quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Deze mag nog wel even op herhaling hoor!
[..]
Idem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik leef ook nog. En doe nog steeds mijn best.
Prive gaat het allemaal wat minder, waardoor gezond eten er nog wel eens bij in schiet.
Maar hopen dat het niet te voorspellend is, anders krijgen er hier nog een aantal te maken met gewichtstoenamequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef trovey het volgende:
Volgens mij zit er trouwens iets in de lucht met die TT's van de laatste tijd.
Ik ben nog bezig die 40 kg van 12 jaar geleden eraf te krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar hopen dat het niet te voorspellend is, anders krijgen er hier nog een aantal te maken met gewichtstoename
Ow, damn... ik ben nu 24 kilo lichter dan 7 (min 1 dag) geledenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig die 40 kg van 12 jaar geleden eraf te krijgen
Netjes hoor!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 30kg lichter dan zo'n 11 maanden geleden...
Zelfs nog 5kg lichter dan nog 9 maanden daarvoor
Mooi Swets! Goed gedaan
Super Fluugsquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 30kg lichter dan zo'n 11 maanden geleden...
Zelfs nog 5kg lichter dan nog 9 maanden daarvoor
Mooi Swets! Goed gedaan
quote:
ik mag als juf in mn tussenuren doen wat ik zelf wilquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef eleusis het volgende:
Fokken op het werk mag niet heEn de lettertjes zijn best klein!
Maar het is misschien toch compensatiegedrag, net als in de singles-reeks
Er is toch een verband met sex en lekker etenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef eleusis het volgende:
Fokken op het werk mag niet heEn de lettertjes zijn best klein!
Maar het is misschien toch compensatiegedrag, net als in de singles-reeks
Laatste dag zwangerschapquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Is dat van net na je zwangerschap, of van toen je nog zwanger was.
Ja lekker is dat he? Merk wel dat de zwangerschapskilo's stukken makkelijker eraf gingen dan nu ik bezig ben met 'oud vet' We blijven gewoon stug doorzetten....quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Super FluugsIk ben nu ook lichter dan voor zwangerschap, zo'n kilo of 11/12
Beide verslavend jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:14 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Er is toch een verband met sex en lekker eten
Teenslippers kun je nu ook aan hoor!quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef m@x het volgende:
Ik mis de schalen baklava die er tijdens de vakantie na elke maaltijd geserveerd werden en ik mis de zon, de tropische temperaturen, het zwembad, en mijn teenslippers
Ik zag vanmiddag wel iemand met teenslippers. En sokkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Teenslippers kun je nu ook aan hoor!
Volledig tegen mijn principe nu midden in de zomer de verwarming aan gezetquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:14 schreef Muks het volgende:
Hier maar hele dikke sokken aan en een dik vest, ik ben weer bezig met de cursus ijsblokje deel 4 (voor gevorderden)
Copycat! Ik ben zo klaar met die Hollandse pot. Morgen nog een keertje bloemkool en dan gaat ie weer naar zijn vader. Dan mag hij er weer vitamientjes in proppen en ga ik los met wat exotischere gerechtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, hier ook rode kool vanavond.
Zo, nu even uurtje werken en dan callaneticsen.
Ik loop gewoon rond in mijn zomerrokje, t-shirtje en zomerschoentjes, OK dan wel even een dun jasje erover maar ik weiger om in wintertenue te gaan lopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Teenslippers kun je nu ook aan hoor!
Ik weiger echt om de kachel aan te doen, heb dus lagen met kleren en heb een dekentje gepaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:23 schreef seasushi het volgende:
[..]
Volledig tegen mijn principe nu midden in de zomer de verwarming aan gezet
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er van af was, maar nee hoor...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Copycat! Ik ben zo klaar met die Hollandse pot. Morgen nog een keertje bloemkool en dan gaat ie weer naar zijn vader. Dan mag hij er weer vitamientjes in proppen en ga ik los met wat exotischere gerechten
misschien een hele stomme vraag, maar ben je al eens bij je huisarts geweest hiervoor?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:15 schreef Tink89 het volgende:
Bah, ziek...
En dat op de enige dag deze week dat ik langs school moet en dat mijn neefjes komen logeren.
Ben het stiekem best wel beu om steeds ziek te worden van dingen die ik eet, zonder dat ik weet waar het nu eigenlijk vandaan komt![]()
Xx
Owja, mijn eetlijstje:
Niks.
Het zijn een soort soepstengels, maar dan gedraaid (zoals een kaasstengel) en er zitten heel veel zaadjes en pitjes op... zoiets dus:quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:50 schreef Muks het volgende:
Swets![]()
Tink wat zijn dat, breadsticks ? (plaatje ?)
Ja, al een keer of vier ondertussen.... bloedonderzoeken gehad, ontlastingsonderzoeken, echo van hele boven- en onderbuik en delen van de rug, inclusief nieren enzo en lange gesprekken (ook over de dik 17 kilo die ik kwijt raakte in een maandje of 2) en er is niks uitgekomen. Ga volgende week gewoon weer terug als het niet over is. Word er gewoon soms zo moe van... Het is alsof ik chronisch buikgriep hebquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
misschien een hele stomme vraag, maar ben je al eens bij je huisarts geweest hiervoor?
Ja, ook een voedingsdagboek. Naast de "gewone" dingen die bij iedereen wel eens klachten veroorzaken, zoals Chili con Carne en Bonensoep, zegmaar, komt er niks uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:23 schreef Sjeen het volgende:
En een voedingsdagboek, hou je dat bij? Ik heb dat bij Isa een tijdje gedaan, inclusief hoe en wat buik deed. Op een bepaald moment komt daar vaak toch een herkenbaar patroon uit
Voor een man is 2000 kcal juist best weinig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Blistering het volgende:
Woei! Vanmorgen 7 ons kwijt terwijl ik gister toch een aardige dag had (2000 kcal). Ik ben tevreden.
Volgens mij val je juist het beste (duurzaam) af als je het een beetje afwisselt. De ene dag mag best een stukje meer (of minder) zijn dan de andere dag. Het houdt je stofwisselling wakker. En daarbij, gezien je leeftijd mag je inderdaad best meer dan die 2000 kcal hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Blistering het volgende:
Woei! Vanmorgen 7 ons kwijt terwijl ik gister toch een aardige dag had (2000 kcal). Ik ben tevreden.
dat is toch echt veel te weinig???quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: kwark
T: niks
L: roerei van 2,5 ei, met paprika en kalkoenblokjes. En een stuk komkommer.
D: kipfilet gevuld met een mengsel van boursin en paprika, met tagliatelle en haricots verts
Vanavond iig even hardlopen!
Salade is niet lekker voor je maag (rauwe groente sowieso niet) . Ogf gaat t om een allergie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:37 schreef Tink89 het volgende:
Hmmz, hier gaat het redelijk:
O: Niks
T: 2 droge beschuitjes, half kopje thee
L: Niks
T: 3 beschuitjes met een beetje boter en suiker *voelde me heel slap, maar wel nog steeds belabberd* en een glas limonade (aanleng).
D: Voornemen is om wat maaltijdsalade te nemen, samen met vriendjelief, zonder alle dingen die eventueel overgeven zouden kunnen triggeren, zoals kaas....
Xx
Volgens mij is BrightEyes een zij en boven de 25 dus haar hersentjes zijn al volgroeidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:34 schreef Muks het volgende:
Waarom hij dat wil ? Geen idee maar ja, zijn keuze toch ? Al lijkt mij het niet verstandig als je in de groei bent zoals hij is.
*ik mag eigenlijk niet reageren met mijn 500 kcal per dag*
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef RandomMoron het volgende:
dan hoop ik dat je geen leonberger of malamute hebt ofzo
Vergeet je niet om de deur achter je dicht te doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
nou ja, weet je, dan geef ik toch geen zinnige feedback meer op lijstjes?
dan ga ik wel weer me verschuilen in slank, waar we zo ontzettend weinig over eten praten en alleen maar zeuren over ontbijtkoek, maar waar mensen desondanks het wel prettig vinden als er iemand iets constructiefs probeert te zeggen over een eetpatroon, en er vaak ook nog normaal op reageren
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Vergeet je niet om de deur achter je dicht te doen?
Omdat ik het heller-programma volg en ik in mijn avonduurtje echt wel mijn vezels binnen krijg.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat is toch echt veel te weinig???
O: kwark (vol of mager? portie 100-300 kcal)
L: roerei van 2,5 ei, met paprika en kalkoenblokjes. En een stuk komkommer. (300 kcal + evt. wat bereidingsvet, max 400 kcal)
D: kipfilet gevuld met een mengsel van boursin en paprika, met tagliatelle en haricots verts (ongeveer 550 -650 kcal?)
dat is in t beste geval 1400 kcal, slechtste geval maar 950waarom zou je je lijf geen plezier doen met gezonde tussendoortjes met gezonde vetten of volkorengranen of vezels erin??
Brighteyes geeft een net antwoord en haar post geeft niet aan dat ze zich aangevallen voelt op het kritiek van Kwakz0r. Het lijkt me toch fijn dat men elkaar kan helpen? Ik volg dit topic vooral omdat ik steeds nieuwe dingen leer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kunnen we anders in dit topic afspreken dat we allemaal op onze eigen manier dieten? Dat voorkomt dat iemand zich aangevallen voelt en we zijn (voor het merendeel) oud en wijs genoeg om te weten of we wel of niet verstandig bezig zijn..
We kunnen ook afspreken dat als een gesprek al eens gevoerd is, wat BE ook aangeeft dat we gesprek dan niet tot in den treure moeten herhalenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:08 schreef Lithia het volgende:
[..]
Brighteyes geeft een net antwoord en haar post geeft niet aan dat ze zich aangevallen voelt op het kritiek van Kwakz0r. Het lijkt me toch fijn dat men elkaar kan helpen? Ik volg dit topic vooral omdat ik steeds nieuwe dingen leer.
Of dat iemand niet telkens dezelfde discussie moet voeren omdat er iemand het topic inhobbelt, daar wordt de sfeer ook niet beter van. All peace and love, dahlings!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
We kunnen ook afspreken dat als een gesprek al eens gevoerd is, wat BE ook aangeeft dat we gesprek dan niet tot in den treure moeten herhalen
Als jij suggesties en tips op je lijstje wilt dan zet je dat er toch bij? En er wordt heus wel eens wat door een dieetertje tegen ander dieetertje wat gezegd hoor. En over het algemeen kunnen die het beter van elkaar hebbenquote:
nou...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kunnen we anders in dit topic afspreken dat we allemaal op onze eigen manier dieten? Dat voorkomt dat iemand zich aangevallen voelt en we zijn (voor het merendeel) oud en wijs genoeg om te weten of we wel of niet verstandig bezig zijn..
Wat een dramatische reactiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou...@ dat laatste. Niet aanvallerig bedoeld overigens maar ik zie hier echt schokkende lijstjes voorbij komen en ik hoop voor de eigenaren daarvan dat ze snel inzien waar ze mee bezig zijn voor ze onherstelbare schade aanrichten aan hun lijf.
Tsja... Daar is het dieetclubtopic natuurlijk niet de alleenheerser inquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou...@ dat laatste. Niet aanvallerig bedoeld overigens maar ik zie hier echt schokkende lijstjes voorbij komen en ik hoop voor de eigenaren daarvan dat ze snel inzien waar ze mee bezig zijn voor ze onherstelbare schade aanrichten aan hun lijf.
Zeg, besef jij wel dat de schade onherstelbaar is, O-N-H-E-R-S-T-E-L-B-A-A-R, wat ik je brom!quote:
Welke reputatie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zeg, besef jij wel dat de schade onherstelbaar is, O-N-H-E-R-S-T-E-L-B-A-A-R, wat ik je brom!
Vandaag had ik een goede dag, 1950 kcal, qua bewging 1 mile, een blokkie om en straks nog pilates. Tijdens het blokkie om had ik nogal wat aandacht, wat bleek bij thuiskomst ik had een enorme opgedroogde bloedvlek op mijn wang (ik had een pukkel opengekrabt), dus de schade aan mijn reputatie in tha hood is beschadigd
Jammer dat slank niet bij zichzelf te rade gaat waardoor dat toch komt. Iemand als Seven. bijv. heeft haar eigen topic geopend met daarin ook nog kritiek naar Slank, wel wegg edit door een mod. En in een ander subfora heb ook beklag mogen lezen op jullie manier van reageren en dat vond ik oprecht heel sneu voor dat meisje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Viking84 het volgende:
Waar ik vandaan kom doet er natuurlijk vrij weinig toe. Jammer dat jullie zo agressief reageren op goedbedoelde tips vanuit Slank. Echt, been there, done that en blij dat ik het licht gezien heb inmiddels. Helaas is er ook geen verband tussen ouder worden en beter eten. Zie nog teveel mensen van wie ik dacht dat ze verstandig waren - in het algemeen, niet hier - die zichzelf gaan uithongeren als ze willen afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |