Jij hebt idd een stilstaande fiets nodig. Jij hebt zo lang niet gefietst dat je omvalt zodra je opstaptquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef FJD het volgende:
Weet iemand of er fitnessscholen zijn met een Tacx VR? Twijfel om zoiets te kopen straks in de winter. Normale Tacx zuigt nml maar als ik achter iemand aan kan fietsen dan kom ik wel ergens, zelfs als die iemand virtueel is.
Denk dat hij meer fietst dan jijquote:Op zondag 17 juli 2011 20:46 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Jij hebt idd een stilstaande fiets nodig. Jij hebt zo lang niet gefietst dat je omvalt zodra je opstapt
Met een vlieger?quote:
En...? Ben je nog geweest?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:54 schreef Freddeh het volgende:
Denk dat ik morgen de Raceblades er zelf maar op ga gooien en een ritje ga doen. Regenjasje aan, dan komt het wel goed. Die kleren drogen wel voor ik aan m'n volgende ritje begin.
Vrees een beetje dat hij gelijk heeftquote:
QFT!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Freddeh het volgende:
Heb inmiddels wel de maandagavond uitgeroepen tot fietsavond. Met het huidige weer wordt motivatie mijn grootste probleem, maar ik zie het op dit moment best wel zitten eigenlijk
Volgens mij is het een mindset. En als je er eenmaal door bent heeft het juist wel iets.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:12 schreef Freddeh het volgende:
Over dat 'lekker' puntje durf ik wel een discussie aan. Maar het siert je
Ieder geval niet bij de plaatselijke tandarts.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef fetss het volgende:
Grappig, Peter winnen op tv. Die kom ik onderhand wekelijks tegen in de lokale supermarkt!
Wauw zeg maar tegen 'm dat 't een held is en dat hij leuke boeken schrijft.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:18 schreef fetss het volgende:
Grappig, Peter winnen op tv. Die kom ik onderhand wekelijks tegen in de lokale supermarkt!
Haha inderdaad wat een bekkiequote:Op zondag 17 juli 2011 22:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ieder geval niet bij de plaatselijke tandarts.
Maar wel erg mooi om te zien, klimmen vind ik toch zo mooi om naar te kijken en te doen.
Kan niet wachen totdat ik binnenkort weer los mag in de bergen.
Jeps, helemaal...quote:Op zondag 17 juli 2011 16:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Diegene die door Le Champion wordt georganiseerd?
Minder fokken, meer fietsen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Freddeh het volgende:
Maar om even heel serieus te zijn en er niet langer een grapje van te maken, ik rijd écht te weinig. Huidige kilometerstand dit jaar is 800. In 2010 heb ik totaal 5873km gereden, in 2009 was het 5372km. Ik loop dus gewoon bizar achter, eigenlijk allemaal het resultaat van woon/werkverkeer dat is weggevallen. Komt bij dat ik op de achtergrond erg druk ben met werk, studie, sollicitaties en allerlei dingen mbt de verhuizing die moeten worden geregeld.
Heb inmiddels wel de maandagavond uitgeroepen tot fietsavond. Met het huidige weer wordt motivatie mijn grootste probleem, maar ik zie het op dit moment best wel zitten eigenlijk
Gratis bij de FM werken? Dat moet een grap zijn.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:42 schreef Pritt het volgende:
Haha gister ging ik trouwens even langs bij de FM tijdens mijn rondje om een afspraak te maken voor een onderhoudsbeurt. Hij wilde alvast even naar de fiets kijken dus pakte zijn apparaatje om de ketting te controleren op slijtage. Nou dat hele apparaatje blijf niet eens meer in de ketting hangen dus die is wel toe aan vervanging.
Verder ga ik misschien een weekje gratis bij hun werken zodat ik dan alle kneepjes van het vak kan leren.
Ik zal maar niet zeggen dat ik dat (800 km) de afgelopen twee weken heb gefietst.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Freddeh het volgende:
Maar om even heel serieus te zijn en er niet langer een grapje van te maken, ik rijd écht te weinig. Huidige kilometerstand dit jaar is 800. [..]
Dit zijn toch indrukwekkende cijfers.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef Freddeh het volgende:
In 2010 heb ik totaal 5873km gereden, in 2009 was het 5372km.
Doel van 2009 was 6000km, niet gehaald. Doel van 2010 was 8000km, verhoogd om mezelf aan het fietsen te houden, maar dan krijg je opeens een functie buiten de deur en een auto onder je gatquote:Op maandag 18 juli 2011 07:45 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Dit zijn toch indrukwekkende cijfers.
Door dit soort helden geniet ik altijd van die georganiseerde tochtenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat ik me nou op de hals heb gehaaldben vrijwilliger bij de LBL die op zaterdag 30 juli georganiserd wordt door Le Champion, en ik heb net het rooster binnen. Parkeerdienst van 4:45 tot 7:15, en twee uur later bij een gevaarlijke kruising een beetje de herdershond uithangen voor de deelnemers tot kwart over drie. dat laatste is niet zo'n ramp, maar 4:45 mensen vertellen hoe ze moeten parkeren....het was al verdacht dat het ontbijt vanaf 4:30 werd geserveerd
![]()
![]()
![]()
Het leek een goed idee, omdat ik niet de conditie en tijd heb om hem nu zelf te fietsen, mee organiseren. Ik moet eens beter op m'n ideeen letten.
Nou dan morgen maar mee in de regen training? weer van hetzelfde 80/90km in rustig tempo.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:40 schreef Freddeh het volgende:
Het was helemaal niet goed dat ik niet mee was. Ik sport te weinig. Veel te weinig.
Nee, dan zijn m'n kleren nog nat van vanavondquote:Op maandag 18 juli 2011 10:16 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou dan morgen maar mee in de regen training? weer van hetzelfde 80/90km in rustig tempo.
Dat komt wel goed wel rustig aan doen eerst.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Antwoord van die triathlonvereniging gehaden ga binnenkort even kijken. Ze hebben zeker plaats voor beginners en nodigen me uit om eens te komen kijken bij een open water zwemtraining. Dus als ik m'n motorbroek weer aan durf (met die knie is dat met protectoren echt een hel) ga ik eens even richting dat meertje waar ze trainen.
Ook qua fietstrainingen zijn er trainingen van 15 mijl enzo die dus voor een beginner prima te behappen zijn: er zijn snelle mensen bij, uiteraard, maar ze verzekerden me dat er rekening gehouden wordt met nieuwe mensen. Zeer uitnodigend in ieder geval..
Nu nog hopen dat die knie snel beter is. Hij is nu geel...
Op de droger leggenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:17 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, dan zijn m'n kleren nog nat van vanavond
Heb geen drogerquote:Op maandag 18 juli 2011 10:17 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Op de droger leggen
Ik ga woensdag iets korter en donderdag iets langer
Gewoon een regenjasje en waterdichte overschoenen. Als je dan nog veel last hebt van opspattend water kun je er nog een setje raceblades op zetten, maar dat is leuk als extraatjequote:Op maandag 18 juli 2011 10:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand nog tips voor een regenoutfit? Het ziet er niet naar uit dat het veel beter word de komende tijd
Mja; zit weer een beetje te twijfelen over hoe duur ik t wil makenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:20 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Gewoon een regenjasje en waterdichte overschoenen. Als je dan nog veel last hebt van opspattend water kun je er nog een setje raceblades op zetten, maar dat is leuk als extraatje
waar ga je vanavond rijden? ik ga denk ik ook wel danquote:Op maandag 18 juli 2011 10:19 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Heb geen drogerNee hoor, 2 dagen achter elkaar vind ik wat veel met dit weer. En om nog even een slechte smoes in de strijd te gooien.... Ik ben nog niet helemaal gewend aan m'n zadeltje
Volgens mij moet ik tussen 0700 en 0800 starten. Dus als je iemand met ongeschoren benen en een zwarte Cube Agree Pro SL voorbij ziet fietsen, dan ben ik datquote:Op maandag 18 juli 2011 10:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wat ik me nou op de hals heb gehaaldben vrijwilliger bij de LBL die op zaterdag 30 juli georganiserd wordt door Le Champion, en ik heb net het rooster binnen. Parkeerdienst van 4:45 tot 7:15, en twee uur later bij een gevaarlijke kruising een beetje de herdershond uithangen voor de deelnemers tot kwart over drie. dat laatste is niet zo'n ramp, maar 4:45 mensen vertellen hoe ze moeten parkeren....het was al verdacht dat het ontbijt vanaf 4:30 werd geserveerd
![]()
![]()
![]()
Het leek een goed idee, omdat ik niet de conditie en tijd heb om hem nu zelf te fietsen, mee organiseren. Ik moet eens beter op m'n ideeen letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |