quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gaaf Frey
Overigens zie je duidelijk dat Lieke tóén al camerageil was
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Frey het volgende:
De persfoto's van toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zeg![]()
Ik mis hem, hij zat er ook in sinds seizoen 1..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zeg![]()
Keukentje was toch weggehaalt toen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
Wik had een persfoto moeten hebben in zijn keukentje
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ook al zo'n faalactie van de makers
Voor het huis van Laura werd nog een nieuw buitenshot bij hetzelfde huis gemaaktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef LetsGame het volgende:
Die keukentje van mr Harmsen werd gebruikt van seizoen 3 tot 16, het huis van Laura (buitenshot) werd gebruikt van seizoen 1 tot 16, het huis van Jef werd gebruikt van seizoen 6 tot 17.
Alles is weg.. WAAROM?!
En nu zit hij gelukkig in zijn Deense keukentjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?![]()
Eind seizoen 15 en begin seizoen 16 deed hij nog maar af en toe mee. Op een gegeven moment zag je hem zelfs weken niet, om dan ineens weer in beeld te komen. Gelukkig mocht hij afsluiten met een mooie verhaallijn waarin Govert eindelijk het geluk vond.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En nu zit hij gelukkig in zijn Deense keukentje
Waarom eigenlijk? Was hij toen al ziek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?![]()
Eind seizoen 15 en begin seizoen 16 deed hij nog maar af en toe mee. Op een gegeven moment zag je hem zelfs weken niet, om dan ineens weer in beeld te komen. Gelukkig mocht hij afsluiten met een mooie verhaallijn waarin Govert eindelijk het geluk vond.
Ja, maar ik bedoel.. gewoon dat huis. :pquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor het huis van Laura werd nog een nieuw buitenshot bij hetzelfde huis gemaakt
Helemaal mee eens, ik vond elk shot van mr Harmsen leuk, ik heb die van versie 1 van seizoen 4, zijn shot, het leukst van allemaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vond het shot van Harmsen in deze leader echt leuk
Oh, oké...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel.. gewoon dat huis. :p
Haha, ja, en er was toch ook een piano op de zolder die Arthur gebruikte? Haha.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oh, oké...
Overigens is het buitenshot van Huize Alberts totaal onrealistisch als je beseft hoeveel ruimte het huis zou moeten hebben:
In seizoen 3 (rond Laura's terugkeer) zou het huis sowieso 4 of 5 slaapkamers moeten hebben (Jef, Arnie, Dian, Laura en Lotje). Daarbij wordt er door Roos in de cliff van seizoen 3 gezegd dat er nog een strijkkamer is. Daarnaast is er nog de zolder rondom seizoen 5 waar Laura aan het schilderen gaat en moet er sowieso nog een badkamer zijn.
En dat allemaal in dít huis:
[ afbeelding ]
Ik heb het huis in het echt gezien toen ik in Aalsmeer was, het is echt niet zo groot als ze ons doen gelovenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:45 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Haha, ja, en er was toch ook een piano op de zolder die Arthur gebruikte? Haha.
De buitenkant van zijn eerste huis zag er ook wel gaaf uit:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:48 schreef Frey het volgende:
Ik vind vooral de buitenkant van Ludo's huis nog steeds erg mooi.
Haha, ben je ook binnen geweest?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik heb het huis in het echt gezien toen ik in Aalsmeer was, het is echt niet zo groot als ze ons doen geloven
Ja, Ludo heeft klasse.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De buitenkant van zijn eerste huis zag er ook wel gaaf uit:
[ afbeelding ]
Nee, jammer genoeg niet. Had me wel leuk gelekenquote:
Ik heb nog nooit gespeelt in een soap, op Spangas na,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg niet. Had me wel leuk geleken
Overigens staat het huis van Simon uit seizoen 1-4 op een steenworp afstand van de achterkant van de oude Endemol-studio's
SpangaS???quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gespeelt in een soap, op Spangas na,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |