abonnement Unibet Coolblue
pi_99464668


Website met shop
http://www.hm.com

Vorige delen
Topicreeks: LIF: H&M

Andere H&M topics
Versace for H&M
H&M Conscious Collection
Lanvin voor H&M #2
Lanvin voor H&M
Shiatzy Chen for H&M
H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
H&M herfst 2010 Lookbook [First look]
H&M opent Monki-winkel in Amsterdam
H&M hysterie: ware aard van vrouwen tijdens shoppen
The Garden Collection by H&M
H&M lente collectie 2010
Sonia Rykiel lingeriecollectie voor H&M
Jimmy Choo doet H&M
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

Veelgestelde vragen

Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'Fashion' en door op 'Fashion studio' te klikken.

Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst vijf dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop. Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt en ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
- Mijn pagina,
- nog niet geleverde artikelen,
- aantal op 0 zetten,
- uitvoeren.
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.

Wat betekent 'Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco... Zwolle'?
Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen drie dagen soms duurt een meer dan een week.

Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.

Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen twee keer de verzendkosten te betalen, of wel?
Nee.

Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd. Nu zie ik ineens bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd, terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt. Als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten, verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen e.d.) dan op een tegoedkaart die een jaar geldig is. (maar als je die na bijvoorbeeld twee maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken. Eventueel als je niet met een grote doos over straat wilt lopen, kan je het in een normale zak doen.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa een/twee weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes

Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet twee kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentage combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door alors op 14-07-2011 18:44:37 ]
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99464954
Ik zit nog steeds te wachten :( t heeft nog nooit zo lang geduurd
pi_99465061
O+ alors, h&m meisje!

Goed topic dit altijd. Gaat hard.

Ik heb geen zin in de najaarscollectie. Verdomme het is zomer.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99465911
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:16 schreef Tamashii het volgende:
O+ alors, h&m meisje!

Goed topic dit altijd. Gaat hard.

Ik heb geen zin in de najaarscollectie. Verdomme het is zomer.
Dat zou je anders niet zeggen als je naar buiten kijkt :P
pi_99466272
Iets te vroeg gejuicht, denk ik.
Mijn bestelling staat sinds maandag al op voorgemeld :D
  donderdag 14 juli 2011 @ 17:40:32 #6
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99466351
Mijnes staat ook sinds maandag op voorgemeld en sinds vandaag in vakje 2.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 juli 2011 @ 17:53:27 #7
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99466973
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:05 schreef heaven7 het volgende:
Hoe lang zijn jullie pakketjes voorgemeld ongeveer voor er verdere actie ondernomen wordt? :{
Bezorging zou op 11 juli zijn, maar hij is pas vandaag 'gesorteerd in sorteercentrum' (8 juli voorgemeld).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99467097
Waarom staat er eigen geen link naar H&M in de OP?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 juli 2011 @ 17:57:44 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99467167
Geen idee, maar ik denk dat hm.com ook niet zo moeilijk te bedenken is ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 14 juli 2011 @ 18:00:40 #10
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_99467281
ik kan niet wachten opde najaarsmagazine *O*
pi_99467297
quote:
12s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Geen idee, maar ik denk dat hm.com ook niet zo moeilijk te bedenken is ;) .
Is niet moeilijk maar ik ben lui.
Als je lui bent is alles moeilijk.
pi_99467550
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Bezorging zou op 11 juli zijn, maar hij is pas vandaag 'gesorteerd in sorteercentrum' (8 juli voorgemeld).
Jeu wat een end :{ Als dat bij mij zo is heb ik de kleding dus niet op tijd binnen :') (Volgende week donderdag is de laatste dag! Dan gaan we op vakantie :9)
pi_99468930
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 17:56 schreef Nezhi het volgende:
Waarom staat er eigen geen link naar H&M in de OP?
stond er ooit wel :o ik zal em erbij zetten :)
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 14 juli 2011 @ 19:31:17 #14
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99471146
Maandag besteld, nu al onderweg *O* hopelijk dit weekend nog binnen O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99471991
Volgens postNL is me retourzending nog steeds in distributie, ook niet echt snelle boel daar :P
pi_99473136
Oke ik heb alles binnen!

Leuk, fijn, zacht, mooie kleuren. Hij is een beetje wijd en een beetje kort, en dat in combinatie vind ik niet zo mooi. Ik ga 'm een maatje kleiner bestellen, en dan is ie helemaal goed.
Valt tegen, is lang niet zo mooi als op het plaatje. Ik vind het een mooi fijn stofje maar dat maakt het jasje wel een beetje vormloos. Tevens érg kort. Geen 20 euro waard.
Heeeel fijn en superzacht, maar ik had ze misschien niet een maat kleiner moeten bestellen. Ze zijn nu gewoon strak, is misschien mooier als ze wat losser vallen. Ohja ze schijnen ook nogal door, maar daar doe ik niet moeilijk over; gewoon lichte BH eronder (of niet, is ook niet erg).
Allebei fijn (vooral voor 4 euro :'))
Schijnt door, dat is wel jammer. Maar verder een heel zacht mooi vallend, niet te kort shirt. Ik wil alle kleuren :9
Schijnt wederom door (wit, wat wil je) maar verder wel gewoon leuk. Is die 5 euro wel waard.
Had ik al in het blauw en taupe. Vind het heeeerlijke tops.
Maatje te klein besteld :@ Dacht dat het wel zou kunnen maar niet dus. Schijnt overigens ook weer keihard door.
Is wel grappig maar echt enórm. Ik weet niet hoe ik m moet combineren maar ik ga m wel houden :p desnoods als pyjama ofzo.
Superchill. Beste ding uit de hele bestelling
Samen met deze! Eindelijk eens dit model dat wél staat. (Is een kindermodel :P)
pi_99473487
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:17 schreef eenleukenaam het volgende:
Ohja ze schijnen ook nogal door, maar daar doe ik niet moeilijk over; gewoon lichte BH eronder (of niet, is ook niet erg).
Zou je dan niet juist een beha dragen als iets doorschijnt. :X
quote:
Allebei fijn (vooral voor 4 euro :'))
Heb je misschien een aanfoto van deze?
quote:
Maatje te klein besteld :@ Dacht dat het wel zou kunnen maar niet dus. Schijnt overigens ook weer keihard door.
Inderdaad, daarom heb ik alleen de zwarte en donkerblauwe. Zo ongeveer alle shirtjes van de H&M schijnen door.
pi_99474228
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zou je dan niet juist een beha dragen als iets doorschijnt. :X

[..]

Heb je misschien een aanfoto van deze?

[..]

Inderdaad, daarom heb ik alleen de zwarte en donkerblauwe. Zo ongeveer alle shirtjes van de H&M schijnen door.
Nee, ik bedoelde dat je ook gewoon een niet-huidskleurige BH eronder kan doen :p ik heb áltijd een BH aan hoor haha
Ik heb geen aanfoto en kan er op het moment ook geen maken (telefoonkabeltje kwijt en camera leeg) maar ze lijken wel gewoon op hun foto's
pi_99474887
Die viscose tops heb ik idd ook een maat groter besteld, dan vallen ze wat losser, zoals ik wil :)
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:52:23 #20
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99475063
Die kinderzonnebril heb ik ook! Goeie koop ja!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99481998
Pakketje dat sinds 07-07 staat voorgemeld,
stond eerst op de h&m site op Bezorging: 11-07.
Zonder dat ik er ook maar IETS aan veranderd heb,
staat nu op de h&m site Bezorging: 14-07.
En het zou deze week al binnen zijn.
Gelukkig hebben de jurkjes niet zo'n haast met dit weer. :')
Denk dat ik alles terug stuur en winterjassen ga kopen als ik zo naar buiten kijk. |:(
  donderdag 14 juli 2011 @ 23:49:32 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99485124
Ohhh die nieuwe H&M in A'dam aan de dam is echt suuuuper! O+ En ze hebben daar veel meer dan in de online shop, boo!
Heb even 3 mooie shirtjes ingeslagen in kleuren die ze niet online hadden :9
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99490872
Bleh, ik denk ik kom terug van uitgaan en ga nog even lekker kijken naar wat er aangevuld is :D maar dat is dus eh, niets.
pi_99492897
Kak, mijn enorme bestelling is al in behandeling, terwijl hij pas over weken geleverd wordt. Wat is dit nu weer??

En hij heeft een retour/betaling nog niet verwerkt dus mag ik een deel via rembours betalen? Moet dat pin of contant?
Worry is a misuse of imagination
pi_99495302
Oh hij was wel aangevuld maar dat kun je dan helemaal niet goed zien? Is dat nieuw?
pi_99495430
Besteld:



Totaal: 31,86
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:45:22 #27
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99497666
Chauffeur onderweg.
En nu hou ik er voorlopig eens mee op... O-)
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:50:09 #28
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99497826
Maandag besteld en gisteren in behandeling en nu staat hij op verzonden. Bij PostNL staat hij nog op zending aangemeld......
Gaat snel zo :D denk dat het pakketje er dan maandag of anders dinsdag wel is :D
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:16:41 #29
123170 alors
zlata1234
pi_99498748
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Maandag besteld en gisteren in behandeling en nu staat hij op verzonden. Bij PostNL staat hij nog op zending aangemeld......
Gaat snel zo :D denk dat het pakketje er dan maandag of anders dinsdag wel is :D
Ik zou er maar niet te hard op hopen. Laatste tijd staan ze zomaar een week aangemeld. En maandag bezorgen ze niet.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:37:48 #30
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99504549
Ow....dat wist ik eigenlijk ook wel :( ja nou,we zullen zien...kwacht geduldig af.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:49:26 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99505018
Omfg. :') Net een pakketje door de brievenbus met 3 shirtjes (die trouwens allemaal teruggaan), maar dat was mn 2e pakketje die verzonden was. De 1e was al eerder in behandeling maar nog niet aangekomen :') _O- Lol. :D Bij Track & trace staat er: 15/07: zending nog niet verwerkt.
Uhhh oke. :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 17:07:01 #32
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_99507921
Oehh O+
Ik was in de h&m in Brugge, met enorm sale O+ Allemaal shirtjes, waaronder dat watermeloen shirtje van breathtaking, twee vestjes, een kort broekje en een legging gekocht, voor 30 euro O+ En geen rijen voor de paskamer :o Ik wist niet wat ik zag _O-
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_99508794
Vanmiddag was ik bij de H&M en zag ik al een gedeelte van de nieuwe collecdtie hangen, ja hoor ''color blocking'' een stijl die ik al 25 jaar geleden ook al droeg.

Zo zie je maar weer dat mijn rode skinny, fel blauw gebreid vestje en groot geel T shirt helemaal in gaat worden. Die foto waar ik dat aanheb zullen jullie inmiddels wel kennen. :)

Trouwens over rode skinny's gesproken, ik heb tot mijn grote verbazing en vreugde een felrode gevonden bij de Divided afdeling in maat 38 voor 19,95 euro die mij als gegoten zat, mooi lang en perfect passend. Voor het eerst een rode skinny die ik NIET heb hoeven te veranderen. Want er hingen ook nog ''gewone'' rode skinny's uit de collectie van begin van dit jaar (waarschijnlijk afkomstig van retouren van een paar maanden terug) Toen waren deze allemaal in no time uitverkocht. Vreemd die gewone skinny was ook maat 38 maar zat mij aan de kont iets te wijd en onder iets te kort, zo zie je maar weer dat de fabrikanten gewoon hun eigen maat normen voeren. De ene maat 38 is de andere niet.
pi_99511466
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:16 schreef alors het volgende:

[..]

Ik zou er maar niet te hard op hopen. Laatste tijd staan ze zomaar een week aangemeld. En maandag bezorgen ze niet.
Maar als ie gesorteerd is komt het morgen toch?!
pi_99512045
Zo, laatste deel van m'n bestelling is ook weer binnen. Hierna ben ik er echt helemaal klaar mee (hoop ik), het heeft me al zo veel geld en energie gekost. Anyway:

Deze zijn leuk voor gewoon erbij. Ik weet nog niet of ik ze vaak aan zal doen (de witte wel meer dan de zwarte), dus ik twijfel nog een beetje.
Deze is gewoon fijn.
Deze is echt heel fijn! Schijnt wel door, maar lang niet zo erg als andere witte shirtjes. Hij is stevig, dus geen flutkwaliteit, en er zitten hele leuke knoopjes op de mouwen die ik helemaal niet gezien had. Deze mag blijven.
Schijnt weer zo erg door, is echt heel jammer. Maar het is de enige die ik terug stuur, dus dan kan ik 'm net zo goed houden (anders zou het me 3 euro besparen :'))
  vrijdag 15 juli 2011 @ 19:13:13 #36
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99512199
^op dat gestreepte top heb ik ook al een paar weken zitten azen, steeds uitverkocht...

Nu heb ik er 1 gekocht bij de Action voor 5,79 (wel met korte mouwen). _O-
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99514687
Zo ik ben voorlopig wel klaar met bestellen bij de h&m, sinds de nieuwe site er is heb ik nog maar één keer echt gekeken en ik vond het allemaal niets, waarna ik een short en een vestje nog had geannuleerd omdat die eind augustus pas geleverd zouden worden :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 20:25:13 #38
123170 alors
zlata1234
pi_99514815
Op de belgische site staan allemaal najaarsdingetjes O+
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99514996
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef eenleukenaam het volgende:
Zo, laatste deel van m'n bestelling is ook weer binnen. Hierna ben ik er echt helemaal klaar mee (hoop ik), het heeft me al zo veel geld en energie gekost. Anyway:

[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2009090%2057%203275%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2080703%2010103%2008%203276%201.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]Deze zijn leuk voor gewoon erbij. Ik weet nog niet of ik ze vaak aan zal doen (de witte wel meer dan de zwarte), dus ik twijfel nog een beetje.
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2079229%2009090%2008%203063%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]Deze is gewoon fijn.
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2011/A55%2078484%2010100%2008%207419%202.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ]Deze is echt heel fijn! Schijnt wel door, maar lang niet zo erg als andere witte shirtjes. Hij is stevig, dus geen flutkwaliteit, en er zitten hele leuke knoopjes op de mouwen die ik helemaal niet gezien had. Deze mag blijven.
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=source[/model/2010/A01%2082918%2015012%2008%202994%200.jpg],rotate[],width[],height[],x[],y[]&call=url[file:/product/small]]afbeelding[/url] ] Schijnt weer zo erg door, is echt heel jammer. Maar het is de enige die ik terug stuur, dus dan kan ik 'm net zo goed houden (anders zou het me 3 euro besparen :'))
Die zwart-witte gestreepte heb ik al heel lang en ik heb hem nu toevallig aan :')
Maar hij schijnt bij mij helemaal niet door.. :?
Hij heeft links trouwens op de schouder ook knoopjes.. :)
pi_99516064
ik heb net een zwembroek in de winkel gekocht. maar online is deze tekoop met 50% korting.
alleen mijn maat zit er niet tussen.

weet iemand of ik toch die korting kan regelen?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 21:25:11 #41
123170 alors
zlata1234
pi_99518049
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef fespo het volgende:
ik heb net een zwembroek in de winkel gekocht. maar online is deze tekoop met 50% korting.
alleen mijn maat zit er niet tussen.

weet iemand of ik toch die korting kan regelen?
nee, tenzij je die maat toch kunt bestellen. Je zou het een keer 's ochtends vroeg kunnen proberen wanneer er is aangevuld,
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99533586
Korting is idd niet via de webshop te regelen als het het item in de winkel gekocht hebt.

En crapperdecrap! Zending is vandaag nog een keer gesorteerd :{ Wtf? Gister ookal? Komt het dan wel of niet vandaag?
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:22:09 #43
123170 alors
zlata1234
pi_99533922
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 09:53 schreef heaven7 het volgende:
Korting is idd niet via de webshop te regelen als het het item in de winkel gekocht hebt.

En crapperdecrap! Zending is vandaag nog een keer gesorteerd :{ Wtf? Gister ookal? Komt het dan wel of niet vandaag?
ja meestal wel, blijf f5'en :P
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 10:29:52 #44
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99534041
Wie gaat er woensdag naar de vismarkt? (Groningen)
O+
pi_99534489
H&M, niet zo snel! :( nu heb ik 2 shirtjes op 2 aparte dagen deze week besteld en nu moet ik 2x over verzendkosten betalen! RUSTIG!!!!
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99535422
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 10:22 schreef alors het volgende:

[..]

ja meestal wel, blijf f5'en :P
En 10 minuten nadat ik dit berichtje plaatste ging de deurbel en was het er :D

Ben al de hele tijd aan het passen (bestelling van ¤266,- :')) en ik hou 1 jurkje van ¤3,95 en een shirtje van ¤2,45 en heb nog ¤5,- korting en geen verzendkosten _O-
pi_99535587
Is bij jullie trouwens ook zo achterlijk groot? :{ Heb werkelijk van alles S of 36 en nog zijn veel dingen veel te groot!

Deze bv, een S maar soeperig en veel te lange mouwen :?:



[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2011 11:48:42 ]
pi_99535607
omfgbqq mijn bestelling is ook al onderweg :o *douchen*
Tap tap tap
  zaterdag 16 juli 2011 @ 11:51:07 #49
123170 alors
zlata1234
pi_99535682
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
omfgbqq mijn bestelling is ook al onderweg :o *douchen*
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99538486


Goed, dit is dus een heel andere kleur in het echt :')
Tap tap tap
  zaterdag 16 juli 2011 @ 14:48:06 #51
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99541040
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

En 10 minuten nadat ik dit berichtje plaatste ging de deurbel en was het er :D

Ben al de hele tijd aan het passen (bestelling van ¤266,- :')) en ik hou 1 jurkje van ¤3,95 en een shirtje van ¤2,45 en heb nog ¤5,- korting en geen verzendkosten _O-
_O- _O- _O-

Wat je zegt over die maten heb ik ook last van.
Ik heb maat XS, en die valt ook veel groter dan eerst..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99550340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 11:47 schreef heaven7 het volgende:
Is bij jullie trouwens ook zo achterlijk groot? :{ Heb werkelijk van alles S of 36 en nog zijn veel dingen veel te groot!

Deze bv, een S maar soeperig en veel te lange mouwen :?:

[ afbeelding ]
Heb dit vest net als enkele korte wijde truien in het echt gezien, en ze moeten volgens mij ook iets te wijd vallen. Maar praktisch is net niet. Maar feit is dat ik zelf ook moet vaststellen dat veel H&M maten mij ook best wel groot uitvallen, dus jij bent niet de enige.

Trouwens dat oversized heet tegenwoordig ''Free size'' wat neerkomt op te wijd, maar ik hou buiten broeken en skinny's om wel van wijd en iets te grote kleding.

Dan kun jij maar beter de merken ''Hebbeding'' en ''Barbara Speer'' maar links laten liggen, want dat is bij veel van hun kleding echt maat tent XXL, en wordt echt niet alleen gedragen door dames met een maatje meer.
  maandag 18 juli 2011 @ 09:24:57 #53
123170 alors
zlata1234
pi_99609702
wollah nieuwe collectie *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99610122
kak ik mocht niet meer bestellen.
Tap tap tap
  maandag 18 juli 2011 @ 09:49:32 #55
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99610192
Zitten mooie dingen tussen! En die tint rood O+
  maandag 18 juli 2011 @ 10:09:00 #56
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99610607
Broekrok... Hallo 1984!!!


Gelukkig (voor mij) zitten er een hoop bruintinten in, dat is zo NIET mijn kleur!!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99610654
Ik vind het juist erg seventies aandoen met die flaphoed en die kleuren enzo. Er zitten voor mij een paar toffe dingen tussen maar ook veel net-niet. Die rode broek met die 'flapjes' aan de bovenkant zou ik leuk vinden als het niet zo'n wortelmodel was.
pi_99610814
Aaaah ik vind het zo jammer dat die tas mosterdgeel is en niet camelbruin :'(
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  maandag 18 juli 2011 @ 10:29:24 #59
123170 alors
zlata1234
pi_99611133
quote:
15s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Broekrok... Hallo 1984!!!


Gelukkig (voor mij) zitten er een hoop bruintinten in, dat is zo NIET mijn kleur!!!
hahaha ik dacht ook, broekrok wtf, dat had mijn moeder vroegah _O-
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99611136
Gud. Ben ik een keer niet thuis om te kijken... :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 18 juli 2011 @ 10:33:12 #61
123170 alors
zlata1234
pi_99611239
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:29 schreef Tamashii het volgende:
Gud. Ben ik een keer niet thuis om te kijken... :')
ik zal wat voor je over laten :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99611377
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 21:25 schreef alors het volgende:

[..]

nee, tenzij je die maat toch kunt bestellen. Je zou het een keer 's ochtends vroeg kunnen proberen wanneer er is aangevuld,
bedankt voor de tip, maar nu is de hele zwembroek afdeling weg!! :?
  maandag 18 juli 2011 @ 10:43:15 #63
123170 alors
zlata1234
pi_99611489
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:38 schreef fespo het volgende:

[..]

bedankt voor de tip, maar nu is de hele zwembroek afdeling weg!! :?
ik zag het ja, komt omdat ze een nieuwe collectie er op hebben gezet, meestal komt het er na een paar dagen wel weer bij...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99611527
oke gelukkig maar.
pi_99611699
Met mijn retourzending kreeg ik een barcode, deze heb ik net ingevoerd en er staat nog steeds "gesorteerd in sorteercentrum 12.07".
Moet ik mij nu zorgen maken, of updaten ze antwoordnummerpakketten gewoon niet goed?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 juli 2011 @ 10:50:50 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99611712


Vet gebaseerd op die jas uit de vorige najaarcollectie, :D .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 18 juli 2011 @ 10:52:34 #67
123170 alors
zlata1234
pi_99611776
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093377%2007000%2068%205584%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Vet gebaseerd op die jas uit de vorige najaarcollectie, :D .
ik zag het ja, Vila heeft ook precies zo'n jas.
know'm sayin?
×
word? word.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 18 juli 2011 @ 10:57:21 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99611912
Achja, ben nog hartstikke blij met mijn winterjas O+ !

Zag enkele leuke dingen tussen de nieuwe collectie, maar niet onwijs veel nog.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99612056
Ik vind dat wel een leuke jas maar ik vraag me af hoe ie sluit. Vaak hebben H&M jassen de neiging maar met drie knoopjes dicht te gaan en dan tocht het zo in of valt het raar als je fietst.
  maandag 18 juli 2011 @ 11:24:24 #70
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99612677
quote:
15s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Broekrok... Hallo 1984!!!


Gelukkig (voor mij) zitten er een hoop bruintinten in, dat is zo NIET mijn kleur!!!
Bruin is ook totaal mijn kleur niet, lijk er een ziekelijke jaren '50 vrouw in :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99612794
Wat is BiB weer SAAI. }:|
  maandag 18 juli 2011 @ 11:49:22 #72
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_99613467
snel kijken :Y
pi_99613942
Weet iemand iets met een langere levertijd? Alles wat ik nu in mijn mandje heb is op voorraad en zul je net zien dat ze het nu wel meteen in behandeling nemen (ik wil er nog even over nadenken ;-) )
  maandag 18 juli 2011 @ 12:08:17 #74
123170 alors
zlata1234
pi_99614029
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:05 schreef Draadjes het volgende:
Weet iemand iets met een langere levertijd? Alles wat ik nu in mijn mandje heb is op voorraad en zul je net zien dat ze het nu wel meteen in behandeling nemen (ik wil er nog even over nadenken ;-) )
ik ga zo even kijken... ik had dingen die niet op voorraad waren, maaarja dat kan zomaar anders zijn nu, ben nog ff aan het bestellen....

Ze hebben nu ook haarelastiekjes zonder ijzer *O*
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99614098
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:08 schreef alors het volgende:

[..]

ik ga zo even kijken... ik had dingen die niet op voorraad waren, maaarja dat kan zomaar anders zijn nu, ben nog ff aan het bestellen....

Ze hebben nu ook haarelastiekjes zonder ijzer *O*
Oh die haarelastiekjes gooi ik er ook in! :)
  maandag 18 juli 2011 @ 12:15:55 #76
123170 alors
zlata1234
pi_99614266
92-1765 staat nu op 1-5 augustus
92-6232 op 22-26 augustus
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99614321
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef alors het volgende:
92-1765 staat nu op 1-5 augustus
92-6232 op 22-26 augustus
^O^ Dank je!
  maandag 18 juli 2011 @ 12:23:31 #78
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_99614495
amaj meteen een bestelling gedaan van 227e....heerlijk basic materiaal allemaal,daar O+ ik van. Geen idee hoe ik hier zon mooie foto krijg die jullie altijd plaatsen
pi_99614642
Oh die leren jas!
En die laarzen die je uit elkaar kan halen!

O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_99614660
Ik vind er wel een paar leuke truien bijzitten, zouden die nu ook al in de winkels liggen?
  maandag 18 juli 2011 @ 12:40:22 #81
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99614974
T enige wat ik echt :9~ vind is dat zwarte "leren" rokje met die ritsen... O+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99615431
Ik zat eindelijk weer terug op acceptgiro's, maar mn retour is nog niet verwerkt en nu geeft ie weer als enige optie op maandfactuur te bestellen, dus ik wacht nog even. Hopelijk als die retour verwerkt is kan het weer met acceptgiro want die maandfactuur vond ik rete irritant.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:08:03 #83
123170 alors
zlata1234
pi_99615833
hmmm ik kan mijn bestelling opeens niet meer op Alles in één zetten als ik bij wil bestellen. En aangezien mijn retour nog niet verwerkt is, heb ik echt geen zin om de sale dingen die er nog inztten kwijt te zijn omdat ik de remours ga weigeren...
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:36:28 #84
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99616890
Aargh ze hebben nu zwarte blazers en shirtjes en leuke dingen terwijl ik net heb besteld :')
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_99617017
En ik wilde niet meer bestellen en precies nu ben ik geldloos :') Op maandfactuur bestellen dan.. :P
  maandag 18 juli 2011 @ 13:58:59 #86
123170 alors
zlata1234
pi_99617751

O+
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 18 juli 2011 @ 13:59:24 #87
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99617770
Even een vraag, hoef ik alleen een euro te betalen bij het retourneren van een bestelling onder de optie 'maandelijkse factuur'. Aangezien ik de vorige keer een bedrag van rond de 6 euro moest terug betalen bij het terugsturen van meerdere kledingstukken vroeg ik mij dit af.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99620065
Bij mijn saldo staat -3'' tegoed, betekent dit nou dat ik nog ¤3,- moet betalen of dat ik juist teveel heb betaald?
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:21:45 #89
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_99621222
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093377%2007000%2068%205584%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Vet gebaseerd op die jas uit de vorige najaarcollectie, :D .
Maar het is wel echt een mooie jas :)
  maandag 18 juli 2011 @ 15:27:00 #90
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99621480
quote:
11s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:57 schreef CelinoPino het volgende:
Bij mijn saldo staat -3'' tegoed, betekent dit nou dat ik nog ¤3,- moet betalen of dat ik juist teveel heb betaald?
Als er staat -3 dan heb je nog 3 tegoed van de H&M. *O*
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  maandag 18 juli 2011 @ 18:11:25 #91
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_99627946
2 online aankopen geruild in de winkel tegen oa deze:

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_99627973
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:27 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Als er staat -3 dan heb je nog 3 tegoed van de H&M. *O*
Ah oke, dankjewel :D
When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence.
pi_99628127
Vandaag sinds lange tijd weer eens in de winkel wat gaan passen, ik blijf erbij dat die paskamerspiegels echt zó afslanken :D Of het komt omdat je jezelf van ruime afstand ziet (thuis zit je meestal dichtbij), maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_99628274
En hadden ze die nieuwe spullen al? Of met name zomerkleding...
pi_99628301
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Vandaag sinds lange tijd weer eens in de winkel wat gaan passen, ik blijf erbij dat die paskamerspiegels echt zó afslanken :D Of het komt omdat je jezelf van ruime afstand ziet (thuis zit je meestal dichtbij), maar dat geloof ik eigenlijk niet.
eerder vond ik mezelf er dik in lijken, maar nu juist slanker ja.

ik heb afgelopen vrijdag nog 3 bikini;s gehaald bij h&m, 16 euro voor 3 setjes _O-
pi_99628317
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092441%2009090%2076%206397%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
O+
Nummer?
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99628450
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:20 schreef Nora.. het volgende:
En hadden ze die nieuwe spullen al? Of met name zomerkleding...
Paar nieuwe dingen gezien, maar ik was voornamelijk naar leuke zomerkoopjes aan het speuren en ben niet op de 2e verdieping geweest, dus heb ook lang niet alles gezien :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 18 juli 2011 @ 18:44:24 #98
350916 uberconsumer
Ontdek op www.uberconsumer.nl
pi_99629204
-edit- wil je adverteren?Neem dan contact op met pr@fok.nl.

[ Bericht 80% gewijzigd door Ml-etje op 18-07-2011 18:46:19 ]
Walhallo voor beauty verslaafden en shopaholics .. www.uberconsumer.nl !
pi_99629301
Weet iemand of je een negatief saldo teruggestort kan krijgen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_99629338
is het normaal dat: ik heb vorige week iets gekocht afgeprijsd van 80 naar 40 euro, :P en nu is ie weer 60 euro..? :?
natuurlijk blij dat ik em voor die 40 heb gehaald.. :Y
  maandag 18 juli 2011 @ 18:53:19 #101
350916 uberconsumer
Ontdek op www.uberconsumer.nl
pi_99629514
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Weet iemand of je een negatief saldo teruggestort kan krijgen?
Dat vroeg ik me ook af!
Walhallo voor beauty verslaafden en shopaholics .. www.uberconsumer.nl !
  maandag 18 juli 2011 @ 18:55:00 #102
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_99629567
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:53 schreef uberconsumer het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af!
Ik heb net de H&M gemaild, als ik antwoord heb laat ik het weten ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 18 juli 2011 @ 19:05:31 #103
123170 alors
zlata1234
pi_99629987
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:21 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Nummer?
hij staat onder heren :') je moet even bij heren alles bekijken doen dan is het één van de eerste.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99630652
Nieuwe collectie doet me niks O+
pi_99631244
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:05 schreef alors het volgende:

[..]

hij staat onder heren :') je moet even bij heren alles bekijken doen dan is het één van de eerste.
Bij de heren? HUH? het is toch totaal geen herenmodel?
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99631477
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Bij de heren? HUH? het is toch totaal geen herenmodel?
Haha ik kon hem ook al niet vinden, maar het is gewoon een vrouwenbroek hoor :P
  maandag 18 juli 2011 @ 19:38:01 #107
123170 alors
zlata1234
pi_99631652
Tis een vrouwenbroek hoor, maar hij staat verkeerd ingedeeld :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 18 juli 2011 @ 21:57:24 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99639124
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:20 schreef heaven7 het volgende:
Nieuwe collectie doet me niks O+
Mij idd ook niet XD oO<
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99641244
Had ik een paar dagen geleden toch maar eens een dikke zomerbestelling geplaatst, is er nu ineens najaarsmode,

En ik hou zó erg van najaar!! Weer een dikke bestelling gedaan...



Mooi jasje!! O+
  maandag 18 juli 2011 @ 22:31:22 #110
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_99641331
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef Blossom86 het volgende:
Had ik een paar dagen geleden toch maar eens een dikke zomerbestelling geplaatst, is er nu ineens najaarsmode,

En ik hou zó erg van najaar!! Weer een dikke bestelling gedaan...

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0878_026R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2463]&set=key[height],value[2880]&set=key[x],value[670]&set=key[y],value[492]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Mooi jasje!! O+
Oh die is leuk inderdaad :Y
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_99642094
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef Blossom86 het volgende:
Had ik een paar dagen geleden toch maar eens een dikke zomerbestelling geplaatst, is er nu ineens najaarsmode,

En ik hou zó erg van najaar!! Weer een dikke bestelling gedaan...

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0878_026R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2463]&set=key[height],value[2880]&set=key[x],value[670]&set=key[y],value[492]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Mooi jasje!! O+
Dacht ik ook maar vind hem van dichtbij een beetje tegenvallen :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 18 juli 2011 @ 23:13:38 #112
123170 alors
zlata1234
pi_99643792
Dat BIB model trouwens :') die heeft nog niet eens maat 40 waarschijnlijk :') check die dunne beentjes :D Ik klikte gewoon op dingen van BIB omdat er nauwelijks onderscheid is met 'normale' modellen...



Die vorige was veel echter en knapper.

know'm sayin?
×
word? word.
pi_99644107
Kun je tegenwoordig nog maar 1 kortingscode invoeren? :@
pi_99644902
Ik kon ze vorige week gewoon een voor een invullen.
pi_99652455
Heb het al.

[ Bericht 45% gewijzigd door koekjesmonsterrr op 19-07-2011 08:15:54 ]
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:13:11 #116
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99655985
Yeee! *O* Herfstboekje is gearriveerd!

En ik zie al te veel leuke dingetjes!

Hoog tijd voor een baantje! :D

[ Bericht 41% gewijzigd door Bienelientjee op 19-07-2011 11:19:29 ]
pi_99656021
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef Blossom86 het volgende:
Had ik een paar dagen geleden toch maar eens een dikke zomerbestelling geplaatst, is er nu ineens najaarsmode,

En ik hou zó erg van najaar!! Weer een dikke bestelling gedaan...

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0878_026R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.3]&set=key[width],value[2463]&set=key[height],value[2880]&set=key[x],value[670]&set=key[y],value[492]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]

Mooi jasje!! O+
O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_99656291
Ik vind tof :P



Must resist :')
pi_99656308
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind tof :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B47_0171_037R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-4.4]&set=key[width],value[3630]&set=key[height],value[4245]&set=key[x],value[848]&set=key[y],value[654]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Must resist :')
Oh dat is ook leuk pgr! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 11:39:38 #120
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99656694
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef alors het volgende:
Dat BIB model trouwens :') die heeft nog niet eens maat 40 waarschijnlijk :') check die dunne beentjes :D Ik klikte gewoon op dingen van BIB omdat er nauwelijks onderscheid is met 'normale' modellen...

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1484_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[3808]&set=key[height],value[4453]&set=key[x],value[291]&set=key[y],value[564]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Die vorige was veel echter en knapper.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B13_0086_125R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2966]&set=key[height],value[3468]&set=key[x],value[1433]&set=key[y],value[247]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ze staat ook echt zo met haar heup zodat het een volle ronde heup lijkt _O-
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99657677
Volgens mij is die dame met dat paarse shirtje ook gewoon keihard gefotoshopt. Niemand met die maten heeft zo'n platte buik. En dan nog door dat shirt zie je die spijkerbroek heen aftekenen, met welke maat dan ook.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 12:21:39 #122
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99658094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is die dame met dat paarse shirtje ook gewoon keihard gefotoshopt. Niemand met die maten heeft zo'n platte buik. En dan nog door dat shirt zie je die spijkerbroek heen aftekenen, met welke maat dan ook.
Haar hoofd is ook heel dun voor een voller persoon.
En nu de grote vraag: zouden ze haar heupen breder hebben gemaakt of haar buik platter?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99658889
Buik platter. Misschien is ze gewoon zoeen chick met te brede heupen om als standaardmodel aan de slag te kunnen, dan donder je er een stel neptieten tegenaan en kun je als onrealistisch plus size model aan de slag.
pi_99659151
Oooh jassen en jasjes!






deze trouwens gehaald in het zwart-zilver voor 1 euro..

pi_99659307
oooh dat truitje van 5 euro O+ O+
die badmat van 5 euro O+
Net een badmat gekocht :')
Tap tap tap
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:55:16 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99663782
Nieuwe bestelling ontvangen :).
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 14:55:41 #127
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99663796
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even een vraag, hoef ik alleen een euro te betalen bij het retourneren van een bestelling onder de optie 'maandelijkse factuur'. Aangezien ik de vorige keer een bedrag van rond de 6 euro moest terug betalen bij het terugsturen van meerdere kledingstukken vroeg ik mij dit af.
Nogmaals.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:01:05 #128
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99664033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 14:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nogmaals.
Als je je gehele bestelling terugstuurt, betaal je 1 euro.
Stuur je een deel terug, dan betaal je 4,95 verzendkosten (voor hetgeen je houdt) en 1 euro retourkosten.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99665941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind tof :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B47_0171_037R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-4.4]&set=key[width],value[3630]&set=key[height],value[4245]&set=key[x],value[848]&set=key[y],value[654]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Must resist :')
Dat jasje is zo fijn. Ik heb hem voor mezelf gekocht en voor mn zoon.
Hij is gemaakt van joggingstof en zit heel lekker, net alsof je gewoon een sweater aan hebt O+
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 15:45:51 #130
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99666067
De chauffeur is onderweg!! :D *O*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:11:02 #131
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99667063
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Als je je gehele bestelling terugstuurt, betaal je 1 euro.
Stuur je een deel terug, dan betaal je 4,95 verzendkosten (voor hetgeen je houdt) en 1 euro retourkosten.
dat was ik vergeten he. dus ik hield een riempje van 5,95... je raadt het al hoeveel het riempje kostte ;(
~ Bonito La Risa ~
pi_99667176
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 15:42 schreef Jurk het volgende:

[..]

Dat jasje is zo fijn. Ik heb hem voor mezelf gekocht en voor mn zoon.
Hij is gemaakt van joggingstof en zit heel lekker, net alsof je gewoon een sweater aan hebt O+
Wil je hem ook voor mij kopen? :@
pi_99667825
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:14 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Wil je hem ook voor mij kopen? :@
Heb je zelf geen lieve mamma?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_99667868
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:28 schreef Jurk het volgende:

[..]

Heb je zelf geen lieve mamma?
:N -O-
  dinsdag 19 juli 2011 @ 16:32:13 #135
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99667987


raar...
~ Bonito La Risa ~
pi_99668115
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:29 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

:N -O-
*geeft aai over bol :*
Je mag de mijne wel als ik er op uit gekeken ben ;)
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_99668148
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 16:34 schreef Jurk het volgende:

[..]

*geeft aai over bol :*
Je mag de mijne wel als ik er op uit gekeken ben ;)
O+

Foboquote :P
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:29:59 #138
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99670476
:( pakketje staat op afgeleverd...maar ik heb nog niets ontvangen. Er zit ook geen briefje in de bus dat mijn pakketje bij de buren is afgegeven :S

Wie is er met mijn pakketje vandoor :(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:45:51 #139
123170 alors
zlata1234
pi_99671045
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 17:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
:( pakketje staat op afgeleverd...maar ik heb nog niets ontvangen. Er zit ook geen briefje in de bus dat mijn pakketje bij de buren is afgegeven :S

Wie is er met mijn pakketje vandoor :(
niet elke postbode heeft zin om een briefje te schrijven dus dat zegt niet zoveel...
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 17:56:01 #140
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99671360
Nee dat is waar....maar mijn buurman heeft ook niets....en ik ben gewoon de hele middag thuis geweest....beetje vaag dus.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:29:48 #141
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99672339
Ik sla de najaarsbrochure O+ open en lees op de eerste pagina
Eigen stijl
Van deze najaar

Deze najaar :?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99672381
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef alors het volgende:
Dat BIB model trouwens :') die heeft nog niet eens maat 40 waarschijnlijk :') check die dunne beentjes :D Ik klikte gewoon op dingen van BIB omdat er nauwelijks onderscheid is met 'normale' modellen...

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1484_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[3808]&set=key[height],value[4453]&set=key[x],value[291]&set=key[y],value[564]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Die vorige was veel echter en knapper.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B13_0086_125R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2966]&set=key[height],value[3468]&set=key[x],value[1433]&set=key[y],value[247]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ze ziet eruit alsof ze maat 42/44 heeft.
pi_99672525
ik kreeg vandaag de najaarscatalogus, en ik heb wel wat mooie dingen gezien. die paarsrode bh´s O+
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:47:27 #144
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99672947
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef MaLo het volgende:
Ik sla de najaarsbrochure O+ open en lees op de eerste pagina
Eigen stijl
Van deze najaar

Deze najaar :?
Jeweetzelluf :{w
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 19 juli 2011 @ 18:47:46 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99672962

Vestje is leuk :D ook in mintgroen, had ik al, maar daar zit een vlek op }:|
Bh's zijn geweldig dus nu ook in een lichte kleur O+ (heb er al 3)
Broek was oké maar niet superspannend, en heb al een mooie skinny donkerblauw van Only gekocht O+
Pyjamabroek is me te bloemig. -O-
Lipglosses zijn te sheer. Wilde graag nog een keer de Bite Me Blondie, maar die was natuurlijk uitverkocht :'(
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:03:45 #146
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99673513
Chauffeur onderweg *O* en vandaag in Rotterdam nog een jurkje uit de sale, 3 euro, een slaapbroekje van 4.95 met bloemen, en nog 2 van die kleine bloempjes voor in je haar.

Waar blijft Ali de pakketjesmeneer ;(
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:09:56 #147
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99673702
De gewaxte zwarte skinny van pagina 48 is mooi en super FIJN!!!! O+ Die heb ik al een tijdje..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 19 juli 2011 @ 19:27:56 #148
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99674417
Dat linnen beddegoed....................... :9~
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99676733
yes alors, heb de zwembroek alsnog kunnen bestellen voor 12 euro :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:47:58 #150
123170 alors
zlata1234
pi_99677484
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef fespo het volgende:
yes alors, heb de zwembroek alsnog kunnen bestellen voor 12 euro :D
^O^
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99677866
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:31 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ze ziet eruit alsof ze maat 42/44 heeft.
Inderdaad, die kleren zouden haar dan te groot moeten zijn -O- Tenminste, mij zijn die maten te groot en de 'normale' maten zitten me soms net te krap bij de truitjes en vestjes.
Tap tap tap
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:05:54 #152
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_99678193
Pakjesmeneer had pakje in brievenbus gevrot :{ Maar heb alles gepast, alles zit als gegoten O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:23:56 #153
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99679079
Mijn pakje ligt toch bij de buren....alleen die stomme buurjongen durft mijn pakje niet te geven :( Nu moet ik wachten tot de buurman thuis is.......jongen is oud genoeg....heeft gvd zijn rijbewijs, maar duft geen pakje af te geven o|O
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:27:25 #154
123170 alors
zlata1234
pi_99679267
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn pakje ligt toch bij de buren....alleen die stomme buurjongen durft mijn pakje niet te geven :( Nu moet ik wachten tot de buurman thuis is.......jongen is oud genoeg....heeft gvd zijn rijbewijs, maar duft geen pakje af te geven o|O
misschien zit ie op fok en leest ie dit :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99679671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn pakje ligt toch bij de buren....alleen die stomme buurjongen durft mijn pakje niet te geven :( Nu moet ik wachten tot de buurman thuis is.......jongen is oud genoeg....heeft gvd zijn rijbewijs, maar duft geen pakje af te geven o|O
Hahahaha! Wat sneu zeg :')
pi_99679769
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef alors het volgende:

[..]

misschien zit ie op fok en leest ie dit :D
:D
Tap tap tap
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:42:45 #157
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99680076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:27 schreef alors het volgende:

[..]

misschien ZEKERWETEN zit ie op fok en leest ie dit :D
Fixed
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:45:15 #158
123170 alors
zlata1234
pi_99680211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:42 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Fixed
:D
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:52:18 #159
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99680541
ja nou en...heeft ie pech gehad en moet ie zich niet zo aanstellen :P
Maar als hij fok had gelezen dat had hij toch wel al gebracht ;) O-)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:54:16 #160
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99680647
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn pakje ligt toch bij de buren....alleen die stomme buurjongen durft mijn pakje niet te geven :( Nu moet ik wachten tot de buurman thuis is.......jongen is oud genoeg....heeft gvd zijn rijbewijs, maar duft geen pakje af te geven o|O
Omfg _O- :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99681327
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 18:29 schreef MaLo het volgende:
Ik sla de najaarsbrochure O+ open en lees op de eerste pagina
Eigen stijl
Van deze najaar

Deze najaar :?
|:(
pi_99681376
Vandaag een grote h&m doos binnengekregen met allemaal sale-dingen. Iets minder dan de helft gaat terug, qua bedrag. Maar de nieuwe catalogus is ook binnen gekomen maar ik hou me nog even in ook al heb ik alweer genoeg gezien wat potentieel leuk is. O+
pi_99682412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:08 schreef Dipkip het volgende:
Volgens mij is die dame met dat paarse shirtje ook gewoon keihard gefotoshopt. Niemand met die maten heeft zo'n platte buik. En dan nog door dat shirt zie je die spijkerbroek heen aftekenen, met welke maat dan ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:21 schreef MaLo het volgende:

Haar hoofd is ook heel dun voor een voller persoon.
En nu de grote vraag: zouden ze haar heupen breder hebben gemaakt of haar buik platter?
Dat kan dus wel ladies.
Ik ben ook een "volle" (gaar woord trouwens :') )dame, heb boven maat 40/42 of M/L en onder maat 44. En ja, ik heb een platte buik en ik heb een heel slank hoofd.
De volheid zit bij mij in mijn benen, armen, billen en heupen :)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_99686504
Hmm, heb ik een hele lijst met artikelnummers zitten invoeren vanuit de nieuwe catalogus, krijg ik steeds een foutmelding als ik probeer te bestellen... Hoop dat het snel is opgelost want heb niet veel zin om alles weer opnieuw in te voeren!
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:41:07 #165
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99686635
Is het niet gewoon makkelijker om de kledingstukken te zoeken bij de plaatjes?
Zo doe ik het meestal wel...zoek in de catalogus wat ik leuk vind en dan op de site waar het staat en naar foto's....
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:48:49 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_99687082
Ik vind de nieuwe catalogus dodelijk saai, vooral het niet Divided gedeelte is zooo truttig ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 19 juli 2011 @ 23:51:10 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_99687208
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:13 schreef alors het volgende:
Dat BIB model trouwens :') die heeft nog niet eens maat 40 waarschijnlijk :') check die dunne beentjes :D Ik klikte gewoon op dingen van BIB omdat er nauwelijks onderscheid is met 'normale' modellen...

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1484_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.4]&set=key[width],value[3808]&set=key[height],value[4453]&set=key[x],value[291]&set=key[y],value[564]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Die vorige was veel echter en knapper.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B13_0086_125R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2966]&set=key[height],value[3468]&set=key[x],value[1433]&set=key[y],value[247]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die onderste is een plus size model van Ford, zal ze wel te duur zijn :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:33:33 #168
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_99698710
Ik vind de najaarscolletie echt leuk!
pi_99698954
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:33 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind de najaarscolletie echt leuk!
Ik ook! Al die leuke jurkjes. Ik houd wel van dat truttige. O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:43:37 #170
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_99699035
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:40 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ik ook! Al die leuke jurkjes. Ik houd wel van dat truttige. O+
Ik dus ook. Sowieso fan van jurkjes en rokjes dus dan zit ik dit jaar wel goed :Y
pi_99699102
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:43 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Ik dus ook. Sowieso fan van jurkjes en rokjes dus dan zit ik dit jaar wel goed :Y
Ja! O+ Ik draag elke dag wel jurkjes. Thuis een trainingsbroek... Maar voor de rest heb ik drie broeken ofzo, die ik nooit draag. :')
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:51:20 #172
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_99699282
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:45 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ja! O+ Ik draag elke dag wel jurkjes. Thuis een trainingsbroek... Maar voor de rest heb ik drie broeken ofzo, die ik nooit draag. :')
Haha, ik heb wel meer broeken. Maar in mijn kast liggen sowieso meer jurkjes en rokjes dat dan weer wel. Altijd al zo geweest eigenlijk :o
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:57:44 #173
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99699468
Ik vind het jammer dat er zoveel bruintinten zijn, verder vind ik de kleding wel leuk :D.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99701505




Iemand deze truien al in de winkels gespot?
pi_99702012
pi_99702022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:06 schreef Nora.. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand deze truien al in de winkels gespot?
Ik ben hier toevallig ook naar op zoek, de truien bij de MANGO vallen vreemd genoeg heel erg tegen..
Maar de katoenen truitjes van de H&M zitten weer perfect.. dus hopen dat het bij de woven ook zo is..
pi_99702235
Ze staan wel als 'op voorraad' op de site, maar ik weet niet of dat wat zegt...
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:00:58 #178
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_99703370
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:06 schreef Nora.. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand deze truien al in de winkels gespot?
Nog niet, maar ze lijken me heel fijn :)
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:14:48 #179
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99703931
Eindelijk mijn bestelling kunne passen.....Alle jurkjes passen niet/zitten nergens naar. Jumpsuit en 3 jurkjes zonder rits kreeg ik niet eens aan :S
Ik hou alleen 2 shirt, zelfde model, verschillende kleuren.....yeah voor mijn bestelling -O-
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:17:24 #180
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99704018
ik vind die nieuwe collectie helemaal niks.. -O-

op de handschoentjes na dan :{
O+
pi_99704270
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef linpunt het volgende:
Oooh jassen en jasjes!

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0010069_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0008940_7.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0864_130R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[3823]&set=key[height],value[4470]&set=key[x],value[67]&set=key[y],value[378]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009378_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

deze trouwens gehaald in het zwart-zilver voor 1 euro..

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A45%2078613%2016000%2056%203700%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat ene jurkje wilde ik zooooo graag hebben. *Gaat bestellen.
Ik had hem gezien in Londen, maar kon hem nergens vinden. ;(
pi_99704552
Ik vind veel dingen wel erg basic in de nieuwe collectie, maar deze vind ik wel leuk O+



Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 20 juli 2011 @ 14:43:02 #183
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99704980
ik vind het allemaal zo saai..
O+
pi_99705074
Moet je een ander soort winkel hebben ;)
pi_99706969
Die gewaxte jeans, valt die smal of niet?
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99707005
quote:
15s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:43 schreef Saisai het volgende:
ik vind het allemaal zo saai..
Dat is het ook ja.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_99707164
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef Nora.. het volgende:
Moet je een ander soort winkel hebben ;)
Hmm, valt wel mee. Ik hou wel van plain shirtjes & rustige broeken. Kun je veel ringen/kettingen/armbanden toevoegen en alles met elkaar matchen. Als je alles druk hebt moet je heel erg uitkijken.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99707949
Ik vind het wel ridicuul duur zeg. Die ene wollen jas; 149. Kasjmieren trui; 80 euro. Die blouse die nog niet eens volzijde is 50 euro.

Kan ik net zo goed naar COS, Mango of Zara en die hebben toch echt wel exclusievere en mooiere dingen.

Kortom, niet zo veel voor mij bij. Ik koop wel die mooie roze rok met plooien. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:49:13 #189
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_99707982
Ik vind deze leuk maar H&M geld is al een tijdje op :(

Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_99707999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef Whiskers het volgende:
Ik vind deze leuk maar H&M geld is al een tijdje op :(

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092225%2009090%2034%205865%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
:X
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:50:00 #191
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99708024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Die gewaxte jeans, valt die smal of niet?
Ik heb em een tijdje terug in de winkel gehaald en dat is een Super Skin.
Hier op de site staat dat het een Slimfit is maar de broek ziet er wel hetzelfde uit als die ik hier heb..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99708956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik heb em een tijdje terug in de winkel gehaald en dat is een Super Skin.
Hier op de site staat dat het een Slimfit is maar de broek ziet er wel hetzelfde uit als die ik hier heb..
Oke, want ik heb net een broek met slim legs gepast in de winkel en daar kon ik een 29 van aan (ik stond bijna te juichen in de winkel *O*) Hiervan dus maar een 30 bestellen? :@
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:20:01 #193
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99712476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 16:10 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Oke, want ik heb net een broek met slim legs gepast in de winkel en daar kon ik een 29 van aan (ik stond bijna te juichen in de winkel *O*) Hiervan dus maar een 30 bestellen? :@
Ik heb in dit topic al vaker gelezen dat sommigen de Super Sqin te strak vinden op de kuiten, en er dus niet in komen.. Ik ben erg slank maar weet niet hoe t bij jou zit natuurlijk! :+
Edit: en slim fits zitten mij vaak te wijd weer..
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99713564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:20 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik heb in dit topic al vaker gelezen dat sommigen de Super Sqin te strak vinden op de kuiten, en er dus niet in komen.. Ik ben erg slank maar weet niet hoe t bij jou zit natuurlijk! :+
Edit: en slim fits zitten mij vaak te wijd weer..
Oke voor de zekerheid maar een maatje 31 bijbesteld. Ik heb hele smalle onderbeentjes en echt koeiekoeie bovenbenen. Deels familieerfgoed, deels door de sport. Altijd drama's om goede broeken te vinden..
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:56:03 #195
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_99713778
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:49 schreef Whiskers het volgende:
Ik vind deze leuk maar H&M geld is al een tijdje op :(

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092225%2009090%2034%205865%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ik heb ze ook besteld,ik ben benieuwd hoe ze in t echt zijn. Mijn bestelling komt 1-5 aug! *O*
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:59:55 #196
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99713911
Ik moet trouwens het merendeel van mijn bestelling (twee pakketjes) terug brengen. Kan ik overigens alles gewoon in een pakket proppen, zodat ik niet twee keer de verzendkosten hoef te betalen?

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-07-2011 18:47:19 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:11:04 #197
123170 alors
zlata1234
pi_99714295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik moet trouwens de overgrote merendeel van mijn bestelling (twee pakketjes) terug brengen. Kan ik overigens alles gewoon in een pakket proppen, zodat ik niet twee keer de verzendkosten hoef te betalen?
Dat kan, de verzendkosten moet je gewoon betalen, de retourkosten hoef je niet 2 keer te betalen dan. Het word officieel afgeraden omdat je wanneer je pakket kwijtraakt maar een bewijs hebt van één pakket, terwijl er in feite twee kwijt zijn. Maarja, de kans dat dat gebeurt is niet zo groot en dat risico kun je nemen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99715292
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik moet trouwens de overgrote merendeel van mijn bestelling (twee pakketjes) terug brengen. Kan ik overigens alles gewoon in een pakket proppen, zodat ik niet twee keer de verzendkosten hoef te betalen?
Verzendkosten terug hoef je toch niet te betalen? Alleen die ene euro administratiekosten?
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  woensdag 20 juli 2011 @ 18:43:36 #199
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99715652
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 18:34 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Verzendkosten terug hoef je toch niet te betalen? Alleen die ene euro administratiekosten?
Nee, dit is verplicht als je niet alles 'tegelijkertijd' terugstuurt. Was namelijk ook in de veronderstelling dat dit niet obligatoir was. Tot ik een aanmaning kreeg van circa zes euro, waarin dit vermeldt werd. Er komen namelijk retourskosten bovenop.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99722695


Wat een lief mooi jurkje O+ . En dat voor maar 14,95, vrijdag de winkel maar eens doorzoeken.

Deze ook wel, helaas is het polyester en ik haat polyester.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:26:11 #201
123170 alors
zlata1234
pi_99723094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Deliah het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0010612_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Wat een lief mooi jurkje O+ . En dat voor maar 14,95, vrijdag de winkel maar eens doorzoeken.

Deze ook wel, helaas is het polyester en ik haat polyester. [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0882_066R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[4183]&set=key[height],value[4891]&set=key[x],value[39]&set=key[y],value[281]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die zijn cute he O+ die onderste is niet 100% polyester dus het zou kunnen meevallen. Ik bestel em denk ik wel een keer om ff te kijken :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:30:36 #202
123170 alors
zlata1234
pi_99723362
Deze vind ik ook geweldig O+



vrees alleen voor hij in het echt valt...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99723525
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Deliah het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0010612_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Wat een lief mooi jurkje O+ . En dat voor maar 14,95, vrijdag de winkel maar eens doorzoeken.

Deze ook wel, helaas is het polyester en ik haat polyester. [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0882_066R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.35]&set=key[width],value[4183]&set=key[height],value[4891]&set=key[x],value[39]&set=key[y],value[281]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat eerste oranje jurkje lag een tijdje geleden hier al in de winkels. Toen gepast en meteen gekocht. Hij zit echt mooi! O+
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:34:37 #204
123170 alors
zlata1234
pi_99723625
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:33 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Dat eerste oranje jurkje lag een tijdje geleden hier al in de winkels. Toen gepast en meteen gekocht. Hij zit echt mooi! O+
issie niet kort? en hoe lang ben je dan?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99723753
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:34 schreef alors het volgende:

[..]

issie niet kort? en hoe lang ben je dan?
Ik ben 1.65 en heb maat 38 gekocht, zodat het jurkje iets langer zou zijn en ik ben bang voor krimpen in de was. Verder draag ik hem alleen met een zwarte (dikkere) panty eronder. Voor blote benen vind ik het inderdaad ook iets te kort. Verder staat 'ie mooi getailleerd.
  woensdag 20 juli 2011 @ 21:40:11 #206
123170 alors
zlata1234
pi_99723933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:37 schreef Redisformurder het volgende:

[..]

Ik ben 1.65 en heb maat 38 gekocht, zodat het jurkje iets langer zou zijn en ik ben bang voor krimpen in de was. Verder draag ik hem alleen met een zwarte (dikkere) panty eronder. Voor blote benen vind ik het inderdaad ook iets te kort. Verder staat 'ie mooi getailleerd.
Hmmm dat dacht ik al... dan vrees ik dat ie bij mij al helemaal kort is ook met panty...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99724148
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:40 schreef alors het volgende:

[..]

Hmmm dat dacht ik al... dan vrees ik dat ie bij mij al helemaal kort is ook met panty...
Ik heb wel brede heupen en een dikke kont ;) Dit houdt bij mij in dat dit model aan de achterkant wat 'opbolt'. Als je slank bent valt de lengte misschien best wel mee. :)
pi_99726793
Is er nog iets met een heeeeeeele lange levertijd? Zeg, september/oktober ofzo?
Ik wil dat de dingen die ik wil in theorie al van mij zijn, maar dat ik er nog niet voor hoef te betalen O-)
pi_99728677
Hm, mooi, ik ben maar 1,60m :). Dat jurkje is dus mogelijk lang genoeg voor me.
pi_99728708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:26 schreef alors het volgende:

[..]

Die zijn cute he O+ die onderste is niet 100% polyester dus het zou kunnen meevallen. Ik bestel em denk ik wel een keer om ff te kijken :Y
Als ik hem tegenkom ga ik wel aan de stof voelen of die me bevalt.
pi_99736373
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Ik wil dat de dingen die ik wil in theorie al van mij zijn, maar dat ik er nog niet voor hoef te betalen O-)
Maandfactuur? :)
pi_99737212
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 12:55 schreef linpunt het volgende:
Oooh jassen en jasjes!

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0010069_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0008940_7.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0864_130R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.3]&set=key[width],value[3823]&set=key[height],value[4470]&set=key[x],value[67]&set=key[y],value[378]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009378_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

deze trouwens gehaald in het zwart-zilver voor 1 euro..

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A45%2078613%2016000%2056%203700%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat jurkje. :o Supercute.
  donderdag 21 juli 2011 @ 03:45:52 #213
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99737276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 22:27 schreef eenleukenaam het volgende:
Is er nog iets met een heeeeeeele lange levertijd? Zeg, september/oktober ofzo?
Ik wil dat de dingen die ik wil in theorie al van mij zijn, maar dat ik er nog niet voor hoef te betalen O-)
Een cerise short, maat 42, artikelnr. 93-4072. Levertijd 26-30 september.

Heb hem puur erin staan om leveringen uit te stellen tot de vorige weer retour is en verwerkt enzo, dus het is wel handig. Maar eigenlijk is het schandalig :')
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:21:58 #214
123170 alors
zlata1234
pi_99740377
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 10:17 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Aaaah ik vind het zo jammer dat die tas mosterdgeel is en niet camelbruin :'(
welke bedoelde je, deze?

know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 21 juli 2011 @ 10:37:31 #215
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99740744
Ligt het aan mij of is de website van H&M echt mega traag vandaag!?! ;(
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 10:43:09 #216
43556 miss_dynastie
pi_99740859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 03:45 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Een cerise short, maat 42, artikelnr. 93-4072. Levertijd 26-30 september.

Heb hem puur erin staan om leveringen uit te stellen tot de vorige weer retour is en verwerkt enzo, dus het is wel handig. Maar eigenlijk is het schandalig :')
Zo heb ik er een armband in staan, helemaal niks voor mij, maar wel pas eind augustus leverbaar O-)
pi_99742022
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:37 schreef Bienelientjee het volgende:
Ligt het aan mij of is de website van H&M echt mega traag vandaag!?! ;(
Sorry, ze zijn druk, ik heb me ook maar weer aan een bestelling gewaagd :'(
I will take the sun in my mouth
  donderdag 21 juli 2011 @ 11:47:17 #218
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99742825
Ik ook, één van 152 euro in totaal! :D :o
  † In Memoriam † donderdag 21 juli 2011 @ 11:54:48 #219
43556 miss_dynastie
pi_99743139
Weet iemand vanaf welke bestelling die limiet van 100 euro eigenlijk verhoogd wordt?
  donderdag 21 juli 2011 @ 12:02:45 #220
123170 alors
zlata1234
pi_99743461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 11:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet iemand vanaf welke bestelling die limiet van 100 euro eigenlijk verhoogd wordt?
ik weet niet maar volgens mij wel vrij snel...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99743974
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juli 2011 10:21 schreef alors het volgende:

[..]

welke bedoelde je, deze?

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092231%2033006%2074%205925%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Nee die vierkante voor 19,95. 95-4449.
ik vind zo'n schoolleraartas echt geweldig! en deze was net groot genoeg voor mijn laptoppie. maar die kleuren zijn zo.. jammer.
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
pi_99745598
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 03:45 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Een cerise short, maat 42, artikelnr. 93-4072. Levertijd 26-30 september.

Heb hem puur erin staan om leveringen uit te stellen tot de vorige weer retour is en verwerkt enzo, dus het is wel handig. Maar eigenlijk is het schandalig :')
Die staat bij mij op begin augustus :?
Nouja, die leuke ruitjesblazer staat op 19 sept, dus dat moet wel goed zijn.
pi_99746247
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 17:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik moet trouwens het merendeel van mijn bestelling (twee pakketjes) terug brengen. Kan ik overigens alles gewoon in een pakket proppen, zodat ik niet twee keer de verzendkosten hoef te betalen?
Mijn ervaring is dat je in dat geval wél tweemaal de retourkosten (dus 2 euro, in dit geval) moet betalen. Je kunt het inderdaad beter in twee verschillende pakketten terugsturen, omdat je dan in ieder geval van beide pakketten het bewijs hebt dat het is verzonden.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:19:19 #224
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99746541
Heb onder andere, de onderste helft van deze outfit besteld (ik vind zulk soort gebreide truien dus echt niet leuk! :D Nare herinneringen aan die dingen van toen ik nog heel klein was! ) :


En de bijbehorende schoentjes (ben benieuwd hoe die passen!):


En nog 2 tshirtjes en 2 truien
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:20:16 #225
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_99746561
Ze hebben verdomme niet die slim fit chinos in dezelfde overdyed kleuren als de regula fit. Zonde, van die regular vallen als een hobbezak.
pi_99749621
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 13:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb onder andere, de onderste helft van deze outfit besteld (ik vind zulk soort gebreide truien dus echt niet leuk! :D Nare herinneringen aan die dingen van toen ik nog heel klein was! ) :
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_1696_047R_0.jpg]&set=key[rotate],value[2.15]&set=key[width],value[1615]&set=key[height],value[1888]&set=key[x],value[1012]&set=key[y],value[1303]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

En de bijbehorende schoentjes (ben benieuwd hoe die passen!):
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 92218 16020 34 5861 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

En nog 2 tshirtjes en 2 truien
Ik moest een beetje giebelen toen je begon over de nare herinneringen uit je jeugd. ZO HERKENBAAR!
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  donderdag 21 juli 2011 @ 14:55:01 #227
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99750678
:') Jah, mijn moeder heeft die mij vroeger echt vaak aangetrokken! Precies dat soort gebreide en dikke truien, maar vaak ook van die kriebelige versies. VRESELIJK! :D Als ik ook oude foto's van mezelf terugkijk, dan denk ik vaak, wat een lelijke mode droeg ik toendertijd! :')

En nu komen veel van die dingen gewoon weer terug! :P
  donderdag 21 juli 2011 @ 15:06:25 #228
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99751188
Zo even ¤250 euro overboeken :').

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 21-07-2011 15:24:39 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  donderdag 21 juli 2011 @ 15:37:08 #229
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99752508
Ik wíl helemaal niet nadenken over herfst/winter mode.. :(
Ik wil mijn NET BINNENGEKOMEN ZOMERCOLLECTIE aan!!!

Zo.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 21 juli 2011 @ 15:39:11 #230
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99752615
de nieuwe H&M op de vismarkt in Groningen is trouwens briljant. Erg mooi! Beetje de pink-label achtige dingen hangen er :9
O+
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 21 juli 2011 @ 16:02:55 #231
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_99753777
Dat was dan ook de reden van de verbouwing - Trend toevoegen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_99755436
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 15:39 schreef Saisai het volgende:
de nieuwe H&M op de vismarkt in Groningen is trouwens briljant. Erg mooi! Beetje de pink-label achtige dingen hangen er :9
Oeh, vanavond even langs dan!
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:08:44 #233
123170 alors
zlata1234
pi_99757032
quote:
15s.gif Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik wíl helemaal niet nadenken over herfst/winter mode.. :(
Ik wil mijn NET BINNENGEKOMEN ZOMERCOLLECTIE aan!!!

Zo.
nou dan doe je dat toch? tis er nu weer voor ^O^
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:27:59 #234
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99762766
Heeft de H&M ook van die multiway-bh's? Die je dus als halter of racerback kunt dragen? Of alleen maar van die aparte?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_99763105
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:27 schreef Tyler-Girl het volgende:
Heeft de H&M ook van die multiway-bh's? Die je dus als halter of racerback kunt dragen? Of alleen maar van die aparte?
Volgens mij hadden ze die wel.
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:40:10 #236
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_99763346
Kan ze nu niet vinden op de site....... :{ Jammer
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:48:10 #237
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99763702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 17:08 schreef alors het volgende:

[..]

nou dan doe je dat toch? tis er nu weer voor ^O^
:'(
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  donderdag 21 juli 2011 @ 19:51:56 #238
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99763839
Ik heb dit setje besteld
Truitje, short en maillot :P.

En voor mijn dochter dit setje O+ maar dan zonder vest:

Dat truitje vind ik zo snoezig :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:07:59 #239
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_99764430
quote:
12s.gif Op donderdag 21 juli 2011 16:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat was dan ook de reden van de verbouwing - Trend toevoegen.
dat wist ik niet, maar ben er erg content mee! :D O+
O+
  donderdag 21 juli 2011 @ 20:46:55 #240
123170 alors
zlata1234
pi_99766100
godver JEEEEZUS :') :') :') :') Ik checkte mijn saldo en er klopte echt geen zak van, dus ik kijken bij retouren en dacht 'No way! dit klopt voor geen meter!' het scheelde echt 70 euro ongeveer. Jahoor heb ik weer, nu mag ik zeker bewijzen wat ik allemaal geretourneerd dan wel betaald heb, en het is al zo lekker overzichtelijk allemaal... Dus ik alles narekenen en in een mail zetten. Alles keurig uitgerekend en uitgetypt, ja ik wil mijn gelijk dus ik ga grondig te werk :P

Wat blijkt, ze voeren die zooi live in ofzo, want ik klik te nog een keer en toen klopte het opeens wel _O- _O- _O- Al mijn werk voor niks :')!!!!
know'm sayin?
×
word? word.
  donderdag 21 juli 2011 @ 22:42:59 #241
242120 Danielle83
Don&#8217;t dream it, be i
pi_99772203
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef MaLo het volgende:
Ik heb dit setje besteld [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Truitje, short en maillot :P.

En voor mijn dochter dit setje O+ maar dan zonder vest:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0733_140R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1]&set=key[width],value[3069]&set=key[height],value[3589]&set=key[x],value[301]&set=key[y],value[82]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat truitje vind ik zo snoezig :P
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092160%2047005%2036%206415%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/thumb]]afbeelding[/url] ]
Ik vind die combi met dat truitje en die short ook echt leuk. Denk dat ik die even in mijn winkelmandje ga plaatsen O-)
pi_99783639


Besteld en gehouden, erg leuk :Y.


Besteld en teruggestuurd, de eerste was kapot en liet me eruitzien als een soort bibliothecaresse en de tweede scheen enorm door en was te groot.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 08:11:26 #243
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_99783687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 19:51 schreef MaLo het volgende:
Ik heb dit setje besteld [ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0874_061R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[3693]&set=key[height],value[4318]&set=key[x],value[0]&set=key[y],value[292]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Truitje, short en maillot :P.

En voor mijn dochter dit setje O+ maar dan zonder vest:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0733_140R_0.jpg]&set=key[rotate],value[1]&set=key[width],value[3069]&set=key[height],value[3589]&set=key[x],value[301]&set=key[y],value[82]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat truitje vind ik zo snoezig :P
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092160%2047005%2036%206415%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/thumb]]afbeelding[/url] ]
Dat kinderding zou ik ook nog wel aantrekken, op een zwarte legging!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_99783717
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:05 schreef -Trinity- het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0007227_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/A55_0026_078R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.55]&set=key[width],value[3005]&set=key[height],value[3514]&set=key[x],value[672]&set=key[y],value[251]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Besteld en gehouden, erg leuk :Y.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/A55_0023_039R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[3366]&set=key[height],value[3936]&set=key[x],value[56]&set=key[y],value[668]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2010/A01_2423_060R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2757]&set=key[height],value[3224]&set=key[x],value[962]&set=key[y],value[388]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Besteld en teruggestuurd, de eerste was kapot en liet me eruitzien als een soort bibliothecaresse en de tweede scheen enorm door en was te groot.
Dat jurkje (streepjes) is echt leuk ja :) al zijn de naadjes wel wat losjes.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 22 juli 2011 @ 13:14:21 #245
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99791138
Nou, ze hadden er een zooi van gemaakt, maar gewoon gemaild. (nee niet bellen, vorige keer koste dat zowat 10.- haha) en netjes mails terug gehad, en alles gaat (als het goed is) goed komen!!

En de najaarscollectie O+ dat wordt sparen! haha
~ Bonito La Risa ~
pi_99806902
Ik heb deze besteld in poederwit en zwart, ben benieuwd hoe hij in het echt is. Vind dit soort jurkjes met taiileband wel leuk vanwege de eenvoud. Besteld in M en L, kijken welke het beste past.

pi_99806964
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind tof :P

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/B47_0171_037R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-4.4]&set=key[width],value[3630]&set=key[height],value[4245]&set=key[x],value[848]&set=key[y],value[654]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Must resist :')
Vandaag even naar de H&M geweest.
Maar ze hadden hem niet }:| :X
Moet nog binnen komen krijg je dan te horen, terwijl er wel allemaal andere colberts binnen zijn van zo'n 50 euro }:|
pi_99807954
2 boze mailtjes gestuurd naar de h&m. Gooien ze een top uit mn bestelling, wordt die in behandeling genomen, zonder die top. Moet ik dus 2x verzendkosten gaan betalen. Doei :(
en nog steeds geen reactie. :( :(
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:13:39 #249
333860 mieknok
het is mij, miek
pi_99808432
Net ook maar een mailtje gestuurd.
2 bestellingen tegelijk retour gestuurd (1 van 04-07 en1 van 09-07). Die van 09-07 staat nu als retour bij mijn bestellingen, maar die van 04-07 nog niet...

Heb zitten kijken op de site, maar weinig dingen waarvan ik zeg, jaaaahhh! Gelukkig eigenlijk, mag van mezelf niks meer bestellen (zoals zovelen hier haha)
pi_99809792
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 21:18 schreef Deliah het volgende:

Deze ook wel, helaas is het polyester en ik haat polyester.
Deze in de winkel gepast. Het is stevige stof, goed voor in de winter (maar met koude armpjes).
Zat wel ok, maar iets te strak rond de oksel door mijn blubberarmen. }:|
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:58:34 #251
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_99810104
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 13:06 schreef Nora.. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Iemand deze truien al in de winkels gespot?
Ja ik heb ze hier al gezien. Bovenste trui is wat langer en de onderste trui heeft volgens mij knoopjes aan de achterkant tot halverwege je rug.

Gewoon weer prima "basis" truitjes.
pi_99810708
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 18:34 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb deze besteld in poederwit en zwart, ben benieuwd hoe hij in het echt is. Vind dit soort jurkjes met taiileband wel leuk vanwege de eenvoud. Besteld in M en L, kijken welke het beste past.

[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0893_092R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[3726]&set=key[height],value[4357]&set=key[x],value[15]&set=key[y],value[596]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat is geen jurkje ;)

Ga zo de brochure eens door en dan bestellen :)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:14:46 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99810795
TVP voor de bestelling van Ml-etje :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99810806
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Viking84 het volgende:
TVP voor de bestelling van Ml-etje :P.
_O- patience my dear :+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99810808
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 08:05 schreef -Trinity- het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0007227_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/A55_0026_078R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.55]&set=key[width],value[3005]&set=key[height],value[3514]&set=key[x],value[672]&set=key[y],value[251]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Besteld en gehouden, erg leuk :Y.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/A55_0023_039R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.2]&set=key[width],value[3366]&set=key[height],value[3936]&set=key[x],value[56]&set=key[y],value[668]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2010/A01_2423_060R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2757]&set=key[height],value[3224]&set=key[x],value[962]&set=key[y],value[388]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Besteld en teruggestuurd, de eerste was kapot en liet me eruitzien als een soort bibliothecaresse en de tweede scheen enorm door en was te groot.
Bovenste 3 outfits :o O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:19:27 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99810964


Deze heb ik besteld, in twe maten, en als 'ie goed zit, wil ik hem ook in het zwart. Die elleboogstukken O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_99812067


Deze bedoelde ik Vik,die zit heerlijk (soort joggingstof maar dan wel in colbert vorm).
Ook in Dbl/beige en zwart.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99812477
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093061%2073009%2036%206431%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Deze heb ik besteld, in twe maten, en als 'ie goed zit, wil ik hem ook in het zwart. Die elleboogstukken O+.
Zo blij dat die er weer tussen zit! Ik had 'm gekocht maar ben 'm pas kwijt geraakt ;(. Nu gewoon lekker opnieuw bestellen :).
pi_99816516








In drie kleuren.







ook in wit



Ook in wit en met shawl







De colbertjes die ik wilde waren al weg helaas.

Zag wel dat ik mijn acceptgiro limiet heb overschreden? Niet vreemd overigens :') veel dingen in meerdere maten.

Indien je de bestellimiet overschrijdt bij plaatsen van een bestelling, kun je deze toch ontvangen. Het pakket wordt dan gedeeltelijk onder rembours verstuurd. Het bedrag waarmee de bestellimiet wordt overschreden, dien je contant te betalen bij de aflevering aan de deur, of als je het pakket ophaalt bij Kiala. In dit geval staat H&M voor deze rembourskosten.

Als ik hem dus aanpak dan betaal ik rembourskosten en anders is het gratis ophalen bij kiala?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:20:15 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99817330
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2011/C01_0863_111R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.35]&set=key[width],value[2799]&set=key[height],value[3273]&set=key[x],value[253]&set=key[y],value[463]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Deze bedoelde ik Vik,die zit heerlijk (soort joggingstof maar dan wel in colbert vorm).
Ook in Dbl/beige en zwart.
Leuk! Lijkt me prettige stof ook! Maar vind hem er ook uit zien als een buitenjas? :?.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:21:13 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99817390
Sodeju wat een bestelling, Ml. Die sweater is leuk :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_99817482
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Leuk! Lijkt me prettige stof ook! Maar vind hem er ook uit zien als een buitenjas? :?.
Nee brrr in een joggingsjasje kan je in de zomer naar buiten maarin de herfst al minder.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99817513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Sodeju wat een bestelling, Ml. Die sweater is leuk :Y.
Euh ja ik hou niet van verzendkosten :@
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:04:39 #264
268236 farfallina
I want that one!
pi_99823144
Weet iemand nog iets met een echt lange levertijd (eind augustus of nog later)? Ga namelijk over een paar dagen op vakantie en kom pas 21 augustus weer terug. Maar er zijn zoveel leuke dingen in de herfst collectie die natuurlijk allemaal uitverkocht zijn als ik ze dan pas bestel...
Yeah, I know.
pi_99829227
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef farfallina het volgende:
Weet iemand nog iets met een echt lange levertijd (eind augustus of nog later)? Ga namelijk over een paar dagen op vakantie en kom pas 21 augustus weer terug. Maar er zijn zoveel leuke dingen in de herfst collectie die natuurlijk allemaal uitverkocht zijn als ik ze dan pas bestel...
95-8557 Top Roze 19,95 29 Aug - 2 Sep
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:19:04 #266
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_99843682
Heb gister de catalogus van de herfstcollectie door zitten kijken. Elke keer als ik iets leuks zag keek ik bij de samenstelling en zat er elke keer wol in :') (waar ik niet tegen kan). Wel goed voor mn portomonnee :+ Dus ja, dat wordt weinig kopen gok ik. Misschien wat pyjama dingen enzo, en wat spullies van de Home collectie, maar that's it. :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_99850404
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093061%2073009%2036%206431%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Deze heb ik besteld, in twe maten, en als 'ie goed zit, wil ik hem ook in het zwart. Die elleboogstukken O+.
Die heb ik in het grijs. Vind hem zelf erg fijn zitten. :Y
signatuurloos
pi_99851618
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:58 schreef alors het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2092441%2009090%2076%206397%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
O+
Staat deze nog ergens op de site? Niet gezien tussen de herenmode, maar bij de damesbroeken ook niet.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:49:13 #269
123170 alors
zlata1234
pi_99851831
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:44 schreef Crientj het volgende:

[..]

Staat deze nog ergens op de site? Niet gezien tussen de herenmode, maar bij de damesbroeken ook niet.
je moet bij jeans kijken :)
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:53:30 #270
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_99852056
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093061%2073009%2036%206431%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Deze heb ik besteld, in twe maten, en als 'ie goed zit, wil ik hem ook in het zwart. Die elleboogstukken O+.
Oeh, die is mooi! :Y

Ik ga ook maar weer eens een kijkje op de site nemen :P
pi_99852389
Beetje vage zooi.
Ik had een pakket, waarvan het eerste gedeelte nu al in behandeling is.
Ik twijfelde nog over de plateaupumps...dus ik gooi die er nu bij zodat ze met mijn tweede deellevering komen. Krijg ik opeens zomaar korting zonder een code in te voeren, maar vervolgens worden er wél verzendkosten in rekening gebracht, ook als ik het in 1 pakket wil.
:?
pi_99852936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:49 schreef alors het volgende:

[..]

je moet bij jeans kijken :)
Ah, thanks! :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:38:30 #273
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99854184
Deze boots lijken mij wel leuk, maar ik twijfel of ik ze aan kan naar mijn werk. Ik moet dan netjes gekleed gaan. En ik dénk dat deze boots wel heel leuk staan onder het setje dat ik besteld heb (met dat geruite shortje) maar misschien is het wel te sportief. Twijfels, twijfels :')



Overigens is mijn bestelling al wel in behandeling *O*. En dat na twee dagen al :o.

[ Bericht 5% gewijzigd door Arizona op 23-07-2011 21:45:07 ]
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:48:13 #274
123170 alors
zlata1234
pi_99854711
Ik heb zulk iets in het zwart, maar niet van h&m en echt leer O+ ik vind het heerlijke schoenen, maar ik hoef dan ook niet netjes gekleed te gaan. Maar als je er verder gewoon netjes uitziet denk ik dat het best kan :Y
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:53:03 #275
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99854979
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:48 schreef alors het volgende:
Ik heb zulk iets in het zwart, maar niet van h&m en echt leer O+ ik vind het heerlijke schoenen, maar ik hoef dan ook niet netjes gekleed te gaan. Maar als je er verder gewoon netjes uitziet denk ik dat het best kan :Y
Ik vind dat type schoen zo leuk, ik heb vroeger ook doc martens gehad O+.

Ik heb eigenlijk ook altijd leren schoenen, vind ik fijner dragen, en ik heb nog nooit schoenen bij H&M gekocht.

Ik kan natuurlijk ook afwachten of mijn bestelde setje uberhaupt past / leuk staat en dan naar de schoenwinkel gaan om te kijken welk type schoen of laars er het leukst bij staat :P. Die boots zijn natuurlijk ook weer niet zó bijzonder dat ik niet iets vergelijkbaars zou kunnen vinden :).
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:54:24 #276
123170 alors
zlata1234
pi_99855038
Volgens mij staan de winkels nu vol met dat soort modellen. Ik heb ze vorig winter gekocht bij de Sacha :)
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 21:57:34 #277
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99855228
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Volgens mij staan de winkels nu vol met dat soort modellen. Ik heb ze vorig winter gekocht bij de Sacha :)
Mijn favo schoenwinkel had nog driekwart van de winkel vol met opruiming :{w. Kijk als ik terug ben van vakantie wel voor schoenen :). En anders kan ik idd in Enschede wel de Sasha proberen, thanx!

Oo erg is dat eigenlijk, ik zit nu al schoenen te zoeken bij een setje kleding dat ik nog niet eens heb :'). Geduld hebben is niet mijn sterkste punt :@.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99855254
Ik heb gewoon echt Doc's. :@
  zaterdag 23 juli 2011 @ 22:07:00 #279
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99855686
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb gewoon echt Doc's. :@
Niks mis mee, heerlijke schoenen (als je ze eenmaal ingelopen hebt :P ). Maar daar hoef ik op het werk écht niet mee aan te komen en ik vind ze te duur voor alleen maar erbij :').
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99855840
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 22:07 schreef MaLo het volgende:

[..]

Niks mis mee, heerlijke schoenen (als je ze eenmaal ingelopen hebt :P ). Maar daar hoef ik op het werk écht niet mee aan te komen en ik vind ze te duur voor alleen maar erbij :').
Hahaha ja oke. :P Ik heb ze in Londen gekocht en ik wilde ze al zoooo lang. O+ Ik ga ze ook echt veel dragen in de winter. *O*
pi_99880975
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093061%2073009%2036%206431%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Deze heb ik besteld, in twe maten, en als 'ie goed zit, wil ik hem ook in het zwart. Die elleboogstukken O+.
Wehh :'( Die wil ik ook! Maar hij is nu al uitverkocht op de site! :o
pi_99884585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 21:38 schreef MaLo het volgende:
Deze boots lijken mij wel leuk, maar ik twijfel of ik ze aan kan naar mijn werk. Ik moet dan netjes gekleed gaan. En ik dénk dat deze boots wel heel leuk staan onder het setje dat ik besteld heb (met dat geruite shortje) maar misschien is het wel te sportief. Twijfels, twijfels :')
[ afbeelding ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091315%2017025%2074%205981%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]

Overigens is mijn bestelling al wel in behandeling *O*. En dat na twee dagen al :o.
Blousje onder het truitje? Dan oogt het al heel anders.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2011 @ 20:04:08 #283
43556 miss_dynastie
pi_99890340
Heeft iemand badjassen kunnen ontdekken op de site? :@
Ze staan er ongetwijfeld, maar ik kijk vast helemaal verkeerd...
pi_99890596
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft iemand badjassen kunnen ontdekken op de site? :@
Ze staan er ongetwijfeld, maar ik kijk vast helemaal verkeerd...
Ze staan bij Home en dan Overige ;)

http://www.hm.com/nl/subd(...)950485#Nr=4294950220
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2011 @ 20:15:15 #285
43556 miss_dynastie
pi_99890913
quote:
14s.gif Op zondag 24 juli 2011 20:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Ze staan bij Home en dan Overige ;)

http://www.hm.com/nl/subd(...)950485#Nr=4294950220
Ah, daar heb ik alleen gezocht bij badkamer en slaapkamer... dank je :)
  zondag 24 juli 2011 @ 20:20:22 #286
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_99891180
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Blousje onder het truitje? Dan oogt het al heel anders.
Dat is ook nog een idee, heb nog een Keurig Bloesje Met Keurige Kraag :P.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_99916657
óf ze hadden héél vroeg aangevuld vandaag, óf ze hadden gewoon bijna niets aangevuld vandaag ;( Ik wil die blauwe blazer met armstukken ook! :9
pi_99918377
Ik snap iets niet..

Afgelopen vrijdag mijn 2 pakketten terug gestuurd.
Een van 181,10 en een van 77,15. Nu heb ik het duurste pakket in zijn geheel terug gestuurd. Dus 1 euro over gemaakt. (Die betaling is ook verwerkt.) Van het andere pakket heb ik 34,80 gehouden. Toch staat er bij saldo 171,25.. En bedrag 51,20 (wat ik betaald zou hebben..? ) Maar er klopt dus niets van ik heb voor 34,80 (inlc verzendkosten) gehouden, 1 euro retourskosten betaald.. En de pakketten zijn tegelijkertijd verstuurd...
Snap er echt niets van.. Ik word er een beetje gek van van de h&m steeds..
  maandag 25 juli 2011 @ 13:42:49 #289
123170 alors
zlata1234
pi_99919446
Dat zou dan wel heel snel verwerkt zijn lijkt me... :{
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 25 juli 2011 @ 14:13:51 #290
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99920494
Mijn pakje staat al sinds vrijdag op voorgemeld, maar verder nog niets! ;( :P
pi_99920915
Ik bedoel maandag beiden terug gestuurd en vrijdag is er maar 1 binnen gekomen, en de andere dus niet. Terwijl ze beiden tegelijk zijn terug geretourneerd..
pi_99921030
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 14:23 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik bedoel maandag beiden terug gestuurd en vrijdag is er maar 1 binnen gekomen, en de andere dus niet. Terwijl ze beiden tegelijk zijn terug geretourneerd..
Kan gebeuren, heb ik ook weleens gehad.
Tap tap tap
  maandag 25 juli 2011 @ 16:24:19 #293
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_99925491
Ik heb (geheel tegen mijn verwachting) mijn 1 euro teruggestort gekregen van de H&M :D
Die had ik teveel betaald bij mijn vorige bestelling.

Iemand vroeg toen ook of de H&M dat ook terug stortte, dus bij deze laat ik even weten dat het dus mogelijk is ;)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 16:25:44 #294
43556 miss_dynastie
pi_99925538
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb (geheel tegen mijn verwachting) mijn 1 euro teruggestort gekregen van de H&M :D
Die had ik teveel betaald bij mijn vorige bestelling.

Iemand vroeg toen ook of de H&M dat ook terug stortte, dus bij deze laat ik even weten dat het dus mogelijk is ;)
Op jouw verzoek of uit zichzelf?
  maandag 25 juli 2011 @ 16:26:40 #295
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_99925568
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Op jouw verzoek of uit zichzelf?
Nee wel op mijn verzoek, ik had een email gestuurd.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 09:28:03 #296
43556 miss_dynastie
pi_99951055
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee wel op mijn verzoek, ik had een email gestuurd.
Ooh, gelukkig maar, anders had ik een probleempje gehad ;)

Ik snap echt weinig van hun systeem... alles in mijn bestelling stond op 1-5 aug, op 1 rok na. Bij het toevoegen van een artikel hebben ze hem op direct verzenden zodra beschikbaar i.p.v. 1 pakket gezet en ik was vergeten dat op alles in 1 pakket terug te zetten. Dus hup, deleten ze dat rokje gewoon.... ga ik kijken in de shop, is 'ie nu gewoon beschikbaar op 1-5 aug. Dus alsnog meebesteld. Maar hoe ze erop komen om zomaar te verwijderen :?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 10:02:24 #297
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_99951837
Nog steeds op voorgemeld! }:|
pi_99954214
yesss mijn pakketje is onderweggggg
pi_99969825
Mijn bestelling wordt steeds gesplitst, terwijl ik het in een pakket wil.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:35:04 #300
123170 alors
zlata1234
pi_99971477
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 18:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn bestelling wordt steeds gesplitst, terwijl ik het in een pakket wil.
heb ik ook ja, bitches, en als je dan bv een nalevering hebt dan gooien ze er snel weer 4,90 verzendkosten bij :')

ze hebben me ook weer een nieuwe collonr gegeven om te camoufleren dat het leveren zo lang duurt :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_99975379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:35 schreef alors het volgende:

[..]

heb ik ook ja, bitches, en als je dan bv een nalevering hebt dan gooien ze er snel weer 4,90 verzendkosten bij :')

ze hebben me ook weer een nieuwe collonr gegeven om te camoufleren dat het leveren zo lang duurt :')
Word er een beetje moe van. :') Had het eergister ofzo op een levering gezet, hadden ze het vandaag maar weer gesplitst. :') Wordt dus iedere dag kijken. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')