Hoe kan iemand er van genieten om praktisch verkracht te worden?quote:
Dat is een kick, daar kan je van genieten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand er van genieten om praktisch verkracht te worden?
Dat is ook té kansloos.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een kick, daar kan je van genieten.
Waarom vind iemand het lekker om afgetrokken te worden door zweetvoeten? Weet ik veel ze vinden het gewoon geil.
Vertel mij wat heb een hekel aan voeten.quote:
Alsof wij hem kennen of haar kennen? Wat maakt het uit joh.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:52 schreef Tamashii het volgende:
Wat kansloos is, is dat jij er een topic hier over opent en haar praktisch belachelijk maakt. Ik weet niet hoe lang jullie een relatie hebben, maar ik zou het niet waarderen en zeker niet als je er niet met haar over praat.
Hoe kan je je rechterhand nou verkrachten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik vind het gewoon niks dat mijn vriendin geniet van "half" verkracht worden.
Doe maar zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:03 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Hoe kan je je rechterhand nou verkrachten?
Zo is het.quote:
Jaloers op mij zijn. Leuk joh, een vriendin die alles goed vind. Wat een uitdaging.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:07 schreef ecktegangster het volgende:
[..]
Zo is het.
Maar ik moet bekennen, als het wel waar is, ben ik wel jaloers op je.
Alleen ik vind het veel geiler als een vrouw dominant is maar dat is mijn probleem.
Ik heb er een topic over gemaakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Jaloers op mij zijn. Leuk joh, een vriendin die alles goed vind. Wat een uitdaging.
Daar ben ik het wel mee eens. Vind ze echt alles goed, of is het alleen tijdens de seks?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:16 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Jaloers op mij zijn. Leuk joh, een vriendin die alles goed vind. Wat een uitdaging.
Ik vind het maar een enge gedachte dat jij het geil vindt je vriendin half te verkrachten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:01 schreef Pipo1234 het volgende:
Ik vind het gewoon niks dat mijn vriendin geniet van "half" verkracht worden.
Ze accepteert wel veel. Maar ze spoort ook niet helemaal naar eigen zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Vind ze echt alles goed, of is het alleen tijdens de seks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |