SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
quote:
Komen er dan mensen die in mij geïnteresseerd zijn?quote:
Als je genoeg drinkt wel, alleen wel op een plek doen dat mensen je kunnen vinden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Komen er dan mensen die in mij geïnteresseerd zijn?
Niet op mijn donkere zolderkamer dus?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je genoeg drinkt wel, alleen wel op een plek doen dat mensen je kunnen vinden.
Nee precies, gewoon langs de weg ofzo of onder een brugquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Niet op mijn donkere zolderkamer dus?
Ben ik te gierig voor...quote:
Dan komen er alleen maar zwervers, negers of petten op mij af...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee precies, gewoon langs de weg ofzo of onder een brug
Mietje, bang voor zwervers negers en petten ofzo?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:03 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Dan komen er alleen maar zwervers, negers of petten op mij af...
ts is een fokker en autist. die komt niet buiten.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee precies, gewoon langs de weg ofzo of onder een brug
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef Chinless het volgende:
[..]
ts is een fokker en autist. die komt niet buiten.
TS is dronke, TS weet niet wie hij is, TS moet naar buiten, want daar vind TS mensen die hem aandacht geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |