie te vieren (Afrika), maar om hulp te bieden aan de mensen daar.
Ik kan er ook voor kiezen om voor de rest van mijn leven lekker niks te doen en met het geld van mijn ouders smijten, maar mijn ouders hebben mij geleerd dat ik moet werken voor mijn geld al is dat niet nodig. Ik wil wel iets bijdragen aan de maatschappij, ik wil me nuttig voelen, en dat doe ik ook. Integendeel tot sommige mensen hier van dit topic die dag en nacht tot vijf uur online zijn en om drie uur eens hun nest uit gaan.
Ik wil jullie duidelijk maken dat ik helemaal niet verwend ben. Ik loop ook helemaal niet te koop met dingen, mijn ouders hebben mij meegegeven dat we dat niet moeten doen. En die vier vakanties, het klinkt raar, maar eigenlijk vind ik dat vanzelfsprekend. Al is dat het niet, ik ben het alleen maar gewend. Zo ook met mijn rijbewijs en een nieuwe auto, maar ik wéét heus wel dat er mensen zijn die het moeilijker hebben enzovoort, anders zou ik ook niet naar Afrika gaan.
Ik vind het erg jammer, en dat meen ik echt, dat ik altijd te maken krijg met zulke vooroordelen.
haha -jij kan goed even in 1 zin (!) de essentie uit mijn oeverloze woordenberg halen: een echte manquote:deelnemer schreef:
Hij doet een algemene uitspraak over vrouwen en jij spreekt voor jezelf (als vrouw zijnde)
Ik weeg in de interpretie mee alle uitspraken van Firefly over echte mannen. Dat lijkt veel op jou wens naar een man die weet wat hij wil, daarin zijn draai gevonden heeft en zich daarin niet van de wijs laat brengen om een vrouw te behagen. Je kunt het autonoom noemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:34 schreef Galene het volgende:
[..]
haha -jij kan goed even in 1 zin (!) de essentie uit mijn oeverloze woordenberg halen: een echte man![]()
tsja, jij ziet in ff's woorden kennelijk dingen die ik niet zie. Misschien is het ook een kwestie van taal(gebruik). Zijn woorden spreken mij niet aan, om het zo maar te zeggen. + de manier waarop.
Anderen geloven sneller in jou als jij ze daarin voorgaat.quote:
Is het nu alweer te zweverig?quote:
Inderdaad wij zijn hartstikke leuk en nog niet bezet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:43 schreef Mystikvm het volgende:
Nonsens dat alle leuke mensen bezet zijn. Ik zie zat leuke vrouwen om mij heen die nog single zijn.
Bovendien ben ik ook ongelooflijk leuk. En single
Yesyesyes. Autonoom. Klopt/klinkt helemaal.quote:Je kunt het autonoom noemen.
ja, tenenkrommend karikaturaal. Hij gaat aan de haal met prachtige, diep filosofische ideeen over mannelijk/vrouwelijk.quote:Verder lijkt Firefly mij onuitstaanbaar voor vrouwen, omdat hij de vrouw niet dezelfde rol geeft en dat laat samengaan, maar de vrouw teveel als volgzaam neerzet.
Je maakt je er zo druk over, wat zit je nou precies dwars?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:15 schreef Mpj het volgende:
Jullie doen net alsof ik niets uitvoer enzovoort, maar ik heb ondertussen wel twee baantjes (omdat het goed staat op mijn CV en omdat ik het écht leuk vind zoals bij de Maw). Ik ga ondertussen wel naar andere landen toe en niet specifiek om vakantie te vieren (Afrika), maar om hulp te bieden aan de mensen daar.
Ik kan er ook voor kiezen om voor de rest van mijn leven lekker niks te doen en met het geld van mijn ouders smijten, maar mijn ouders hebben mij geleerd dat ik moet werken voor mijn geld al is dat niet nodig. Ik wil wel iets bijdragen aan de maatschappij, ik wil me nuttig voelen, en dat doe ik ook. Integendeel tot sommige mensen hier van dit topic die dag en nacht tot vijf uur online zijn en om drie uur eens hun nest uit gaan.
Ik wil jullie duidelijk maken dat ik helemaal niet verwend ben. Ik loop ook helemaal niet te koop met dingen, mijn ouders hebben mij meegegeven dat we dat niet moeten doen. En die vier vakanties, het klinkt raar, maar eigenlijk vind ik dat vanzelfsprekend. Al is dat het niet, ik ben het alleen maar gewend. Zo ook met mijn rijbewijs en een nieuwe auto, maar ik wéét heus wel dat er mensen zijn die het moeilijker hebben enzovoort, anders zou ik ook niet naar Afrika gaan.
Ik vind het erg jammer, en dat meen ik echt, dat ik altijd te maken krijg met zulke vooroordelen.
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Anderen geloven sneller in jou als jij ze daarin voorgaat.
Nou nou nou het is me toch weer wat zeg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Mpj het volgende:
Ik maak me er druk over omdat jullie wel doen alsof ik het super makkelijk heb, alles zomaar krijg en niks doe in mijn leven. En ook gingen meteen allemaal mensen mij een soort van aanvallen (iemand verwend noemen is niet echt leuk en al die andere domme verwijten). Hier loop ik ook tegenaan in real lifev (werk, stage, in het algemeen). Als mensen bijv. vragen wat mijn vader voor werk doet, meteen al vooroordelen. En geloof me, dat is écht irritant.
Maar inderdaad, zo'n druk zit er niet achter. Heb nu m'n HBO en ga sowieso wel verder omdat ik dat wil, maar of het nou écht noodzakelijk is? Nee, helemaal niet. Als ik zou willen zou ik ook kunnen relaxen. Het is gewoon dat ik doelen in mijn leven heb die ik zelf wil bereiken.
Gewoon ophouden met zulke kut opmerkingen a.u.b.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou nou nou het is me toch weer wat zeg.
Je hebt hier alleen jezelf mee, trek het je niet zo aan.
Ja vast, ondertussen blijf je er wel op terug komen. Maar gelukkig maar dan hè, dat het je opeens amper nog wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Ik slaap er verder niet minder om. Ik ben weg, ga straks naar Duitsland (Index) met vrienden en nu mensen ontvangen.
Ik blijf er op terugkomen? Hmm, ik reageer op ongeveer 8 berichten die over mij gaan - terwijl ik er niet was op dat moment. Ik nam aan dat je me wel begreep.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja vast, ondertussen blijf je er wel op terug komen. Maar gelukkig maar dan hè, dat het je opeens amper nog wat uitmaakt.
Jank niet zo gozer... Je lijkt wel een verwend wijf. Hou je bek er gewoon over en dan zal niemand het erover hebben...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Mpj het volgende:
Ik maak me er druk over omdat jullie wel doen alsof ik het super makkelijk heb, alles zomaar krijg en niks doe in mijn leven. En ook gingen meteen allemaal mensen mij een soort van aanvallen (iemand verwend noemen is niet echt leuk en al die andere domme verwijten). Hier loop ik ook tegenaan in real lifev (werk, stage, in het algemeen). Als mensen bijv. vragen wat mijn vader voor werk doet, meteen al vooroordelen. En geloof me, dat is écht irritant.
Maar inderdaad, zo'n druk zit er niet achter. Heb nu m'n HBO en ga sowieso wel verder omdat ik dat wil, maar of het nou écht noodzakelijk is? Nee, helemaal niet. Als ik zou willen zou ik ook kunnen relaxen. Het is gewoon dat ik doelen in mijn leven heb die ik zelf wil bereiken.
Het ging over dat meisje in London, die zich geintimideerd voelde door je looks, geld, kleding, en mss houding. Dat had ze niet moeten doen. Een gelijkwaardige verhouding is volgens haar niet mogelijk. Dat is haar onzekerheid. Maar wel te begrijpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:30 schreef Mpj het volgende:
Zie je niet hoe zwaar ie het heeft.... iedereen altijd rot opmerkingen maken over hoeveel geld ie heeft.... rijbewijs krijgen van ze mammie en pappie. Je ziet die man het zwaar hebben toch? En iedereen maar grapjes erover maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jank niet zo gozer... Je lijkt wel een verwend wijf. Hou je bek er gewoon over en dan zal niemand het erover hebben...
Irritant gedrag...
En hoe heten die meerdere reacties dan als je nergens op terugkwam? Ik vind het gewoon een beetje aanstellerig worden nu, vandaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:57 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik blijf er op terugkomen? Hmm, ik reageer op ongeveer 8 berichten die over mij gaan - terwijl ik er niet was op dat moment. Ik nam aan dat je me wel begreep.
Laten we nu niet doen alsof het hebben van veel geld ook een nadeel is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het ging over dat meisje in London, die zich geintimideerd voelde door je looks, geld, kleding, en mss houding. Dat had ze niet moeten doen. Een gelijkwaardige verhouding is volgens haar niet mogelijk. Dat is haar onzekerheid. Maar wel te begrijpen.
Iedereen moet wat doen met z'n leven. Ook als je het geld hebt, kun je niet alleen maar relaxen, omdat je jezelf dan onvoldoende ontwikkeld. Alleen moet je nu je motivatie halen uit de doelen die je zelf stelt, zonder economische noodzaak.
De rest is de jaloezie van mensen die minder geld hebben.
Firefly al helemaal niet, daar ben ik nog nooit op ingegaan. Sommige dingen zijn niet te begrijpen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Maar jongens Mpj is toch niet zo irritant/interessant dat we het de hele tijd over hem en zijn wel of niet verwende leven moeten hebben?
Het is wel zijn verjaardag en we willen het leuk maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Maar jongens Mpj is toch niet zo irritant/interessant dat we het de hele tijd over hem en zijn wel of niet verwende leven moeten hebben?
Ach als het zijn liefdesleven zelfs in de weg zit is het nog redelijk ontopic ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
Nu zit het ook nog m'n liefdesleven in de weg. Welja, waarom ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach als het zijn liefdesleven zelfs in de weg zit is het nog redelijk ontopic ook.
Maar vooruit, vertel eens iets leuk(er)s!
Dat was toch ook een van de punten die je Londense meid aangaf in haar mail, of niet dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nu zit het ook nog m'n liefdesleven in de weg. Welja, waarom ook niet.
Je relatie met dat meisje dan, al ligt dat meer aan haar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:11 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nu zit het ook nog m'n liefdesleven in de weg. Welja, waarom ook niet.
Nouja, hij gaf aan geen relatie te willen met haar. Dus dan kan zij er niet zoveel meer aan doen hè.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Je relatie met dat meisje dan, al ligt dat meer aan haar.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was toch ook een van de punten die je Londense meid aangaf in haar mail, of niet dan?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Zij heeft nóóit gezegd dat ik verwend ben.
Ik bedoelde meer dat ze geïntimideerd was door jouw dure kleding en rijke leven en vriendinnen met eenzelfde leven. Ze zei het dus niet letterlijk zo nee, maar er was wel degelijk een link.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Zij heeft nóóit gezegd dat ik verwend ben.
Maar dat zijn toch allemaal Alpha manntjes die in de criminaliteit zitten? Ik zie benzin nog niet zo snel een drugdealer worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Trouwens benzin en ik moeten zigeuners worden zie ik net.![]()
De vrouwen willen alleen maar trouwen en de enige eis waar je aan moet voldoen is een pik hebben. Aangezien allemaal zelf retestrak zijn en lopen naast lelijke uitgezakte dikke gasten. En versieren hoeft niet het is daar doodnormaal om een meisje vast te pakken en haar gewoon te kussen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
Ze werd toch afgeschrikt door jouw "rijkdom" of niet?
Nou ja hij kan ook gewoon monteur worden, of timmerman zitten daar ook genoeg van.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef hasjman het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch allemaal Alpha manntjes die in de criminaliteit zitten? Ik zie benzin nog niet zo snel een drugdealer worden.
Het is ook niet exact hetzelfde nee, maar het gaat wel allebei over jouw levensstijl.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind dat niet hetzelfde als verwend zijn, maar mocht ze dat serieus menen, vat ik het anders op; dat zij bedoelt dat onze levensstijlen verschillen van elkaar.
Dat heb ik ook niet gezegd dat zij niks met je wil omdat je verwend bent of niet. Maar dat zij is afgeschrikt door jou stijl van leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind dat niet hetzelfde als verwend zijn, maar mocht ze dat serieus menen, vat ik het anders op; dat zij bedoelt dat onze levensstijlen verschillen van elkaar.
Maar hoe weet ze nou in hemelsnaam dat je vriendinnen/scharrels ook veel geld hebben? Dat is iets wat je gewoon doodleuk tussen je "ja ik rij in de rode cabrio van m'n vader"- verhaaltjes stopt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:17 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat wéét ze niet eens, daar gaat ze zomaar vanuit - maar ze ziet wel contacten op Facebook natuurlijk en ze kent mijn familie in Londen wel 'n beetje (mijn neven) en misschien inderdaad mijn houding, maar ik weet zeker dat ik niet opschep over mezelf.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar hoe weet ze nou in hemelsnaam dat je vriendinnen/scharrels ook veel geld hebben? Dat is iets wat je gewoon doodleuk tussen je "ja ik rij in de rode cabrio van m'n vader"- verhaaltjes stopt?
Sowieso, over je scharrels beginnen tegen een meisje die je leuk vindt is niet echt een aanrader denk ik zo. Vrij logisch dat ze dan liever voor niks kiest als hij dan ook nog het lef heeft haar voor de keuze te stellen om enkel vrienden of niks te worden.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar hoe weet ze nou in hemelsnaam dat je vriendinnen/scharrels ook veel geld hebben? Dat is iets wat je gewoon doodleuk tussen je "ja ik rij in de rode cabrio van m'n vader"- verhaaltjes stopt?
Het is niet per se dat je opschept, maar als je in een rode cabrio rijdt (bijvoorbeeld) straal je ook wel een beetje dat je rijk bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat wéét ze niet eens, daar gaat ze zomaar vanuit - maar ze ziet wel contacten op Facebook natuurlijk en ze kent mijn familie in Londen wel 'n beetje (mijn neven) en misschien inderdaad mijn houding, maar ik weet zeker dat ik niet opschep over mezelf.
Hier is wat vuurwerk; ben klaar met werken... morgen weer om 9 uur beginnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat is het hier rustig, ik wil weer vuurwerk, net als afgelopen nachten
"My big fat gipsy(?) wedding" hè, ik keek ook - en met pijn in het hart: naar om te zien hoe die meisjes van jongs af aan leren dat hun enige levensdoen het vinden van een vent is, en zorgen voor kinderen en het huishouden. Echt heel triest, zo ontzettend zonde!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
Trouwens benzin en ik moeten zigeuners worden zie ik net.![]()
De vrouwen willen alleen maar trouwen en de enige eis waar je aan moet voldoen is een pik hebben. Aangezien allemaal zelf retestrak zijn en lopen naast lelijke uitgezakte dikke gasten. En versieren hoeft niet het is daar doodnormaal om een meisje vast te pakken en haar gewoon te kussen.
Ja echt te triest, die mensen zijn echt behoorlijk wereldvreemdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
"My big fat gipsy(?) wedding" hè, ik keek ook - en met pijn in het hart: naar om te zien hoe die meisjes van jongs af aan leren dat hun enige levensdoen het vinden van een vent is, en zorgen voor kinderen en het huishouden. Echt heel triest, zo ontzettend zonde!
En dan die jongens van een jaar of twaalf die stoer kwamen vertellen hoe ze meisjes regelden:
"Je neemt haar mee -weg van de groep- en dan vraag je of ze je wilt zoenen. Zegt ze nee, dan draai je net zo lang haar arm om (of iets anders pijnlijks) tot ze toegeeft."
Het was wel interessant om te zien hoe de lichaamstaal van die jongens veranderde als ze in een groep waren en er meisjes in de buurt waren.
Jongens - het zijn echt vreemde wezens.
Wel weer hoopgevend, denk ik: Als je als nutteloze, onaantrekkelijke (en niet bepaald vriendelijke) luilak al een vrouw kan vinden (al is ze een 17-jarige breezer).. Dan kan iedereen wel iemand vinden
Ik weet het de perfecte wereld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
"My big fat gipsy(?) wedding" hè, ik keek ook - en met pijn in het hart: naar om te zien hoe die meisjes van jongs af aan leren dat hun enige levensdoen het vinden van een vent is, en zorgen voor kinderen en het huishouden. Echt heel triest, zo ontzettend zonde!
En dan die jongens van een jaar of twaalf die stoer kwamen vertellen hoe ze meisjes regelden:
"Je neemt haar mee -weg van de groep- en dan vraag je of ze je wilt zoenen. Zegt ze nee, dan draai je net zo lang haar arm om (of iets anders pijnlijks) tot ze toegeeft."
Het was wel interessant om te zien hoe de lichaamstaal van die jongens veranderde als ze in een groep waren en er meisjes in de buurt waren.
Jongens - het zijn echt vreemde wezens.
Wel weer hoopgevend, denk ik: Als je als nutteloze, onaantrekkelijke (en niet bepaald vriendelijke) luilak al een vrouw kan vinden (al is ze een 17-jarige breezer).. Dan kan iedereen wel iemand vinden
Mooie ondertitel !!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb vanavond ook een feestje!gisteren ook een, maar dat was niet echt een feestje te noemen omdat het a)ontzettend rustig was en b)er klassiek werd gedraaid.
Maar het was wel heel leuk - je weet dat je het gezellig hebt gehad als je met bonkende hoofdpijn thuiskomt. (Of juist niet)
Wat een bazenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
True, en een dag niet in coma is een dag niet geleefd!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooie ondertitel !!
P.S: Bonkende hoofdpijn alleen, gerandeert niet dat je het gezellig gehad hebt, je moet ook minstens een keer hebben overgegeven.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
yay viel mee, gewoon gezellige avond gehad en zijn broer gezienE
en ik ben eindelijk normaal
![]()
Uitgaan helpt
Gefeliciteerd, geneeskunde is een zware loting.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik heb vanavond ook een feestje!gisteren ook een, maar dat was niet echt een feestje te noemen omdat het a)ontzettend rustig was en b)er klassiek werd gedraaid.
Maar het was wel heel leuk - je weet dat je het gezellig hebt gehad als je met bonkende hoofdpijn thuiskomt. (Of juist niet)
je moet altijd doen waar je zelf zin in hebt. Ik doe voor 99% alleen maar waar ik zin in heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, zolang je maar de dingen doet waar je lol in hebt
De meeste mensen gaan vaak helemaal losquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef formerjellybean het volgende:
.
Ik heb denk ik het geluk dat ik helemaal geen moeite heb met alleen zijn en gewoon doorga. Het stappen ook , sommige mensen hebben het even heel lang en gaan ook niet lang uit, bij mij is het gelukkig een dipje van een week en daarna zie ik lekker wel verder.
Ik weet nou niet helemaal precies of ik hier jaloers op moet zijn of niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Pas geleden in de bios van die knaapjes waarvan ik niet zeker wist of ze oud genoeg waren om naar een 12+ film te gaan. Dus ik vraag ze naar hun leeftijd, die noemen ze op en toen zei een van die vrienden het volgende:
Hij (wijzend naar vriend) is zeker ouder dan twaalf want hij is al ontmaagd!
Al die vrienden naar hem kijken met een soort ontzag en hij met een big grijns. Bleek ie dus 13 te zijn. Ik stond daar echt van uh ja oke, jullie mogen wel naar binnen dan als jullie ouder dan 12 zijn.Too much info.
Die broer had toch een oogje op jou?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:30 schreef formerjellybean het volgende:
yay viel mee, gewoon gezellige avond gehad en zijn broer gezienE
en ik ben eindelijk normaal
![]()
Uitgaan helpt
Zou wel lachen zijn ik zie Martin al janken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die broer had toch een oogje op jou?
Zeg me niet dat je nu met hem gaat aanklooien.
Ben het meerendeel vrijgezel geweest dus dat hoef je me niet te vertellen. Dat is aan de andere kant ook waarom ik juist moeite heb een relatie aan te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan vaak helemaal los![]()
Gewoon lekker opstap gaan en je ziet wel wat er gaat gebeuren. Neem van mij aan dat als het bekend is dat je vrijgezel bent je nog hele leuke dingen te wachten staat
Nee, zo erg ben ik ook weer niet , we zijn gewoon ook goede vrienden en kunnen ook gewoon goed met elkaar praten. Vond het eigenlijk ook een leuke vraag van wat ga je nu doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die broer had toch een oogje op jou?
Zeg me niet dat je nu met hem gaat aanklooien.
Mijn ex heeft na mij ook iets met mijn broertje gehad dus waarom nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, zo erg ben ik ook weer niet , we zijn gewoon ook goede vrienden en kunnen ook gewoon goed met elkaar praten. Vond het eigenlijk ook een leuke vraag van wat ga je nu doen?
Gewoon gezonde interesse.
Dat is best wel sneu.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ex heeft na mij ook iets met mijn broertje gehad dus waarom niet
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is best wel sneu.
Van je broer ook.
Het kan aan mij liggen maar ik ga niet aanpappen met de ex van mijn broer.quote:
Meestal is dat toch niet helemaal gepast, een ex blijft een ex.quote:
Was ik maar over haar heen geweestquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal is dat toch offlimits, een ex blijft een ex.
Maar als je helemaal over haar heen was dan kan het natuurlijk wel.
Maar wist zij wel dat je zijn broer was?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was ik maar over haar heen geweestoh wacht
![]()
Hij wist niet eens dat ik iets met haar gehad had.
Ja dat wist zij wel. En het duurde bij mijn broertje even voordat het kwartje vielquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wist zij wel dat je zijn broer was?
Dan valt in ieder geval je broer niks te verwijten.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dan denk ik trouwens dat ze het gedaan heeft om je te stangen.
Ik denk van nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dan denk ik trouwens dat ze het gedaan heeft om je te stangen.
Zij heeft mijn broertje nooit gezien toen wij iets hadden. En wat zij daar mee zou willen bereiken is mij ook onduidelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
Dat baseerde ik meer op het verhaal dat zij wist dat het zijn broer was, en hij eigenlijk van niets van niets wist.
Oh wat is dat toch een wijvenflim. Ver-schrik-ke-lijk echt waar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:
Ik ga vanavond eat pray love ofzo kijken met 'n meisje.Ik denk dat ik dan nog liever naar harry potter ga
:') Maar ik heb niks in te brengen natuurlijk.
Maar Former, je wilde die broer toch altijd ontwijken enzovoort omdat hij van die seksueel getinte en flirterige opmerkingen maakte? Nu niet meer?
Je hebt 'm wel helemaal afgekeken? Oké, ik kijk anders ook wel even in de bioscoop of er nog leuke films draaien.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh wat is dat toch een wijvenflim. Ver-schrik-ke-lijk echt waar.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooie ondertitel !!
P.S: Bonkende hoofdpijn alleen, gerandeert niet dat je het gezellig gehad hebt, je moet ook minstens een keer hebben overgegeven.
Dank je! Ja, echt hè, daarom had ik er ook niet echt meer op gerekend - maakte het wel een heel aangename verrassingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, geneeskunde is een zware loting.
Oh, leuk! En kijken jullie bij een van jullie thuis of in de bios?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:53 schreef Mpj het volgende:
Ik ga vanavond eat pray love ofzo kijken met 'n meisje.Ik denk dat ik dan nog liever naar harry potter ga
:') Maar ik heb niks in te brengen natuurlijk.
Maar Former, je wilde die broer toch altijd ontwijken enzovoort omdat hij van die seksueel getinte en flirterige opmerkingen maakte? Nu niet meer?
Ik heb even 20 minuten meegekeken vond het werkelijk waar verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Je hebt 'm wel helemaal afgekeken? Oké, ik kijk anders ook wel even in de bioscoop of er nog leuke films draaien.
Hehe, de trailer was al irritantquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb even 20 minuten meegekeken vond het werkelijk waar verschrikkelijk.
Dan hebt je wel geluk ja. Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:04 schreef HappyGirl91 het volgende:
![]()
Ik begin me nu pas echt te realiseren wat een lucky bastard ik ben - vorig jaar is er van mijn middelbare school niet één iemand ingeloot, en dit jaar blijk ik dus de enige te zijn
![]()
En zo'n hoge lotingsklasse had ik niet - integendeel, dus echt geboft
Ik wou het net zeggen.quote:
Beter toch. Wie wil er nu gaan hardlopen met 30 graden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen.
Zo kan ik dus niet sporten he en blijf ik altijd alleen.![]()
Ik dacht ik pak deze zomer aan om te sporten dan regent het tenminste niet.
Krijg je dit weer, nou leuk hoor.
Mensen die een beetje serieus zijn gaan dan gewoon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beter toch. Wie wil er nu gaan hardlopen met 30 graden.
Heb je al vaak gesport deze week?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen.
Zo kan ik dus niet sporten he en blijf ik altijd alleen.![]()
Ik dacht ik pak deze zomer aan om te sporten dan regent het tenminste niet.
Krijg je dit weer, nou leuk hoor.
Liever met 30 graden gewoon in korte broek en shirt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beter toch. Wie wil er nu gaan hardlopen met 30 graden.
Sinds de vakantie is begonnen elke dag.quote:
Goed man. Ben je al afgevallen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds de vakantie is begonnen elke dag.
Merk er vrij weinig eigenlijk word wel wat fitter. Maar moet serieus ook wat doen aan mijn eet patroon.quote:
Je gaat toch niet sporten om flikkers te zien?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
En dan hoef ik mijn bril ook niet om halve minuut schoon te maken omdat ik geen flikker meer zie.
Scherp.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je gaat toch niet sporten om flikkers te zien?
Hoeveel eet jij op één dag dan? Eet je ook in de nacht? En veel vettigheidquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Merk er vrij weinig eigenlijk word wel wat fitter. Maar moet serieus ook wat doen aan mijn eet patroon.
Ik ben begin dit jaar begonnen met sporten. Ben nu een heel stuk fitter, conditie is een stuk beter en ben veel vet kwijtgeraakt. Lichaamsgewicht ben ik niet kwijtgeraakt, maar er is wel vet omgezet in spieren natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Merk er vrij weinig eigenlijk word wel wat fitter. Maar moet serieus ook wat doen aan mijn eet patroon.
Meestal drie keer op een dag, maar moet serieus wat minder Cruesli eten want daar ben ik nogal verslaafd aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoeveel eet jij op één dag dan? Eet je ook in de nacht? En veel vettigheid
Is wel een goed punt. Sporten helpt weinig als je een slecht eetpatroon hebt. Ik eet nog maximaal één keer in de week buiten de deur (= vet eten). Voorheen was dat 3 a 4 keer per week.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoeveel eet jij op één dag dan? Eet je ook in de nacht? En veel vettigheid
Cruesli is niet slecht. Is goed voor de spieropbouw.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal drie keer op een dag, maar moet serieus wat minder Cruesli eten want daar ben ik nogal verslaafd aan.Dat eet ik vooral s'avonds omdat ik in de ochtend toch slaap en niet ontbijt.
Cruesli Chocola twee keer op een dag is een beetje teveel van het goede soms.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Cruesli is niet slecht. Is goed voor de spieropbouw.
Ja, je moet ook geen cruesli chocola eten. Chocola kun je sowieso beter niet eten. Geluk dat ik dat nooit echt lekker heb gevonden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Cruesli Chocola twee keer op een dag is een beetje teveel van het goede soms.
Dan neem ik liever een banaan. Die notenmixen vind ik echt te ranzig voor woorden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, je moet ook geen cruesli chocola eten. Chocola kun je sowieso beter niet eten. Geluk dat ik dat nooit echt lekker heb gevonden.
Als je dan toch snacks wilt eten, eet dan een ongezouten notenmix ofzo.
No pain, no gain. Kwark vond ik vroeger ook niet lekker, maar ben er nu wel aan gewend. Is stukken beter dan al die yoghurts met 0% vet, maar een shitload aan suiker.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan neem ik liever een banaan. Die notenmixen vind ik echt te ranzig voor woorden.
Chocola is des duivelsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, je moet ook geen cruesli chocola eten. Chocola kun je sowieso beter niet eten. Geluk dat ik dat nooit echt lekker heb gevonden.
Als je dan toch snacks wilt eten, eet dan een ongezouten notenmix ofzo.
Hier regent het ook. Ik zit de tijd uit tot het tijd is om op stap te gaan. Vanochtend al even naar de gym geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Chocola is des duivels, ik krijg er ook nog eens vage bulten van als ik te veel eet.
Wat doet iedereen hier? Ik verveel me een beetje, iedereen is op vakantie en hier regent het
Ik ga ook maar even trainen dan (maar dan binnen). Ik heb eigenlijk wel genoeg te doen, maar alleen saaie dingen voor studie. (misschien moet ik maar in klg gaan postenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hier regent het ook. Ik zit de tijd uit tot het tijd is om op stap te gaan. Vanochtend al even naar de gym geweest.
Studie mag dan wel saai zijn, het is wel nuttig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even trainen dan (maar dan binnen). Ik heb eigenlijk wel genoeg te doen, maar alleen saaie dingen voor studie. (misschien moet ik maar in klg gaan posten)
Veel plezier jongen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, ze komt hierheen omdat ik alleen thuis ben. Dus nu snel opruimen.![]()
![]()
Fijne avond allemaal.
Nee joh.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:34 schreef hasjman het volgende:
[..]
en jij? nog chickies playen vanavond?
niet eens? je bent 17, dan moet je toch met je maten naar de plaatselijke discotheek gaan en de vrouwtjes playen ?quote:
Ik heb vrienden die niet echt uitgaan dus nee. De plaatselijke discotheek is op een kwartier lopen hier vandaan maar tussen dat breezervolk ga ik me niet begeven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:39 schreef hasjman het volgende:
[..]
niet eens? je bent 17, dan moet je toch met je maten naar de plaatselijke discotheek gaan en de vrouwtjes playen ?
Nah.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:47 schreef Hoogheid het volgende:
Niks mis met breezermeiden van tijd tot tijd. Trommel je vrienden op en ga nou maar gewoon!
Dank je jij ook.quote:
ik hoop op magische antwoorden die inzichten geven wat de echte essentials zijn om een vriendin te krijgen die hij heeft gedaan. misschien hebben jullie er ook wat aan, ik houd jullie op de hoogte als er mijn inziens wat nuttigs uit komt.quote:-weg-
Aangezien je zo anti-sociaal bent en totaal niet op de hoogte bent van het nieuws, ken jij toevallig antonie kamerling ? acteur, kinderen en een vrouw, toch pleegde ie zelfmoord.quote:
oh, maar dat is toch alleen ontvangen pm's voor mij? teksten die hij heeft getypt waarvan hij ze misschien alleen prive aan iemand heeft bedoelt zijn er niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:03 schreef Crutch het volgende:
Mlig, snel deleten! PM posten mag absoluut niet.
wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
Aangezien je zo anti-sociaal bent en totaal niet op de hoogte bent van het nieuws, ken jij toevallig antonie kamerling ? acteur, kinderen en een vrouw, toch pleegde ie zelfmoord.
heel misschien bedoel ik dat daarmee te zeggen ja. maarja, ga vooral door zoals je nu leeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
of wil je zeggen dat een vriendin geen redding is ofzoiets? ik ben anders, ik besluit als/wanneer ik een vriendin heb dan wel voor mezelf dat het wel me redding is!..
Nee, geldt voor beide.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh, maar dat is toch alleen ontvangen pm's voor mij? teksten die hij heeft getypt waarvan hij ze misschien hialleen prive aan iemand heeft bedoelt zijn er niet.
Als er iets is wat je daaruit kunt opmaken is dat een vriendin niet gelukkig maakt als je een heleboel problemen hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. ik heb niet veel te melden(gebeurt helemaal niets hier, en ik ontmoet helemaal geen nieuwe mensen laat staan meisjes).
behalve die paar minuten per week dat ik me in een supermarkt bevind
ik heb naar aanleiding van dit topic:
Haaksleutel om wielas van fiets mee te demonteren
de postgeschiedenis van pipo1234 eens gecheckt, en kwam deze topics van hem tegen:
Ik word een beetje opgefokt hierdoor...
Ik wil een uitkering...
suicidiaal:
Mijn leven is kut en ik kan niet wachten tot ik dood ben!
Hoeveel dagen moet je wakker blijven voordat je dood neervalt?
aan drank verslaafd
Ik ben een depressive alcoholistische autist...
gierig:
Rum is veulste lekker...
Motorzaak zet mij af...
maar wat blijkt ook: hij heeft een vriendin!!!!!
Moet ik mij zorgen maken?
ik heb hem toen ik dat zag meteen gepm-ed
[..]
ik hoop op magische antwoorden die inzichten geven wat de echte essentials zijn om een vriendin te krijgen die hij heeft gedaan. misschien hebben jullie er ook wat aan, ik houd jullie op de hoogte als er mijn inziens wat nuttigs uit komt.
verder heb ik niet veel te melden, en er is niet veels gebeurd.
Zeg dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar nu!(als ik zo vrij mag zijn) Ik heb een vraagje; hoe heb jij die vriendin van je versiert, met die negatieve/gierige instelling op de wereld en het leven (ik heb wat topics van je gelezen). Dan zou dat juist moeilijk moeten gaan lijkt mij, en ik heb ook wat problemen en ik ken geen meisjes. maar dat wil ik wel graag anders!
-waar/hoe heb je haar het eerst ontmoet?
-hoe is dat allemaal gebeurd?
ik wil ook een vriendin! liefst een vriendin die problemen heeft, en psycho is, maar eigenlijk heel zielig en leuk is.
oh en ze moet niet anele seks en rimdingen enzo willen.
In principe kan je zelfs een vriendin krijgen als je zelf veel problemen hebt, maar dan moet je ten eerste wel je huis uit komen en je onder de mensen bevinden. Ten tweede zal dat meisje wel een reden hebben om met iemand te gaan die zoveel problemen heeft, geen goed teken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen?
het is dus mogelijk om een vriendin te krijgen zelfs voor antonie kamerling blijkt maar weer.
of wil je zeggen dat een vriendin geen redding is ofzoiets? ik ben anders, ik besluit als/wanneer ik een vriendin heb dan wel voor mezelf dat het wel me redding is!..
Hij is de wanhoop nabij en denkt alleen kans te maken bij gestoorde meisjes, net als 8k meisje met veel problemen. Jammer wel.quote:
[Jambers]Overdag is hij een lieve jongen van 21, maar 's nachts verandert hij in een doorgewinterde drugsdealer[/Jambers]quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:15 schreef hasjman het volgende:
Maar dat zijn toch allemaal Alpha manntjes die in de criminaliteit zitten? Ik zie benzin nog niet zo snel een drugdealer worden.
Verwar knap niet met leuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:38 schreef benzin het volgende:
[..]
[Jambers]Overdag is hij een lieve jongen van 21, maar 's nachts verandert hij in een doorgewinterde drugsdealer[/Jambers]
Maar wat serieuzer: hij heeft wel een punt. Het is toch ongelofelijk dat zoveel van die jongens een leuk meisjes kunnen krijgen?Ik ben op de verkeerde plek geboren.
Ze zagen er leuk uit en kwamen wel zorgzaam over. Dat zijn twee hele goede eigenschappenquote:
zegt me niets. maar ik heb even gegoogled, volgensmij heb ik hem zelfs een keer ontmoet(weet niet zeker).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
Aangezien je zo anti-sociaal bent en totaal niet op de hoogte bent van het nieuws, ken jij toevallig antonie kamerling ? acteur, kinderen en een vrouw, toch pleegde ie zelfmoord.
en nu? ik volg dat nieuws nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:03 schreef hasjman het volgende:
[..]
Misschien zou je het nieuws eens moeten volgen, heb je meteen meer gespreksonderwerpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zegt me niets. maar ik heb even gegoogled, volgensmij heb ik hem zelfs een keer ontmoet(weet niet zeker).
ik hoorde later van een vriend/dude die wel namen goed kent van acteurs dat ik volgens hem met antonie kamerling (denk ik dat hij toen zei) gepraat had. weet niet meer zeker misschien was het wel een ander, ik (her)kende hem helemaal niet.
naja laat maar misschien was het wel iemand anders, en dat is ook alweer een tijdje terug en stelt niets voor.
[..]
en nu? ik volg dat nieuws niet
en dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien zou je het nieuws eens moeten volgen, heb je meteen meer gespreksonderwerpen.
Altijd zo moeilijk denken. Praat gewoon waar je zin in hebt. Maar dan het liefst op een normale manier. Jij raaskalt nogal vaak in je posts. Van het ene naar het andere, alsof je constant haast hebt en er een neger met een shotgun achter je zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dan?
iets volgens als shownieuws? (geen idee, alleen iets met zwarte cross is er nu weer)
iets volgen over economie? (amerikaanse staatsobligatieswaardering ?)
iets volgen over hart van nederland achtige dingen? (kat in de boom ? )
iets volgen over instordende gebouwen?( die lopick en die andere toren? )
ik zie geen nuttige gespreksonderwerpen voor de meisjes.
ja maar dat komt omdat jullie vaag doen! welk nieuws moet ik dan volgen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Altijd zo moeilijk denken. Praat gewoon waar je zin in hebt. Maar dan het liefst op een normale manier. Jij raaskalt nogal vaak in je posts. Van het ene naar het andere, alsof je constant haast hebt en er een neger met een shotgun achter je zit.
Doe gewoon eens rustig.
Dit is precies je probleem. Je komt ongelofelijk narcistisch over. Elke opmerking die we maken relateer jij meteen aan een vriendin krijgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat jullie vaag doen! welk nieuws moet ik dan volgen?
ik ga dan meteen al het mogelijk nieuws opnoemen. en alle mogelijkheden bedenken en of dat helpt. dat komt door jullie vage en veels te brede advies.
wat mij zelf boeit en spanning oplevert is kijken en erover nadenken wat de benzineprijs zal gaan doen, omdat ik dan afentoe misschien 100X een paar cent kan uitsparen(paar euro) als ik benzine tanken goed uitkiem
moet ik het dan daarover gaan hebben? en tegen wie dan?
dat lijkt me toch ook niet te werken dat het me meteen een vriendin oplevert. allemaal vaag advies is het.
wat denk jij wat de benzineprijs gaat doen. ik zit nu alweer in de stress bijna, of ik 150 liter benzine(heb ik aan opslagcapiciteit in 2 auto's , en wat tankjes) allemaal wil volgooien om paar euro uit te sparen omdat ik dan volgende maand helemaal niet meer hoef te tanken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef hasjman het volgende:
[..]
Dit is precies je probleem. Je komt ongelofelijk narcistisch over. Elke opmerking die we maken relateer jij meteen aan een vriendin krijgen.
Ik kijk graag economisch nieuws, rtl z bijvoorbeeld. De olie prijs / euro - dollar koers hou ik dagelijks in de gaten. Maar dat doe ik puur omdat ik het interessant vind. Volgens mij heb jij echt 0,0 in het leven wat je kan boeien he?
Die link leg ik dan weer totaal niet, maar goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef hasjman het volgende:
[..]
Dit is precies je probleem. Je komt ongelofelijk narcistisch over. Elke opmerking die we maken relateer jij meteen aan een vriendin krijgen.
Ik kijk graag economisch nieuws, rtl z bijvoorbeeld. De olie prijs / euro - dollar koers hou ik dagelijks in de gaten. Maar dat doe ik puur omdat ik het interessant vind. Volgens mij heb jij echt 0,0 in het leven wat je kan boeien he?
Ga eens dingen bedenken die je leuk lijken dan, naast het hebben van een vriendin.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat denk jij wat de benzineprijs gaat doen. ik zit nu alweer in de stress bijna, of ik 150 liter benzine(heb ik aan opslagcapiciteit in 2 auto's , en wat tankjes) allemaal wil volgooien om paar euro uit te sparen omdat ik dan volgende maand helemaal niet meer hoef te tanken.
er zit allemaal aan te komen dat gedoe met eurolanden, en met amerika ook. het is allemaa..... ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar ja dat is altijd zo laat maar.
dat is altijd het moeilijke! echt irritant.
ja je hebt gelijkt. niets boeit me, ik heb geen hobbies waar ik om geef, en ik ga niet naar school en zit bijna altijd 24/7 te nietsen.
alleen curb your enthusiasm, top gear en misschien nog wat tv-dingen wacht ik momenteel op en tel ik de dagen elke keer van af.
momenteel geen nieuwe afleveringen van the big bang theory
de allerslechtste chauffeur van nederland is ook afgelopen,
ik doe eigenlijk helemaal niets.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga eens dingen bedenken die je leuk lijken dan, naast het hebben van een vriendin.
Dan heb je terwijl je wacht op een meisje die je gaat redden ten minste nog wat te doen.
Je leven door verveling laten leiden is nogal zonde natuurlijk.
Tegenspraak. Er zijn dus wel dingen die je kunnen boeien. Dan zijn er vast meer te bedenken/vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja je hebt gelijkt. niets boeit me, ik heb geen hobbies waar ik om geef, en ik ga niet naar school en zit bijna altijd 24/7 te nietsen.
alleen curb your enthusiasm, top gear en misschien nog wat tv-dingen wacht ik momenteel op en tel ik de dagen elke keer van af.
Deze kerelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Tegenspraak. Er zijn dus wel dingen die je kunnen boeien. Dan zijn er vast meer te bedenken/vinden.
Tip1: Zoek oude fietsen, maak er werkende fietsen van en verkoop die.
Tip2: Doe iedere dag 1 huishoudelijk klusje, zodat je huis weer op orde komt.
Tip3: Doe iedere dag iets gangbaars dat je eng vindt.
Heb je al bedacht wat je gaat studeren dit jaar? Zoniet, welk vrijwilligerwerk je leuk lijkt.
Je hoeft niet perse in een vinexwijk te wonen hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
Maar even iets anders ik was even benieuwd naar iets. Er was een topic over een burgerlijke en saaie gezinnetjes. Dus een stationwagen, een huis in een finex wijk en natuurlijk kinderen.
Hoe staan jullie daar tegen over? De mensen die dus dat nog niet hebben als het ware.
Willen jullie dat zo snel mogelijk of wil je dat nog zo lang mogelijk uitstellen?
Ik moet zelf een beetje gruwelen van het idee, misschien over 20 jaar ofzo.
Wist ik niet. Wat geeft je deze indrukt. Volgens mij waren de zestiger jaren het toppunt van anti-burgelijke sentimenten onder de jeugd. 'Burgerlijk' was toen een algemeen erkent scheldwoord.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Daarvan gruwelen hoort een beetje bij deze generatie geloof ik.
Ik hoor het veel om me heen. Kinderen krijgen wordt steeds meer gezien als vervelend en het einde van je eigen leven. Of hebben nieuwere generaties gewoon steeds minder verantwoordelijkheidsgevoel en passen kinderen niet in dat plaatje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wist ik niet. Wat geeft je deze indrukt. Volgens mij waren de zestiger jaren het toppunt van anti-burgelijke sentimenten onder de jeugd. 'Burgerlijk' was toen een algemeen erkent scheldwoord.
Kan het me niet voorstellen, ik heb nog geen kinderwens en ook niet gehad in het verleden.quote:Ik herinner me een post van jou waarin 'huisje, boompje, beestje' je toekomst ideaal was. Wat doe je het meest gruwelen? Het gevangen raken in een web van verlichtingen?
Wacht, verkeerde bewoordingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die link leg ik dan weer totaal niet, maar goed.
Of juist heel verantwoordelijkheidsgevoel door geen kind te nemen die ze toch niet kunnen/willen handelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hoor het veel om me heen. Kinderen krijgen wordt steeds meer gezien als vervelend en het einde van je eigen leven. Of hebben nieuwere generaties gewoon steeds minder verantwoordelijkheidsgevoel en passen kinderen niet in dat plaatje?
[..]
Kan het me niet voorstellen, ik heb nog geen kinderwens en ook niet gehad in het verleden.
Hmm ja verantwoordelijkheidsgevoel was niet helemaal goed gekozen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Of juist heel verantwoordelijkheidsgevoel door geen kind te nemen die ze toch niet kunnen/willen handelen.
Allerslechtse chaffuer, big bang theory en toch wel enige interessen in de economie. Waarom ga je geen opleiding volgen of baan zoeken? Serieus, ik heb ook niet veel in mijn leven, maar zonder baan zou ik ook niet weten wat ik moest doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat denk jij wat de benzineprijs gaat doen. ik zit nu alweer in de stress bijna, of ik 150 liter benzine(heb ik aan opslagcapiciteit in 2 auto's , en wat tankjes) allemaal wil volgooien om paar euro uit te sparen omdat ik dan volgende maand helemaal niet meer hoef te tanken.
er zit allemaal aan te komen dat gedoe met eurolanden, en met amerika ook. het is allemaa..... ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar ja dat is altijd zo laat maar.
Hij volgt een opleiding, hij durft er alleen al 5 jaar niet naar toe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:45 schreef hasjman het volgende:
[..]
Allerslechtse chaffuer, big bang theory en toch wel enige interessen in de economie. Waarom ga je geen opleiding volgen of baan zoeken? Serieus, ik heb ook niet veel in mijn leven, maar zonder baan zou ik ook niet weten wat ik moest doen.
Ligt er aan met wie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:46 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ben ik ook burgelijk als ik ga kamperen in Italie?
Ga naar een activiteitencentrum. Daar kun je samen met andere nietsnutten hangen en uiteindelijk gaat er wel iets komen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Met m'n allerliefste vriendinnetjequote:
Niet eens zuipvakantie met vrienden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Met m'n allerliefste vriendinnetje
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens zuipvakantie met vrienden.![]()
Burgelijke trut, je bent verloren helaas.
Tjah, zoals al zo vaak is gezegd, volgens mij is milg niet te helpen zonder een psycholoog of iets anders. Wat ik nog steeds totaal niet begrijp is dat zijn ouders er niks aan doen. Mijn moeder was altijd super geinteresseerd in mijn school / opleiding, zonder haar had ik mijjn HBO denk ik niet afgemaaktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij volgt een opleiding, hij durft er alleen al 5 jaar niet naar toe.
Dan kan hij zich wel weer voor iets anders gaan inschrijven, maar dan moet ie wel van plan zijn te gaan.
Het sarcasme kwam moeilijk over denk ik.quote:
Ik snapte hem wel heur..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Het sarcasme kwam moeilijk over denk ik.
En niet vergeten je eigen mud aardappelen mee te nemen. En een 6-pack pindakaasquote:Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik snapte hem wel heur..
Kijk, als ik in de stationwagen met sleurhut, 2 irritante kids op de achterbank en de golden retriever in de kofferbak zou gaan had ik het wel serieus opgevat
Uhu, en 10 tube's zaanse mayonaisequote:Op zondag 17 juli 2011 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En niet vergeten je eigen mud aardappelen mee te nemen. En een 6-pack pindakaas
Over breezah's gesproken, mijn broertje transformeert er tot éénquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:47 schreef Hoogheid het volgende:
Niks mis met breezermeiden van tijd tot tijd. Trommel je vrienden op en ga nou maar gewoon!
Sterkte in deze moeilijke en pijnlijke tijd.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Over breezah's gesproken, mijn broertje transformeert er tot één. Hij heeft gister in onze tuin geslapen met 5 anderen, 2 moesten er kotsen
Die stationwagon hoeft niet zo, en het huis hoeft niet per se in een Vinexwijk te liggen maar verder vind ik dat huisje-boompje-beestjelevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
Maar even iets anders ik was even benieuwd naar iets. Er was een topic over een burgerlijke en saaie gezinnetjes. Dus een stationwagen, een huis in een finex wijk en natuurlijk kinderen.
Hoe staan jullie daar tegen over? De mensen die dus dat nog niet hebben als het ware.
Willen jullie dat zo snel mogelijk of wil je dat nog zo lang mogelijk uitstellen?
Ik moet zelf een beetje gruwelen van het idee, misschien over 20 jaar ofzo.
Een echte vrouw. Mijn moeder was ook zo en ze heeft er nooit spijt van gehad (ondanks het feit dat ze mij als zoon heeft). Ze was wel full-time huisvrouw, dus niet al dat ge-ren en ge-vlieg.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Die stationwagon hoeft niet zo, en het huis hoeft niet per se in een Vinexwijk te liggen maar verder vind ik dat huisje-boompje-beestjeleven
Ik kijk er zelfs al naar uit - dat doe ik al jaren.
En daarom vind ik het zo vreemd dat mensen er zo ontzettend veel over klagen - zó erg kan een burgerlijk bestaan toch ook weer niet zijn?
Dat is mijn kijk erop.
Ik ben het wel met je eens hoor.. er is ook helemaal niets mis meequote:Op zondag 17 juli 2011 00:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Die stationwagon hoeft niet zo, en het huis hoeft niet per se in een Vinexwijk te liggen maar verder vind ik dat huisje-boompje-beestjeleven
En daarom vind ik het zo vreemd dat mensen er zo ontzettend veel over klagen - zó erg kan een burgerlijk bestaan toch ook weer niet zijn?
Dat is mijn kijk erop.
Pure afgunst van mannen die dat niet kunnen krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:23 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor.. er is ook helemaal niets mis mee
Maar wat is nou de definitie van 'burgelijk'?
Ben je automatisch saai als je in een Vinexwijk woont een een station rijdt?
Ja dat hoor ik wel vaker van meisjes.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:19 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat is mijn kijk erop.
Jij bent dan ook nog maar 17quote:Op zondag 17 juli 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik wel vaker van meisjes.
Maar je koters elke dag moeten vermaken, ophalen van de creche/school, voeden, aankleden, wassen en dan ook nog voor geld zorgen en het huishouden moeten doen, en dan ook nog je relatie onderhouden. Ik vind het gewoon teveel voor voor mijn 30ste.
Ik vind het werkelijk waar (voorlopig) 10x niks.
Ja klopt.quote:
Toen ik 17 was dacht ik alleen maar aan stappen, zuipen en zoveel mogelijk meisjes scoren, Vastigheid, kids, een eigen huis enzo lag toen nog zo ver voor me. Nu ben ik 27 en ga je wel over dat soort zaken nadenken.. tja dat noemen ze levensfase'squote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar ik zou het over 5 of 10 jaar nog steeds niet willen denk ik.
Ik denk daar niet echt aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Toen ik 17 was dacht ik alleen maar aan stappen, zuipen en zoveel mogelijk meisjes scoren, Vastigheid, kids, een eigen huis enzo lag toen nog zo ver voor me. Nu ben ik 27 en ga je wel over dat soort zaken nadenken.. tja dat noemen ze levensfase's
Balen soms met die ouders. Mijn ouders waren/zijn ook altijd irritant beschermend tegenover mij. Een beetje vreemd, bij mijn kleine broertje hebben ze dat veel minder. Ik heb een keer gehad dat ik niet bij een vriend mocht logeren, alleen omdat ze hem niet mochten (terwijl ik het al een week van te voren had afgesproken, ook met mijn ouders). Toen was ik geloof ik 17, mijn broertje is nu 15 en mijn ouders vinden het wel goed als hij hier in de tuin met 5 andere mensen comazuipt.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk daar niet echt aan.
Vooral omdat ik het meestal toch niet mag.
Leidster des huizes, beter bekend als moeder.quote:
Serieus?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Leidster des huizes, beter bekend als moeder.
Nog een jaartje, dan mag je alles.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houden meer van jou.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Balen soms met die ouders. Mijn ouders waren/zijn ook altijd irritant beschermend tegenover mij. Een beetje vreemd, bij mijn kleine broertje hebben ze dat veel minder. Ik heb een keer gehad dat ik niet bij een vriend mocht logeren, alleen omdat ze hem niet mochten (terwijl ik het al een week van te voren had afgesproken, ook met mijn ouders). Toen was ik geloof ik 17, mijn broertje is nu 15 en mijn ouders vinden het wel goed als hij hier in de tuin met 5 andere mensen comazuipt.
Ik snap ze niet
Tenzij ie een vriendin krijgt die hem kort houdtquote:
Ik mag wel uit.quote:
Niet zolang ik in haar huis woon.quote:
je moet ze wel nog netaan te vriend houden, zodat je ze kan chanteren om de nodige dingen van ze te krijgen(gaat bij mij vanzelf).quote:Op zondag 17 juli 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeger ook, tot ze merkte dat ik met de vrijheid om kon gaan. Nu mag ik alles.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag wel uit.
Maar ze stelt de regels zo op dat het weinig zin heeft.
Ja ik ben de oudste, dat zal er wel wat mee te maken hebben. Maar ik heb soms wel het gevoel dat ze hem op hetzelfde moment meer toestaan (ik zou bijna zeggen gunnen) dan mij, terwijl hij meer dan 3 jaar jonger is. Ik heb niet het gevoel dat ik met vrienden in mijn huis kan drinken (niet meer dan 1 a 2 biertjes per persoon zeg maar).quote:Op zondag 17 juli 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze houden meer van jou.
Nee serieus ik snap dat ook niet. Van mijn moeder snap ik het nog wel, ben enigst kind en ben nogal een moederskindje en een huismus. Tsja en dan wil je kind opeens dingen gaan doen op de zaterdagavond met mensen die ze (meestal) niet kent, tsja ik begrijp dat dat lastig is en je daar aan moet wennen.
Mijn moeder weet dat ik met die vrijheid kan omgaan. Want ik ben altijd verstandig geweest en amper domme dingen gedaan. Ze weet dat ik een verantwoordelijke jongen ben die niet al te veel domme dingen doet.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeger ook, tot ze merkte dat ik met de vrijheid om kon gaan. Nu mag ik alles.
Had je geluk mee.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik was de jongste thuis en als enige jongen van de 3.. ik mocht alles
Ooit gaat dat wel over.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder weet dat ik met die vrijheid kan omgaan. Want ik ben altijd verstandig geweest en amper domme dingen gedaan. Ze weet dat ik een verantwoordelijke jongen ben die niet al te veel domme dingen doet.
Maar ik haar hoofd ben ik nog steeds een jochie van 10 ofzo dat ze moet beschermen van de boze buitenwereld ofzo.
Mijn moeder zou dat het liefste ook nog doen denk ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:48 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mijn overbuurvrouw brengt haar zoon van 15 nog elke dag met de bushalte die naar school gaatAls de bus om de hoek is gaat ze weer naar huis, zelfde doet ze als ie weer terug komt van school. Wordt zo'n jongen toch doodongelukkig van
En toen keiharde ongeremde sex?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:48 schreef Mpj het volgende:
We hebben maar 12:30 minuten van de film gezien.
Dat is net iets minder dan ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:48 schreef Mpj het volgende:
We hebben maar 12:30 minuten van de film gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |