Ach, het is een gave zullen we maar zeggen. Mijn beste foto's zijn de foto's die per ongeluk of stiekem worden genomen.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
Okidoki. Ik ga eten, en dan naar de film.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
Dat vindt iedereen toch van zichzelf?quote:
Veel plezier, vergeet de tissues nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
Veel plezier!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ciao!
Ik zit met een vest aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
heb de c.v. aangezet op graadje 22 gek hoor in juli
Ja das waarquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat vindt iedereen toch van zichzelf?
Ik kijk echt niet graag naar foto's van mij hoor, sterker nog alleen in de spiegel wanneer nodig
had ik al aangetrokken echt is gewoon koud in huisquote:
Ik wild e verwarming al aanzettenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had ik al aangetrokken echt is gewoon koud in huis
ja maar ik ben ook raar dus doe het maar..............en er kwam me ff een rukwind langs net niet normaal zag zo de boom buigenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wild e verwarming al aanzettenIs dat raar
Ik zie dan alleen maar wallen en rimpelsquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja das waarMaar bij jou valt het echt wel mee hoor, de foto met dat hoedje uit Londen is echt
.
En ik kijk ook zo min mogelijk in de spiegel, gewoon omdat het beter is
De vloerverwarming staat hier altijd aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:31 schreef Toverheks het volgende:
heb de c.v. aangezet op graadje 22 gek hoor in juli
Altijd?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat hier altijd aan.
Zal een mooie rekening opleveren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vloerverwarming staat hier altijd aan.
Ja, uitzetten kost me meer.quote:
Valt wel mee, normaal met warme temperaturen buiten doet ie niets. En de warmte blijft vrij lang in de vloer. Als ik het zou uitzetten zou het een koude vloer moeten opwarmen wanneer ik het weer nodig zou hebben. En dat kost minimaal een dagquote:
Ik ben al lang blij dat het niet aan mij ligtquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt kut
Ik moet iemand hebben ,maar geen zin om te sms'en
Het werkt schijnbaar verslavendquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja echt kut
Ik moet iemand hebben ,maar geen zin om te sms'en
Bij mij doet-ie het weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het niet aan mij ligt.
Nee whatsapp is gratis en sms niet. Sms gebruik ik alleen naar de mensen die geen whatsapp hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het werkt schijnbaar verslavendBlij dat ik echt geen niemand zou kunnen SMS'en of whatsappen
Omdat het gratis isquote:
twitter:wa_status twitterde op donderdag 14-07-2011 om 17:56:18sorry, system is going through an outage right now. will update you as we learn more. reageer retweet
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:58 schreef iBenny het volgende:
twitter:wa_status twitterde op donderdag 14-07-2011 om 17:56:18sorry, system is going through an outage right now. will update you as we learn more. reageer retweet
Ik ook niet hoor. Dat is voor mensen met vrienden/leven.quote:
Johquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
Ik probeerde Pingchat, maar wat een beroerde kut app is dat
Sowieso, BlackBerryquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:06 schreef iBenny het volgende:
Ik probeerde Pingchat, maar wat een beroerde kut app is dat
Wat is daar nu weer mis mee? Echt, vroeger was het leven zo veel simpelerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |