Kijk, daar heeft hij me niet voor wakker gemaaktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:07 schreef D_tjuh het volgende:
Yes!!!!!! Majordomo Staghelm down op heroic
6/7 HC!God wat een bazen encounter is dat zeg. Pfft..
en zijn eigen NPC natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juli 2011 07:51 schreef Skillstorm het volgende:
Herinneren jullie je deze opperbaas nog?
![]()
dus je moet gaan kiezen of je de dailys van Shadow Wardens of Druids of the Talon gaat doen? Wat is dat voor een bullshit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:45 schreef TwyLight het volgende:
FML, ik had de Shadow Wardens al unlocked en vandaag had ik dus genoeg marks om de druids ook vrij te spelen, maar ik dacht ik maar eerst alle quests hier wel af en unlock dan de druids. Blijkt dat ik nu die quests van de druids niet kan doen omdat ik die van de Shadow Wardens al gedaan hebFail
Wel grappig trouwens, het begin van Molten Front zegmaar is nu helemaal veranderd met gras e.d.
ja man, k heb um zelf 1x gedaan en was easy pie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:03 schreef Blistering het volgende:
Wow, net voor 't eerst die nieuwe BH boss getanked. Dat is weer een nieuwe loot pinata, sjonge jonge zeg
volgens mij hebben de Shadow Wardens 1 daily meer.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:27 schreef Blistering het volgende:
Maakt het sowieso nog uit welke je kiest?
kan iemand dit beamen? ik krijg met de druids 25 tokens per dag (en dan doe ik alle dailys van die shit)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:35 schreef trance_fan het volgende:
[..]
volgens mij hebben de Shadow Wardens 1 daily meer.
ik ga er nu mee beginnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Olment het volgende:
[..]
kan iemand dit beamen? ik krijg met de druids 25 tokens per dag (en dan doe ik alle dailys van die shit)
ik heb ook 25 marks. Dacht ergens te lezen dat je dan wat marks meer had per dag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:18 schreef Olment het volgende:
[..]
kan iemand dit beamen? ik krijg met de druids 25 tokens per dag (en dan doe ik alle dailys van die shit)
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, daar heeft hij me niet voor wakker gemaaktIk wist alleen dat er diverse wipes waren geweest op een laag percentage.
Lol dude, jij hebt echt pech.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:35 schreef Blistering het volgende:
Hahahahaha, 2de run, we killen 1 mob Scales dropped weer. Roll 9 en verlies 'm weer
Haha ja, eigenlijk is het ook gewoon wel hilarisch. Dat soort shit overkomt me altijd met items, met mounts niet gelukkig. Maarja ooit zal ik 'm wel winnen.quote:
Je zou bijna denken dat Blizzard dit expres doet....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha ja, eigenlijk is het ook gewoon wel hilarisch. Dat soort shit overkomt me altijd met items, met mounts niet gelukkig. Maarja ooit zal ik 'm wel winnen.
Het ging me ook meer om de actie van die kneus, gelijk weggaan nadat je iets wint en mij daarna nog voor rotte vis uitmaken ook. En ook weer frappant dat juist zo'n gast 100 rolt
Drukquote:
Zit je in Immersion?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 04:07 schreef D_tjuh het volgende:
Yes!!!!!! Majordomo Staghelm down op heroic
6/7 HC!God wat een bazen encounter is dat zeg. Pfft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |