quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef NoBody122 het volgende:
Je zal maar 100 KM hebben gereden, om er achter te komen dat iemand je voor is geweest
Me2quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Broertie het volgende:
Ben zelf ook geregeld voor niks op een locatie geweest, maar dat boeit me niks, is gewoon het risico van het spelletje! Als je daar niet tegen kunt, moet je niet klagen, maar gewoon niet meedoen!
Dat moet iemand even op de wiki aanpassen, dan pas ik daarna de op aan dmv van de wiki. Dan gaan dingen niet door elkaar lopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef swollywood het volgende:
Ik heb al 3 keer achter het net gevist en daarvoor de nodige kilometers voor de kat z'n k*t gereden.
33. Klein Wetsinge (Gr.) : 250 km
48. Batenburg (Gld.) : 220 km
296. Almelo (Ov.) : 100 km
Shit happens, it's all in the game!
Ik zie trouwens nu ook een paar fouten in de verplaatsingslijst.
Verplaatsing 34 naar Holset (Lb.) was niet door Houniet, maar door zwarte_hand.
Verplaatsing 112 en 234 Ommen, ligt toch echt in Overijssel en niet in Drenthe.
Was meestal tot de stok gejat/kwijt/kapot was. Maar deze ronde zijn we al een paar keer van stok gewisseld vanwege kapotte sloten. Kan dus eeuwig zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:16 schreef Barretje80 het volgende:
Morguh!
lurker meldt zich..
vraagje.. hoe lang duurt een ronde eigenlijk??
of heb ik er in de OP overheen gelezen??
Morguhquote:
Graag ! Dan wil ik ook el even onder de kap van je Ford kijken (niet sleutelen) als je wilt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:09 schreef Crutch het volgende:
Jaja, de stalen stok ligt bij mij....![]()
Ik wilde 'm repareren, maar kom er niet aan toe.
Zal ik 'm even bij je droppen 2cv?
Thnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Ik ben al veel dingen genoemd in m'n leven, maar zo nog niet vaak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:09 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik ben al veel dingen genoemd in m'n leven, maar zo nog niet vaak.Dat kan ik me goed voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik hoor het inderdaad niet vaak van een man.quote:
Dat Nijnja een man is, is de mensheid nog niet over uit.....quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:32 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ik hoor het inderdaad niet vaak van een man.
Oh nee, die laat ik fixen door een vriend van me (is zijn werk).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Graag ! Dan wil ik ook el even onder de kap van je Ford kijken (niet sleutelen) als je wilt.
leuk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef babybel het volgende:
stok in bezit van mij en nijnja.
nijn gooit `m morgen ergens neer!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:05 schreef babybel het volgende:
stok in bezit van mij en nijnja.
nijn gooit `m morgen ergens neer!
Wat is in de buurt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
leuk!
* Barretje80 hoopt op een plekkie in de buurt![]()
Zuid hollandquote:
wat een mooie lokatiequote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:11 schreef Thijz het volgende:
Als je 'm op wil halen, moet je hier naar toe.
ik had al het vermoeden dat de omgevingsfoto niet nodig zou zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:52 schreef Broertie het volgende:
Omgevingsfoto niet nodig, Ik denk dat het hier is....![]()
Hoe ging ik erheen ..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat een mooie lokatie
maar.. niet echt te doen op het scootertje
Tjolk wordt niet meer verkochtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh nee, die laat ik fixen door een vriend van me (is zijn werk).
Kom wel even met een VW Caddy langs.![]()
Wanneer weet ik nog niet, heb je Tjolk in huis?
Oh, zelfde dorp (kuch) stad neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tjolk wordt niet meer verkocht![]()
En ik moet voor de 28e (september) mijn huis uit, dus ik weet nog niet op welk adres je dan langs kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |