SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
EDquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
De OP doet me heel erg denken aan dit:
http://encyclopediadramatica.ch/Offended
Don't blame me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
*RIL*quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Voor Whiskers, een man met een dierenhartje:
[ afbeelding ]
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
EDIk ga niet klikken.
ED is wel een goede siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat het nu is overgegaan naar ohinternet, gelukkig is er nog het .ch adres.
And nothing of value has been lost.![]()
Het enige wat me raakt zijn die dode kindjes......quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
Ik kwam tot de helft van de pagina, en 't deed me niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
Ik ben er immuun voor gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kwam tot de helft van de pagina, en 't deed me niks.
Niet spotten met Held Hans.quote:
Het wordt steeds ergerquote:
Ik weet niet of ik die gezien heb, maar ik geloof je graag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Alleen die gast die zijn lul in stukjes snijd![]()
PIJNLIJK!
Vroeg de ex van Friek of je op manvrouwen viel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Rare doch interessante discussies gehad in de kroeg.
Nee, we hebben geluld over de geschiedenis van de islam en het christendom. Met een Turk en een Nederlander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroeg de ex van Friek of je op manvrouwen viel?
En, wat was de conclusie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, we hebben geluld over de geschiedenis van de islam en het christendom. Met een Turk en een Nederlander.
Er was niet echt een conclusie. Maar het kwam er op neer dat het allebei gewoon hard zuigt.quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was niet echt een conclusie. Maar het kwam er op neer dat het allebei gewoon hard zuigt.
De armeense genocide doet het ook goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
Met turken is het ook altijd leuk discussiëren over de inval van de turken in Hongarije.
Altijd. Kerel, die ik overigens al langer ken, wist veel over de periode na Mohammed en het Ottomaanse Rijk. Best aardig om over te lullen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fair enough.
Zolang de drank maar rijkelijk vloeide.
Is dat niet ongeveer dezelfde tijd geweest?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De armeense genocide doet het ook goed.
We hadden het vooral over de verovering van Constantinopel. Maar Hongarije blijft ook leuk, met jullie volksheld Vlad de Spietser.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
Met turken is het ook altijd leuk discussiëren over de inval van de turken in Hongarije.
Begin jij nou ook nog eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Whiskers is mijn toetje."
High-five Friekquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Whiskers is mijn toetje."
De Turkse invallen rond 1450-1500? De armeense genocide was rond de 1e wereldoorlogquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer dezelfde tijd geweest?
Ze zijn ook wel lief. Maar zulke filmpjes zijn wel een beetjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind dat wel iets hebben die dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |