dankje =)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Op het geschok na vind ik hem best goed hoor.
jij ook, dankje =)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef PeterKelder het volgende:
Deze vind ik ook wel leuk gemonteerd:
Zo zouden ze hem ook eens op tv moeten doen
Omdat het een cliffhanger was.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:15 schreef Frey het volgende:
Geen idee waarom Yasmin toen in de nieuwe intro zat. Ze was al dood en begraven.
Helemaal niet, ik vind hem toffer dan deze:quote:
Nee, de leader was er pas die vrijdag tijdens de 3000e aflevering en toen was Yasmin al begraven.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Omdat het een cliffhanger was.
Zou Yasmin het overleden ja of nee?
Door haar in de leader te doen, gingen mensen de eerste aflevering denken: Yasmin zit in de intro, ze is niet dood!
Daarom denk ik..
Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vind hem toffer dan deze:
Waarom? Simpel weg omdat de jouwe de 1990-1995 tune bevat inclusief het 1991-1995 logo.
Ik heb niks gezegt :$quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, de leader was er pas die vrijdag tijdens de 3000e aflevering en toen was Yasmin al begraven.
Gaaf Freyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Frey het volgende:
De persfoto's van toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was het wel van plan, als jij nog goede shots uit een aflevering weet, meld het mequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaanGa je trouwens nog een versie 2 ervan maken?
Ik PM je welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan, als jij nog goede shots uit een aflevering weet, meld het me
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gaaf Frey
Overigens zie je duidelijk dat Lieke tóén al camerageil was
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:23 schreef Frey het volgende:
De persfoto's van toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zeg![]()
Ik mis hem, hij zat er ook in sinds seizoen 1..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat zag Wik er daar al opgeblazen uit zeg![]()
Keukentje was toch weggehaalt toen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:31 schreef PeterKelder het volgende:
Wik had een persfoto moeten hebben in zijn keukentje
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, ook al zo'n faalactie van de makers
Voor het huis van Laura werd nog een nieuw buitenshot bij hetzelfde huis gemaaktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:34 schreef LetsGame het volgende:
Die keukentje van mr Harmsen werd gebruikt van seizoen 3 tot 16, het huis van Laura (buitenshot) werd gebruikt van seizoen 1 tot 16, het huis van Jef werd gebruikt van seizoen 6 tot 17.
Alles is weg.. WAAROM?!
En nu zit hij gelukkig in zijn Deense keukentjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?![]()
Eind seizoen 15 en begin seizoen 16 deed hij nog maar af en toe mee. Op een gegeven moment zag je hem zelfs weken niet, om dan ineens weer in beeld te komen. Gelukkig mocht hij afsluiten met een mooie verhaallijn waarin Govert eindelijk het geluk vond.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En nu zit hij gelukkig in zijn Deense keukentje
Waarom eigenlijk? Was hij toen al ziek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien ook al een beetje met het oog op zijn definitieve vertrek?![]()
Eind seizoen 15 en begin seizoen 16 deed hij nog maar af en toe mee. Op een gegeven moment zag je hem zelfs weken niet, om dan ineens weer in beeld te komen. Gelukkig mocht hij afsluiten met een mooie verhaallijn waarin Govert eindelijk het geluk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |