Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ik kan dit soort dingen ook gewoon beter op GoT vragen he...quote:Ik heb een probleempje. Ik ben 3 maanden geleden gestopt met WoW, maar als ik wil inloggen op Battle.net geeft hij aan 'login failed'. Ik heb zojuist mijn wachtwoord verandert, maar nog steeds geeft hij die melding. Ik denk daarom dat het aan mijn Authenticator ligt. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Als ik op de Authenticator (iPod Touch) op 'Sync' druk, zegt hij 'sync unsuccessful'. Heeft dit er iets mee te maken?
Ik zou het eerder op de blizzard forums vragen als ik jou was, dan heb je sowieso een kortere lijn naar supportmensen enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan dit soort dingen ook gewoon beter op GoT vragen he...
Ik hoop dat je niet je ipod touch een keer gereset hebt naar fabrieksinstellingen ofzo want dan werkt de autenticator niet meer en kan je dus ook niet meer inloggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan dit soort dingen ook gewoon beter op GoT vragen he...
NEE! Ik weiger met pvp gear rond te lopen!quote:"Dan koop je toch die Vicious PvP shoulders?"
Dat heb ik dus ook, loop al sinds december met mijn blue shouldersquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:59 schreef Metonae het volgende:
Zanzil en Daakara haten me!Heb ze nu al een miljoen keer afgemaakt, maar ze weigeren echt die shoulders en mace te droppen! Loop nog steeds met 333 shoulders rond.
[..]
NEE! Ik weiger met pvp gear rond te lopen!
Als je ze al een miljoen keer gekilled hebt kun je toch wel JP shoulders kopen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:59 schreef Metonae het volgende:
Zanzil en Daakara haten me!Heb ze nu al een miljoen keer afgemaakt, maar ze weigeren echt die shoulders en mace te droppen! Loop nog steeds met 333 shoulders rond.
[..]
NEE! Ik weiger met pvp gear rond te lopen!
Dat dacht ik ook he. Ik heel braaf 1650 JP sparen. Op naar de vendor! Kan ik helemaal niet die T11 shoulders kopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als je ze al een miljoen keer gekilled hebt kun je toch wel JP shoulders kopen?
T11 shoudlers heb je idd tokens voor nodig, dat is niet veranderd. Maar zijn die 346 shoulders echt zo veel slechter dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook he. Ik heel braaf 1650 JP sparen. Op naar de vendor! Kan ik helemaal niet die T11 shoulders kopenDaar heb je gewoon nog steeds zo'n token voor nodig (ook voor headgear). Die 346 shoulders worden em niet want qua stats gaat het misschien 10 omhoog.
Ik blijf die Zanzil net zo lang afslachten tot hij die shoulders laat vallen. Heb zo net die Hexblade geloot uit Zul'Aman. Is qua spirit niet alles (moest het erop reforgen), maar het is iig een heel stuk beter dan die mace die ik van CoC gehad heb.
http://www.wowhead.com/compare?items=66938;58129;69616quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef lifeblind het volgende:
[..]
T11 shoudlers heb je idd tokens voor nodig, dat is niet veranderd. Maar zijn die 346 shoulders echt zo veel slechter dan?
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:44 schreef Olment het volgende:
Kun je ergens online zien welke pets/mounts ik al heb bemachtigd?
Armory heeft tegenwoordig die functiequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:44 schreef Olment het volgende:
Kun je ergens online zien welke pets/mounts ik al heb bemachtigd?
Vuile ninjaquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja
http://eu.battle.net/wow/en/blog/2614944#blog
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja
http://eu.battle.net/wow/en/blog/2614944#blog
Thanks, nu weet ik welke ik nog moet voor de 125 en 150 petsquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Armory heeft tegenwoordig die functieGewoon even naar je char zijn armory browsen.
DK gerolled?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:44 schreef Blistering het volgende:
Zeauw, 12.5 uur level 85 en 355 iLvl. That's how we roll bitches. Morgen maar 'ns ZG doen.
de totale afwezigheid van spiritcloth drops in FL is gewoon een dikke middelvinger naar priestsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:44 schreef Silmarwen het volgende:
Dude het zijn maar graphics, overdramatiseer het niet zo. Als er een class is die te klagen heeft zijn het paladins wat dat betreft. Die worden ELKE update generfed.
Holy word wel gebuffed maar de specs die me boeien niet :[quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:44 schreef Silmarwen het volgende:
Dude het zijn maar graphics, overdramatiseer het niet zo. Als er een class is die te klagen heeft zijn het paladins wat dat betreft. Die worden ELKE update generfed.
Het was gewoon een hele mooie animatie die ook een beetje een symbolisatie voor disc priests werd. Het is gewoon extreem achterlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb nooit, maar dan ook nooit een thread gelezen of iemand horen klagen over die animatie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:03 schreef jagga het volgende:
[..]
de totale afwezigheid van spiritcloth drops in FL is gewoon een dikke middelvinger naar priests
Dit daarbovenop. Want die visual fix van DA is puur omdat andere classes/mensen er last van hebben. Wat best achterlijk is
Yep, ook zeer OP tegen casters.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:40 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of frost dk's.
Hoe zit het trouwens met de molten front achievements. Ik heb nu die druids en dan moet je bijvoorbeeld bepaalde elementals bombarderen. Kun je die nog gewoon halen als ik straks met 150 tokens die andere gasten unlock? En andersom natuurlijk.
Vanwaar die "(quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Het was gewoon een hele mooie animatie die ook een beetje een symbolisatie voor disc priests werd. Het is gewoon extreem achterlijk.
Maar ja, mensen met minder goede pc,s zouden er wel eens last van kunnen krijgen. ()
Dat ook inderdaad, maarja ik doe alleen PVE.quote:
Haha idd, maar tot nu toe merk ik er vrij weinig van dat paladins ineens heel slecht speelbaar zouden zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:44 schreef Silmarwen het volgende:
nee, ik geloof dat je er dan 3 in hyjal hebt, 5 in het begin bij MF en dan nog 3-4 afgehangen van welke van de 2 je hebt genomenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:42 schreef Marktplaatsman het volgende:
Klopt het dat je nadat je 150 marks inlevert nog maar 2 dailies buiten molten front hebt?
Omdat het echt niet zwaar is voor grafische kaarten.quote:
http://www.darklegacycomics.com/119.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:58 schreef Skillstorm het volgende:
Weet je wat raar was toen emblems er nog waren in wrath?
Hoe kwamen de bosses eraan? Kwamen de mages van Dalaran eerst allemaal emblems uitdelen aan de bazen van: Als je wordt geraid hou dan deze emblems bij je, dan kunnen de players ze pakken, bedankt voor je medewerking.
Hahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:59 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://www.darklegacycomics.com/119.html
Moeten die nog minder damage doen dan ?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:08 schreef Skillstorm het volgende:
Oh en dat paladins generfd worden verbaast me niks. Waren volgens mij OP.
Wanneer gaan ze warriors eens aanpakken?
Nee ik bedoel in pvp.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:10 schreef Mercy het volgende:
[..]
Moeten die nog minder damage doen dan ?ze staan meestal al in de onderste rij van recount
Mmm ja hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:17 schreef Mercy het volgende:
[..]
zijn ze daar nu wel goed dan ?
Al even niet meer gedaan vanwege lange wachttijden
Oke bedankt, wanneer kan je meer equipment kopen? pas als je the armorer unlockt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
nee, ik geloof dat je er dan 3 in hyjal hebt, 5 in het begin bij MF en dan nog 3-4 afgehangen van welke van de 2 je hebt genomen
maar ik kan er naast zitten
geloof dat je dat alleen met de avengers of hyjal kan doen. maar weet ik niet zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:21 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Oke bedankt, wanneer kan je meer equipment kopen? pas als je the armorer unlockt?
Haha, nee da's m'n main. Prot paladin nuquote:
Nee equipment kan in stage 3 ofzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
geloof dat je dat alleen met de avengers of hyjal kan doen. maar weet ik niet zeker
Als ik niet op dit moment in de trein naar Schiphol zou zitten, zou ik zeggen "Prima! Lets go!"quote:
Heb je ook een os? Ik kan ook wel tanken. Ilvl 362quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef lipjes het volgende:
ik kan zaterdag trouwens wel, lvl85 Warrior Tank ilvl 351 ^^
nee, wel langzaam mee bezig maar heb geen zin om al mn attacks e.d. ervoor in te stellenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Heb je ook een os? Ik kan ook wel tanken. Ilvl 362
weet ik niet, nooit geprobeerd. Maar das meer omdat ik toch TS heb, en geen zin heb in het gepiep van 12jarige mennekes met een ego-probleemquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef rihago het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die ingame voice functie?
werkt dat voor geen meter ofzo?
1x getest, maar net als lifeblind kreeg niemand het werkend, dus toen terug naar ts =Dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef rihago het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die ingame voice functie?
werkt dat voor geen meter ofzo?
shaman healer (en dps) hiero. Lijkt me wel grappig, k doe laatste tijd geen hc's meer maar wil hier best wel een aantal runs mee doen =Dquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lijkt me wel grappig om een run of twee met Fokkers te doen. Ik heb een druid tank/dps en paladin tank/healer tot mijn beschikking. Verder nog wat lager gegearde characters, warrior tank/dps, frost dk etc.
Invite mij dan ook maar als ik online benquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:54 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lijkt me wel grappig om een run of twee met Fokkers te doen. Ik heb een druid tank/dps en paladin tank/healer tot mijn beschikking. Verder nog wat lager gegearde characters, warrior tank/dps, frost dk etc.
echt hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef Blistering het volgende:
/facepalm, ingame zijn er altijd tanks nodig en hier speelt iedereen tank.
Ffuuu!
dat is waar, als healer zijnde ben ik genoeg op tanks aan het flamen als ze het niet goed doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Anakin24 het volgende:
Tja.. de gemiddeld dps'er zal geen fok account durven maken he.. de gemiddelde tank heeft al genoeg ervaring met gezeik en gescheld naar zich gesmeten krijgen, dus die zijn daar nie zo bang voor
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
dat is waar, als healer zijnde ben ik genoeg op tanks aan het flamen als ze het niet goed doen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:06 schreef pl4kkie het volgende:
Stuur me maar een dm voor me battle net account. Als er plek is dan doe ik ook wel mee
Oh, ik ben Horde,quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef lifeblind het volgende:
Vergeet niet dat het alleen van dezelfde faction alleen maar mogelijk is he .
Laatst nogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:21 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.darklegacycomics.com/139.html
Haha, geniaal en zo waar. Dit is iedereen wel eens overkomen denk.
Ja juist omdat ze altijd nodig zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef Blistering het volgende:
/facepalm, ingame zijn er altijd tanks nodig en hier speelt iedereen tank.
Ffuuu!
Awesome, voor zover ik zie is er alleen een 365 healing mace voor shamans als meest usefull item. Tis iig wat, andere healing mace dropt van Ragnarosquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Geen zin om omhoog te scrollen om te zien wie het was, maar hier een goede guide voor de Firelands dalies waar je kan zien wanneer en hoe je alles unlockt.
http://www.icy-veins.com/firelands-daily-quests
hiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Anakin24 het volgende:
Tja.. de gemiddeld dps'er zal geen fok account durven maken he.. de gemiddelde tank heeft al genoeg ervaring met gezeik en gescheld naar zich gesmeten krijgen, dus die zijn daar nie zo bang voor
Hiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Anakin24 het volgende:
Uhuh, die tank ik ook echt niet meer in pugs. Ook in Guild groups kunnen ze zelfs nog irritant zijn. Nu tank ik sowieso nauwelijks pugs. Met twee guildies wil ik het nog wel eens proberen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:37 schreef Blistering het volgende:
Pff, na iedere ZG/ZA word je 10 jaar ouder als tank. Maar goed, de valor puntjes voor deze week zijn binnen, de dailies zijn gedaan dus vanavond maar 'ns filmpje doen.
Volgens mij zonder buffs en zonder gear.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:02 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een vraag over de set bonus van de nieuwe valor set. Er staat:
(2) Set: Casting your Flash Heal, Heal, Greater Heal, and Prayer of Mending spells cause you to regenerate 2% of your base mana every 5 sec for 15 sec.
Met "base mana", gaat het dan om mijn mana unbuffed of om mijn mana die ik heb als ik alle gear heb uitgetrokken zegmaarZit nog al een verschil in namelijk 22k/100k
Jammer, zou wel erg imba zijn kan ik nooit meer oom raken als ik elke 5 seconden 5000 mana zou krijgen plus mijn regenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Volgens mij zonder buffs en zonder gear.
http://www.wowwiki.com/Base_manaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jammer, zou wel erg imba zijn kan ik nooit meer oom raken als ik elke 5 seconden 5000 mana zou krijgen plus mijn regen
Lol, hoezo dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Als niemand bezwaar heeft dat ik retri speel met pvp gear dan doe ik ook een keer mee :"D. Heb tank gear (ms) maar ik krijg altijd teveel rage dus mee gestopt
Roll een warrior, die hebben rage nodigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Als niemand bezwaar heeft dat ik retri speel met pvp gear dan doe ik ook een keer mee :"D. Heb tank gear (ms) maar ik krijg altijd teveel rage dus mee gestopt
Zo herkenbaar... maar gisteren eindelijk een goede pug gehad in ZAquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:37 schreef Blistering het volgende:
Pff, na iedere ZG/ZA word je 10 jaar ouder als tank. Maar goed, de valor puntjes voor deze week zijn binnen, de dailies zijn gedaan dus vanavond maar 'ns filmpje doen.
waarom 1 panther tegelijk ? , als ik ZG doe dan pakken we altijd 4 panters.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:27 schreef Blistering het volgende:
ZG vind ik op een of andere manier minder kut dan ZA. Alleen die Panther boss faalde ik blijkbaar nogal door gewoon steeds een hele pack van 4 panthers te pullen i.p.v. 1 tegelijk. Maar heb de healer niet horen klagen dus zal wel normaal zijn.
Mwah, ZA heeft een paar ontiegelijke kut packs.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:31 schreef Anakin24 het volgende:
Terwijl ZA eigenlijk veel simpeler isZG vind ik lastig.. die 1e boss.. die boss waar je moet rennen tussen die cauldrons en die packs (snap er geen zak van)
en de laatste boss vind ik irritant.. ( niet lastig, maar geen tank en spank )
Klopt, WoWhead had 't over 1 panther tegelijk. Maar 4 tegelijk kan prima inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom 1 panther tegelijk ? , als ik ZG doe dan pakken we altijd 4 panters.
ze zijn zo dood
Mweh true. Maarja mijn setup vanmiddag was ik (Prot Pally), resto druid, 2 locks & een DK. Beide locks hadden geen glyph of fear. Leuke CC danquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:34 schreef Anakin24 het volgende:
ZA is netjes CC'en , geen aoe overal en rustigaan trash aanpakken, baasjes zijn easy
Zijn ook niet gewiped hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:37 schreef Anakin24 het volgende:
dan nog kan het hoorgewoon rustig aan, easy en overleggen he voordat je erop af stormt
Deze had ik ooit eens een keer toen ik van Fort Triumph naar dat ene oostelijke Alliance kamp in Feralis wilde:quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze had ik ooit eens een keer toen ik van Fort Triumph naar dat ene oostelijke Alliance kamp in Feralis wilde:
[ afbeelding ]
Kijk, daar heeft hij me niet voor wakker gemaaktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:07 schreef D_tjuh het volgende:
Yes!!!!!! Majordomo Staghelm down op heroic
6/7 HC!God wat een bazen encounter is dat zeg. Pfft..
en zijn eigen NPC natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:51 schreef Skillstorm het volgende:
Herinneren jullie je deze opperbaas nog?
![]()
dus je moet gaan kiezen of je de dailys van Shadow Wardens of Druids of the Talon gaat doen? Wat is dat voor een bullshit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:45 schreef TwyLight het volgende:
FML, ik had de Shadow Wardens al unlocked en vandaag had ik dus genoeg marks om de druids ook vrij te spelen, maar ik dacht ik maar eerst alle quests hier wel af en unlock dan de druids. Blijkt dat ik nu die quests van de druids niet kan doen omdat ik die van de Shadow Wardens al gedaan hebFail
Wel grappig trouwens, het begin van Molten Front zegmaar is nu helemaal veranderd met gras e.d.
ja man, k heb um zelf 1x gedaan en was easy pie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:03 schreef Blistering het volgende:
Wow, net voor 't eerst die nieuwe BH boss getanked. Dat is weer een nieuwe loot pinata, sjonge jonge zeg
volgens mij hebben de Shadow Wardens 1 daily meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:27 schreef Blistering het volgende:
Maakt het sowieso nog uit welke je kiest?
kan iemand dit beamen? ik krijg met de druids 25 tokens per dag (en dan doe ik alle dailys van die shit)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef trance_fan het volgende:
[..]
volgens mij hebben de Shadow Wardens 1 daily meer.
ik ga er nu mee beginnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Olment het volgende:
[..]
kan iemand dit beamen? ik krijg met de druids 25 tokens per dag (en dan doe ik alle dailys van die shit)
ik heb ook 25 marks. Dacht ergens te lezen dat je dan wat marks meer had per dag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Olment het volgende:
[..]
kan iemand dit beamen? ik krijg met de druids 25 tokens per dag (en dan doe ik alle dailys van die shit)
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar heeft hij me niet voor wakker gemaaktIk wist alleen dat er diverse wipes waren geweest op een laag percentage.
Lol dude, jij hebt echt pech.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef Blistering het volgende:
Hahahahaha, 2de run, we killen 1 mob Scales dropped weer. Roll 9 en verlies 'm weer
Haha ja, eigenlijk is het ook gewoon wel hilarisch. Dat soort shit overkomt me altijd met items, met mounts niet gelukkig. Maarja ooit zal ik 'm wel winnen.quote:
Je zou bijna denken dat Blizzard dit expres doet....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha ja, eigenlijk is het ook gewoon wel hilarisch. Dat soort shit overkomt me altijd met items, met mounts niet gelukkig. Maarja ooit zal ik 'm wel winnen.
Het ging me ook meer om de actie van die kneus, gelijk weggaan nadat je iets wint en mij daarna nog voor rotte vis uitmaken ook. En ook weer frappant dat juist zo'n gast 100 rolt
Drukquote:
Zit je in Immersion?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:07 schreef D_tjuh het volgende:
Yes!!!!!! Majordomo Staghelm down op heroic
6/7 HC!God wat een bazen encounter is dat zeg. Pfft..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op zondag 17 juli 2011 05:37 schreef Rikketik het volgende:
Zo te zien heeft iemand een fout gemaakt toen-ie een alt delete en zijn (ongebruikte) Short Bastard Sword of Stamina wilde terugsturen naar zijn main... hij kwam namelijk in mijn mailbox terecht.
Haha xD dat suckt voor hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, weer wat silver erbij.
Maak morgen een afspraak om je na te laten kijkenquote:Op zondag 17 juli 2011 06:27 schreef Rikketik het volgende:
Daarom. Een paar silver, maar wie het kleine niet eert...
Over iets heel anders: ik denk dat ik zometeen maar eens mijn XP ga uitzetten. Ben met een altje aan het levelen in Darkshore, Ashenvale, enz. maar ik heb net heel Darkshore gedaan en ik ben al level 23.Als ik klaar ben met Ashenvale ben ik ongetwijfeld level 30 en zou ik dus Stonetalon over kunnen slaan. Maar dat wil ik niet, want ik vind questen zowaar leuk, dus ik zet de boel gewoon uit op level 25 en weer aan als ik eenmaal klaar ben in Ashenvale. Ingenieus, niet?
Jij toch niet ook , hè?quote:
Dat heb ik pre-cata ook ooit gedaan op mijn hunterquote:Op zondag 17 juli 2011 06:27 schreef Rikketik het volgende:
Over iets heel anders: ik denk dat ik zometeen maar eens mijn XP ga uitzetten. Ben met een altje aan het levelen in Darkshore, Ashenvale, enz. maar ik heb net heel Darkshore gedaan en ik ben al level 23.Als ik klaar ben met Ashenvale ben ik ongetwijfeld level 30 en zou ik dus Stonetalon over kunnen slaan. Maar dat wil ik niet, want ik vind questen zowaar leuk, dus ik zet de boel gewoon uit op level 25 en weer aan als ik eenmaal klaar ben in Ashenvale. Ingenieus, niet?
Jep, Isabeau ook. Jij?quote:
Wat ook erg helpt is om de heirlooms uit te doen en eventueel guild te verlaten. Dan loopt je xp namelijk gelijk met wat blizzard voor ogen had.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:26 schreef Rikketik het volgende:
Lezen helpt echt wel inderdaad. De eerste keer doe ik het sowieso, daarna ben ik geneigd om gewoon op accept te klikken en weg te wezen. Dan moet ik, als ik ze niet lees dus, toch meer moeite doen om een 'band' te vormen met mijn char.
Het geeft overigens wel een raar gevoel, alle experience uit. Ik quest voornamelijk vanwege het verhaal en de reputation (Nightsaber mounts) maar ook vanwege 'het steeds beter worden'. Dat laatste mis is ik nu wel een beetje.
Maar hey, sacrifices must be made... Het alternatief is QQ'en op de officiële fora dat levelen te snel gaat en Blizzard niets om ons, de spelers, geeft.
Ik heb het laatst met mijn main gewoon alle low level quests gedaan. Lekker rustig en alles gelezen. Geweldig was dat.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:22 schreef Rikketik het volgende:
Klopt, maar dan kom je dus wel in de problemen als je het verhaal wil volgen. Ashenvale en Stonetalon zijn daar goede voorbeelden. Ik ben bijvoorbeeld level 25 gedinged in Astranaar, toen ik de boel daar geblust en verdedigd had. Dan kun je op zich gelijk Stonetalon in, maar dan mis je wel de quest waarin je een hele grote bom ontdekt, die een cruciale rol speelt in het verhaal. Hoe ontdek je die bom? Door te questen bij Starfury Spire. Wanneer kun je questen bij Starfury Spire? In principe altijd, maar het verhaal stuurt je er pas helemaal op het eind naartoe, als je bijna klaar bent in Ashenvale. Welk level ben je als je klaar bent in Ashenvale? Level 30. Snap je wat ik bedoel? In dat opzicht sluit het gewoon niet helemaal lekker aan op elkaar.
Maar goed, ik vind het niet erg hoor, dat het zo snel gaat. Juist doordat het zo snel gaat, ben je sneller geneigd om het allemaal nog een keer te doen met een nieuw character en Blizzard moet ook rekening houden met mensen die questen geen klap aan vinden. Ik bedoel, als je zo snel mogelijk level 85 wil zijn en je moet dan in elke zone 50+ quests gaan doen... ook niet echt ideaal.
En ik heb net een cloak gewonnen in Firelands door 9 te rollenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Blistering het volgende:
Teller staat inmiddels trouwens op 4 verloren items. 4 tank items gedropped, 4x verloren.
![]()
![]()
2x trinket
1x neck
1x ring
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb net een cloak gewonnen in Firelands door 9 te rollen
Logitech, netjos.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een nieuwe muisde Logitech G700
[ afbeelding ]
Ik pwn nu nog meer noobs
Begint inderdaad echt saai te worden. Ik ben trouwens blij dat ik de Shadow Wardens als eerste had unlocked want vandaag deed ik voor het eerst de quest van de druids en die zijn echt kut om te doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Hathor het volgende:
Die marks of the worldtree begint een beetje een slepende kwestie te worden. Vandaag de tweede 150 ingeleverd dus beide facties zijn unlocked, en dan erachter komen dat je weer drie nieuwe a 125 marks per stuk op je bord krijgt.Heb nu wel die vendors gezien die je items verkopen zodra je daar 125 marks hebt ingeleverd, en er zit wel het een en ander bruikbaars bij moet ik zeggen. Gewoon door de zure appel heenbijten dan maar en gewoon nog een paar weken dailies doen. het vervelende is dat ik 7 lvl 85 chars heb, dus dat word overuren vrees ik.
XP uitzetten? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 17 juli 2011 06:27 schreef Rikketik het volgende:
wowhead denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 11:45 schreef Marktplaatsman het volgende:
Waar kan ik een lijst vinden van al het gear dat je kan krijgen eenmaal je alle dailies hebt gedaan?
Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)ds-MMO-Report-Comics
kan hier op kantoor niet kijken, maar is er iets boeiends voor een prot warrior?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doen
gewoon die dailys doen voor de cash (en evt guildrep).quote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doen
Die 100% procent tabard geeft je alleen het dubbele van de rep per quest. Niet het totaal te verkrijgen rep per week.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
gewoon die dailys doen voor de cash (en evt guildrep).
Trouwens, Is het intended dat ik een kleine 9k guildrep per week kan krijgen met die 100% tabbard?
ik heb geen andere manier voor rep te krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:34 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die 100% procent tabard geeft je alleen het dubbele van de rep per quest. Niet het totaal te verkrijgen rep per week.
Zo verslaafd zal ie niet zijn als hij nog met zo'n crap staff rond hobbelt...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Oja zat net even TV te kijken ( Altijd wat op NL2 ) en daar was zo'n item over daklozen in zo'n opvanghuis.
Vanaf 49 min ongeveer. Hij heeft trouwens ook die agi staff uit ZG.
Damek Bloombeard - Additional Armamentsquote:Op maandag 18 juli 2011 13:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan hier op kantoor niet kijken, maar is er iets boeiends voor een prot warrior?
das mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Damek Bloombeard - Additional Armaments
Tank Bracers
Ayla Shadowstorm - Filling the Moonwell
Trinket (stam + dodge use)
Varlan Highbough - Calling the Ancients
Twee ringen (dodge+exp en parry+mastery)
Heb je al iemand die je de starters edition hebt toe gestuurd? If not doe maar een PMetje met je email en ik zal je hem sturenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil weer eens gaan kijken of ik 't leuk vind (nou ja, ik vind het wel leuk, maar vaak stop ik na een tijdje weer door tijd- of geldgebrek), en Isabeau zei dat er hier wel mensen zaten die me een 'invite' voor de starters edition (free up to level 20) konden geven en daar zelf weer wat aan over zouden houden...
Dus, hoi!
Maar dan heb je niet het recruit a friend verhaal waar zij ook een voordeel aan heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 16:21 schreef rihago het volgende:
https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/
hier de gratis versie... hoeft niet toegezonden te worden.
true that.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet het recruit a friend verhaal waar zij ook een voordeel aan heeft
Het moet wel een lvl 1 zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef Tijntje83 het volgende:
Paladin tank is erg makkelijk volgens mij maar DK tank vind ik leuker vanwege de blood shield/selfheal mechanics. Maar goed, dat ben ik maar
gewoon de repair tool runnen, dat werkt meestal wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:42 schreef Evertjan het volgende:
ik heb in eens een probleem met WoW. Iedere keer als ik inlog op een willekeurige char stopt WoW ermee. Ik heb alle addons al uitgezet en nog steeds iedere keer hetzelfde probleem. Iemand een idee wat het kan zijn
Awwquote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend zucht heel diep naast me. Dus ik: wat is er?
Hij: Here we go, start of wiping a hundred times![]()
Hij liever dan ik
Wat vinden jullie overigens de leukste tanking class en wat de makkelijkste?
Paladins zijn super in aoe tanking + enorm veel cooldowns.quote:Op maandag 18 juli 2011 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet wel een lvl 1 zijnBij druid gaat het voor mij denk ik irriteren als ik steeds tegen zo'n berenkont aan moet kijken
Dus warrior of pala.
Erm, dan wordt het paladin dus, want anders maak ik nooit een kans hem ook maar een beetje te evenarenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:02 schreef D_tjuh het volgende:
Paladins zijn super in aoe tanking + enorm veel cooldowns.
Warriors beter in single target, iets meer beperkt in cooldowns.
Gohja. Leukste? Dont know. Maar als ik een liefje zou hebben die een super tank is, zou ik daarvan willen leren.
Haha..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Erm, dan wordt het paladin dus, want anders maak ik nooit een kans hem ook maar een beetje te evenaren
hij is overigens al veel beter op mijn priest dan ik zelf benHij had zaterdag mijn FL dailies gedaan, kom ik thuis, zegt ie: wat waren ze vervelend bij die-en-die quest, heb ze maar gewoon allemaal afgemaakt.... Ik faal altijd zo hard in pvp en hij zei dat het een makkie was
![]()
We gaan met een groepje meiden van fok (en 1 manquote:Op maandag 18 juli 2011 21:09 schreef D_tjuh het volgende:
Haha..hoe gaat je char heten? ik wil ook levelen atm.
Ik heb nog een tweede accountquote:Op maandag 18 juli 2011 21:15 schreef D_tjuh het volgende:
Ah okey, never mind. Ik hoor het alweer. Ik level alleen.![]()
Don't bother gekskequote:Op maandag 18 juli 2011 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog een tweede account(alleen even inactief atm)
Leukste: Paladinquote:Op maandag 18 juli 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend zucht heel diep naast me. Dus ik: wat is er?
Hij: Here we go, start of wiping a hundred times![]()
Hij liever dan ik
Wat vinden jullie overigens de leukste tanking class en wat de makkelijkste?
2 mannen als het meezit!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gaan met een groepje meiden van fok (en 1 man) op een andere server samen levelen en dungeons doen. Horde
Ik heb geen plek meer voor meer chars op Auchindoun
(of ik moet mijn bankalt deleten of zo)
Al een server uit gekozen? anders zou ik zeggen outland, kan ik gelijk motorbloempje helpen met RaFquote:Op maandag 18 juli 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gaan met een groepje meiden van fok (en 1 man) op een andere server samen levelen en dungeons doen. Horde
Ik heb geen plek meer voor meer chars op Auchindoun
(of ik moet mijn bankalt deleten of zo)
ah, da's wel hendig!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef dekkered het volgende:
[..]
Al een server uit gekozen? anders zou ik zeggen outland, kan ik gelijk motorbloempje helpen met RaF
Vogeltje is een bitch.... Gister een paar tries op gedaan maar daar hebben we niet meer echt veel aan kunnen doen, wel gister Baleroc down, dus nu 4/7 down op normalquote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Een wonder!Ben met de 10 man mee! Vogeltje en Baleroc down! We doen nu Stagje!
Hopen dat hij snel binnen is en dat je snel kan beginnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
Download net gestart (is hier nu net 00.00uur en na die tijd hebben we geen downloadlimiet)
![]()
Speel je voor het eerst?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
Download net gestart (is hier nu net 00.00uur en na die tijd hebben we geen downloadlimiet)
![]()
Ik heb al eens wat gevogeld, maar om de een of andere reden verkies ik meestal studie voor Wow (heel raarquote:
welke server ga je/speel je opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb al eens wat gevogeld, maar om de een of andere reden verkies ik meestal studie voor Wow (heel raar) dus dan stop ik weer. Vind het wel heel leuk, dus ik ga 't maar weer eens proberen. Ben de komende 2 maanden vrij en heb geen uitzicht op een fulltime baan
dus het leek me wel een leuke poging waard om 's wat verder te komen dan level 12
Waarom is dat raar? o.0 Lijkt me nogal logisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb al eens wat gevogeld, maar om de een of andere reden verkies ik meestal studie voor Wow (heel raar) dus dan stop ik weer. Vind het wel heel leuk, dus ik ga 't maar weer eens proberen. Ben de komende 2 maanden vrij en heb geen uitzicht op een fulltime baan
dus het leek me wel een leuke poging waard om 's wat verder te komen dan level 12
Outland klinkt wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan als 't meezit met een groepje spelen (oa. Isabeau en Leintjeuh), en Outland was genoemd
Battlegrounds zijn Battlegroup(een zooi servers) wide, niet alleen voor je server.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:33 schreef TwyLight het volgende:
Was er op mijn server maar meer Alliancedie hebben op dit moment instant queue waar Horde soms een half uur moet wachten voor een battleground.
behalve tol barad en wintergasp toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Battlegrounds zijn Battlegroup(een zooi servers) wide, niet alleen voor je server.
Haha, daar heb ik me heel erg op gericht toen ik wist dat Tol Barad de nieuwe zone zou worden. Ben toen ongeveer elk gevecht mee gaan doen de laatste paar weken van WotLK zodat ik die meta klaar had voor Cata.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef lipjes het volgende:
moet trouwens nog steeds wat wintergasp achievements
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef lipjes het volgende:
Warriors(gewoon een brute vechtmachine), en Paladins(iemand die het licht gebruikt om de wereld op orde te houden) zijn vooral van een groot zwaard in het gezicht van een vijand pleuren, rogues zijn meer een soort ninja met dolken. Dan heb je nog enhancement shamans die ook melee zijn. Die gebruiken de elementen en wolfjes om vijanden dood te krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga maar 's een char maken... wat zal ik doen?Ben niet zo van de spells enzo, meer van 't grove geweld
Ik kon gisteren voor het eerst mezelf aanmelden voor wintergasp dus ik dacht laat ik maar eens kijken wat het is.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef lipjes het volgende:
De 'haat' van alle monsters op jou houden, vooral classes die plate dragen doen dit maar druids kunnen dit ook in bear form. Alle plate classes hebben er een specialisatie voor in hun talent tree's.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
Please enlighten me: wat is tanken?
gebeurd ook als je wel alles goed doet hoor, komt me vaak genoeg voorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Anakin24 het volgende:
overigens klappen vangen door de mobbs is zoals het hoord, maar als je niet alle klappen vangt van de mobbs, en medespelers vangen de klappen.. dan krijg jij een hoop gezeik naar je hoofd gesmeten
Vaak komt dat doordat de DPS'ers mobs gaan aanvallen die de tank nog niet heeft getriggerdquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:45 schreef Anakin24 het volgende:
overigens klappen vangen door de mobbs is zoals het hoord, maar als je niet alle klappen vangt van de mobbs, en medespelers vangen de klappen.. dan krijg jij een hoop gezeik naar je hoofd gesmeten
ja, of dat de healer het niet bijhoud en het dus maar gooit op: ja, de tank kan niks hebben, hij dropt te snel e.d. bla bla blaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:00 schreef Mercy het volgende:
[..]
Vaak komt dat doordat de DPS'ers mobs gaan aanvallen die de tank nog niet heeft getriggerd
het komt geregeld voor dat een Mage, Hunter, Warlock of anders via tab de verkeerde mob selecteert en deze dan onbedoeld naar de groep trekt. ( en uiteraard heeft de tank het al druk met de eerste batch monsters) en dus ook niet alle "aggro "
Dan word daarna snel geroepen dat de tank slecht is
En dan komt er een nieuwe tank waarbij het ook misgaat, en alle DPS'en er dood bij liggen, en daarna de Healer er snel vandoor gaat tijdens het gevecht omdat het dan wel duidelijk is dat ie het niet kan volgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja, of dat de healer het niet bijhoud en het dus maar gooit op: ja, de tank kan niks hebben, hij dropt te snel e.d. bla bla bla
tank wordt gekickt en healer is blij
Ja want het is altijd de schuld van de healer als we mensen dood gaanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja, of dat de healer het niet bijhoud en het dus maar gooit op: ja, de tank kan niks hebben, hij dropt te snel e.d. bla bla bla
tank wordt gekickt en healer is blij
nee niet altijd, toen ik mijn eerste HC's ging doen wist ik dat ik undergeared was.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja want het is altijd de schuld van de healer als we mensen dood gaanserieus, 9 van de 10 keer is het de schuld van of de tank of de dps zelf dat die het loodje legt
Inderdaad, klinkt bekend.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:07 schreef Mercy het volgende:
[..]
En dan komt er een nieuwe tank waarbij het ook misgaat, en alle DPS'en er dood bij liggen, en daarna de Healer er snel vandoor gaat tijdens het gevecht omdat het dan wel duidelijk is dat ie het niet kan volgen.
Al zijn sommige tanks wel erg blind en vol van zichzelf, De healer vraagt om een MB en de tank gaat gerust nog even een groepje mobs aanvallen en het dan vreemd vinden dat ie dood gaatomdat de healer niets meer kan doen.
eens, heb ik zo een hekel aan af en toequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:15 schreef Mercy het volgende:
Heb zelf ook wel een noob actie gehad hoor
Was in een pug in Vortex Pinnacle en we waren bezig Asaad te verslaan. en ik 2x achter elkaar dood terwijl de rest gewoon doorging![]()
kwam er pas achter wat ik verkeerd deed toen ik een youtube filmpje zag hierover.
het bleek dat je TUSSEN die lichtbolletjes moest staan als hij zijn Lightning Storm activeert
ik had wel van te voren gevraagd of er nog dingen waren waar ik rekening mee moest houden, en het antwoord was: Kill everything
Sommige doen totaal niet aan CC of uitleg aan noobs
die ben ik ook weer aan het levelen, naast een resto druid & frost magequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef TwyLight het volgende:
Je kan ook een hunter maken, lekkere makkelijke faceroll class om mee te beginnen en voel je je ook niet zo noob
Ik heb een hunterquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:16 schreef TwyLight het volgende:
Je kan ook een hunter maken, lekkere makkelijke faceroll class om mee te beginnen en voel je je ook niet zo noob
Asaad main abilities:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:18 schreef Anakin24 het volgende:
huh ? lichtbolletjes?
enkel aggro van baasje, die cling rommel en die triangle hou ik als tank me mee bezig
en af en toe zorgen dat de healer geen aggro op zich heeft(zijn er dan adds daar?)
heb dat ding al een keer of 13 gedaan ofzo.. als het niet meer is, maar kan me niet herinneren dat er adds rondzwermen daar
Ik vind het leuk om die mensen nog even in de driehoek te pullen (Hoe heet dat ding van priests ook alweer)quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:30 schreef Anakin24 het volgende:
owh.. dus gewoon die cling rommel en met z'n allen gezellig in het driehoekje gaan staan
en 1 keer in de zoveel tijd een hunter die vervolgens dood gaat aangezien ie geen idee heeft dat ie ook in die driehoek moet gaat staan
Leap of faith. Ik had daar vandaag nog iemand mee gered toen een druid van mijn team van Lumber Mill werd af ge-mind controlled.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om die mensen nog even in de driehoek te pullen (Hoe heet dat ding van priests ook alweer)
Leap of faithquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om die mensen nog even in de driehoek te pullen (Hoe heet dat ding van priests ook alweer)
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:34 schreef Blistering het volgende:
Leap of faith. Was wel geniaal pas in een FL trashrun, ik pull zo'n turtle pack die me instant van een cliff af knocken de afgrond in. Onze priest doet instant LoF op mij en trekt me zo omhoog. Goeie reflexen die gozer.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:35 schreef Blistering het volgende:
Iemand enig idee of de xp rates generfed zijn trouwens? Gister nog level 80, nu net al level 84 gedinged en heb niet eens de hele dag gespeeld gister. Ik snap er niets van![]()
Levellen blijft wel leuk trouwens![]()
Dat eerste heb ik wel gedaan in WG, maar dat van dat cappen: briljant idee!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:37 schreef Skillstorm het volgende:
Zijn ook goed om de Flag carrier in Warsong Gulch mee te trekken als een warrior denkt eventjes zijn faceroll rotation op hem te doen.Er was ook eens een gast in Warsong gulch die de vlag had, maar hij wilde niet cappen, hij stond wel in de flag room, dus ik pull hem zo op de vlaggenplek en cap hem.
Die gebruik niet eensquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Maarja t.o.v. de eerste keer heb je nu:
- Ervaring met de quests en waar je heen moet.
- Als het goed is heirloom cloak en helm.
- Guild perk voor 10% xp bonus.
Bij mij ging het de eerste keer langzaam, de keren daarna ook enorm snel.
same herequote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Dat scheelt ook enorm ja, als je een fijne class hebt. Op m'n rogue duurde het eeuwen, terwijl ik op m'n warrior overal doorheen stormde.
was ik laatst met mijn blacksmithing aan het doenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:54 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben nu JC aan het levelen
Mijn gold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |