Als ze Voeckler uit het geel willen rijden mogen/moeten ze wel eerder gaan rijden .quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie etappe natuurlijk, al zal het wel tot de laatste klim duren voor de grote jongens zich gaan roeren.
Er is maar 1 klim....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie etappe natuurlijk, al zal het wel tot de laatste klim duren voor de grote jongens zich gaan roeren.
Aanhaken bij Cavendish ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:42 schreef Falco het volgende:
Hoogerland zal ook wel weer eens wat proberen.
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:08 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Als ze Voeckler uit het geel willen rijden mogen/moeten ze wel eerder gaan rijden .
wel wat tijd pakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...
Lijkt me sowieso wel dat het zal gebeuren, ook als ze pas laat gaan maar Basso zal het bal openen verwacht ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hoeven Voeckler morgen nog niet uit het geel te rijden...
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso wel dat het zal gebeuren, ook als ze pas laat gaan maar Basso zal het bal openen verwacht ik.
Hij moest gisteren al passen, hij mag blij zijn dat ie nog geel heeft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voeckler zal wel weer strenge meester spelen en niemand willen laten gaan van de klassementsrenners of gaat zelf mee.
Hij kwam gisteren gewoon met Basso, Cunego, Contador, A .Schleck binnen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij moest gisteren al passen, hij mag blij zijn dat ie nog geel heeft.
Met een vliegende vaart.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze beginnen met als ontbijt op je bord de Aspet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |