Maakt weinig uit, NOS is prima, maar sommige ergeren zich aan de commentatoren en kijken op de Belg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef rub3n het volgende:
Waar kun je nou het beste kijken? Wat is het leukst? NOS?
quote:
Movistar fan onwaardig, KIR-YIEN-KA. Sla op!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja Kyrienka is al te laat binnengekomen vorige week!
Jep, maar dat is logisch. Als je je niet echt goed voelt, dan komt zo'n etappe op een slecht moment.quote:
quote:
Het is geen Menchov.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Moonlighter het volgende:
Hopelijk kan johnny wel bijblijven in de afdaling straks
Ik geil er niet op? Ik had net per ongeluk lapo ik deed geen hunt ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef The_Hives het volgende:
en dan hadden ze het net over het geilen op topics openen
Hoe poetsen Johnny en Chuck hun tanden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Libris het volgende:
Op Eurosport vergelijken ze Hoogerland met Chuck Norris
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chavanel is doodsbang toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:52 schreef Moonlighter het volgende:
Hopelijk kan johnny wel bijblijven in de afdaling straks
Een stuk slechter inderdaad.quote:
Kreuziger in goede doen wel. Kreuziger in zn huidige vorm zal dan volle bak moeten gaan...quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Kreuziger rijdt normaal gesproken Hoogerland er af natuurlijk berg op.
Eén achtervolging is al veel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier hou ik van dit soort etappesLeuke kopgroepjes en veel achtervolgingen
Ookal komt ie als derde boven staat ie alsnog op voorsprongquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:53 schreef kroegtijger het volgende:
Hoogerland kan nog mooi effe een puntje mee pikken. Kan me niet voorstellen dat Chavanel of Kreuziger dwars gaan liggen
Ja, maar hij zat toch aardig snel bij Hoogerland en Chavanel in het wiel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Kreuziger in goede doen wel. Kreuziger in zn huidige vorm zal dan volle bak moeten gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |