Vandaag heb ik een aantal koperen sluitringen gekocht bij een motorzaak hier in de buurt. Ik heb namelijk een motor en daar heb ik ze waarschijnlijk in de toekomst voor nodig. De ringen zaten een een reeds opengescheurd zakje en kosten 1 euro per stuk. Ik heb er dus 7 gekocht... Ik vond ze vrij duur, maar ik dacht dat het wel logisch was gezien de koperprijs en alles.
Nu kijk ik even online wat dezelfde ringen op internet zouden kosten en wat blijkt? De ringen kosten bij de eerste beste webshop 40 cent per stuk. Met andere woorden er is mij gewoon 4 euro door de neus geboord. Komt bij dat er ook nog een verkeerde ring bij zit... en ze passen waarschijnlijk niet eens.
Ik was al niet tevreden over die zaak en ik ga nu dus helemaal NOOIT meer naar die zaak. Wat een afzetters!
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.