quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Deze mag nog wel even op herhaling hoor!
[..]
Idem.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef Lonaa het volgende:
Ik leef ook nog. En doe nog steeds mijn best.
Prive gaat het allemaal wat minder, waardoor gezond eten er nog wel eens bij in schiet.
Maar hopen dat het niet te voorspellend is, anders krijgen er hier nog een aantal te maken met gewichtstoenamequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef trovey het volgende:
Volgens mij zit er trouwens iets in de lucht met die TT's van de laatste tijd.
Ik ben nog bezig die 40 kg van 12 jaar geleden eraf te krijgenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar hopen dat het niet te voorspellend is, anders krijgen er hier nog een aantal te maken met gewichtstoename
Ow, damn... ik ben nu 24 kilo lichter dan 7 (min 1 dag) geledenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:40 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig die 40 kg van 12 jaar geleden eraf te krijgen
Netjes hoor!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 30kg lichter dan zo'n 11 maanden geleden...
Zelfs nog 5kg lichter dan nog 9 maanden daarvoor
Mooi Swets! Goed gedaan
Super Fluugsquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:19 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben 30kg lichter dan zo'n 11 maanden geleden...
Zelfs nog 5kg lichter dan nog 9 maanden daarvoor
Mooi Swets! Goed gedaan
quote:
ik mag als juf in mn tussenuren doen wat ik zelf wilquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef eleusis het volgende:
Fokken op het werk mag niet heEn de lettertjes zijn best klein!
Maar het is misschien toch compensatiegedrag, net als in de singles-reeks
Er is toch een verband met sex en lekker etenquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef eleusis het volgende:
Fokken op het werk mag niet heEn de lettertjes zijn best klein!
Maar het is misschien toch compensatiegedrag, net als in de singles-reeks
Laatste dag zwangerschapquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Is dat van net na je zwangerschap, of van toen je nog zwanger was.
Ja lekker is dat he? Merk wel dat de zwangerschapskilo's stukken makkelijker eraf gingen dan nu ik bezig ben met 'oud vet' We blijven gewoon stug doorzetten....quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Super FluugsIk ben nu ook lichter dan voor zwangerschap, zo'n kilo of 11/12
Beide verslavend jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:14 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Er is toch een verband met sex en lekker eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |