Boogerd, Rasmussen, Menchov, T. Dekker dat was pas een klimmersploeg....quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Gesink, Ten Dam, Barredo, Garate, Sanchez, Mollema. Kun je best een klimmersploeg noemen ja
Neemt niet weg dat dit ook zeker een klimmersploeg isquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:57 schreef Cootz het volgende:
[..]
Boogerd, Rasmussen, Menchov, T. Dekker dat was pas een klimmersploeg....
Die zit over 20 jaar nog steeds in dit soort avond-tour-programma'squote:Op donderdag 14 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
Het is bij hem ook, gooi er een kwartje in en hij stopt niet meer.
Die zijn Bach en Mozart in vergelijking met deze boerenlul.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik ben blij dat frank en ronald de boer er niet bij zitten
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn Bach en Mozart in vergelijking met deze boerenlul.
Deze is echt nèt boven niveau special olympics.
Hehe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die zijn Bach en Mozart in vergelijking met deze boerenlul.
Deze is echt nèt boven niveau special olympics.
een negerlul pijpenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
De rondemiss komt in aktie? Wat gaat ze doen dan?
Die shit is te engquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Wie gaat er Shark Attack II kijken? Ik durf niet alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb serieus nog liever ben van den burg aan tafel dan Pietereske Weening
filmpje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
die was toen met de giro mee gereden
Als ik haar zo inschat is ze daar niet zo goed in.. Tanden enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |