Als ze Voeckler uit het geel willen rijden mogen/moeten ze wel eerder gaan rijden .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie etappe natuurlijk, al zal het wel tot de laatste klim duren voor de grote jongens zich gaan roeren.
Er is maar 1 klim....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie etappe natuurlijk, al zal het wel tot de laatste klim duren voor de grote jongens zich gaan roeren.
Aanhaken bij Cavendish ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Falco het volgende:
Hoogerland zal ook wel weer eens wat proberen.
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Als ze Voeckler uit het geel willen rijden mogen/moeten ze wel eerder gaan rijden .
wel wat tijd pakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...
Lijkt me sowieso wel dat het zal gebeuren, ook als ze pas laat gaan maar Basso zal het bal openen verwacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel dat het zal gebeuren, ook als ze pas laat gaan maar Basso zal het bal openen verwacht ik.
Hij moest gisteren al passen, hij mag blij zijn dat ie nog geel heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.
Hij kwam gisteren gewoon met Basso, Cunego, Contador, A .Schleck binnen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij moest gisteren al passen, hij mag blij zijn dat ie nog geel heeft.
Met een vliegende vaart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze beginnen met als ontbijt op je bord de Aspet.
Herasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef Ericr het volgende:
En zo beklim je Plateau de Beille dus, ArmstrongBack to back overwinning, dag er voor was het al feest op La Mongie.
Hehe. Tsja, die Voeckler. Ik geloof niet dat er ook maar één top klassementsrenner er van wakker ligt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.
Juist. Wordt lekker dagje morgen. En wie er van de klassementsrenners ook tijd verliest, als het maar een écht spektakel wordt. Het zijn geen machines, dus iedereen kan een minder moment hebben. Hopelijk wordt er al eerder aangevallen dan de laatste berg. Anders vind ik zo'n etappe toch wel minder.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:31 schreef Agüero het volgende:
Een hele dag lekker Tour kijken met vanaf de start bergen.
Denk het nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Nu Gesink vrijuit en zonder druk rond kan rijden denk ik dat hij morgen wel iets leuks gaat doen!
Eens. Ik vind dat altijd een opgewonden standje. Altijd moet hij maar iets geks doen als er een camera op hem gericht is.quote:
Dat zou idd kunnen. Denk je dat hij de etappe kan winnen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Nu Gesink vrijuit en zonder druk rond kan rijden denk ik dat hij morgen wel iets leuks gaat doen!
niets dan respect voor armstrong, wat een held.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef Ericr het volgende:
En zo beklim je Plateau de Beille dus, ArmstrongBack to back overwinning, dag er voor was het al feest op La Mongie.
Menchov? Nee joh. In de war met Pla de Beret misschien?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Menchov haalde hier nog een prachtige overwinning volgens mij, toen Boogerd zo fantastisch reed.
Absoluut. Samen met Contador mijn grootste held ooit in de wielersport.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
niets dan respect voor armstrong, wat een held.
alleen degene die in dat jaar de tour wonnen, wonnen op plateau de beille, menchov won nog geen tourquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Menchov haalde hier nog een prachtige overwinning volgens mij, toen Boogerd zo fantastisch reed.
Was Pla de Beret.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:01 schreef Temlin het volgende:
Ik verwacht Basso, daarachter een groepje met Contador.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:16 schreef knep het volgende:
[..]
Denk het ook, Contador zal wel breken hier.
Als Gesink in staat zou zijn iets leuks te doen dan had hij nu nog wel op een fatsoenlijke plek in het klassement gestaan. Zal wel weer niets worden morgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef Kingstown het volgende:
Schleckjes zijn gewoon angsthazen en durven echt niet vroeg te openen, Bang als ze zijn om er in grupetto later te worden afgereden.quote:
Die pakt morgen weer een klein kwartiertje met het excuus dat hij voor een etappe overwinning in de Alpen gaat, met die fenomenale demarrage die hij in de benen heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Idler het volgende:
[..]
Als Gesink in staat zou zijn iets leuks te doen dan had hij nu nog wel op een fatsoenlijke plek in het klassement gestaan. Zal wel weer niets worden morgen.
Zou wel leuk zijn als het op zijn minst een beetje lukt om met een groepje niet al te ver achter de toppers aan te komen. En niet linea recta in de eerste bus gaan zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:33 schreef Idler het volgende:
[..]
Als Gesink in staat zou zijn iets leuks te doen dan had hij nu nog wel op een fatsoenlijke plek in het klassement gestaan. Zal wel weer niets worden morgen.
Dat geldt voor 99,9% van het huidige peloton.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Schleckjes zijn gewoon angsthazen en durven echt niet vroeg te openen, Bang als ze zijn om er in grupetto later te worden afgereden.
Hoogerlandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:38 schreef knep het volgende:
[..]
Dat geldt voor 99,9% van het huidige peloton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |