SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
EDquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
De OP doet me heel erg denken aan dit:
http://encyclopediadramatica.ch/Offended
Don't blame me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
*RIL*quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef eriksd het volgende:
Voor Whiskers, een man met een dierenhartje:
[ afbeelding ]
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
EDIk ga niet klikken.
ED is wel een goede siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat het nu is overgegaan naar ohinternet, gelukkig is er nog het .ch adres.
And nothing of value has been lost.![]()
Het enige wat me raakt zijn die dode kindjes......quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
Ik kwam tot de helft van de pagina, en 't deed me niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:36 schreef robin007bond het volgende:
Don't blame me![]()
Ik ben er immuun voor gewordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kwam tot de helft van de pagina, en 't deed me niks.
Niet spotten met Held Hans.quote:
Het wordt steeds ergerquote:
Ik weet niet of ik die gezien heb, maar ik geloof je graag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef robin007bond het volgende:
Alleen die gast die zijn lul in stukjes snijd![]()
PIJNLIJK!
Vroeg de ex van Friek of je op manvrouwen viel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:41 schreef KoosVogels het volgende:
Rare doch interessante discussies gehad in de kroeg.
Nee, we hebben geluld over de geschiedenis van de islam en het christendom. Met een Turk en een Nederlander.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vroeg de ex van Friek of je op manvrouwen viel?
En, wat was de conclusie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, we hebben geluld over de geschiedenis van de islam en het christendom. Met een Turk en een Nederlander.
Er was niet echt een conclusie. Maar het kwam er op neer dat het allebei gewoon hard zuigt.quote:
Fair enough.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er was niet echt een conclusie. Maar het kwam er op neer dat het allebei gewoon hard zuigt.
De armeense genocide doet het ook goed.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
Met turken is het ook altijd leuk discussiëren over de inval van de turken in Hongarije.
Altijd. Kerel, die ik overigens al langer ken, wist veel over de periode na Mohammed en het Ottomaanse Rijk. Best aardig om over te lullen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fair enough.
Zolang de drank maar rijkelijk vloeide.
Is dat niet ongeveer dezelfde tijd geweest?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De armeense genocide doet het ook goed.
We hadden het vooral over de verovering van Constantinopel. Maar Hongarije blijft ook leuk, met jullie volksheld Vlad de Spietser.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:47 schreef betyar het volgende:
Met turken is het ook altijd leuk discussiëren over de inval van de turken in Hongarije.
Begin jij nou ook nog eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Whiskers is mijn toetje."
High-five Friekquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:52 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Whiskers is mijn toetje."
De Turkse invallen rond 1450-1500? De armeense genocide was rond de 1e wereldoorlogquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat niet ongeveer dezelfde tijd geweest?
Ze zijn ook wel lief. Maar zulke filmpjes zijn wel een beetjequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind dat wel iets hebben die dames.
quote:
Ach, hij kan dus enkel lullen over de aftakeling ervan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd. Kerel, die ik overigens al langer ken, wist veel over de periode na Mohammed en het Ottomaanse Rijk. Best aardig om over te lullen.
Bettie is een beste vent, maar ik verwacht niet dat in hem een imposant historicus schuiltquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De Turkse invallen rond 1450-1500? De armeense genocide was rond de 1e wereldoorlog
Mwoah, verovering van Constantinopel was niet echt een aftakeling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij kan dus enkel lullen over de aftakeling ervan?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Whiskers, een zin om samen een keer te gaan tennissen? Nee? Hockeyen dan?"
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We hadden het vooral over de verovering van Constantinopel. Maar Hongarije blijft ook leuk, met jullie volksheld Vlad de Spietser.
Weet ik veel, ik dacht dat het best dezelfde tijdlijn zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De Turkse invallen rond 1450-1500? De armeense genocide was rond de 1e wereldoorlog
Toegestane overwinning.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, verovering van Constantinopel was niet echt een aftakeling.
Denk dat Constantijn daar anders over dacht. En Bettie's landgenoten trouwens ookquote:
Waarschijnlijk wel, maar destijds hadden we andere problemen dan een stel barbaren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat Constantijn daar anders over dacht. En Bettie's landgenoten trouwens ook
Ken je geschiedenisquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel, ik dacht dat het best dezelfde tijdlijn zou kunnen zijn.![]()
Wij waren in die tijd nog de barbaren, mn bestequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar destijds hadden we andere problemen dan een stel barbaren.
Ten tijde van keizer Constantijn zou ik Europa niet barbaars noemen, dat kwam later pas.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij waren in die tijd nog de barbaren, mn besteHoewel het tij toen langzaam begon te keren.
Keizer Constantijn die regeerde over het Byzantijnse rijk en werd vermoord tijdens de verovering van Constantinopel was de tweede helft van de 15e eeuw. Toen begon het tij net net kerel. Barbaren waren wij gedurende de eerste kruistochtquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ten tijde van keizer Constantijn zou ik Europa niet barbaars noemen, dat kwam later pas.
Ik zou eind 15e, begin 16e eeuw Europa geen barbaren meer noemen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Keizer Constantijn die regeerde over het Byzantijnse rijk en werd vermoord tijdens de verovering van Constantinopel was de tweede helft van de 15e eeuw. Toen begon het tij net net kerel. Barbaren waren wij gedurende de eerste kruistocht
je bent nooit te oud om ergens mee te beginnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb me nooit bezig gehouden met de armeense genocide.
Daarom zeg ik: het tij begon te keren. Maar toegegeven, 15e eeuw waren de Europeanen geen barbaren meer. Een beetje misschien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou eind 15e, begin 16e eeuw Europa geen barbaren meer noemen.
Geeft niet, de meeste Turken ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar de Ottomaanse verovering van Oost-Europa is een boeiend hoofstuk uit de geschiedenisquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Nu is het wachten op polderturk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, de meeste Turken ook niet.
Tipping point case inderdaad, beetje van beiden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: het tij begon te keren. Maar toegegeven, 15e eeuw waren de Europeanen geen barbaren meer. Een beetje misschien.
Het was toen gelukkig meer niet zo erg als tijdens de eerste kruistocht. En in de 16e eeuw kwamen we behoorlijk op gang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tipping point case inderdaad, beetje van beiden.
Toen ging het net een beetje lekker ja, dat herinner ik me nog wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het was toen gelukkig meer niet zo erg als tijdens de eerste kruistocht. En in de 16e eeuw kwamen we behoorlijk op gang.
Ja, ik dus ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen ging het net een beetje lekker ja, dat herinner ik me nog wel.
In de vierde eeuw was het een grote teringzooi in Europa.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ten tijde van keizer Constantijn zou ik Europa niet barbaars noemen, dat kwam later pas.
quote:
Jammer dat zijn kop er niet afvliegtquote:
Een Arabier!!EINZ!!!EINZ!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat zijn kop er niet afvliegt
Dit. M. kan het weten, weet ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
In de vierde eeuw was het een grote teringzooi in Europa.
Ik dacht dat jij die kabouter op de voorgrond was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:16 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verklaart vast mijn paardrijd talent.
Scherp, je hebt een oog voor paarden?quote:
Die opmerking had ik verwacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die kabouter op de voorgrond was..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Scherp, je hebt een oog voor paarden?
Juist, het is net hoe je beestje een naam geeft. Dat ze Allah akbar roepen doet er niet toe veel soldaten slaan ook een kruisje of geven hun rozenkrans een kus, dat maakt het nog geen terroristen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Terrorist? Kan net zo goed onze nieuwe democratische bondgenoot zijn.
Krijg de tering, R2.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Scherp, je hebt een oog voor paarden?
Moet jij niet ergens terroristen knuffelen?quote:
Opbokken, blingbot.quote:
Menace to Society-bot.quote:
High op de novacaine?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
Ik moet eigenlijk naar bed maar wil niet.
Meer iets voor jou, toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens terroristen knuffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |