Toch niet in de ietwat lichtelijk gedeukte rode Fiësta, toch? Want dat moet toch wel een zijn geweest.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef nijnja het volgende:
Zo, weer thuis. Voorlopig wel even de lange afstanden gehad, dus ik laat hem even liggen.
Dit zijn de kilometers die ik afgelopen 2 weken heb gemaakt (zonder de losse ritjes daar naar supermarkten, musea, e.d.)... Wel een briljante tijd gehad, al was van de eerste tocht (Deventer - Ventimiglia) de laatste 100 km goed slopend,,
Breng hem iets zuidelijker en ik (en wellicht babybel) nemen hem weer onder onze hoede
Toffe rit gastquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef nijnja het volgende:
Zo, weer thuis. Voorlopig wel even de lange afstanden gehad, dus ik laat hem even liggen.
Dit zijn de kilometers die ik afgelopen 2 weken heb gemaakt (zonder de losse ritjes daar naar supermarkten, musea, e.d.)... Wel een briljante tijd gehad, al was van de eerste tocht (Deventer - Ventimiglia) de laatste 100 km goed slopend,,
Breng hem iets zuidelijker en ik (en wellicht babybel) nemen hem weer onder onze hoede
Haha nee, in deze bakquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:12 schreef Broertie het volgende:
[..]
Toch niet in de ietwat lichtelijk gedeukte rode Fiësta, toch? Want dat moet toch wel een zijn geweest.....
't was echt geweldig jaquote:
Voor zover we weten wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nog steeds in Bombay? Helemaal niet meer aan gedacht, en gisteren nog wel een eind gereden
Die hebben nu toch een week lang de kans gehad?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef NoBody122 het volgende:
Zijn er geen Groninger Fok!ers, die wellicht ook eens de kans zouden willen krijgen?
Jup, maar afgelopen weekend even niet aan gedacht, en nu geen mogelijkheden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef NoBody122 het volgende:
Zijn er geen Groninger Fok!ers, die wellicht ook eens de kans zouden willen krijgen?
Dan moet je vaker kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil ook nog steeds dat ding een keer claimen. Maar telkens als ik kijk ligt hij in the middle of nowhere.
Crutch..? Hallo..?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef 2cv het volgende:
Waart ligt de stalen stok ?
* 2cv heeft een lasapparaat gekocht
Mag je weer lassen dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef 2cv het volgende:
Waart ligt de stalen stok ?
* 2cv heeft een lasapparaat gekocht
Denk je dat dat opvalt als de TT zo zelden wordt geupdate? Potentiële nieuwe verplaatsers worden primair aangetrokken doordat ze een herkenbare plaatsnaam in de (my)AT voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Die hebben nu toch een week lang de kans gehad?
Idd, stok ligt al een week in Groningen, terwijl ie volgens de TT nog ergens in FRL ligt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Denk je dat dat opvalt als de TT zo zelden wordt geupdate? Potentiele nieuwe verplaatsers worden primair aangetrokken doordat ze een herkenbare plaatsnaam in de (my)AT voorbij zien komen.
Als die stok al tijdenlang niet in de buurt is geweest, ga je ook niet constant dit topic meer apart openen om te kijken waar hij ligt. Zeker niet als er in de TT een andere, niet voor hen interessante, plaatsnaam staat.
Ik ben er nog niet dood aan gegaan en m'n pacemaker is ook nog niet gan gloeienquote:
Zou ik Broertie wel even in de gaten houden als ik jou was, anders rijd je wellicht voor niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Miendientje het volgende:
Ow. ik had even gemist dat hij zo dichtbij ligt. Maar een half uur rijden. Als ik morgen op tijd uit mijn nest kom ga ik er even langs.
Dat zou best wel eens kunnen, hij ligt iig niet meer in de Bombay. Net voor niets een uur in de auto gezeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Thijz het volgende:
Daarover gesproken, waar is Broertie gebleven, en heeft 'ie de stok in z'n bezit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |