Ach, het is een gave zullen we maar zeggen. Mijn beste foto's zijn de foto's die per ongeluk of stiekem worden genomen.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
Okidoki. Ik ga eten, en dan naar de film.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
Dat vindt iedereen toch van zichzelf?quote:
Veel plezier, vergeet de tissues nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
Veel plezier!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
Ik zit met een vest aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
heb de c.v. aangezet op graadje 22 gek hoor in juli
Ja das waarquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen toch van zichzelf?
Ik kijk echt niet graag naar foto's van mij hoor, sterker nog alleen in de spiegel wanneer nodig
had ik al aangetrokken echt is gewoon koud in huisquote:
Ik wild e verwarming al aanzettenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ik al aangetrokken echt is gewoon koud in huis
ja maar ik ben ook raar dus doe het maar..............en er kwam me ff een rukwind langs net niet normaal zag zo de boom buigenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wild e verwarming al aanzettenIs dat raar
Ik zie dan alleen maar wallen en rimpelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja das waarMaar bij jou valt het echt wel mee hoor, de foto met dat hoedje uit Londen is echt
.
En ik kijk ook zo min mogelijk in de spiegel, gewoon omdat het beter is
De vloerverwarming staat hier altijd aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
heb de c.v. aangezet op graadje 22 gek hoor in juli
Altijd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat hier altijd aan.
Zal een mooie rekening opleveren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat hier altijd aan.
Ja, uitzetten kost me meer.quote:
Valt wel mee, normaal met warme temperaturen buiten doet ie niets. En de warmte blijft vrij lang in de vloer. Als ik het zou uitzetten zou het een koude vloer moeten opwarmen wanneer ik het weer nodig zou hebben. En dat kost minimaal een dagquote:
Ik ben al lang blij dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt kut
Ik moet iemand hebben ,maar geen zin om te sms'en
Het werkt schijnbaar verslavendquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt kut
Ik moet iemand hebben ,maar geen zin om te sms'en
Bij mij doet-ie het weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet aan mij ligt.
Nee whatsapp is gratis en sms niet. Sms gebruik ik alleen naar de mensen die geen whatsapp hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt schijnbaar verslavendBlij dat ik echt geen niemand zou kunnen SMS'en of whatsappen
Omdat het gratis isquote:
twitter:wa_status twitterde op donderdag 14-07-2011 om 17:56:18sorry, system is going through an outage right now. will update you as we learn more. reageer retweet
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef iBenny het volgende:
twitter:wa_status twitterde op donderdag 14-07-2011 om 17:56:18sorry, system is going through an outage right now. will update you as we learn more. reageer retweet
Ik ook niet hoor. Dat is voor mensen met vrienden/leven.quote:
Johquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
Ik probeerde Pingchat, maar wat een beroerde kut app is dat
Sowieso, BlackBerryquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
Wat is daar nu weer mis mee? Echt, vroeger was het leven zo veel simpelerquote:
Als ie buiten loopt is hij nat.quote:
Niets, maar ik zit bij de concurrent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daar nu weer mis mee? Echt, vroeger was het leven zo veel simpeler
Dan mag het. Maar ik zie wel eens van de phonewars op internet, welk toestelletje de ander ownt. Het maakt geen reet uit, als consument word je altijd genaaid. Ik heb geen idee welke de beste is. Ik loop nu met Hello Kitty rond omdat mijn eigen telefoon deaudt is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Niets, maar ik zit bij de concurrent.
Mij boeit het ook niet hoor, maar het is natuurlijk altijd leuk om net te doen alsof.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan mag het. Maar ik zie wel eens van de phonewars op internet, welk toestelletje de ander ownt. Het maakt geen reet uit, als consument word je altijd genaaid. Ik heb geen idee welke de beste is. Ik loop nu met Hello Kitty rond omdat mijn eigen telefoon deaudt is.
Schaamhaar scheren, opgelost.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:14 schreef ValHallen het volgende:
Tabak is op, ik moet dus naar buiten vanavond.
Dat is liefquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]![]()
Ik heb beloofd dat ik alleen maarsmileys doe tijdens haar debuut
quote:
quote:
Hihiquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]![]()
Ik heb beloofd dat ik alleen maarsmileys doe tijdens haar debuut
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga naar blondie doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
Denisquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:23 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga naar blondie doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik knapte er van opquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef Lutte het volgende:
Ik moet eigenlijk even rap de douche in maar het is zo koud.
En nu?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:28 schreef Pheno het volgende:
Oh jee, mijn vrouw heeft mijn boodschappenfrenzie ontdekt.
Zag ze dat ik weer eens van plan was spekkoek te maken. En okonomiyakiquote:
Wat is dat laatste?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zag ze dat ik weer eens van plan was spekkoek te maken. En okonomiyaki
Damnquote:
Japanse pannenkoek.quote:
Oke, wat gaat daar allemaal in?quote:
Geen idee meer, maar het was bijna net zo lekker als die steak van 100 euro die ik een paar dagen daarvoor had.quote:
Dat mag dan ook wel voor dat geld, krokodillensteak ofzo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen idee meer, maar het was bijna net zo lekker als die steak van 100 euro die ik een paar dagen daarvoor had.
Nee, Kobe-beef.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag dan ook wel voor dat geld, krokodillensteak ofzo?
Echt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, Kobe-beef.
Kreeg zelfs een certificaat met alle gegevens over de specifieke koe en haar familiegeschiedenis.
Nou ja, wat niet. Het heeft ook niets met spekkoek te makenquote:
De rekening was een minder leuke verrassingquote:
Kobequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, Kobe-beef.
Kreeg zelfs een certificaat met alle gegevens over de specifieke koe en haar familiegeschiedenis.
Het gerucht is dat ze elke dag bier krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
KobeDat beest heeft een beter leven dan een sjeik in het Midden Oosten gehad
Ow dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, wat niet. Het heeft ook niets met spekkoek te maken
Wacht, ik heb het zelfs voorgedaan op FOK! hoe het moet:
[JAP]Dagboek van een crewlid in Japan!
Deze post is wat lang, dus wat naar beneden scrollen
Mals vleesquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gerucht is dat ze elke dag bier krijgen.
Ik dat kipnuggetijs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow dat ziet er lekker uit
Ik wil dat wasabi ijs proberen
Ik ben hem even gaan volgen, eens op mijn dooie gemak lezen, je schrijfstijl is wel leukquote:
quote:
Ik wist ervan, omdat ik vier jaar geleden ook daar, alleen toen werden ik en mijn vrouw per abuis als pers gezien, dus konden we langs de rijen. Daar was ik een potje blij mee! Gratis naar binnen en met de roltrap de zaal in geloodstquote:
Ja snap ik, mijn god ik zou gek worden daartussenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist ervan, omdat ik vier jaar geleden ook daar, alleen toen werden ik en mijn vrouw per abuis als pers gezien, dus konden we langs de rijen. Daar was ik een potje blij mee! Gratis naar binnen en met de roltrap de zaal in geloodstDus toen ik afspraken moest maken en hoorde dat een van de uitgevers in een hotel ernaast zat: doe maar op een publieke dag, dan heb ik geen rijen!
Ik in Disneyland Parijs voor Space Mountain een half uur, dat vond ik lang zat en het erge met het opengaan van de poort meteen erop af gegaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
Oh ja, in Disneyland 3 uur in de rij staan voor die boomstambootjes, dat was ook eens maar nooit weer.
Thanks. Het was telkens 1 uur 's nachts. En soms met wat sake te veel op. Capcoms feest. Gruwelijk. Ik heb maar een Japanse gevraagd me de weg te wijzen, die ging toch die kant opquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben hem even gaan volgen, eens op mijn dooie gemak lezen, je schrijfstijl is wel leuk
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Thanks. Het was telkens 1 uur 's nachts. En soms met wat sake te veel op. Capcoms feest. Gruwelijk. Ik heb maar een Japanse gevraagd me de weg te wijzen, die ging toch die kant op
Het gekke was, die Japanners schenen zich opperbest te vermaken. Wij Nederlanders waren natuurlijk alleen aan het klagenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik in Disneyland Parijs voor Space Mountain een half uur, dat vond ik lang zat en het erge met het opengaan van de poort meteen erop af gegaan
Drie uur begin ik niet aan
Ugh. Ik was twee jaar gelden in Florida en daar was alles 5 minuten of minder. Lang leve de recessie daar. En het was nog Halloween ook! Ik ga nooit meer, het kan alleen maar tegenvallenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:44 schreef Fir3fly het volgende:
Oh ja, in Disneyland 3 uur in de rij staan voor die boomstambootjes, dat was ook eens maar nooit weer.
Ja eerlijk is eerlijk dat kunnen wij erg goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gekke was, die Japanners schenen zich opperbest te vermaken. Wij Nederlanders waren natuurlijk alleen aan het klagen.
Oh, ik vond Tokio Disney tof. Nationale feestdag(slechte timing, I haz it) maar geniaal. Ik heb twee attracties gedaan,waarvan een its a small world, de ander weet ik al niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het gekke was, die Japanners schenen zich opperbest te vermaken. Wij Nederlanders waren natuurlijk alleen aan het klagen.
De foto's kom je vanzelf tegen. Ugh, die voel ik nog steeds. En ik drink normaal niet, dus die kwam hard aanquote:
Ik ook niet. Ik haat wachtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik in Disneyland Parijs voor Space Mountain een half uur, dat vond ik lang zat en het erge met het opengaan van de poort meteen erop af gegaan
Drie uur begin ik niet aan
Jij bent dat toch ook die een hapje van dat ijsje neemt?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
De foto's kom je vanzelf tegen. Ugh, die voel ik nog steeds. En ik drink normaal niet, dus die kwam hard aan
Op een trein? Wat dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik haat wachten
Heb een keer een dag en een nacht moeten wachten op de trein. Werd helemaal gek.
Ja wij gingen op 29 december geloof ik. Juist de dag waarop alle Japanners vrij kregen tot 5 januari als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik vond Tokio Disney tof. Nationale feestdag(slechte timing, I haz it) maar geniaal. Ik heb twee attracties gedaan,waarvan een its a small world, de ander weet ik al niet meer
Dat klopt. Dat was nav een poll. Ze hebben daar een flatgebouw wat dus oa een ijspaleis in zich herbergt. Koelkasten vol met de meest wazige smaken. Dus ik heb FOK! laten kiezen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent dat toch ook die een hapje van dat ijsje neemt?
Waar je alleen je mond ziet
Een paar jaar geleden in de winter. Dat heel NL dicht was gesneeuwd. Heb toen in de jaarbeurs van Utrecht geslapenquote:
Ik sta trouwens ook een keer geheel op de foto. Met sake-ogen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent dat toch ook die een hapje van dat ijsje neemt?
Waar je alleen je mond ziet
Linkje!! Ik ga het topic nog wel een keer helemaal lezen, maar zit nu op iPod.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta trouwens ook een keer geheel op de foto. Met sake-ogen.
Ik herkende je kin gewoonquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta trouwens ook een keer geheel op de foto. Met sake-ogen.
Jezusquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden in de winter. Dat heel NL dicht was gesneeuwd. Heb toen in de jaarbeurs van Utrecht geslapen
http://i.fokzine.net/upload/10/09/100916_28827_pheno.jpgquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Linkje!! Ik ga het topic nog wel een keer helemaal lezen, maar zit nu op iPod.
Ja dat was echt kut. En natuurlijk niks mee om me te vermakenquote:
Cool!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/upload/10/09/100916_28827_pheno.jpg
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/upload/10/09/100916_28827_pheno.jpg
Ja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja dat was echt kut. En natuurlijk niks mee om me te vermakenIk heb me nog nooit zo verveeld als die avond.
Sport zequote:Op donderdag 14 juli 2011 18:55 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens sporten. Het wordt al een sport door die regen te gaan
Komt goedquote:
Had je me gehoord? Je zat zeker op je telefoon (want ik kon nu pas testen omdat ik in slaap geflikkerd wasquote:
Nog niet gezegd, het heeft ook niet echt een thema. Ik doe maar zeven liedjes, heb ze allemaal op mijn iPod staan en luister ze dus zelf ook vaak, maar ze zijn wel heel anders allemaal. Nederlands/Engels, oud/nieuw, rustig/snel enzulks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Komt goed
Wat voor soort muziek doe je? Of had je dat al gezegd?
Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog niet gezegd, het heeft ook niet echt een thema. Ik doe maar zeven liedjes, heb ze allemaal op mijn iPod staan en luister ze dus zelf ook vaak, maar ze zijn wel heel anders allemaal. Nederlands/Engels, oud/nieuw, rustig/snel enzulks.
iPod ja.. Ik heb ook niet getest, dus ik eindig dalijk net zoals jij ben ik bang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je me gehoord? Je zat zeker op je telefoon (want ik kon nu pas testen omdat ik in slaap geflikkerd was).
Welnee, gewoon niet de virusscanner laten updaten en dan komt het goed. Bij mij ging het vandaag foutloosquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
iPod ja.. Ik heb ook niet getest, dus ik eindig dalijk net zoals jij ben ik bang.
Ik heb geen idee, ik ga wel ff googlenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Poepies.... Doortje gaat naar belgie.. Kan ze daar pingen/whatsappen..? En is dat dan gratis?
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, gewoon niet de virusscanner laten updaten en dan komt het goed. Bij mij ging het vandaag foutloos.
Ja. Maar dan moet ze abonnementje hebben in daaroquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Poepies.... Doortje gaat naar belgie.. Kan ze daar pingen/whatsappen..? En is dat dan gratis?
http://www.base.be/nl/mob(...)bs_24=1#quicktabs-24quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee.. dataverkeer in het buitenland(WA gaat via internet). En dat is duurder dan hier in Nederlandquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je hem gezien, ik vond die zo lief en mooiquote:
Gelukkig je bent er.. C_a had vanmiddag ook al problemen met UPC geloof ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
En we hebben gelukkig weer internet
Kut UPC
Het is de laatste tijd weer lekker misquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gelukkig je bent er.. C_a had vanmiddag ook al problemen met UPC geloof ik.
Ja, ik ook. Ik zou hem zo weer gaan kijken, maar Sucker Punch staat op het programma.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb je hem gezien, ik vond die zo lief en mooi
Ik verhuis nu naar de laptop.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd weer lekker mis
Je bent nu achter de computer?
O ja je filmbijspijkertourquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zou hem zo weer gaan kijken, maar Sucker Punch staat op het programma.
Niks mis mee, films kijken isquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga door richting de 200 films in 2011.
Op hoeveel sta je nu?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga door richting de 200 films in 2011.
pfft wat voor soort muziek, verwacht wel rinus kwaliteit jahquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
Nog één keertje spammend dan:
[info] Van acht uur tot half tien echte TAL-DJ's op Radio 49! [/info]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
Nog één keertje spammend dan:
[info] Van acht uur tot half tien echte TAL-DJ's op Radio 49! [/info]
Echt... alle werelddrama in een filmpje van 3:46, ik vind het knapquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Crazy-M het volgende:
Wat een geil wijf staat daar te dansen in die clip
het kan niet ergerquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt... alle werelddrama in een filmpje van 3:46, ik vind het knap
Ik doe vanalles wat, heb zeven nummer klaar staan, en het zijn allemaal liedjes die ik zelf graag luister maar wel compleet verschillend.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft wat voor soort muziek, verwacht wel rinus kwaliteit jah
geen rinus = niet luisterenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe vanalles wat, heb zeven nummer klaar staan, en het zijn allemaal liedjes die ik zelf graag luister maar wel compleet verschillend.
En Benny's uurtje wordt sowieso geniaal
hehequote:
Veel plezier lieffiequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhh.. We zijn bij het theater.. Voor ons doen.. Superrrrlaat! Haha
Veel pretquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Veel plezier liefquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:51 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
Je kan met Mario Kart toch tegen elkaar spelen via Wifi?
Ben je daar bang voor dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:11 schreef Renesite het volgende:
Vriendinnetje is liefDie zegt dat ik _niet_ kaal word.
Ja maar voor de Wii besteldquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:10 schreef iBenny het volgende:
Je kan met Mario Kart toch tegen elkaar spelen via Wifi?
Neu, ik heb genoeg op mijn borst om dat te compenseren.quote:
Bij 150 ga ik wat raten. Mensen dringen er al op aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oooooohw, dat red je makkelijk
En houd je ook een lijst bij voor jezelf... met cijfer?
Mortal Kombat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik MK het leukste spel van de wii vind
Okequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij 150 ga ik wat raten. Mensen dringen er al op aan.
Dat doe ik nu al op Jinni.com
Ik heb zo'n zin, tas staat al klaar met camera, snoep en chipsquote:
Die baan onder waterquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik MK het leukste spel van de wii vind
En die sneeuw, dat je niet vooruit komtquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is ook tof
Ik vind die op het strand het leukst
Dat is die waarbij je wordt afgeschoten toch? de DK baanquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef Kally het volgende:
[..]
En die sneeuw, dat je niet vooruit komt
OWquote:
Owja ik moet straks mijn tas nog zoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin, tas staat al klaar met camera, snoep en chips
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is die waarbij je wordt afgeschoten toch? de DK baan
Ow ja kaartjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OW
[..]
Owja ik moet straks mijn tas nog zoekenEn me kaartje klaarleggen
quote:
Neuh dat weet ik nogquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ghehehe toppie...en Dk zegt dat ik voor de zekerheid tegen je moet zeggen dat je de controllers van de gamecube dus ook daarbij kan gebruiken, maar dat ben je vast niet vergeten
Superquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh dat weet ik nog
Je kan het ook linken naar je DS
D. wil hem voor zijn verjaardagsgeld kopenquote:
Nee, dat vind ik jammer van de tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke
Dus we zien je binnenkort in de FOK!Film redactie?
Ja kon hij hem vinden op Bol?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:39 schreef Kally het volgende:
[..]
D. wil hem voor zijn verjaardagsgeld kopen
Ja daar stond hij ik kijk alleen nog even of hij elders goedkoper isquote:
Ja slaan kan hij welquote:
Ja die is leukquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dk zegt net tegen mij toen ik dat zei dat ik dat niet mocht zeggen![]()
Sodeju....dat slaat echt nergens op...dan die van 20 euri natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Verschil in spel, ergens 20 en ergens anders 50 euro
Njah daar staat bij competible met Wii, dat vertrouw ik nooit zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sodeju....dat slaat echt nergens op...dan die van 20 euri natuurlijk
neh okquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah daar staat bij competible met Wii, dat vertrouw ik nooit zo
Vast welquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop niet dat ik nu 6 weken lang moet mee genieten met de wii
Nogal want hier is hij echt yummiequote:
Stop hem vol medicatie, dan gaat hij slapenquote:
Ik ben eerlijk gezegd blij dat hij eindelijk een beetje bij is...heel de dag half weg en mega suf...ik ga zo wel ff lezen en straks lekker Avond etappe kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Stop hem vol medicatie, dan gaat hij slapen
Ja gelijk heb jequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd blij dat hij eindelijk een beetje bij is...heel de dag half weg en mega suf...ik ga zo wel ff lezen en straks lekker Avond etappe kijken
Auwquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
Moe. Voldaan. Voor het eerst in tijden een kramp ingeschoten. Eentje die BAM, ZO EEN SPIER DOOR
Het is niet normaal af en toequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef iBenny het volgende:
Tering... de wind heeft de schutting gemold
Dat ding is omgevallen raakte het konijnenhok en die was ook omgevallen
Dat dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga hem troosten en knuffelen dan, laat hem desnoods vannacht bij jou in bed
Hij is nu binnen...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga hem troosten en knuffelen dan, laat hem desnoods vannacht bij jou in bed
Ah, okayquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu binnen...
Mijn bed komt-ie niet in![]()
Als ik een kat op bed neem slaap ik niet, die zijn nog te speels, 1 teen bewegen en spelen maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ah, okay
Fabian mag ook niet meer naar bed hoor, te klein en niet zindelijk.Missy ligt wel vaak zat bij mij.
Had Missy in het begin ook, nu is ze oud en dik en wil alleen maar slapen. Dus die kroelt zich tegen me aan en daar heb je geen last meer vanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik een kat op bed neem slaap ik niet, die zijn nog te speels, 1 teen bewegen en spelen maar
Benny, heeft KvK hier ook een liedje over?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik zeg geen nee tegen een poes in mijn bed.
XDXDDXDXD.
Dat wil ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had Missy in het begin ook, nu is ze oud en dik en wil alleen maar slapen. Dus die kroelt zich tegen me aan en daar heb je geen last meer van
Ik hou van hardquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Benny, heeft KvK hier ook een liedje over?
Wat, een dikke buik?quote:
Heb ik alquote:
quote:
Nou ja een beetje en dat vind ik te, hou maar op ik hoor al steeds dat ik schmier erover van een anderquote:
Ik denk dat dat wel klopt, ik ben overigens best tevreden hoor, ik heb alleen moeite met mijn buikje, maar meer door mijn litteken van de keizersnee dan dat ik hem echt dik vind, al heb ik wel een klein buikje maar goed kindjes dus /carequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Ik zat laatst een programma te kijken, 's avonds. Weet zo even niet meer hoe het heet; en daar werd gezegd dat bijna 80% van de vrouwen zichzelf dikker inschatten dan ze zijn.
Ze zagen dan een standaard bouw en moesten zichzelf eromheen tekenen hoe ze dachten dat zij eruit zagen.
Ik geloof dat dat rond mijn leeftijd op 100% ligtquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel klopt, ik ben overigens best tevreden hoor, ik heb alleen moeite met mijn buikje, maar meer door mijn litteken van de keizersnee dan dat ik hem echt dik vind, al heb ik wel een klein buikje maar goed kindjes dus /care
Maar ik moet wel zeggen dat als ik nu naar tieners kijk ik vaak wel zoiets heb van damn, heupbroeken en daarboven een hangbuik, ik had dat echt niet, ik had echt een platte buik tot ik zwanger werdquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat rond mijn leeftijd op 100% ligt. Echt, als ik dat gejank af en toe hoor... gewoon om te janken.
Hmmja, litteken valt niet zoveel aan te doen.
Ja dat is gezeur, maar hier toen met die heupbroeken en naveltruitjesquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
Al mijn vriendinnen vinden zichzelf ook te dik, het is een hype ofzo.Ook gewoon mensen die nog dunner zijn dan ik.
Ja, sommige zijn wel echt erg jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat als ik nu naar tieners kijk ik vaak wel zoiets heb van damn, heupbroeken en daarboven een hangbuik, ik had dat echt niet, ik had echt een platte buik tot ik zwanger werd
Ach ja het is ook meer mijn ding heb nog nooit een klacht gehad erover
Maar beter een beetje kritisch op jezelf dan jezelf verwaarlozenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, sommige zijn wel echt erg ja![]()
.
Maar er zijn er ook echt veel die gewoon zwaar overdrijven.
Ja, ons mam ook.
Ja, zeker. Maar daar zijn ook grenzen aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar beter een beetje kritisch op jezelf dan jezelf verwaarlozen
Ik ben niet zo'n zeur hoor, af en toe zeg ik wat en wordt door Ian meteen afgestraft dus ik durf niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, zeker. Maar daar zijn ook grenzen aan.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n zeur hoor, af en toe zeg ik wat en wordt door Ian meteen afgestraft dus ik durf niet meer
Mediaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
Ik zat laatst een programma te kijken, 's avonds. Weet zo even niet meer hoe het heet; en daar werd gezegd dat bijna 80% van de vrouwen zichzelf dikker inschatten dan ze zijn.
Ze zagen dan een standaard bouw en moesten zichzelf eromheen tekenen hoe ze dachten dat zij eruit zagen.
Ik schijt kilo'squote:
ja...das best een grappig programmaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
Je hebt trouwens ook dat programma How to look good Naked. Dan moeten vrouwen in ondergoed zich tussen allerlei dames in zetten die van licht naar zwaar gaan, ze zetten zichzelf standaard veel te zwaar in
Ik krijg meestal klachten van de rioleringsdienst. Vochtig toiletpapierquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Moet je verkopen...schijn je echt veel geld mee te kunnen verdienen
Ik maak me zelfs niet opquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
Maar ik ben ook nogal van de borstel erdoorheen, mascara op en klaar en als je het niet mooi vind kijk je maar niet, altijd al eigenlijk dus dat helpt wel
Yepquote:
Volgens mij was het wel zoiets ja, maar het was ook met die vent van haar. Ging iets van na het huwelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:53 schreef Kally het volgende:
Je hebt trouwens ook dat programma How to look good Naked. Dan moeten vrouwen in ondergoed zich tussen allerlei dames in zetten die van licht naar zwaar gaan, ze zetten zichzelf standaard veel te zwaar in
Ja vreselijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik maak me zelfs niet opGeen zin in
En als ik dan die pipo's hoor (echt meisjes van dertien ofzo) dat ze zonder mascara en foundation de deur eeeeecht niet uit gaaan.
morgen lig je te neuken: jokertje in bed!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
Gisteren: zitten we te jokeren: deurbel.
Vandaag: zitten we te jokeren: telefoon.
In beide gevallen ging ik vet goed
Oh dat ze er te oud uitzien en binnen zoveel tijd weer jonger en aantrekkelijk voor elkaar zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel zoiets ja, maar het was ook met die vent van haar. Ging iets van na het huwelijk.
OOOOOoooooo dan glitter gletter glatter ik mezelf heeeeeeeeeeeelemaal onderquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja vreselijk
Als ik ga stappen doe ik nog een lijntje boven mijn ogen en dat was het wel, al kan ik dan wel tutten in de zin van ik doe het langzaam aan, maar normaal douche ik, kleed me aan en poets mijn tanden doe mijn haar en make-up in 10 minuten.
Jaquote:
Jij wel jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
OOOOOoooooo dan glitter gletter glatter ik mezelf heeeeeeeeeeeelemaal onder
Hihiquote:
Nah...ik trek ff wat oogschaduw dr op , mascara en een lijntje...lippenstift vreet ik op dat is niks voor mij....quote:
Lippenstift doe ik niet aan, met stappen labello met een glittertje en dat was hetquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hihi![]()
[..]
Nah...ik trek ff wat oogschaduw dr op , mascara en een lijntje...lippenstift vreet ik op dat is niks voor mij....
Ik heb wel 1 jaar lang echt poeder opgedaan tegen die rooie flolan kop...leek anders wel een tomaatquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
Maar ik heb een hekel aan make-up, ik voel het serieus zitten op mijn gezicht
Slaat natuurlijk nergens op maar als ik oogschaduw op heb voel ik het en dat irriteert
Ik loop al 2 weken zonderquote:
quote:
Ja maar dan heb je een reden, als ik in de winter in- en in wit ben doe ik ook ff beetje kwasten voor het ideequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 jaar lang echt poeder opgedaan tegen die rooie flolan kop...leek anders wel een tomaat
Uhuhquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
Ik heb meestal ook mascara en een lijntje....snuift zo lekker weg
nu ben ik toch gewoon weer mij?...Toch? toch? Toch!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je een reden, als ik in de winter in- en in wit ben doe ik ook ff beetje kwasten voor het idee
Nah hoezo, ik ben echt binnen 10 minuten klaar, dat gezeik altijd met uren voor de spiegel, ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen vrouw ben. Nou ja, in de huidige vorm heb ik ook niet veel te doen, bij non existent haar
He, ik ben een internetheld op sokken, kill me.quote:
Yepquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu ben ik toch gewoon weer mij?...Toch? toch? Toch!!!
Ik ook, kokenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah hoezo, ik ben echt binnen 10 minuten klaar, dat gezeik altijd met uren voor de spiegel, ik heb wel wat beters te doen
ik fohn ook bijna nooit mn haren...Eer die droog zijn ben ik een half uur verder...lekker aan de lucht drogenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah hoezo, ik ben echt binnen 10 minuten klaar, dat gezeik altijd met uren voor de spiegel, ik heb wel wat beters te doen
Ik nooit, alleen ze drogen bij mij traag maar borstel en klaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik fohn ook bijna nooit mn haren...Eer die droog zijn ben ik een half uur verder...lekker aan de lucht drogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |