Hij is een held.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, mijn telefoon loopt te shaken ofzo.. Of hij
gwoon keihard fiets'nquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Effe'n biertjen pakken samen met Van Poppel, goed voor 't moraal
Uh wie bedoel uh oh ja ik weet het uhhhh al.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Filemon moet effe wat meer spreektijd krijgen, en die eeeeuuuhh uuuhh minder.
Hij is al twee keer afgezeken door Genee... dan zou ik er ook niet veel zin meer in hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Filemon is idd een stuk rustiger vandaag. Maar hij heeft wel verstand van het spelletje
Heeft ook al vaak zat bij de avondetappe gezeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Filemon is idd een stuk rustiger vandaag. Maar hij heeft wel verstand van het spelletje
Genoeg zelfspot toch? Kan hij wel hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is al twee keer afgezeken door Genee... dan zou ik er ook niet veel zin meer in hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
Ik zap net in, maar wtf is dat ding dat aan het fietsen is?
Niet haten op Niggerbaas Jonagoldquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
Hij is een heldquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
haten op jonathanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je jezelf een direct message wilt sturen staat er (agossie...).
Troost je, ik ben er ook pas een paar weken geleden achtergekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |