Ja, dan wordt het vervelender voor jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:04 schreef 2cv het volgende:
Goingarijp ligt (bij wijze van spreken) op loopafstand, de afstand wordt waarschijnlijk dus alleen maar groter.
Maar wie weet ...
Ja, Crutch, hoe staat het met het 'aambeeld'?quote:Op zondag 7 augustus 2011 02:43 schreef 2cv het volgende:
Het aambeeld () ligt bij ... eh ... iemand en moet nog gefixt worden.
Damwoudenaarquote:
Dat dat kan in Dantumadiel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Damwoudenaar
Zat al een tijdje te kijken wanneer ik hem weer eens kon halen, en nu zaten we in de auto, zagen we Goingarijp in de titel, maar toen kwam plots de foto van Damwoude voorbij. Dus, doorgereden haar huis en opgehaald
Helaas, je moet toch even verder zoeken naar ervaringsgenoten op dat vlak.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:15 schreef malse-sjanker het volgende:
Ook dezelfde moeder en een verschillende vader toevallig? Of
Topicreport helpt ook niet echt, die heb ik gisteren (of eergisteren) al gedaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
beetje verwarrend dat de TT niet wordt aangepast tussentijds
Huh! Das apart, das inderdaad mijn auto! Die zijn er snel bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef Piles het volgende:
Tof
Best lastig zoeken op Google Maps, maar ik heb 'mIs die toffe Amerikaanse auto op streetview van jou?
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:40 schreef Piles het volgende:
Tof
Best lastig zoeken op Google Maps, maar ik heb 'm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |