Jij toch niet ook , hè?quote:
Dat heb ik pre-cata ook ooit gedaan op mijn hunterquote:Op zondag 17 juli 2011 06:27 schreef Rikketik het volgende:
Daarom. Een paar silver, maar wie het kleine niet eert...
Over iets heel anders: ik denk dat ik zometeen maar eens mijn XP ga uitzetten. Ben met een altje aan het levelen in Darkshore, Ashenvale, enz. maar ik heb net heel Darkshore gedaan en ik ben al level 23.Als ik klaar ben met Ashenvale ben ik ongetwijfeld level 30 en zou ik dus Stonetalon over kunnen slaan. Maar dat wil ik niet, want ik vind questen zowaar leuk, dus ik zet de boel gewoon uit op level 25 en weer aan als ik eenmaal klaar ben in Ashenvale. Ingenieus, niet?
Jep, Isabeau ook. Jij?quote:
Wat ook erg helpt is om de heirlooms uit te doen en eventueel guild te verlaten. Dan loopt je xp namelijk gelijk met wat blizzard voor ogen had.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:26 schreef Rikketik het volgende:
Lezen helpt echt wel inderdaad. De eerste keer doe ik het sowieso, daarna ben ik geneigd om gewoon op accept te klikken en weg te wezen. Dan moet ik, als ik ze niet lees dus, toch meer moeite doen om een 'band' te vormen met mijn char.
Het geeft overigens wel een raar gevoel, alle experience uit. Ik quest voornamelijk vanwege het verhaal en de reputation (Nightsaber mounts) maar ook vanwege 'het steeds beter worden'. Dat laatste mis is ik nu wel een beetje.
Maar hey, sacrifices must be made... Het alternatief is QQ'en op de officiële fora dat levelen te snel gaat en Blizzard niets om ons, de spelers, geeft.
Ik heb het laatst met mijn main gewoon alle low level quests gedaan. Lekker rustig en alles gelezen. Geweldig was dat.quote:Op zondag 17 juli 2011 17:22 schreef Rikketik het volgende:
Klopt, maar dan kom je dus wel in de problemen als je het verhaal wil volgen. Ashenvale en Stonetalon zijn daar goede voorbeelden. Ik ben bijvoorbeeld level 25 gedinged in Astranaar, toen ik de boel daar geblust en verdedigd had. Dan kun je op zich gelijk Stonetalon in, maar dan mis je wel de quest waarin je een hele grote bom ontdekt, die een cruciale rol speelt in het verhaal. Hoe ontdek je die bom? Door te questen bij Starfury Spire. Wanneer kun je questen bij Starfury Spire? In principe altijd, maar het verhaal stuurt je er pas helemaal op het eind naartoe, als je bijna klaar bent in Ashenvale. Welk level ben je als je klaar bent in Ashenvale? Level 30. Snap je wat ik bedoel? In dat opzicht sluit het gewoon niet helemaal lekker aan op elkaar.
Maar goed, ik vind het niet erg hoor, dat het zo snel gaat. Juist doordat het zo snel gaat, ben je sneller geneigd om het allemaal nog een keer te doen met een nieuw character en Blizzard moet ook rekening houden met mensen die questen geen klap aan vinden. Ik bedoel, als je zo snel mogelijk level 85 wil zijn en je moet dan in elke zone 50+ quests gaan doen... ook niet echt ideaal.
En ik heb net een cloak gewonnen in Firelands door 9 te rollenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Blistering het volgende:
Teller staat inmiddels trouwens op 4 verloren items. 4 tank items gedropped, 4x verloren.
![]()
![]()
2x trinket
1x neck
1x ring
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb net een cloak gewonnen in Firelands door 9 te rollen
Logitech, netjos.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een nieuwe muisde Logitech G700
[ afbeelding ]
Ik pwn nu nog meer noobs
Begint inderdaad echt saai te worden. Ik ben trouwens blij dat ik de Shadow Wardens als eerste had unlocked want vandaag deed ik voor het eerst de quest van de druids en die zijn echt kut om te doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Hathor het volgende:
Die marks of the worldtree begint een beetje een slepende kwestie te worden. Vandaag de tweede 150 ingeleverd dus beide facties zijn unlocked, en dan erachter komen dat je weer drie nieuwe a 125 marks per stuk op je bord krijgt.Heb nu wel die vendors gezien die je items verkopen zodra je daar 125 marks hebt ingeleverd, en er zit wel het een en ander bruikbaars bij moet ik zeggen. Gewoon door de zure appel heenbijten dan maar en gewoon nog een paar weken dailies doen. het vervelende is dat ik 7 lvl 85 chars heb, dus dat word overuren vrees ik.
XP uitzetten? Hoe doe je dat?quote:Op zondag 17 juli 2011 06:27 schreef Rikketik het volgende:
Daarom. Een paar silver, maar wie het kleine niet eert...
Over iets heel anders: ik denk dat ik zometeen maar eens mijn XP ga uitzetten. Ben met een altje aan het levelen in Darkshore, Ashenvale, enz. maar ik heb net heel Darkshore gedaan en ik ben al level 23.Als ik klaar ben met Ashenvale ben ik ongetwijfeld level 30 en zou ik dus Stonetalon over kunnen slaan. Maar dat wil ik niet, want ik vind questen zowaar leuk, dus ik zet de boel gewoon uit op level 25 en weer aan als ik eenmaal klaar ben in Ashenvale. Ingenieus, niet?
wowhead denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 11:45 schreef Marktplaatsman het volgende:
Waar kan ik een lijst vinden van al het gear dat je kan krijgen eenmaal je alle dailies hebt gedaan?
Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doenquote:Op maandag 18 juli 2011 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.mmo-champion.c(...)ds-MMO-Report-Comics
kan hier op kantoor niet kijken, maar is er iets boeiends voor een prot warrior?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doen
gewoon die dailys doen voor de cash (en evt guildrep).quote:Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doen
Die 100% procent tabard geeft je alleen het dubbele van de rep per quest. Niet het totaal te verkrijgen rep per week.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Olment het volgende:
[..]
gewoon die dailys doen voor de cash (en evt guildrep).
Trouwens, Is het intended dat ik een kleine 9k guildrep per week kan krijgen met die 100% tabbard?
ik heb geen andere manier voor rep te krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:34 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die 100% procent tabard geeft je alleen het dubbele van de rep per quest. Niet het totaal te verkrijgen rep per week.
Zo verslaafd zal ie niet zijn als hij nog met zo'n crap staff rond hobbelt...quote:Op maandag 18 juli 2011 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Oja zat net even TV te kijken ( Altijd wat op NL2 ) en daar was zo'n item over daklozen in zo'n opvanghuis.
Vanaf 49 min ongeveer. Hij heeft trouwens ook die agi staff uit ZG.
Damek Bloombeard - Additional Armamentsquote:Op maandag 18 juli 2011 13:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
kan hier op kantoor niet kijken, maar is er iets boeiends voor een prot warrior?
das mooiquote:Op maandag 18 juli 2011 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Damek Bloombeard - Additional Armaments
Tank Bracers
Ayla Shadowstorm - Filling the Moonwell
Trinket (stam + dodge use)
Varlan Highbough - Calling the Ancients
Twee ringen (dodge+exp en parry+mastery)
Heb je al iemand die je de starters edition hebt toe gestuurd? If not doe maar een PMetje met je email en ik zal je hem sturenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil weer eens gaan kijken of ik 't leuk vind (nou ja, ik vind het wel leuk, maar vaak stop ik na een tijdje weer door tijd- of geldgebrek), en Isabeau zei dat er hier wel mensen zaten die me een 'invite' voor de starters edition (free up to level 20) konden geven en daar zelf weer wat aan over zouden houden...
Dus, hoi!
Maar dan heb je niet het recruit a friend verhaal waar zij ook een voordeel aan heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 16:21 schreef rihago het volgende:
https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/
hier de gratis versie... hoeft niet toegezonden te worden.
true that.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet het recruit a friend verhaal waar zij ook een voordeel aan heeft
Het moet wel een lvl 1 zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef Tijntje83 het volgende:
Paladin tank is erg makkelijk volgens mij maar DK tank vind ik leuker vanwege de blood shield/selfheal mechanics. Maar goed, dat ben ik maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |