dankje =)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op het geschok na vind ik hem best goed hoor.
jij ook, dankje =)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef PeterKelder het volgende:
Deze vind ik ook wel leuk gemonteerd:
Zo zouden ze hem ook eens op tv moeten doen
Omdat het een cliffhanger was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef Frey het volgende:
Geen idee waarom Yasmin toen in de nieuwe intro zat. Ze was al dood en begraven.
Helemaal niet, ik vind hem toffer dan deze:quote:
Nee, de leader was er pas die vrijdag tijdens de 3000e aflevering en toen was Yasmin al begraven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Omdat het een cliffhanger was.
Zou Yasmin het overleden ja of nee?
Door haar in de leader te doen, gingen mensen de eerste aflevering denken: Yasmin zit in de intro, ze is niet dood!
Daarom denk ik..
Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind hem toffer dan deze:
Waarom? Simpel weg omdat de jouwe de 1990-1995 tune bevat inclusief het 1991-1995 logo.
Ik heb niks gezegt :$quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, de leader was er pas die vrijdag tijdens de 3000e aflevering en toen was Yasmin al begraven.
Gaaf Freyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Frey het volgende:
De persfoto's van toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was het wel van plan, als jij nog goede shots uit een aflevering weet, meld het mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaanGa je trouwens nog een versie 2 ervan maken?
Ik PM je welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, als jij nog goede shots uit een aflevering weet, meld het me
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gaaf Frey
Overigens zie je duidelijk dat Lieke tóén al camerageil was
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Frey het volgende:
De persfoto's van toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zeg![]()
Ik mis hem, hij zat er ook in sinds seizoen 1..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zeg![]()
Keukentje was toch weggehaalt toen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
Wik had een persfoto moeten hebben in zijn keukentje
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ook al zo'n faalactie van de makers
Voor het huis van Laura werd nog een nieuw buitenshot bij hetzelfde huis gemaaktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef LetsGame het volgende:
Die keukentje van mr Harmsen werd gebruikt van seizoen 3 tot 16, het huis van Laura (buitenshot) werd gebruikt van seizoen 1 tot 16, het huis van Jef werd gebruikt van seizoen 6 tot 17.
Alles is weg.. WAAROM?!
En nu zit hij gelukkig in zijn Deense keukentjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?![]()
Eind seizoen 15 en begin seizoen 16 deed hij nog maar af en toe mee. Op een gegeven moment zag je hem zelfs weken niet, om dan ineens weer in beeld te komen. Gelukkig mocht hij afsluiten met een mooie verhaallijn waarin Govert eindelijk het geluk vond.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En nu zit hij gelukkig in zijn Deense keukentje
Waarom eigenlijk? Was hij toen al ziek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?![]()
Eind seizoen 15 en begin seizoen 16 deed hij nog maar af en toe mee. Op een gegeven moment zag je hem zelfs weken niet, om dan ineens weer in beeld te komen. Gelukkig mocht hij afsluiten met een mooie verhaallijn waarin Govert eindelijk het geluk vond.
Ja, maar ik bedoel.. gewoon dat huis. :pquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor het huis van Laura werd nog een nieuw buitenshot bij hetzelfde huis gemaakt
Helemaal mee eens, ik vond elk shot van mr Harmsen leuk, ik heb die van versie 1 van seizoen 4, zijn shot, het leukst van allemaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond het shot van Harmsen in deze leader echt leuk
Oh, oké...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel.. gewoon dat huis. :p
Haha, ja, en er was toch ook een piano op de zolder die Arthur gebruikte? Haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, oké...
Overigens is het buitenshot van Huize Alberts totaal onrealistisch als je beseft hoeveel ruimte het huis zou moeten hebben:
In seizoen 3 (rond Laura's terugkeer) zou het huis sowieso 4 of 5 slaapkamers moeten hebben (Jef, Arnie, Dian, Laura en Lotje). Daarbij wordt er door Roos in de cliff van seizoen 3 gezegd dat er nog een strijkkamer is. Daarnaast is er nog de zolder rondom seizoen 5 waar Laura aan het schilderen gaat en moet er sowieso nog een badkamer zijn.
En dat allemaal in dít huis:
[ afbeelding ]
Ik heb het huis in het echt gezien toen ik in Aalsmeer was, het is echt niet zo groot als ze ons doen gelovenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Haha, ja, en er was toch ook een piano op de zolder die Arthur gebruikte? Haha.
De buitenkant van zijn eerste huis zag er ook wel gaaf uit:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:48 schreef Frey het volgende:
Ik vind vooral de buitenkant van Ludo's huis nog steeds erg mooi.
Haha, ben je ook binnen geweest?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb het huis in het echt gezien toen ik in Aalsmeer was, het is echt niet zo groot als ze ons doen geloven
Ja, Ludo heeft klasse.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De buitenkant van zijn eerste huis zag er ook wel gaaf uit:
[ afbeelding ]
Nee, jammer genoeg niet. Had me wel leuk gelekenquote:
Ik heb nog nooit gespeelt in een soap, op Spangas na,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Had me wel leuk geleken
Overigens staat het huis van Simon uit seizoen 1-4 op een steenworp afstand van de achterkant van de oude Endemol-studio's
SpangaS???quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespeelt in een soap, op Spangas na,
Ik werd betaald met bioscoopbonnenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
SpangaS???
Daar zou ik nog niet levend gevonden willen worden
quote:"'Moordzaak Rutger de beste verhaallijn van dit seizoen'
De verhaallijn rondom Edwin Rutten zijn alterego Rutger Goedhart is uitgeroepen tot 'de beste verhaallijn van het afgelopen seizoen'.
In de betreffende verhaallijn is te zien hoe Martijn plotseling oog in oog staan met ome Rutger, na jarenlang niets van hem te hebben vernomen. De charmante Rutger weet al gauw het hart van Laura te veroveren en een gepassioneerde verhouding is het gevolg. Niet veel later vraagt Rutger Laura zelfs ten huwelijk!
Laura weet echter niet dat Rutger haar enkel gebruikt om het vertrouwen van haar vrienden te winnen, zodat zij hun geld investeren in het zogenaamde buitenlandse bomenproject Eepasa. Wanneer de waarheid uitkomt, is iedereen dan ook woedend. De volgende ochtend wordt Rutger dood gevonden. Wie heeft de moord op zijn geweten?
Uiteindelijk bekent Sil de moord te hebben gepleegd. Sil verdwijnt voor jaren achter de tralies en laat een ontroostbare Laura en Rikki achter.
De verhaallijn rondom Rutger Goedhart weet de verhalen rondom de liefde tussen Edwin en Lucas, en de verhaallijn rondom de rivaliteit tussen Nina en Wiet te verslaan. Wilt u uw stem nog uitbrengen over de overige categoriën van het GTSTCourant-tournament? Klik dan hier."
Bron: http://gtstcourant.web-lo(...)eizoen.html#comments
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Godzijdank heeft de liefde tussen Edwin en Lucas niet gewonnen.
Omdat de Eepasaverhaallijn 1000x beter was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat zou daar nou zo erg aan zijn dan? Het is hier wel een hoop geklaag en gezeur.
kijk eens naar de cliff fotoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik bedacht mij net iets! Had Edwin witte schoenen aan? Lucas heeft witte schoenen aan en op de cap van Roos85 heeft de gozer die op de vloer ligt niet alleen een wit pak, maar ook witte schoenen aan.
Jup mee eens. Was gewoon weer een standaard liefdeslijntje maar dan met 2 homo's.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat de Eepasaverhaallijn 1000x beter was.
En die liefde tussen Edwin en Lucas werd na een tijdje behoorlijk vervelend ...
Ze provoceerden, Anton werd boos, ze ruzieden, ze gingen uit elkaar, ze kwam weer bij elkaar. En dat x50.
Waarom post je hier de uitslag van een poll van een andere website?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Godzijdank heeft de liefde tussen Edwin en Lucas niet gewonnen.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom post je hier de uitslag van een poll van een andere website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |