Boogerd, Rasmussen, Menchov, T. Dekker dat was pas een klimmersploeg....quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Gesink, Ten Dam, Barredo, Garate, Sanchez, Mollema. Kun je best een klimmersploeg noemen ja
Neemt niet weg dat dit ook zeker een klimmersploeg isquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:57 schreef Cootz het volgende:
[..]
Boogerd, Rasmussen, Menchov, T. Dekker dat was pas een klimmersploeg....
Die zit over 20 jaar nog steeds in dit soort avond-tour-programma'squote:Op donderdag 14 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Het is bij hem ook, gooi er een kwartje in en hij stopt niet meer.
Die zijn Bach en Mozart in vergelijking met deze boerenlul.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik ben blij dat frank en ronald de boer er niet bij zitten
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn Bach en Mozart in vergelijking met deze boerenlul.
Deze is echt nèt boven niveau special olympics.
Hehe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn Bach en Mozart in vergelijking met deze boerenlul.
Deze is echt nèt boven niveau special olympics.
een negerlul pijpenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
De rondemiss komt in aktie? Wat gaat ze doen dan?
Die shit is te engquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie gaat er Shark Attack II kijken? Ik durf niet alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb serieus nog liever ben van den burg aan tafel dan Pietereske Weening
filmpje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die was toen met de giro mee gereden
Als ik haar zo inschat is ze daar niet zo goed in.. Tanden enzoquote:
waarschijnlijk had die het alleen maar over Mario Been gehadquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Lagrinta het volgende:
Het is maar goed dat Derksen hier nu niet zit want die had het hoofd van Gesink morgen op tafel geeïst.
Hapjes serveren he...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
De rondemiss komt in aktie? Wat gaat ze doen dan?
Yupquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohw, is dat alleen op maandag en vrijdag
Wel een held hoorquote:
Schrijf je in zou ik zeggen. Mag je lekker hapjes serverenquote:
Ik ben geen Missquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Schrijf je in zou ik zeggen. Mag je lekker hapjes serveren
Mwah, als die grieten al Miss worden........quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben geen MissHapjes eet ik liever zelf op.
Mmm is dit nou een compliment of een belediging? Ik denk er nog even over na.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mwah, als die grieten al Miss worden........
Zijn ze bijna allemaal.. Maar die lichamen kunnen wel ziek veel hebben joh, dus tsjah. Hoeft niet perse 85kg te zijn om iets te kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:13 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Als je ziet hoe dun die Schlecks zijn denk je dat wel.
Zou juist goed zijn...kan ie mooi de Vuelta winnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik ben bang dat die af gaat stappen..
Behagen scheppen in de achteruitgang van iemand anders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen grote prestaties leveren maar balanceren op een dun koord. Weerstand is niet goed van een topsporter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zijn ze bijna allemaal.. Maar die lichamen kunnen wel ziek veel hebben joh, dus tsjah. Hoeft niet perse 85kg te zijn om iets te kunnen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behagen scheppen in de achteruitgang van iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cola is geen merk, het wordt alleen zo gezien.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dubbele reclame.. Cola zeggen en Sinas drinken![]()
.
Knap dat je dat ná zo'n etappe kan zeggen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
Rabo was zich al dagenlang aan het indekken.
[..]
Behagen scheppen in de achteruitgang van iemand anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Were making, were making!
Radio Soulwax!
[..]
★★★
Zei ik gisteren al, nerd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Knap dat je dat ná zo'n etappe kan zeggen!
Ze zitten in de Pyreneeënquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Er komt niet echt veel zinnigs uit die jongens he
Die mag naar het Oostblok volgende zomer.. EK verslaanquote:
En dan kunnen ze ineens niet meer praten?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij legt de vergelijking: slechte wielrennende nederlanders - gehandicapten
Kwam er niet echt goed uit dit keer, volgens verzon hij dit ter plekkequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef Specularium het volgende:
Fantastisch verhaal wederom van Gert.
het wordt irritantquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef V-for-Vendetta het volgende:
eeeeheeeeh eeeh eeeh eehe eeh eeeeeh eeeeh
Zit gewoon weer pendant te doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat zit die Genee toch de hele tijd irritant en zelfingenomen te doen
Pendant?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit gewoon weer pendant te doen.
Volgens mij hebben ze er een banaan voorgehangenquote:
Alsof het god's gift aan het presentatievak is inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zit gewoon weer pendant te doen.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er een banaan voorgehangen
Oke, deze kon eigenlijk net niet.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Rob is wel het enige positieve puntje deze Tour.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Lagrinta het volgende:
Och och och, Robje denkt top 30 te rijden en dat valt nu in duigen.
sisisiquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Diekstra moet VI reporter worden
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
Die Dijkstra moeten ze echt schrappen.
En jou ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
Troll jij hier ook alquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
Herbert wel jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
Whot!? Diekstra is baas.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
ze moeten jouw hoofd schrappenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
Wat een baas hequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hard fiets'n zodat van Poppel wint
Hij is een held.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, mijn telefoon loopt te shaken ofzo.. Of hij
gwoon keihard fiets'nquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Effe'n biertjen pakken samen met Van Poppel, goed voor 't moraal
Uh wie bedoel uh oh ja ik weet het uhhhh al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Filemon moet effe wat meer spreektijd krijgen, en die eeeeuuuhh uuuhh minder.
Hij is al twee keer afgezeken door Genee... dan zou ik er ook niet veel zin meer in hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Filemon is idd een stuk rustiger vandaag. Maar hij heeft wel verstand van het spelletje
Heeft ook al vaak zat bij de avondetappe gezeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Filemon is idd een stuk rustiger vandaag. Maar hij heeft wel verstand van het spelletje
Genoeg zelfspot toch? Kan hij wel hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is al twee keer afgezeken door Genee... dan zou ik er ook niet veel zin meer in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
Ik zap net in, maar wtf is dat ding dat aan het fietsen is?
Niet haten op Niggerbaas Jonagoldquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
Hij is een heldquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
haten op jonathanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je jezelf een direct message wilt sturen staat er (agossie...).
Troost je, ik ben er ook pas een paar weken geleden achtergekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde je ook een bericht naar jezelf sturenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je, ik ben er ook pas een paar weken geleden achtergekomen.
Nee ik ging toevallig met mijn muis over dat icoontje en toen zag ik het staan. Ik heb het nog niet geprobeerd trouwens.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wilde je ook een bericht naar jezelf sturen?
Eigenlijk is het helemaal niet zo raar, ik stuur mijzelf wel eens een email als ik iets niet moet vergeten of een linkje dat ik op mijn werk tegenkom en thuis nog even wil openen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Ronaldsen het volgende:
In de mobile layout kun je gewoon een DM naar jezelf sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |