SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
EDquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
De OP doet me heel erg denken aan dit:
http://encyclopediadramatica.ch/Offended
Don't blame me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
*RIL*quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Voor Whiskers, een man met een dierenhartje:
[ afbeelding ]
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
EDIk ga niet klikken.
ED is wel een goede siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat het nu is overgegaan naar ohinternet, gelukkig is er nog het .ch adres.
And nothing of value has been lost.![]()
Het enige wat me raakt zijn die dode kindjes......quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
Ik kwam tot de helft van de pagina, en 't deed me niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
Ik ben er immuun voor gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kwam tot de helft van de pagina, en 't deed me niks.
Niet spotten met Held Hans.quote:
Het wordt steeds ergerquote:
Ik weet niet of ik die gezien heb, maar ik geloof je graag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Alleen die gast die zijn lul in stukjes snijd![]()
PIJNLIJK!
Vroeg de ex van Friek of je op manvrouwen viel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Rare doch interessante discussies gehad in de kroeg.
Nee, we hebben geluld over de geschiedenis van de islam en het christendom. Met een Turk en een Nederlander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroeg de ex van Friek of je op manvrouwen viel?
En, wat was de conclusie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, we hebben geluld over de geschiedenis van de islam en het christendom. Met een Turk en een Nederlander.
Er was niet echt een conclusie. Maar het kwam er op neer dat het allebei gewoon hard zuigt.quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was niet echt een conclusie. Maar het kwam er op neer dat het allebei gewoon hard zuigt.
De armeense genocide doet het ook goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
Met turken is het ook altijd leuk discussiëren over de inval van de turken in Hongarije.
Altijd. Kerel, die ik overigens al langer ken, wist veel over de periode na Mohammed en het Ottomaanse Rijk. Best aardig om over te lullen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fair enough.
Zolang de drank maar rijkelijk vloeide.
Is dat niet ongeveer dezelfde tijd geweest?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De armeense genocide doet het ook goed.
We hadden het vooral over de verovering van Constantinopel. Maar Hongarije blijft ook leuk, met jullie volksheld Vlad de Spietser.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
Met turken is het ook altijd leuk discussiëren over de inval van de turken in Hongarije.
Begin jij nou ook nog eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Whiskers is mijn toetje."
High-five Friekquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Whiskers is mijn toetje."
De Turkse invallen rond 1450-1500? De armeense genocide was rond de 1e wereldoorlogquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer dezelfde tijd geweest?
Ze zijn ook wel lief. Maar zulke filmpjes zijn wel een beetjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind dat wel iets hebben die dames.
quote:
Ach, hij kan dus enkel lullen over de aftakeling ervan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd. Kerel, die ik overigens al langer ken, wist veel over de periode na Mohammed en het Ottomaanse Rijk. Best aardig om over te lullen.
Bettie is een beste vent, maar ik verwacht niet dat in hem een imposant historicus schuiltquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De Turkse invallen rond 1450-1500? De armeense genocide was rond de 1e wereldoorlog
Mwoah, verovering van Constantinopel was niet echt een aftakeling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij kan dus enkel lullen over de aftakeling ervan?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Whiskers, een zin om samen een keer te gaan tennissen? Nee? Hockeyen dan?"
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hadden het vooral over de verovering van Constantinopel. Maar Hongarije blijft ook leuk, met jullie volksheld Vlad de Spietser.
Weet ik veel, ik dacht dat het best dezelfde tijdlijn zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De Turkse invallen rond 1450-1500? De armeense genocide was rond de 1e wereldoorlog
Toegestane overwinning.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, verovering van Constantinopel was niet echt een aftakeling.
Denk dat Constantijn daar anders over dacht. En Bettie's landgenoten trouwens ookquote:
Waarschijnlijk wel, maar destijds hadden we andere problemen dan een stel barbaren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat Constantijn daar anders over dacht. En Bettie's landgenoten trouwens ook
Ken je geschiedenisquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel, ik dacht dat het best dezelfde tijdlijn zou kunnen zijn.![]()
Wij waren in die tijd nog de barbaren, mn bestequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar destijds hadden we andere problemen dan een stel barbaren.
Ten tijde van keizer Constantijn zou ik Europa niet barbaars noemen, dat kwam later pas.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij waren in die tijd nog de barbaren, mn besteHoewel het tij toen langzaam begon te keren.
Keizer Constantijn die regeerde over het Byzantijnse rijk en werd vermoord tijdens de verovering van Constantinopel was de tweede helft van de 15e eeuw. Toen begon het tij net net kerel. Barbaren waren wij gedurende de eerste kruistochtquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ten tijde van keizer Constantijn zou ik Europa niet barbaars noemen, dat kwam later pas.
Ik zou eind 15e, begin 16e eeuw Europa geen barbaren meer noemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Keizer Constantijn die regeerde over het Byzantijnse rijk en werd vermoord tijdens de verovering van Constantinopel was de tweede helft van de 15e eeuw. Toen begon het tij net net kerel. Barbaren waren wij gedurende de eerste kruistocht
je bent nooit te oud om ergens mee te beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb me nooit bezig gehouden met de armeense genocide.
Daarom zeg ik: het tij begon te keren. Maar toegegeven, 15e eeuw waren de Europeanen geen barbaren meer. Een beetje misschien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou eind 15e, begin 16e eeuw Europa geen barbaren meer noemen.
Geeft niet, de meeste Turken ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de Ottomaanse verovering van Oost-Europa is een boeiend hoofstuk uit de geschiedenisquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu is het wachten op polderturk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, de meeste Turken ook niet.
Tipping point case inderdaad, beetje van beiden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: het tij begon te keren. Maar toegegeven, 15e eeuw waren de Europeanen geen barbaren meer. Een beetje misschien.
Het was toen gelukkig meer niet zo erg als tijdens de eerste kruistocht. En in de 16e eeuw kwamen we behoorlijk op gang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tipping point case inderdaad, beetje van beiden.
Toen ging het net een beetje lekker ja, dat herinner ik me nog wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was toen gelukkig meer niet zo erg als tijdens de eerste kruistocht. En in de 16e eeuw kwamen we behoorlijk op gang.
Ja, ik dus ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen ging het net een beetje lekker ja, dat herinner ik me nog wel.
In de vierde eeuw was het een grote teringzooi in Europa.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ten tijde van keizer Constantijn zou ik Europa niet barbaars noemen, dat kwam later pas.
quote:
Jammer dat zijn kop er niet afvliegtquote:
Een Arabier!!EINZ!!!EINZ!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat zijn kop er niet afvliegt
Dit. M. kan het weten, weet ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
In de vierde eeuw was het een grote teringzooi in Europa.
Ik dacht dat jij die kabouter op de voorgrond was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:16 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verklaart vast mijn paardrijd talent.
Scherp, je hebt een oog voor paarden?quote:
Die opmerking had ik verwacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die kabouter op de voorgrond was..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Scherp, je hebt een oog voor paarden?
Juist, het is net hoe je beestje een naam geeft. Dat ze Allah akbar roepen doet er niet toe veel soldaten slaan ook een kruisje of geven hun rozenkrans een kus, dat maakt het nog geen terroristen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Terrorist? Kan net zo goed onze nieuwe democratische bondgenoot zijn.
Krijg de tering, R2.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Scherp, je hebt een oog voor paarden?
Moet jij niet ergens terroristen knuffelen?quote:
Opbokken, blingbot.quote:
Menace to Society-bot.quote:
High op de novacaine?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed maar wil niet.
Meer iets voor jou, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens terroristen knuffelen?
Of schrijven lieve tekstjes op hun raketjes als "I hope this ends up jammed deep in your asshole, love Adam. P.S. 'no homo'.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Juist, het is net hoe je beestje een naam geeft. Dat ze Allah akbar roepen doet er niet toe veel soldaten slaan ook een kruisje of geven hun rozenkrans een kus, dat maakt het nog geen terroristen.
Dan ga je nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed maar wil niet.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik zou willen dat mijn schoolkantine werd vervangen door McDonalds. Dat zou echt zo veel geld voor de school opleveren.
NIEUW IDEE!
Privaat onderwijs met een McDonalds kantine om een lage prijs te garanderen
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of schrijven lieve tekstjes op hun raketjes als "I hope this ends up jammed deep in your asshole, love Adam. P.S. 'no homo'.
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef betyar het volgende:
Nee, het ging uitzonderlijk goed eigenlijk.
Ik moet er morgen om 04.50, maar ik ben niet moe.
Het gaat voor de duidelijkheid over Belgiëquote:Maar liefst een vierde van het totale budget voor gratis rechtsbijstand gaat naar erelonen voor advocaten die asielzoekers, illegalen en andere vreemdelingen bijstaan. In totaal is dat 17 miljoen per jaar. Dat liet minister van Justitie Stefaan De Clerck (CD&V) weten aan Kamerlid Sarah Smeyers (N-VA).
Armen kunnen gratis een advocaat krijgen. De staat betaalt die raadsman dan. Sarah Smeyers, de voorzitster van de Kamercommissie Justitie, ijvert al vele jaren voor een hervorming van die gratis rechtsbijstand. Meer bepaald kan het voor haar niet dat voor vreemdelingen en asielzoekers een “onweerlegbaar vermoeden van onvermogen” geldt.
Dat wil zeggen dat deze groepen automatisch als arm worden aanzien. Als de presidenten Mubarak (Egypte) of Kadhaffi (Libië) in België politiek asiel zouden vragen, zouden zij dus een gratis advocaat krijgen om hen te ondersteunen in alle juridische procedures die ze doen. Dat is immers zo voor àlle asielzoekers, illegalen en vreemdelingen die een machtiging tot verblijf willen. Zij zijn “onweerlegbaar arm”.
Makkelijk verdiend
Smeyers: “Geen wonder dat er nu zoveel procedures in asiel- en vreemdelingenzaken zijn. Als advocaat heb je aan sommige procedures weinig werk en je krijgt toch automatisch van de staat een aardig sommetje. Zo krijg je voor een regularisatie-aanvraag of voor een naturalisatieverzoek 250 euro.
Ik zit zelf in de Kamercommissie Naturalisatie en zie dagelijks dat daarvoor weinig moeite moet worden gedaan, soms maar enkele neergekribbelde stereotype zinnetjes. Voor een on-ontvankelijk beroep bij de Raad voor Vreemdelingenbetwistingen krijg je zelfs 375 euro. Men moet niet verbaasd zijn dat iedere vreemdeling in beroep gaat en evenmin dat meerdere procedures gecumuleerd worden”.
Ministerraad
Smeyers is blij dat ook minister De Clerck nu het vermoeden van onvermogen "weerlegbaar" wil maken, zodat niet meer al die procedures automatisch ten laste van de staat vallen. De Clerck heeft een voorstel klaar dat op 20 juli op de ministerraad komt. Ook de Orde van Vlaamse Balies dringt daar op aan. “Maar die hervorming is onvoldoende, de hele gratis rechtsbijstand moet hervormd worden”.
Dat laatste was duidelijk jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vond dit zo opvallend dat ik het even mede moest delen:
[..]
Het gaat voor de duidelijkheid over België
Het is niet voor niets een staat vol met domme mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:41 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vond dit zo opvallend dat ik het even mede moest delen:
[..]
Het gaat voor de duidelijkheid over België
Je komt niks tekort hoor schat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
Ik wou dat ik zo'n sneaky hoofd als Gene Hackmann had
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt niks tekort hoor schat.
Je hoeft me niet altijd te sparen hoor. Waardeer het wel van je, maar is niet nodigquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je komt niks tekort hoor schat.
Oke, lul.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hoeft me niet altijd te sparen hoor. Waardeer het wel van je, maar is niet nodig
Gene's hoofd lijkt op een bitterbal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:47 schreef eriksd het volgende:
Ik wou dat ik zo'n sneaky hoofd als Gene Hackmann had
Daarom. Alhoewel VS zijn opmerking dat ik niets tekort kom enigzins dubieus klinkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gene's hoofd lijkt op een bitterbal.
Pas maar op tijdens de volgende meet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Alhoewel VS zijn opmerking dat ik niets tekort kom enigzins dubieus klinkt.
Ik heb 7 uur met hem op een terras gezeten, i'm safe. Jij als stoere bink echter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Pas maar op tijdens de volgende meet.
Een kale kop is voor zwervers, gabbers en tokkie-kroegbazen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:56 schreef Voorschrift het volgende:
Ik wil later grijs haar, zo snel mogelijk.
Maar niet kaal.
En voor filosofen als Friekquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kale kop is voor zwervers, gabbers en tokkie-kroegbazen.
Daarom, een verrimpeld expressief grijs gezicht met een sigaar in de mond.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een kale kop is voor zwervers, gabbers en tokkie-kroegbazen.
Nee joh, ik begin gelijk te schelden waarna VS gelijk uitgekeken raakt, elitaire zak als hij is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb 7 uur met hem op een terras gezeten, i'm safe. Jij als stoere bink echter.
Geloof mij, onze meet(s) tot nu toe zijn geen hoogstandjes der etiquette.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, ik begin gelijk te schelden waarna VS gelijk uitgekeken raakt, elitaire zak als hij is.
Hihi.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geloof mij, onze meet(s) tot nu toe zijn geen hoogstandjes der etiquette.
Had ik ook niet verwacht, maar ik weet bijna niet beter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geloof mij, onze meet(s) tot nu toe zijn geen hoogstandjes der etiquette.
Ik denk dat ik heel snel moe word van GS. Vooral als hij weer over zn ideale wereld begint.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:02 schreef eriksd het volgende:
Nouja, GS was eigenlijk de netste. Maarja, daar heeft hij ook wel het hoofd voor.
Integendeel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel snel moe word van GS. Vooral als hij weer over zn ideale wereld begint.
Och wie niet, zal wel moeten in onze beroepsgroep.quote:
Nou, dat vind ik nou aardig van je.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Integendeel.
Erg leuke gozer, evenals Erik.
Doe eens een muziekje (geen PG tenzij ten tijde van Genesis)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou aardig van je.
Alhoewel mensen van mij wel moe worden na een dag.
Hun probleem, ik kan je aanwezigheid wel waarderen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik nou aardig van je.
Alhoewel mensen van mij wel moe worden na een dag.
GAT-VER-DAMMEquote:
Ik moet spontaan aan zwarte markten denken.quote:
Dat kan vanalles zijn, van klassiek tot aan Duitse schlager.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GAT-VER-DAMME![]()
Post ens uit je daadwerkelijk bestaande wél goede muzieksmaak
Ben jij nog wakkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik moet spontaan aan zwarte markten denken.
Ik bedoel uiteraard dat u iets post uit de ruime collectie waarin onze smaken elkaar rakenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan vanalles zijn, van klassiek tot aan Duitse schlager.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij nog wakker![]()
Je vriendin is weer de hort op zeker
IKquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard dat u iets post uit de ruime collectie waarin onze smaken elkaar raken
Ga je (gaan jullie) nog weg??quote:
Barbaar.quote:
Tegen die tijd is Griekenland al genuked, final solution, Endlösung van de schuld van Europa.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:31 schreef remlof het volgende:
Ik ga zaterdag mijn volgende vakantie boeken.
Het wordt Griekenland, als echte Europeaan steun je gewoon je zwakke broeders
Als ik ga, ga ik in september pas... Laatste vakantie was in 2004quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:31 schreef robin007bond het volgende:
Wij gaan over een week naar een vakantiehuisje in Frankrijk
Paar daagjes Keulen, aan de weersvoorspelling te zien gaan we meer van de sauna van het hotel genieten dan de stad zelf.quote:
Welnee, we laten Griekenland niet vallen, liever nog dragen we alle nationale bevoegdheden over aan Brussel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Griekenland al genuked, final solution, Endlösung van de schuld van Europa.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Paar daagjes Keulen, aan de weersvoorspelling te zien gaan we meer van de sauna van het hotel genieten dan de stad zelf.
Ik denk eerder dat Griekenland Brussel binnenvalt in dat geval.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, we laten Griekenland niet vallen, liever nog dragen we alle nationale bevoegdheden over aan Brussel.
Waarom we maar een paar daagjes gaan? Te duur anders.quote:
Ik denk dat juist Griekenland zich graag zou onderwerpen aan een centrale regering, dat zou hen een hoop bezuinigingen schelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Griekenland Brussel binnenvalt in dat geval.
Niet neoliberaal <> USSRquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
Daar gaat Remlof's idee van een EUSSR
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waarom we maar een paar daagjes gaan? Te duur anders.
Begin volgend jaar naar Nieuw-Zeeland, sparen dus.
Ja net zoals het Oostblok zich graag onderwierp aan Moskou ten behoeve van goede politieke aansturing zeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Griekenland zich graag zou onderwerpen aan een centrale regering, dat zou hen een hoop bezuinigingen schelen
Waar komt je eurofobie vandaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja net zoals het Oostblok zich graag onderwierp aan Moskou ten behoeve van goede politieke aansturing zeker.
Poeh das wel lang in zo'n container, ze was haar lunchbox toch niet vergeten hoop ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn oma ging met de vrachtboot, 6 weken varen![]()
Een vriendin van me gaat waarschijnlijk emigreren naar Nieuw-Zeelandquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik nog familie![]()
Maar ik heb het niet zo op vliegen, dus of ik er ooit kom??![]()
Zoals Koningin Wilhelmina het al zo mooi zei, een Verenigd Europa is ondenkbaar.quote:
6 weken!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik nog familie![]()
Maar ik heb het niet zo op vliegen, dus of ik er ooit kom??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Laat mijn oma maar schuivenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Poeh das wel lang in zo'n container, ze was haar lunchbox toch niet vergeten hoop ik?
Je weet wanneer ze dat zei he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals Koningin Wilhelmina het al zo mooi zei, een Verenigd Europa is ondenkbaar.
Ik zou het serieus overwegen, maar denk niet dat vriendinlief zover van haar familie wil gaan wonen. Scandinavië is een goede tweede optie, prachtige landen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriendin van me gaat waarschijnlijk emigreren naar Nieuw-Zeeland
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
6 weken!En ik kijk al op tegen 24 uur vliegen.
Het is "quitte".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
De jaren '20.quote:
Niet in brabantquote:
Die spreken dan ook geen Nederlands.quote:
Ik snap niet wat rechtse machtswellustelingen zoals jij hebben tegen een superstaat Europa?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De jaren '20.
Gelijk heeft ze, nog steeds.
Wel hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Niet in brabant
wè dè betreft speule we arig kiet.
Sterker nog, ik ben er geeneens geboren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel hoor
En je woont er niet eens
Ik ook, niet maar dat doet niet ter zake
Dan moet je helemaal je bek houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben er geeneens geboren.
Dat is dan wel weer geil.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap niet wat rechtse machtswellustelingen zoals jij hebben tegen een superstaat Europa?
Dan hebben we straks ook vliegdekschepen en een hele dikke vinger in de pap in de wereldpolitiek.
witte wè gai kanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal je bek houden
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer geil.
Heb ook niks tegen een Europa, heb wat tegen een politiek Europa die onze soevereiniteit breekt, en dat weegt bij mij nog altijd zwaarder dan een paar speeltjes.
Een lekkere lul is lekker, maar als 't hele lichaam en persoon kut is dan boeit 't niet. You see?
Lezen wat jij schrijftquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal je bek houden
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:51 schreef Cerbie het volgende:
Als ik nu Guus Meeuwis post wordt ik zowel linksom als rechtsom gelynched?
JOACquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan kan ik het gesprek niet opnemen
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]Ik was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nee, we bedenken een hele nieuwe richting, en reken maar dat die pijn doetquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:51 schreef Cerbie het volgende:
Als ik nu Guus Meeuwis post wordt ik zowel linksom als rechtsom gelynched?
Man, we kunnen als een Verenigd Europa de plaats van de VS overnemen, zie je dat dan echt niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer geil.
Heb ook niks tegen een Europa, heb wat tegen een politiek Europa die onze soevereiniteit breekt, en dat weegt bij mij nog altijd zwaarder dan een paar speeltjes.
Een lekkere lul is lekker, maar als 't hele lichaam en persoon kut is dan boeit 't niet. You see?
quote:
Trustequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik rook er nog een en ga pitten.
Trusten POL volk.
Too much infoquote:
Ik kwam er pas jáááren later achter dat er een schunnige tekst in per spoor (kedeng kedeng) zit.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik kwam er pas jáááren later achter dat er een schunnige tekst in per spoor (kedeng kedeng) zit.
En ik blijf bij jouw slapen.quote:
Afgezien van de spelfoutenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En ik blijf bij jouw slapen.
Want jij woont bij het spoor.
En snacht, oelalah, gaat het ritme door.
Trustequote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ook maar eens slapenWekker gaat om 8:00.
copy/pastequote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afgezien van de spelfouten
Hoorde ik DAT wel
quote:
Van een slechte site danquote:
quote:
Je UI wint sowieso, krijg braakneigingenquote:
quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga ook maar eens slapenWekker gaat om 8:00.
Inekequote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ooohh... ging die JoaC maar met me mee vanavond. Wat zeg je ervan? *wink wink*
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ooohh... ging die JoaC maar met me mee vanavond. Wat zeg je ervan? *wink wink*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:12 schreef JoaC het volgende:
![]()
Net of jij zo mooi bent (zie UI)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Wacht maar tot iemand aan jouw been gaat knagen waarna je honger naar hersenen groeit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of jij zo mooi bent (zie UI)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wacht maar tot iemand aan jouw been gaat knagen waarna je honger naar hersenen groeit.
Sorry, ben ff niet in de stemmingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Luister deze 2 grappige![]()
Ik kom niet meer bij.
Sorry van mijn kant ook, ik ben in een melige stemmingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, ben ff niet in de stemming
Was ik ook, maar nu ff niet meer.. Niet jouw schuldquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry van mijn kant ook, ik ben in een melige stemming
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:30 schreef JoaC het volgende:
Na Cher gepost te hebben ben ik de gayste van de SC?
Wij schelen 2 jaar?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor mij is het allemaal jeugdsentiment![]()
OOKquote:
Zou het??quote:
Ik scheet in mijn broek toen de muur viel, maar dat had niks met de muur te makenquote:
quote:
Nou, dan denk ik dat ik toch iets ouder wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik scheet in mijn broek toen de muur viel, maar dat had niks met de muur te maken
Born to be alive is toch van The Village People?quote:
Lol, neequote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Born to be alive is toch van The Village People?
En bij dat born, born, born, versta ik steeds: porn, porn, porn
Die herken ik nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Lol, nee
Kijk eens wie de voorste danseres is
Daar heeft ze nog geen vergrafte handenquote:
Iets te LoveBoat-achtig, maar okquote:
Megadeth. lang geleden voor mijquote:
Ik heb ook geen inspiratiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb ik nu wel te vaak gehoord![]()
![]()
Goed nummer, dat wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |