Als ze Voeckler uit het geel willen rijden mogen/moeten ze wel eerder gaan rijden .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie etappe natuurlijk, al zal het wel tot de laatste klim duren voor de grote jongens zich gaan roeren.
Er is maar 1 klim....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie etappe natuurlijk, al zal het wel tot de laatste klim duren voor de grote jongens zich gaan roeren.
Aanhaken bij Cavendish ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Falco het volgende:
Hoogerland zal ook wel weer eens wat proberen.
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Als ze Voeckler uit het geel willen rijden mogen/moeten ze wel eerder gaan rijden .
wel wat tijd pakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...
Lijkt me sowieso wel dat het zal gebeuren, ook als ze pas laat gaan maar Basso zal het bal openen verwacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel dat het zal gebeuren, ook als ze pas laat gaan maar Basso zal het bal openen verwacht ik.
Hij moest gisteren al passen, hij mag blij zijn dat ie nog geel heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.
Hij kwam gisteren gewoon met Basso, Cunego, Contador, A .Schleck binnen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij moest gisteren al passen, hij mag blij zijn dat ie nog geel heeft.
Met een vliegende vaart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze beginnen met als ontbijt op je bord de Aspet.
Herasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef Ericr het volgende:
En zo beklim je Plateau de Beille dus, ArmstrongBack to back overwinning, dag er voor was het al feest op La Mongie.
Hehe. Tsja, die Voeckler. Ik geloof niet dat er ook maar één top klassementsrenner er van wakker ligt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.
Juist. Wordt lekker dagje morgen. En wie er van de klassementsrenners ook tijd verliest, als het maar een écht spektakel wordt. Het zijn geen machines, dus iedereen kan een minder moment hebben. Hopelijk wordt er al eerder aangevallen dan de laatste berg. Anders vind ik zo'n etappe toch wel minder.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Agüero het volgende:
Een hele dag lekker Tour kijken met vanaf de start bergen.
Denk het nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Nu Gesink vrijuit en zonder druk rond kan rijden denk ik dat hij morgen wel iets leuks gaat doen!
Eens. Ik vind dat altijd een opgewonden standje. Altijd moet hij maar iets geks doen als er een camera op hem gericht is.quote:
Dat zou idd kunnen. Denk je dat hij de etappe kan winnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Nu Gesink vrijuit en zonder druk rond kan rijden denk ik dat hij morgen wel iets leuks gaat doen!
niets dan respect voor armstrong, wat een held.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef Ericr het volgende:
En zo beklim je Plateau de Beille dus, ArmstrongBack to back overwinning, dag er voor was het al feest op La Mongie.
Menchov? Nee joh. In de war met Pla de Beret misschien?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Menchov haalde hier nog een prachtige overwinning volgens mij, toen Boogerd zo fantastisch reed.
Absoluut. Samen met Contador mijn grootste held ooit in de wielersport.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niets dan respect voor armstrong, wat een held.
alleen degene die in dat jaar de tour wonnen, wonnen op plateau de beille, menchov won nog geen tourquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Menchov haalde hier nog een prachtige overwinning volgens mij, toen Boogerd zo fantastisch reed.
Was Pla de Beret.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Ik verwacht Basso, daarachter een groepje met Contador.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:16 schreef knep het volgende:
[..]
Denk het ook, Contador zal wel breken hier.
Als Gesink in staat zou zijn iets leuks te doen dan had hij nu nog wel op een fatsoenlijke plek in het klassement gestaan. Zal wel weer niets worden morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Schleckjes zijn gewoon angsthazen en durven echt niet vroeg te openen, Bang als ze zijn om er in grupetto later te worden afgereden.quote:
Die pakt morgen weer een klein kwartiertje met het excuus dat hij voor een etappe overwinning in de Alpen gaat, met die fenomenale demarrage die hij in de benen heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Idler het volgende:
[..]
Als Gesink in staat zou zijn iets leuks te doen dan had hij nu nog wel op een fatsoenlijke plek in het klassement gestaan. Zal wel weer niets worden morgen.
Zou wel leuk zijn als het op zijn minst een beetje lukt om met een groepje niet al te ver achter de toppers aan te komen. En niet linea recta in de eerste bus gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Idler het volgende:
[..]
Als Gesink in staat zou zijn iets leuks te doen dan had hij nu nog wel op een fatsoenlijke plek in het klassement gestaan. Zal wel weer niets worden morgen.
Dat geldt voor 99,9% van het huidige peloton.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Schleckjes zijn gewoon angsthazen en durven echt niet vroeg te openen, Bang als ze zijn om er in grupetto later te worden afgereden.
Hoogerlandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef knep het volgende:
[..]
Dat geldt voor 99,9% van het huidige peloton.
Hehe, ja, angst sluipt er in bij de Schleckjes om af te gaan. Gevoel heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Schleckjes zijn gewoon angsthazen en durven echt niet vroeg te openen, Bang als ze zijn om er in grupetto later te worden afgereden.
[..]
Die pakt morgen weer een klein kwartiertje met het excuus dat hij voor een etappe overwinning in de Alpen gaat, met die fenomenale demarrage die hij in de benen heeft.
Wellicht is zijn broer dat wel. Frank fietste overtuigender, gisteren, dan Andy. Dus dat Andy nu de grootste kanshebber is, ben ik het toch niet mee eens. Daarmee zeg ik niet dat Frank de grootste kanshebber is, maar op dit moment meer dan zijn broer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef Idler het volgende:
Het zou inderdaad wel mooi zijn als de Schlecks wat meer zouden durven te laten zien. Andy is nu toch de grootste kanshebber, dan moet je ook een beetje ballen tonen.
Maar toch rijden ze allebei Evans er niet echt heel hard af. En met een tijdrit voor de boeg zit onze Aussie wel gebakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht is zijn broer dat wel. Frank fietste overtuigender, gisteren, dan Andy. Dus dat Andy nu de grootste kanshebber is, ben ik het toch niet mee eens. Daarmee zeg ik niet dat Frank de grootste kanshebber is, maar op dit moment meer dan zijn broer.
Dat Frank gisteren ging was denk ik gewoon afgesproken in het team, ik denk niet dat het was omdat hij nu zoveel sterker is dan Andy, al is dat natuurlijk speculeren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wellicht is zijn broer dat wel. Frank fietste overtuigender, gisteren, dan Andy. Dus dat Andy nu de grootste kanshebber is, ben ik het toch niet mee eens. Daarmee zeg ik niet dat Frank de grootste kanshebber is, maar op dit moment meer dan zijn broer.
Mwa, als je het verschil zit tussen hoe Frank over de streep kwam, en hoe Andy over de streep kwam, denk ik toch echt dat Frank er beter voorstaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:14 schreef Idler het volgende:
[..]
Dat Frank gisteren ging was denk ik gewoon afgesproken in het team, ik denk niet dat het was omdat hij nu zoveel sterker is dan Andy, al is dat natuurlijk speculeren.
Ik weet het niet hoor. Bij Leopard zullen ze ook wel gezien hebben dat Contador het er gisteren moeilijk mee had, dus als ze slim zijn beginnen ze al een veel vroeger offensief.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:46 schreef Redefine het volgende:
Gevoelsmatig lijkt mij Fränk ook iets beter dan Andy momenteel. Maar de schijn kan natuurlijk ook bedriegen. Overigens zal Contador zelf alleen echt op aanvallen van Andy reageren. Helaas heb ik de gebroeders Schleck nooit echt op iets heel gedurfds kunnen betrappen, dus zal dat zeker tot de laatste 5km on de top wachten worden op dat gevecht.
Zoiets als op de Zoncolan in 2010 jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:04 schreef Ericr het volgende:
Tandem Szmyd-Basso waarna Basso iedereen laat zien dat hij nog een aardig stukje kan klimmen.
Het zal waarschijnlijk niet gebeuren maar ik hoop er wel op, die Schleckjes breken en Evans die waggelend Plateau de Beille beklimt.quote:
Ik reken er ook niet op.. Maar hoop doet leven. Sowieso zal ie geen bergetappe winnen deze Tour, dat is zeker...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zou er niet op rekenen.
Hij komt immers uit Nederland.
Ik verwacht wel dat hij het goed gaat doen in ieder geval.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef DeMessias het volgende:
Verwachten jullie wat van Vanendert? Die zou in een vroege vlucht kunnen meegaan.
Dat zie ik hem best nog wel doen morgen. Hij wil duidelijk voor de bollen rijden was vandaag te zien (wel erg dom van hem). Morgen zijn er voor vluchters veel punten te halen, want op de slotklim zal Vanendert niet bij de eerste zes eindigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef DeMessias het volgende:
Verwachten jullie wat van Vanendert? Die zou in een vroege vlucht kunnen meegaan.
Die valt waarschijnlijk tot Parijs elke dag aan ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:45 schreef DeMessias het volgende:
Biefstukje dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:08 schreef Contador_The_Best het volgende:
:: 15 / 07 / 11 :: ALBERTO: "TOMORROW I EXPECT TO BE IN PERFECT CONDITION"
...
Ik weet niet waar je het over hebt hoor? Hushovd fietst zo naar boven, no problemquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze etappe heeft geen enkel vlak stukSprinters gaan een heel ongelukkige dag vandaag krijgen...
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:54 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt hoor? Hushovd fietst zo naar boven, no problem
Rojas gaat ook super omhoogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Omdat Hushovd een uitzonderlijke en zeldzame prestatie wegzet, zijn niet ineens alle sprinters goede klimmers.
Ja iedereen gaat 6x dood op deze etappe en de sprinters 10x
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:54 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt hoor? Hushovd fietst zo naar boven, no problem
¿Wie is god?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft die berg opgefietst boven zijn kunnen en hij is een betere afdaler dan Roy. Dus ga niet doen alsof Hushovd god is.
Welke bedoel je er zijn er vrij veel?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/God_(algemeen)
Correct me if i'm wrong, maar was het niet vorig jaar zo met een berg etappe dat de gebroeders Schleck het hele peleton aan diggelen scheurde met zn 2e?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:46 schreef Redefine het volgende:
Gevoelsmatig lijkt mij Fränk ook iets beter dan Andy momenteel. Maar de schijn kan natuurlijk ook bedriegen. Overigens zal Contador zelf alleen echt op aanvallen van Andy reageren. Helaas heb ik de gebroeders Schleck nooit echt op iets heel gedurfds kunnen betrappen, dus zal dat zeker tot de laatste 5km on de top wachten worden op dat gevecht.
Frank was vorig jaar al naar huis voordat de bergen begonnenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar was het niet vorig jaar zo met een berg etappe dat de gebroeders Schleck het hele peleton aan diggelen scheurde met zn 2e?
Het is wel een etappe om juist eerder aan te vallen vind ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:59 schreef Tompsen het volgende:
Ik hoop wel dat de klassementsmannen eerder aangaan en niet wachten tot ( de laatste paar km van) de laatste col
Zowel mijn adoptierenner (met voornaam Matias) als de oudste van de Schlecks inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Frank was vorig jaar al naar huis voordat de bergen begonnen
Wordt eerder een Pereirootje met die achterstand.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Gesink gaat vandaag een Landisje doen
Lijkt me een C3...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:21 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat er vandaag heel wat rijders te laat binnen gaan komen, weet iemand trouwens welke categorie het vandaag is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronde_van_Frankrijk#Tijdslimiet
Ok dan zal het wel 17 a 18 procent marge worden. Uitgaande van 40 KM/U, als winnaar er dus 4 uur over doet, mag je een kleine 3 kwartier verliezen, ik denk dat dit nog wel eens krap gaat worden als er weer als een gek gestart word.quote:
Misschien denk je aan 2009, toen ze in de etappe naar Le Grand Bornand waar ze toen op die dubbeltrapsrakket Col de Romme en Col de la Colombière iedereen behalve Contador (die voor de Schleck'jes nog zijn ploeggenoot Klöden elimineerde) uit het wiel reden. Die twee klimmen bij elkaar zijn behoorlijk te vergelijken met de aankomst van vandaag ja (hoewel je toen nog een korte afdaling had op het einde, maar dat zorgde niet voor veel verschillen).quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Correct me if i'm wrong, maar was het niet vorig jaar zo met een berg etappe dat de gebroeders Schleck het hele peleton aan diggelen scheurde met zn 2e?
12 uur dacht ik. In ieder geval de uitzending en ik dacht dat ze er vanaf het begin bij zouden zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Ten Dam zou vandaag wel eens de aanvaller kunnen zijn voor de Rabo... Gesink en Mollema zie ik er nog niet toe in staat
Hoe laat beginnen ze?
Als ze 40/uur rijden dan mogen ze daarna de winnaar goed controlerenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ok dan zal het wel 17 a 18 procent marge worden. Uitgaande van 40 KM/U, als winnaar er dus 4 uur over doet, mag je een kleine 3 kwartier verliezen, ik denk dat dit nog wel eens krap gaat worden als er weer als een gek gestart word.
Hij reed wel met een apotheek naar bovenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:57 schreef Ereinion het volgende:
1998 Pantani: http://nos.nl/video/252620-1998-pantani-op-plateau-de-beille.html
Wat een held ook, gewoon aan de voet van de klim wegrijden uit een groep van 50 man. Echt niemand in het peloton die daar tegenwoordig nog de lef voor heeft. Misschien wel de beste klimmer ooit, sowieso de mooiste![]()
De rest niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij reed wel met een apotheek naar boven
Wat dacht je van Luis Herrera dat was voor mij de besteklimmer ooitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:57 schreef Ereinion het volgende:
Wat een held ook, gewoon aan de voet van de klim wegrijden uit een groep van 50 man. Echt niemand in het peloton die daar tegenwoordig nog de lef voor heeft. Misschien wel de beste klimmer ooit, sowieso de mooiste![]()
Uitzending begint om 11.55. Heel de etappe is live te zienquote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Ten Dam zou vandaag wel eens de aanvaller kunnen zijn voor de Rabo... Gesink en Mollema zie ik er nog niet toe in staat
Hoe laat beginnen ze?
Degene die hier wint schijnt altijd de tour gewonnen te hebben, dus lijkt me sterk als hier een "nobody" gaat winnen dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:54 schreef Lagrinta het volgende:
Op Plateau de Beille hoort echt geen nobody te winnen. Ik verwacht een favoriet als winnaar.
Inderdaad, helaas voor de tijd dat ik het ging volgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:57 schreef Ereinion het volgende:
Er is ook nog maar vier keer aangekomen...een leuk statistiekje, maar veel zegt het niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Degene die hier wint schijnt altijd de tour gewonnen te hebben, dus lijkt me sterk als hier een "nobody" gaat winnen dan.
Met doping.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef Ericr het volgende:
Rob 2 sterren?quote:
quote:
Wie niet?quote:1 Lance Armstrong USA in 06h 29s
2 Roberto Heras Hernandez ESP op 01m 04s
3 Joseba Beloki Dorronsoro ESP op
4 Santiago Botero Echeverry COL op 01m 11s
5 Igor Gonzalez de Galdeano Aranzabal ESP op
6 Raimondas Rumsas LTU op 01m 23s
7 Carlos Sastre Candil ESP op 01m 33s
8 Marcos Antonio Serrano Rodriguez ESP op 01m 37s
9 Oscar Sevilla Ribera ESP op 02m 07s
10 Andrei Kivilev KAZ op 02m 39s
Beetje overdreven idd, misschien dat die twee sterren zijn op basis van kans op meezitten met een ontsnapping, dan kan het wel. Alleen kloppen de andere namen dan niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:21 schreef SanAnt het volgende:
De fietsen worden nog ff lekker gewassen en gaan !
[ afbeelding ]
Puur op gevoel dat hij in een ontsnapping kan zitten iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje overdreven idd, misschien dat die twee sterren zijn op basis van kans op meezitten met een ontsnapping, dan kan het wel. Alleen kloppen de andere namen dan niet.
Of F. Schleck.quote:
1 van de weinige toppers die nooit met doping in verband is gebracht is gebracht is Miguel Indurain ,de rest van de meervoudige tour winnaars wel .quote:
Dan zou ik eerder Vanendert 2 sterren geven en Rob 1.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Puur op gevoel dat hij in een ontsnapping kan zitten idd
oh dat stond weer niet in de column van Martquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Er is ook nog maar vier keer aangekomen...een leuk statistiekje, maar veel zegt het niet.
ach, gisteren verklaarden sommige me voor gek dat ik Moncoutié 5 sterren gaf, zat er niet ver naastquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Vanendert 2 sterren geven en Rob 1.
11.55quote:
quote:
Miguel Indurain zat nou juist in de beginfase van de EPO opkomst.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:20 schreef SanAnt het volgende:
1 van de weinige toppers die nooit met doping in verband is gebracht is gebracht is Miguel Indurain ,de rest van de meervoudige tour winnaars wel .
In de jaren '50 zaten ze al aan de speed
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Miguel Indurain zat nou juist in de beginfase van de EPO opkomst.
Hij stopte dan ook toen men het kon gaan controleren want zijn laatste jaar was een drama en toen hadden ze gezondheidscontrole's.
Je mocht niet starten als je boven de 50% hemotacriet zat maar je kreeg geen straf in de vorm van een schorsing (vraag maar aan Eric Dekker).
Miguel Indurain kan na zijn EPO loze Tour een vet contract tekenen bij Kelme maar hij besloot te stoppen en daarom is hij nooit betrapt op EPO.
De vraag was niet aan mij gericht, maar ik verwacht op de enalaatste grote col van de dag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:01 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wat denk je, een vroege aanval of een late?
De laatste cleane winnaar van de Tour is Lucien van Impe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:20 schreef SanAnt het volgende:
[..]
1 van de weinige toppers die nooit met doping in verband is gebracht is gebracht is Miguel Indurain ,de rest van de meervoudige tour winnaars wel .
In de jaren '50 zaten ze al aan de speed
En voor de epo was er niets ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:59 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Miguel Indurain zat nou juist in de beginfase van de EPO opkomst.
Hij stopte dan ook toen men het kon gaan controleren want zijn laatste jaar was een drama en toen hadden ze gezondheidscontrole's.
Je mocht niet starten als je boven de 50% hemotacriet zat maar je kreeg geen straf in de vorm van een schorsing (vraag maar aan Eric Dekker).
Miguel Indurain kan na zijn EPO loze Tour een vet contract tekenen bij Kelme maar hij besloot te stoppen en daarom is hij nooit betrapt op EPO.
Op de één na laatste col.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:01 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Wat denk je, een vroege aanval of een late?
Contador zal gebrand zijn, als zijn knie niet gaat opspelen, om vandaag iedereen een poepie te laten ruiken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:20 schreef DeMessias het volgende:
***** Frank Schleck
**** Andy Schleck, Basso
*** Evans, Contador
** Cunego, SamSan
* Vanendert
Hij zal in ieder geval iets moeten proberen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Contador zal gebrand zijn, als zijn knie niet gaat opspelen, om vandaag iedereen een poepie te laten ruiken.
Haha, alsof de hoop vanquote:
Het is te hopen idd. Ik kijk met meer dan gemiddelde belangstelling naar de prestatie van drie renners: Contador, Basso en Sammy Sanchez.quote:
Precies en dan zien we wel waar het schip strand. Zijn knie moet idd helemaal genezen zijn, maar ja, ik hoop ontzettend op een niet te counteren aanval van Contador. Ook van Basso en Sammy Sanchez hoop ik op goede vorm.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval iets moeten proberen.
Wie won in 1996 de Tour en wat zei hij over die Tour en over het gebruik van doping?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:02 schreef Ereinion het volgende:
![]()
De controles op een hematocriet kwamen pas in 1997, Indurain was dus daarvoor al volledig weggezakt.
Je hebt gelijk maar je weet wie ik bedoel dus dan is het gek dat je er verder niet op door wilt gaan.quote:Eric Dekker bestaat niet.
Maar met een te hoog hematocriet wist iedereen wel hoe de vork in de steel zat toch?quote:De EPO-test kwam pas in 2000, en in het wielrennen in 2001, dus daar kon hij ook niet op betrapt worden als hij bij Kelme was gaan rijden.
Niet veel prestatieverhogend in ieder geval, wel euforie verhogend en herstel verhogend waarbij de laatste middelen natuurlijk ook doorwerken op de prestatie. Anabolen steroiden hebben dan ook een prestatieverhogende werking maar de meeste renners zullen het vooral nemen om hun herstel te bevorderen. Meer spiermassa is namelijk funest voor het klimvermogen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:04 schreef SanAnt het volgende:
[..]
En voor de epo was er niets ?
Vraag maar aan Joop of Hinault zelfs Merckx
Als ik de Schleck's was zou ik Andy op de op twee na laatste klim laten aanvallen en dan moeten de anderen maar uitmaken of ze bij Frank blijven of niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:16 schreef franklop het volgende:
op plateau de beille kan je je gelukkig niet verstoppen, altijd grote verschillen hier, dus rammen vandaag
Dat gaat helaas nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Als ik de Schleck's was zou ik Andy op de op twee na laatste klim laten aanvallen en dan moeten de anderen maar uitmaken of ze bij Frank blijven of niet.
Gisteren was een totaal andere etappe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Temlin het volgende:
Als het maar niet zoiets wordt als gisteren
Je bedoelt eergisteren?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:20 schreef Temlin het volgende:
Als het maar niet zoiets wordt als gisteren
Vreemd lijstje, ook zonder Danielson en Ruijgh. Duidelijk niet gebaseerd op objectieve criteria.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:04 schreef franklop het volgende:
[Tour] De etappe van vandaag
FOK!sport favorieten voor de etappe
***** Andy Schleck
**** Cadel Evans, Frank Schleck
*** Ivan Basso, Alberto Contador
** Samuel Sanchez, Tom Danielson, Rob Ruijgh
* Damiano Cunego, Jelle Vanendert
heb je uberhaupt wel gekeken donderdag?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:42 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Vreemd lijstje, ook zonder Danielson en Ruijgh. Duidelijk niet gebaseerd op objectieve criteria.
Evans die even veel kans maakt als Frank Schleck bijvoorbeeld, en Sanchez als vierderangs klimmer.
ruijgh is op basis van een ontsnappingquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Sanchez en Ruijgh evengrote kansen toedichten is niet heel realistich
Was ook geen aanval hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
ruijgh is op basis van een ontsnapping
en ach, die lijstjes zijn vaak natuurlijk ook maar gissen. had er nog wel 20 in kunnen zetten
Ja hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:44 schreef franklop het volgende:
[..]
heb je uberhaupt wel gekeken donderdag?
Omdat ik verwacht dat de Schleckjes/Evans/Contador eerder vol gaan. Plateau de Beille is daarnaast ook nog stuk zwaarder dan Luz-Ardidenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:56 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ja hoor.
Waarom schaal je Sanchez zo laag in - omdat hij niet de beste klimtijd had? Of omdat hij niet voldoende hersteld zou zijn?
vandaag weer wel toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:03 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom schuift Boogerd nooit meer aan bij de NOS?
Maar dat hoeft toch geen nadeel te zijn voor Samuel Sanchez? In principe zijn alleen Andy en Contador echt betere klimmers dan hem, als hij gewoon goed is eindigt hij hier echt wel voor Evans.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat de Schleckjes/Evans/Contador eerder vol gaan. Plateau de Beille is daarnaast ook nog stuk zwaarder dan Luz-Ardiden
quote:Het lijkt me onmogelijk zwaar, de Tour rijden. Respect (uitroepteken). Maar heeft u enig idee hoeveel wedstrijden Wesley Sneijder in een kalenderjaar als 2010 heeft gespeeld? Ik gok een stuk of zestig, in de Serie A, Champions League, Coppa Italia en op het WK voetbal. Nou niet echt wat je gelijk 'rondjes om de kerk' noemt. Deze zomer had Wesley voor het eerst in tijden weer eens een paar weken vrijaf, want de bal ligt zelden stil.
U hoeft geen medelijden te hebben met voetballers. Integendeel. Ze worden er nogal vet voor betaald, op het banale af soms. Maar zou u dat eigenlijk kunnen, week in week uit presteren in een vol stadion, gevolgd door de halve wereld, opgejaagd door een reusachtig vergrootglas, van je zestiende tot je zesendertigste? En dan niet drie weken per jaar, maar pak hem beet vijftig?
Gesink stond donderdag slechts de NOS te woord. De rest van de pers liep hij zwijgend voorbij, want hij zat 'mentaal helemaal stuk'. Na de WK-finale in Johannesburg zaten de beste voetballers van Nederland dat ook, denk ik. Maar er was er 's avonds laat, na middernacht in de catacomben van Soccer City, niet ééntje die zwijgend de pers voorbijliep. Niet eentje.
In het puur hypothetische geval dat Robert Gesink een voetballer was geweest, was hij donderdag afgemaakt, vermoed ik. Dan hadden we hem allemaal een slappe zak gevonden. Mentaal ongeschikt voor topsport. Geen winnaar.
Maar omdat Robert Gesink een wielrenner is, en geen voetballer, ligt dat allemaal net even anders. Balen, dat was het. Met een uitroepteken. Dat dan weer wel. (Sjoerd Mossou)
Laten we het niet hopen, dat zou wel vrij schokkende beelden opleveren namelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:04 schreef Gramulanion het volgende:
Basso gaat wel verassen vandaag misschien.
Jezelf quoten binnen 30 seconden, epic. Hoop overigens ook dat Basso vandaag wat laat zien, hij maakte een sterke indruk in de rit naar Luz-Ardiden.quote:
Moet je ook het AD niet lezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:05 schreef franklop het volgende:
Deze Column
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)d-ik-afgemaakt.dhtml
[..]
Was LL.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De vlag gaatLekker naar de Plateai de beille.
Raborenner zit voor
Roy heeft de bollen..quote:
Plato de bijen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De vlag gaatLekker naar de Plateai de beille.
Raborenner zit voor
Sprinters zullen het heel zwaar krijgen vandaag. Dat weet ik zeker. Veel pittige bergen vandaag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:09 schreef Felagund het volgende:
Vandaag mensen buiten tijd? Als ze echt vanaf het begin gaan aanvallen en er niet snel een groepje weggaat, heb je daar wel kans toe.
Dan is de kans op een generaal pardon ook groter...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:09 schreef Felagund het volgende:
Vandaag mensen buiten tijd? Als ze echt vanaf het begin gaan aanvallen en er niet snel een groepje weggaat, heb je daar wel kans toe.
Welke aanval?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:10 schreef Temlin het volgende:
Rabo heeft het strijdplan omgegooid, maar heeft niemand mee in de aanval
LL rijdt voorin?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:10 schreef Temlin het volgende:
Rabo heeft het strijdplan omgegooid, maar heeft niemand mee in de aanval
Eerste uur is leuker dan het middengedeelte van een koers.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen hier rond dit uur al naar kunnen kijken...
No shit!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
Leuke cols vandaagben zelf wel is op plateau de beille geweest en das een flink stuk omhoog.
waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
WTFGaan daar jongens als een gek heen rennen en pics maken
Jij zou op Fok gaan posten dat je bij Evans staat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Bro, ga je nu al weer negatief zitten doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:11 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Gertjakobs64 twitterde op zaterdag 16-07-2011 om 12:08:48Ja hoor vlam in de pan te gek dit mooi mannnnn tour reageer retweet
In de zandbak, maar hij was alleen dus niemand kan het bevestigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Evans stond vroeger te springen als een smurf met zijn paddestoel in brand
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:11 schreef The_Hives het volgende:
Mollema gaat vandaag proberen om met een groepje weg te komen
Ja totdat hij je fiets met houten wielen steelt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jens VoigtKan goed kopwerk verrichten.
zo goed was LL donderdag nietquote:
Gisteren in de finale ging hij ook lekker jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:14 schreef Gramulanion het volgende:
Het lachje van Herbert begint al weer.
zo goed zijn molkema en ll sanchez niet.quote:
Dat je voor het peleton rijdt maar niet bij de kopgroep weet te komen.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht niet dat het peloton het zo ver laat lopen.
Dat je een beetje voor lul rijdt dus eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:18 schreef Agüero het volgende:
[..]
Dat je voor het peleton rijdt maar niet bij de kopgroep weet te komen.
welke ploeg gaat ze terughalen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verwacht niet dat het peloton het zo ver laat lopen.
op hoeveel minutenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:21 schreef DeMessias het volgende:
Casar is de best geplaatste denk ik met z'n 21e plaats.
Weg den bos inquote:
Het is dat we nu allemaal medeleven hebben met elkaar en die stomme afspraken binnen de EU .. anders hadden we beetje bij beetje de Franssen afgeslacht en dat mooie land ingepiktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:21 schreef Temlin het volgende:
Alles is goed aan de tour behalve dat het in Frankrijk is.
http://www.telegraaf.nl/telesport/tour2011/tourlive/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
iemand linkje naar de liveticker van de tour? aan het werk dus linkje niet in de bookmarks..
je mist casarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:24 schreef Agüero het volgende:
36. SANCHEZ Luis-Leon 47 RABOBANK CYCLING TEAM 56h 08' 39" + 18' 42"
45. GERDEMANN Linus 14 TEAM LEOPARD-TREK 56h 13' 30" + 23' 33"
50. EL FARES Julien 155 COFIDIS LE CREDIT EN LIGNE 56h 22' 26" + 32' 29"
51. DI GREGORIO Rémy 62 PRO TEAM ASTANA 56h 22' 40" + 32' 43"
54. BOUET Maxime 102 AG2R LA MONDIALE 56h 24' 08" + 34' 11"
58. CHARTEAU Anthony 182 TEAM EUROPCAR 56h 28' 00" + 38' 03"
59. MILLAR David 56 TEAM GARMIN - CERVELO 56h 28' 10" + 38' 13"
65. ZANDIO Xabier 119 SKY PROCYCLING 56h 35' 07" + 45' 10"
66. VOIGT Jens 19 TEAM LEOPARD-TREK 56h 35' 34" + 45' 37"
71. RIBLON Christophe 109 AG2R LA MONDIALE 56h 42' 19" + 52' 22"
76. MOLLEMA Bauke 45 RABOBANK CYCLING TEAM 56h 45' 17" + 55' 20"
81. CHAVANEL Sylvain 121 QUICK STEP CYCLING TEAM 56h 48' 41" + 58' 44"
88. MARCATO Marco 206 VACANSOLEIL-DCM 56h 53' 30" + 1h 03' 33"
94. KOREN Kristjan 93 LIQUIGAS-CANNONDALE 56h 58' 45" + 1h 08' 48"
96. VICHOT Arthur 139 FDJ 56h 59' 08" + 1h 09' 11"
97. IZAGIRRE INSAUSTI Gorka 22 EUSKALTEL - EUSKADI 56h 59' 08" + 1h 09' 11"
99. SILIN Egor 198 KATUSHA TEAM 57h 00' 57" + 1h 11' 00"
106. QUINZIATO Manuel 147 BMC RACING TEAM 57h 09' 08" + 1h 19' 11"
132. DELAGE Mickaël 133 FDJ 57h 22' 36" + 1h 32' 39"
[Live] [Tour] Veertiende etappequote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/telesport/tour2011/tourlive/
http://gaps.letour.fr/us.php deze is sneller dan de televaagquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/telesport/tour2011/tourlive/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |