quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef rickyszz het volgende:
Is het iemand al gelukt om de poorten volledig open te krijgen bij KPN(glasvezel)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Uncharted 2 uitgespeeld. Tof spel maar net al één vond ik de eindbaas weer wat 'matig' en zwak voor een eindbaas.
In Amsterdam-Noord en Alkmaar was het ook karig, bijna helemaal niks meer. Toen maar even door gereden naar Arena en daar lag bijna alles nog. Behalve Castlevania, NFS: HP, GOW3, Mortal Kombat en Heavy Rain.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef Solique het volgende:
Zelf gisteren Mortal Kombat en Motorstorm: Apocalypse gehaald (derde game voor x360)
Wel een gedoe bij deze MM omdat er weinig voorraad was binnen gekomen dus moest het doen met wat er lag.
Morgen uit werk rijd ik ook even langs Arenaquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
In Amsterdam-Noord en Alkmaar was het ook karig, bijna helemaal niks meer. Toen maar even door gereden naar Arena en daar lag bijna alles nog. Behalve Castlevania, NFS: HP, GOW3, Mortal Kombat en Heavy Rain.
Vreemdquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:44 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
In Amsterdam-Noord was het ook karig, bijna helemaal niks meer. Toen maar even door gereden naar Arena en daar lag bijna alles nog.
Bereid je maar vast voor op kapotte controllers, omdat je die geheid uit het raam gaat gooien..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:05 schreef Marktplaatsman het volgende:
http://dixons.nl/artikel/(...)_content=productfeed
Ninja Gaiden Sigma 2 maar 7,50 incl verzendskosten
Heb 2 op de 360 gespeeld en die was veel moeilijkerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op kapotte controllers, omdat je die geheid uit het raam gaat gooien..
Dat is echt een 'dingetje' bij Ninja Gaiden. Ik heb mijn halve touchpad van de NDS ook al bijna doorprikt met de stylus door dat spel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:45 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op kapotte controllers, omdat je die geheid uit het raam gaat gooien..
De twee verschillen nagenoeg weinig van elkaar. Ze hadden toch alletwee zo hun glitches / damage control enzo op elkaar afgestemd? Of een aanval nou een streepje damage meer of minder doet maakt echt niet zoveel uit, 1 of 2 hits ben je toch echt kapot..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb 2 op de 360 gespeeld en die was veel moeilijker
Inderdaad.. ik baal alleen dat ik de trophy van de team missions niet heb.. daardoor staat hij nog steeds op 91%... en moet er nog 3 en die zijn allemaal onwijs lastig..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is echt een 'dingetje' bij Ninja Gaiden. Ik heb mijn halve touchpad van de NDS ook al bijna doorprikt met de stylus door dat spel.
Op de 360 had je echt heel veel projectile spamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
De twee verschillen nagenoeg weinig van elkaar. Ze hadden toch alletwee zo hun glitches / damage control enzo op elkaar afgestemd? Of een aanval nou een streepje damage meer of minder doet maakt echt niet zoveel uit, 1 of 2 hits ben je toch echt kapot..
[..]
Inderdaad.. ik baal alleen dat ik de trophy van de team missions niet heb.. daardoor staat hij nog steeds op 91%... en moet er nog 3 en die zijn allemaal onwijs lastig..
Was niet echt censuur, meer om het spel soepeler te laten lopen. Heeft nog steeds meer bloed dan Ninja Gaiden Black.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:59 schreef Yi-Long het volgende:
Sigma 2 op de PS3 had me wel tof geleken als ze het niet zo gecensureerd zouden hebben...
NGBlack op de oude Xbox was geweldig.
Als het dezelfde demo is als de Japanse versie vind ik er vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de Catherine demo?
Tuurlijk! ik heet: Ricky96-NLquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:46 schreef j95 het volgende:
Net bij de Action een hdmi kabel voor 3 euro gehaald, maar man, dat is mooi beeld! Stukken beter dan met een skart aansluitingWillen er nog mensen vriendjes worden, ik heb Black Ops en heet: jordykruse1
Levels van de community zijn het leukste.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Blijft LittleBigPlanet2 een beetje zoals in het begin of wordt het nog leuker?
En ik heb net met mijn vriendin gespeeld, toen kwam er een extra karakter bij voor haar om mee te spelen, is het nu mogelijk als ze alleen speelt om met datzelfde karakter aan de slag te gaan? Want nu speelt ze alleen met mijn poppetje, en ze speelt liever met dat poppetje waar ze mee aan het spelen was toen we samen waren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:44 schreef MarkM het volgende:
[..]
Levels van de community zijn het leukste.
Volgens mij speel je in LBP altijd met Sackboy, alleen kun je verschillende outfits aan hebben. Je moet dus gewoon het outfit dat zij leuk vindt opslaan als standaard outfit (en eventueel jouw outfit ook zodat je makkelijk kunt wisselen) en dan kun je sackboy zo daarin aankleden als je onder hetzelfde useraccount speelt. Speelt ze onder een eigen account dan moet ze daarin waarschijnlijk eerst nog de items van haar outfit unlocken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En ik heb net met mijn vriendin gespeeld, toen kwam er een extra karakter bij voor haar om mee te spelen, is het nu mogelijk als ze alleen speelt om met datzelfde karakter aan de slag te gaan? Want nu speelt ze alleen met mijn poppetje, en ze speelt liever met dat poppetje waar ze mee aan het spelen was toen we samen waren.
Oké, maar hoe zit het dan met stickers e.d. die je verzamelt als je met zijn tweeën bent? Die komen gewoon onder Sackboy en daar kun je beide gebruik van maken?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:49 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij speel je in LBP altijd met Sackboy, alleen kun je verschillende outfits aan hebben. Je moet dus gewoon het outfit dat zij leuk vindt opslaan als standaard outfit (en eventueel jouw outfit ook zodat je makkelijk kunt wisselen) en dan kun je sackboy zo daarin aankleden als je onder hetzelfde useraccount speelt. Speelt ze onder een eigen account dan moet ze daarin waarschijnlijk eerst nog de items van haar outfit unlocken.
Ja, als je beide onder hetzelfde account speelt wel volgens mij. Als je dan samen speelt is er altijd één gast en die heeft toegang tot wat de basisspeler heeft dacht ik. Items die je in online multiplayer unlockt worden ook voor alle spelers geunlockt, ook al hebben ze het item zelf niet gepakt, maar heeft een medespeler dat gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oké, maar hoe zit het dan met stickers e.d. die je verzamelt als je met zijn tweeën bent? Die komen gewoon onder Sackboy en daar kun je beide gebruik van maken?
Oh prima!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, als je beide onder hetzelfde account speelt wel volgens mij. Als je dan samen speelt is er altijd één gast en die heeft toegang tot wat de basisspeler heeft dacht ik. Items die je in online multiplayer unlockt worden ook voor alle spelers geunlockt, ook al hebben ze het item zelf niet gepakt, maar heeft een medespeler dat gedaan.
Disc Art, Boekje (In kleurquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:54 schreef msnk het volgende:
Same hereMaar altijd weer die lelijke spines
.... Bah
Niet altijd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was vandaag even bij de Bart Smit. Hoezo is MW2 maar 4 euro goedkoper dan BO? Ik dacht dat prijzen van 'eerdere' spellen altijd drastisch daalden wanneer er een nieuwe uitkomt.
Geld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef boem-dikkie het volgende:
IHoezo is MW2 maar 4 euro goedkoper dan BO?
CoD is sowieso een apart verhaal, die blijven heel lang prijzig. Volgens mij heeft het ook te maken met wie het uiteindelijk gemaakt heeft.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik was vandaag even bij de Bart Smit. Hoezo is MW2 maar 4 euro goedkoper dan BO? Ik dacht dat prijzen van 'eerdere' spellen altijd drastisch daalden wanneer er een nieuwe uitkomt.
Sommige spellen worden heel snel na release spotgoedkoop; zoals Bioshock 2 en Fallout: New Vegas.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
CoD is sowieso een apart verhaal, die blijven heel lang prijzig. Volgens mij heeft het ook te maken met wie het uiteindelijk gemaakt heeft.
Battlefield 3 komt pas in November dus het lijkt me sterk dat hij rond die tijd ook erg is afgeprijsd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Na een paar maanden geen games te hebben gekocht, heb ik weer flink wat games besteld/gekocht:
Mortal Kombat
Top Spin 4
Killzone 3
Majin and the Forsaken Kingdom
Assassin's Creed: Brotherhood
Mass Effect 2
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2
----
Nu weer een paar maanden teren op deze spellen en dan tegen November/December hopelijk afgeprijsd Battlefield 3, Deus Ex, Arkham City, Uncharted 3 en Resistance 3 halen.
Ik denk dat ik toch niet aan Battlefield 3 toekom met alle toffe spellen die er dit najaar uitkomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Battlefield 3 komt pas in November dus het lijkt me sterk dat hij rond die tijd ook erg is afgeprijsd.
Battlefield wordt tof men!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch niet aan Battlefield 3 toekom met alle toffe spellen die er dit najaar uitkomen.
BO heeft veel meer met verbinding te maken dan met vaardighedenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef j95 het volgende:
Wat is het toch frustrerend om te zien hoe slecht je bent met BO onlineVaak zijn ze gewoon sneller, en richten ze beter. Ik heb vrijwel altijd meer deads dan kills
Moet je BF:BC2 gaan spelen daar ligt de focus niet zo zeer op het constant elkaar doodschieten maar ben je veel meer bezig met tactiek en andere dingen. Tenminste, ik wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef j95 het volgende:
Wat is het toch frustrerend om te zien hoe slecht je bent met BO onlineVaak zijn ze gewoon sneller, en richten ze beter. Ik heb vrijwel altijd meer deads dan kills
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:31 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
BO heeft veel meer met verbinding te maken dan met vaardigheden
Speel maar eens met 4 balkjes en met 2-3 en je merkt een gigantisch verschilquote:
Balkjes? 2-3?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:34 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Speel maar eens met 4 balkjes en met 2-3 en je merkt een gigantisch verschil
In MW1/2 was dat niet zo
Ik gok er de kwaliteit van de connectie bedoeld wordt.quote:
Nee. Volgens mij vind je nieuwe PS3 dat hij dan de schijf moet formatteren = weg saves.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef maxburger het volgende:
Als ik de harde schijf van mijn overleden 60 gig PS3 in een nieuwe stop kan hij dan gewoon mijn saves zien?
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef maxburger het volgende:
Als ik de harde schijf van mijn overleden 60 gig PS3 in een nieuwe stop kan hij dan gewoon mijn saves zien?
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij vind je nieuwe PS3 dat hij dan de schijf moet formatteren = weg saves.
Ik weet niet wat er met je huidige PS3 is, die van mij had een YLoD en is gerepareerd voor ¤ 89,- bij Multimediapoint in Cuijk. Misschien een optie om te overwegen.quote:
Ik zou nu toch gewoon eventjes langer wachten tot er een price-drop komt, want de game is inmiddels al even uit...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef HerbertThePervert het volgende:
Van de week maar eens L.A. Noire bestellen, ik lig altijd achter met de nieuwe games
Iemand verkocht ze voor 25 euro incl op BG (via MM 3 voor 49 actie) dus heb ik er daar ééntje van meegepikt. Als 't goed is komt het met één van de 4 cases inbegrepen, dus ik vind 't primaquote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou nu toch gewoon eventjes langer wachten tot er een price-drop komt, want de game is inmiddels al even uit...
Persoonlijk wacht ik sowieso, maar dat komt omdat ik straks wel de GOTY-versie ofzo haal met alle DLC, wanneer die uitkomt.
Als je samen speelt krijg je allebei de dingen die je verzameld, mits ze wel op een playstation account speelt die ook op die ps3 staat. Ik speel regelmatig LBP2 met mijn vriendin, en we zijn momenteel bezig om alles op 100% te halen (en ook alle levels glansrijk te halen enzo), en alles wat ik haal, krijgt zij op haar poppetje er ook gewoon bij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oké, maar hoe zit het dan met stickers e.d. die je verzamelt als je met zijn tweeën bent? Die komen gewoon onder Sackboy en daar kun je beide gebruik van maken?
Nieuwe usb stick kopen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef snellehenk het volgende:
Mijn PlayStation pakt mijn USB stick niet.
Af en toe pakt hij hem maar na een tijdje niet meer.
PlayStation aan en uit zetten helpt helaas ook niet.
Iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen ?
Die van mij is nu net een week of 2 terug en doet het prima.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef maxburger het volgende:
YLoD inderdaad. Hoe lang geleden is die van jou gerepareerd en werkt hij nog?
Hmm dan bel ik Sony binnenkort wel even.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:01 schreef 67Impala het volgende:
Maat van mij kreeg voor de tweede keer YLOD en kon hem bij Sony voor de 2e keer gratis laten maken.. Vond dat wel bijzonder aangezien hij al aardig uit zijn garantie periode was.
had je een nieuwe abbo afgesloten of een nieuwe modem gekregen, ik heb hier namelijk die oude livebox van hun en die is zwaar drama, wilde binnenkort overstappen op een nieuwe abbo, maar wist nog niet welke provider, anders kan ik meteen online afschrijven kan ik voor ziggo mogelijkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:26 schreef Cheiron het volgende:
Stomme nieuwe kutmodem van online. Ik krijg de media server met geen mogelijkheid meer aan de praat
Fiberfast abonnement. Die livebox was misschien drama, maar werkte tenminste wel met media serverquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
had je een nieuwe abbo afgesloten of een nieuwe modem gekregen, ik heb hier namelijk die oude livebox van hun en die is zwaar drama, wilde binnenkort overstappen op een nieuwe abbo, maar wist nog niet welke provider, anders kan ik meteen online afschrijven kan ik voor ziggo mogelijk
Ik ga sowieso eerst voor deze collectie. Metal Gear Solidquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:56 schreef KingLysandus het volgende:
Kom er net achter dat er een Metal Gear collectie uitkomt in november.
[ afbeelding ]
Nu zit ik te twijfelen of ik Batman wel moet kopen in oktober. Probeer een beetje zuinig aan te doen met m'n geld namelijk.
Deel 1 heb ik van PSN afgepluktquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:05 schreef Son-Goku het volgende:
Jah, maar deel 1 zit er weer niet bij, leuke "collectie"
Ik snap de technische redenen wel, maar toch
Klinkt niet als geldklopperij, eerder een mooi gebaar.quote:The set bundles two of the epic PlayStation Portable games (God of War: Chains of Olympus and God of War: Ghost of Sparta) into one PlayStation 3 collection while upping the graphics to high-definition quality and throwing Trophy support into the mix! It will be released by Ready At Dawn studios on a single Blu-ray disc with a release date set for September 13, 2011.
Is ook zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Killzone 3 uitgespeeld.
Was veels te kort......
+1quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:31 schreef CoExist het volgende:
Ik ben niet zo fan van die HD remakes eigenlijk.
Je mag mijn phat 80GB wel kopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:52 schreef merino het volgende:
Nou precies 10 maanden na de reflow is mijn phat-ps3 wederom gestorven aan ylod.
Natuurlijk wederom geen recente backup dus zit ik weer te twijfelen om nog een reflow te doen om daarna in ieder geval mijn saves te backuppen.
Tevens nu opzoek naar vervangende slim. Jammer dat er hier in de buurt geen leuke scherpe aanbiedingen zijn. Beste deals die ik heb gevonden;
- 160gb slim met 1 controller --> 269 euro (via webshop en lokale mediamarkt)
- 320gb slim met 1 controller, Singstar Studio100 en 2 microfoons --> 300 euro (via bart smit)
Denk dat ik het beste gewoon even kan wachten tot de kale 160gb onder de 250e dropt.
Het erge is is dat je allemaal negers aan het schieten bent in grotten waar niemand in 500 jaar is geweest, but they are all there!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef DJ_ het volgende:
het blijft grappig dat je in uncharted1 alleen maar negers aant schieten bent
Och, veel goedkoper zal het niet worden denk ik?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 + Majin and the Forsaken Kingdom voor 30 euro, koopje of niet?
Oordeel over P2? Moet deze ook eens een keer oppikken/aan beginnenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:04 schreef Platina het volgende:
Portal 2 uitgespeeld. 20.4 uur over gedaan. Nu ben ik het ook wel bij eigenlijk
Belachelijk cliche-Hollywoodverhaal ook. Gelukkig is de multiplayer wel goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:01 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Killzone 3 uitgespeeld.
Was veels te kort......
Welke telefoon en fullspeed of niet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:13 schreef DJ_ het volgende:
yay heb ps1 games werkend op mn telefoon gekregen
ideaal voor op vakanties als je met het vliegtuig moet
galaxy S2 , en ja gewoon fullspeed. alleen met ff9 heb je af en toe dat het geluid even vertraagd en daarna weer oppakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:45 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Welke telefoon en fullspeed of niet?
Nice, op mijn tel heb ik dat ook maar PS1 speelt helaas langzaam.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
galaxy S2 , en ja gewoon fullspeed. alleen met ff9 heb je af en toe dat het geluid even vertraagd en daarna weer oppakt.
tevens ook n64 , snes , en gba erop gezet :p
welke emu?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:56 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Nice, op mijn tel heb ik dat ook maar PS1 speelt helaas langzaam.
Voor op de iPhonequote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
welke emu?
gebruik zelf FPse 0.10.54 , werkt beter als PSX4droid .
miss dat het daar aan ligt
De firmware op een usb stick zetten en dan je systeem updaten?quote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik heb me PS3 nu gejailbreakt met 3.55 KMEAW CFW hoe kan ik het beste weer naar de nieuwste firmware van Sony gaan, zonder dat ik kans heb dat als ik online ga ik gebant word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |