Maakt weinig uit, NOS is prima, maar sommige ergeren zich aan de commentatoren en kijken op de Belg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef rub3n het volgende:
Waar kun je nou het beste kijken? Wat is het leukst? NOS?
quote:
Movistar fan onwaardig, KIR-YIEN-KA. Sla op!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja Kyrienka is al te laat binnengekomen vorige week!
Jep, maar dat is logisch. Als je je niet echt goed voelt, dan komt zo'n etappe op een slecht moment.quote:
quote:
Het is geen Menchov.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Moonlighter het volgende:
Hopelijk kan johnny wel bijblijven in de afdaling straks
Ik geil er niet op? Ik had net per ongeluk lapo ik deed geen hunt ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef The_Hives het volgende:
en dan hadden ze het net over het geilen op topics openen
Hoe poetsen Johnny en Chuck hun tanden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Libris het volgende:
Op Eurosport vergelijken ze Hoogerland met Chuck Norris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chavanel is doodsbang toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Moonlighter het volgende:
Hopelijk kan johnny wel bijblijven in de afdaling straks
Een stuk slechter inderdaad.quote:
Kreuziger in goede doen wel. Kreuziger in zn huidige vorm zal dan volle bak moeten gaan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Kreuziger rijdt normaal gesproken Hoogerland er af natuurlijk berg op.
Eén achtervolging is al veel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier hou ik van dit soort etappesLeuke kopgroepjes en veel achtervolgingen
Ookal komt ie als derde boven staat ie alsnog op voorsprongquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef kroegtijger het volgende:
Hoogerland kan nog mooi effe een puntje mee pikken. Kan me niet voorstellen dat Chavanel of Kreuziger dwars gaan liggen
Ja, maar hij zat toch aardig snel bij Hoogerland en Chavanel in het wiel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kreuziger in goede doen wel. Kreuziger in zn huidige vorm zal dan volle bak moeten gaan...
Alleen in Belgie. Zal vast wel te tricken zijn echterquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef rub3n het volgende:
Kun je die belgische zender ook online kijken?
De Tour is al 20 minuten bezig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef DeLuna het volgende:
In de afgelopen weken? Hoe lang is de tour al bezig dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Vroeger moesten negers altijd achterin de bus
wat denk je zelfquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nu gaan jullie echt te snel. Zijn er nog leuke dingen in topic #5 gepost
Het tijdslimietquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef DuTank het volgende:
Wat is het tijdslimiet voor de laatkomers eigenlijk?
Vergeleken met Hoogerland, daalt Menschov als Sanchez...Hoogerland is een geweldige aanvaller, maar gaat als een oud wijf naar beneden.quote:
voor de eerste col waarschijnlijk niet, maar dan hebben ze wel al voorsprong op de tourmaletquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef TLC het volgende:
Willen ze nu met zn 3en de 5 minuten dichtrijden ?
Dat wel, maar elk puntje dat je nu kan pakken is er 1 natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ookal komt ie als derde boven staat ie alsnog op voorsprong
[..]
[..]
Zit toch nog een kopgroep voor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ookal komt ie als derde boven staat ie alsnog op voorsprong
[..]
[..]
Nou niet echt. Het is ook werkenstijl en absoluut niet van harte. Bauke moet gewoon weer 100% goed zijn en dan na de 2e rustdag een dag uitzoeken.quote:
[..]
Dat heb ik dus ook...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:55 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Overigens ben ik alweer bang voor die afdaling straks. Ik voorspel dat we weer van minimaal 2 renners afscheid gaan nemen.
Dat is nu nog steeds, alleen doen ze het nu vrijwilligquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[..]
Gutierrez is eraf, misschien halen ze hem nog in. Dan ligt er nog een puntje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Weer vraag: Door die kopgroep, kan Hoogerland toch nooit meer punten pakken in het bergklassementding?
Op deze klim waarschijnlijk niet, maar wel op de volgende.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Weer vraag: Door die kopgroep, kan Hoogerland toch nooit meer punten pakken in het bergklassementding?
Nog 1 puntje als ze Gutierrez pakken, en anders komt 't op de volgende berg welquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Guttierez is eraf, last van zijn maagquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Kap nou eens met dat getroll. Hij is gewoon niet top, klaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef Moonlighter het volgende:
Wat een geweldige tour rijdt die mollema toch
Niet op deze klim maar misschien op de Tourmalet als ze bij de kopgroep komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Op de volgende berg wel, als ie ze inhaaltquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Als hij als 7e boven komt nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Je moet wel leren voor Movistar te juichen. Dat is een bazenteamquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef rub3n het volgende:
Oud nieuws.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Guttierez is eraf, last van zijn maag
kap eens. dat is geen antwoord op zn vraag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je moet wel leren voor Movistar te juichen. Dat is een bazenteam
was hij al, dus niet ineens nu. Lezen is moeilijkquote:
Tijden veranderenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Arroyo, wat een held!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:57 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Je moet wel leren voor Movistar te juichen. Dat is een bazenteam
Lees 's de tig posts boven je.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Lann555 het volgende:
Vraag me af wat het idee van Hoogerland hier is. Vallen straks bijna geen punten meer te halen. Kan beter die trui een dagje laten lopen en dan de komende dagen ergens een keer vroeg mee. Dit is verspilde energie
Taaie jongen, maar niet de slimste volgens mij
waarom was hij dan meequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef The_Hives het volgende:
[..]
was hij al, dus niet ineens nu. Lezen is moeilijk
2x buitencategorie, maar geen puntenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Lann555 het volgende:
Vraag me af wat het idee van Hoogerland hier is. Vallen straks bijna geen punten meer te halen. Kan beter die trui een dagje laten lopen en dan de komende dagen ergens een keer vroeg mee. Dit is verspilde energie
Hij zal zo de tourmalet wel willen pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Lann555 het volgende:
Echt hequote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij ziek geworden is in de Tour
40 punten op de laatste klim, met wat voorsprong kan hij misschien goede klassering rijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Lann555 het volgende:
misschien omdat hij tijdens de tour ziek geworden is..........quote:
Vind het trouwens wel raar dat je fan bent van een team maar de namen niet kunt schrijven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jonge jongeIk zeg het toch omdat hij die vraag stelt
En dan heeft Fok! nog die bazen (helaas wel Ajaxquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:58 schreef Sunshineboy het volgende:
Wat een verschrikkelijk tempo zit er in dit topic. Op de laatste col valt dit helemaal niet meer te volgen
paar uur geleden beweerden vele van jullie dat hij zich extra op achterstand liet rijden in voorgaande etappesquote:
met de ontsnapping nerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat hij ziek geworden is in de Tour
Dat deed hij ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
paar uur geleden beweerden vele van jullie dat hij zich extra op achterstand liet rijden in voorgaande etappes![]()
![]()
Helemaal niet, jij leest echt bizar slechtquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
paar uur geleden beweerden vele van jullie dat hij zich extra op achterstand liet rijden in voorgaande etappes![]()
![]()
Trollquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind het trouwens wel raar dat je fan bent van een team maar de namen niet kunt schrijven.
Bauke is gewoon een kneusquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij leest echt bizar slecht
Lul, Hoogerland is een übermensch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een mietje is die Hoogerland toch. Gelijk lossen, die aap.
Verstandig!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Sjon laat zich terugzakken om Robbie te helpen. Teamorders!
Jullie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:59 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou nu kan heel Nederland weer met beide benen op de grond. Kreuziger en Chavanel >>>>> Hoogerland.
Nazi.quote:
Hoogerland > Gesink (mentaal)quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou nu kan heel Nederland weer met beide benen op de grond. Kreuziger en Chavanel >>>>> Hoogerland.
yepquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef Swomp het volgende:
ik schakel pas net in, welke berg is dit ? Die 1e HC ?
Thanks for sharing.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
1e cat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef Swomp het volgende:
ik schakel pas net in, welke berg is dit ? Die 1e HC ?
quote:
Hoogerland wordt gewoon gepwnt door zijn lichaam. Hij kan prima mee, maar moet niet zo achterlijk doen met 33 hechtingen. Goed dat het lichaam de beslissing voor m neemt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Omdat het een beetje een aandachthoertje isquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef Eenskijken het volgende:
waarom ging hoogerland is godsnaam in de aanval.. je had krachten moeten sparen dude..
Het wordt ook wel tijd hoor, ontzettend moedig maar kom op zeg, we hebben het over Hoogerland, nou niet echt de top van het wielrennen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
hij wist sowieso wel hoe ie was.. het is gewoon oerstom om te gaan aanvallen als je zo beschadigd bent.. hij had in het peleton moeten blijven en daar steady aanklampenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:01 schreef kroegtijger het volgende:
jonny weet nu in ieder geval wel hoe hij is en kan hier vandaan verder gaan bouwenNuttige aanval, ook al zullen anderen dat niet zo bestempelen gok ik
quote:
Ik zie het nu ook iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:02 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Nee, dit is nog geen HC, dit is 1e categorie.
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Wauw, goed getypt.Die zit op 1 minuut, maar nog 3 voor Chavanel, Kreuziger.
eten halen voor Gesink wss ofzo, bidonnetje hier en daarquote:
Die aanval was helemaal zo stom nog niet... Hij had mogelijk nog wat puntjes kunnen pakken als de kopgroep in zou storten en dan had hij er goed bij gezeten. Dat gebeurt niet, en hij krijgt daarbij nog gezelschap van Kreuziger... Dan schiet Johnny er weinig nog mee op. Hij weet nu hoe zn benen zijn op een echte bergt vandaag en kan zich rustig terug laten zakken en mogelijk later nog wat proberen. Zn trui loopt (nog) geen gevaar nu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij wist sowieso wel hoe ie was.. het is gewoon oerstom om te gaan aanvallen als je zo beschadigd bent.. hij had in het peleton moeten blijven en daar steady aanklampen
Tis vooral dom omdat je hooguit hier en daar 1 puntje kan pakken met nog 5 man in de kopgroep. Vraag me af of die ploegleiders daar niks over zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij wist sowieso wel hoe ie was.. het is gewoon oerstom om te gaan aanvallen als je zo beschadigd bent.. hij had in het peleton moeten blijven en daar steady aanklampen
Trui loopt wel gevaar, want die raakt 'ie vandaag gewoon kwijt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef kroegtijger het volgende:
Zn trui loopt (nog) geen gevaar nu.
Beter dan dat die motor de renners in de weg rijdt..quote:
Gewoon opletten, dan kon je het precies zien, niet zo gek dat ze op zo'n klimmetje niet een vaste camera neerzetten.quote:
en gewoon glooiend gras ipv zo;'n rots ravijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:06 schreef Snuf. het volgende:
Zo verschrikkelijk diep was het ook weer niet
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij had moeten blijven trappen ipv remmen...
Remmen en trappen tegelijk toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij had moeten blijven trappen ipv remmen...
hoe kan je dat uberhaupt zien?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:06 schreef Snuf. het volgende:
Zo verschrikkelijk diep was het ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |