abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99572698
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:

Zit je in Immersion?
Jij toch niet ook , hè? :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99572735
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 06:27 schreef Rikketik het volgende:
Daarom. Een paar silver, maar wie het kleine niet eert...

Over iets heel anders: ik denk dat ik zometeen maar eens mijn XP ga uitzetten. Ben met een altje aan het levelen in Darkshore, Ashenvale, enz. maar ik heb net heel Darkshore gedaan en ik ben al level 23. :') Als ik klaar ben met Ashenvale ben ik ongetwijfeld level 30 en zou ik dus Stonetalon over kunnen slaan. Maar dat wil ik niet, want ik vind questen zowaar leuk, dus ik zet de boel gewoon uit op level 25 en weer aan als ik eenmaal klaar ben in Ashenvale. Ingenieus, niet? :7
Dat heb ik pre-cata ook ooit gedaan op mijn hunter :Y Die had dus ook de achievements voor questen in zowel Kalimdor als Eastern Kingdoms voor ze level 60 was :D Ik had toen overigens alle xp tijdens het questen altijd uitstaan, want ik levelde alleen in battlegrounds. Had dus ook de meta voor warsong gulch al voor lvl 60 en bijna al die anderen ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_99575197
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Zit je in Immersion?
Jep, Isabeau ook. Jij?

Wat doe ik trouwens verkeerd dat ik questen totaal niet leuk vind. Wat maakt questen nou leuk? Zou ik misschien van elke quest de tekst ook moeten lezen om "in" het verhaal te komen? Is dat het geheim? :@
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_99575737
Ik lees quests wel. Meestal. In ieder geval de tweede keer 8-)
(eerste keer ben ik met mijn main overal doorheen geracet)
pi_99575759
ken het gevoel ben nu met een tauren paladin bezig en ben nu 22 en moet nog in ashenvale beginnen
pi_99580583
Ik lees alle quests de eerste keer, volgende keren is het gewoon accept en wegwezen.

En Evertjan, heet jouw paladin Retbul? :D
pi_99581572
Zat laatst wel met een retbull in bg group :')
  zondag 17 juli 2011 @ 16:26:47 #164
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_99581717
Lezen helpt echt wel inderdaad. De eerste keer doe ik het sowieso, daarna ben ik geneigd om gewoon op accept te klikken en weg te wezen. Dan moet ik, als ik ze niet lees dus, toch meer moeite doen om een 'band' te vormen met mijn char.

Het geeft overigens wel een raar gevoel, alle experience uit. Ik quest voornamelijk vanwege het verhaal en de reputation (Nightsaber mounts :9) maar ook vanwege 'het steeds beter worden'. Dat laatste mis is ik nu wel een beetje.

Maar hey, sacrifices must be made... Het alternatief is QQ'en op de officiële fora dat levelen te snel gaat en Blizzard niets om ons, de spelers, geeft.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_99581777
quote:
6s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:26 schreef Rikketik het volgende:
Lezen helpt echt wel inderdaad. De eerste keer doe ik het sowieso, daarna ben ik geneigd om gewoon op accept te klikken en weg te wezen. Dan moet ik, als ik ze niet lees dus, toch meer moeite doen om een 'band' te vormen met mijn char.

Het geeft overigens wel een raar gevoel, alle experience uit. Ik quest voornamelijk vanwege het verhaal en de reputation (Nightsaber mounts :9) maar ook vanwege 'het steeds beter worden'. Dat laatste mis is ik nu wel een beetje.

Maar hey, sacrifices must be made... Het alternatief is QQ'en op de officiële fora dat levelen te snel gaat en Blizzard niets om ons, de spelers, geeft.
Wat ook erg helpt is om de heirlooms uit te doen en eventueel guild te verlaten. Dan loopt je xp namelijk gelijk met wat blizzard voor ogen had.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 17 juli 2011 @ 17:02:23 #166
171357 Rikketik
pi_99582879
Zonder gaat ook nog wel te snel hoor. Voor mijn gevoel althans. Ik zit niet in een guild en heirlooms draag ik evenmin, maar de vorige keer dat ik in Ashenvale queste, ben ik van level 20 naar 30 gestegen, terwijl het eigenlijk een level 20-25 zone is.
pi_99582993
Tussen quests in niet de dungeon finder gebruiken, en alleen mobs doden die je nodig hebt voor je quests :P het is trouwens niet zo dat als een zone voor 20-25 is dat je dan de hele questline daar moet doen. Meestal is het ongeveer de helft.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:22:25 #168
171357 Rikketik
pi_99583561
Klopt, maar dan kom je dus wel in de problemen als je het verhaal wil volgen. Ashenvale en Stonetalon zijn daar goede voorbeelden. Ik ben bijvoorbeeld level 25 gedinged in Astranaar, toen ik de boel daar geblust en verdedigd had. Dan kun je op zich gelijk Stonetalon in, maar dan mis je wel de quest waarin je een hele grote bom ontdekt, die een cruciale rol speelt in het verhaal. Hoe ontdek je die bom? Door te questen bij Starfury Spire. Wanneer kun je questen bij Starfury Spire? In principe altijd, maar het verhaal stuurt je er pas helemaal op het eind naartoe, als je bijna klaar bent in Ashenvale. Welk level ben je als je klaar bent in Ashenvale? Level 30. Snap je wat ik bedoel? In dat opzicht sluit het gewoon niet helemaal lekker aan op elkaar.

Maar goed, ik vind het niet erg hoor, dat het zo snel gaat. Juist doordat het zo snel gaat, ben je sneller geneigd om het allemaal nog een keer te doen met een nieuw character en Blizzard moet ook rekening houden met mensen die questen geen klap aan vinden. Ik bedoel, als je zo snel mogelijk level 85 wil zijn en je moet dan in elke zone 50+ quests gaan doen... ook niet echt ideaal. :P
pi_99585444
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:22 schreef Rikketik het volgende:
Klopt, maar dan kom je dus wel in de problemen als je het verhaal wil volgen. Ashenvale en Stonetalon zijn daar goede voorbeelden. Ik ben bijvoorbeeld level 25 gedinged in Astranaar, toen ik de boel daar geblust en verdedigd had. Dan kun je op zich gelijk Stonetalon in, maar dan mis je wel de quest waarin je een hele grote bom ontdekt, die een cruciale rol speelt in het verhaal. Hoe ontdek je die bom? Door te questen bij Starfury Spire. Wanneer kun je questen bij Starfury Spire? In principe altijd, maar het verhaal stuurt je er pas helemaal op het eind naartoe, als je bijna klaar bent in Ashenvale. Welk level ben je als je klaar bent in Ashenvale? Level 30. Snap je wat ik bedoel? In dat opzicht sluit het gewoon niet helemaal lekker aan op elkaar.

Maar goed, ik vind het niet erg hoor, dat het zo snel gaat. Juist doordat het zo snel gaat, ben je sneller geneigd om het allemaal nog een keer te doen met een nieuw character en Blizzard moet ook rekening houden met mensen die questen geen klap aan vinden. Ik bedoel, als je zo snel mogelijk level 85 wil zijn en je moet dan in elke zone 50+ quests gaan doen... ook niet echt ideaal. :P
Ik heb het laatst met mijn main gewoon alle low level quests gedaan. Lekker rustig en alles gelezen. Geweldig was dat.
  zondag 17 juli 2011 @ 19:17:00 #170
2738 Knut
Loyal Dog
pi_99586773
Waarom zou je niet gewoon de questlines blijven volgen ? Je MOET niet naar een ander gebied als je dinged.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  zondag 17 juli 2011 @ 19:22:03 #171
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99586915
Teller staat inmiddels trouwens op 4 verloren items. 4 tank items gedropped, 4x verloren.

*O* *O* *O*

2x trinket
1x neck
1x ring
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_99590513
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Blistering het volgende:
Teller staat inmiddels trouwens op 4 verloren items. 4 tank items gedropped, 4x verloren.

*O* *O* *O*

2x trinket
1x neck
1x ring

En ik heb net een cloak gewonnen in Firelands door 9 te rollen *O*
pi_99593208
Ik heb een nieuwe muis :o de Logitech G700 _O_

Ik pwn nu nog meer noobs :P
pi_99593486
Trouwens voor de achievement Fireside Chat net even de laatste Hyjal quests afgemaakt, ik had alleen tot de achievement gespeeld maar als je Jarod Shadowsong wil spreken in Firelands moet je alles gedaan hebben. Was wel leuk, mocht op het einde tegen Ragnaros vechten. Vooral de buff was leuk, 2000% damage :P 1.300.000 mind blast crit :')
  zondag 17 juli 2011 @ 22:14:29 #175
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99594814
quote:
10s.gif Op zondag 17 juli 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik heb net een cloak gewonnen in Firelands door 9 te rollen *O*
:D, grats.

Ben nu de enige tank in een FL trash run, maar nu dropped er niets ofc.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 17 juli 2011 @ 22:27:09 #176
171357 Rikketik
pi_99595506
quote:
6s.gif Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een nieuwe muis :o de Logitech G700 _O_

[ afbeelding ]

Ik pwn nu nog meer noobs :P
Logitech, netjos. :9 Ik heb zelf de G500. Prima muis, hoewel hij niet kan tippen aan de legendarische _O_ G5 _O_.

Oh, en weet je wat ik gekocht heb voor m'n bank alt? Een Black Embersilk Gown voor maar 50G! :o
  zondag 17 juli 2011 @ 23:25:15 #177
117098 Hathor
Effe niet
pi_99598965
Die marks of the worldtree begint een beetje een slepende kwestie te worden. Vandaag de tweede 150 ingeleverd dus beide facties zijn unlocked, en dan erachter komen dat je weer drie nieuwe a 125 marks per stuk op je bord krijgt. :') Heb nu wel die vendors gezien die je items verkopen zodra je daar 125 marks hebt ingeleverd, en er zit wel het een en ander bruikbaars bij moet ik zeggen. Gewoon door de zure appel heenbijten dan maar en gewoon nog een paar weken dailies doen. het vervelende is dat ik 7 lvl 85 chars heb, dus dat word overuren vrees ik.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 17 juli 2011 @ 23:26:07 #178
16305 Jappie
parttime reverend
pi_99599019
Kan iemand bij het volgende deel weer ff de WIKI OP pakken..ik mis mijn DK...momenteel mijn main :P in deze OP.
pi_99601436
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Hathor het volgende:
Die marks of the worldtree begint een beetje een slepende kwestie te worden. Vandaag de tweede 150 ingeleverd dus beide facties zijn unlocked, en dan erachter komen dat je weer drie nieuwe a 125 marks per stuk op je bord krijgt. :') Heb nu wel die vendors gezien die je items verkopen zodra je daar 125 marks hebt ingeleverd, en er zit wel het een en ander bruikbaars bij moet ik zeggen. Gewoon door de zure appel heenbijten dan maar en gewoon nog een paar weken dailies doen. het vervelende is dat ik 7 lvl 85 chars heb, dus dat word overuren vrees ik.
Begint inderdaad echt saai te worden. Ik ben trouwens blij dat ik de Shadow Wardens als eerste had unlocked want vandaag deed ik voor het eerst de quest van de druids en die zijn echt kut om te doen. :{
pi_99605146
Woei, Beth tot 35% gekregen. Die gaat dinsdag wel neer, en anders donderdag. Wel vervelend dat we echt alle dps nodig hebben beneden en dus geen dps op beth hebben boven. Daardoor beth maar rond de 90% als die naar beneden komt.
pi_99609961
Gisteren weer es een nieuw dk'tje begonnen.
begon m'n prot pala enigzins beu te raken ;)

natuurlijk weer blood speccen, en een paar heirlooms erop mikken :P
  maandag 18 juli 2011 @ 09:48:55 #182
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99610181
gisteren maar nog even een HCtje gedaan, denk vanavond maar even ZG/ZA doen, toch wat meer VP
nadeel is dat ik hem pas 1 keer heb gedaan, gisteren niet de daylies gedaan, helemaal geen zin in
pi_99610500
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2011 06:27 schreef Rikketik het volgende:
Daarom. Een paar silver, maar wie het kleine niet eert...

Over iets heel anders: ik denk dat ik zometeen maar eens mijn XP ga uitzetten. Ben met een altje aan het levelen in Darkshore, Ashenvale, enz. maar ik heb net heel Darkshore gedaan en ik ben al level 23. :') Als ik klaar ben met Ashenvale ben ik ongetwijfeld level 30 en zou ik dus Stonetalon over kunnen slaan. Maar dat wil ik niet, want ik vind questen zowaar leuk, dus ik zet de boel gewoon uit op level 25 en weer aan als ik eenmaal klaar ben in Ashenvale. Ingenieus, niet? :7
XP uitzetten? Hoe doe je dat?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † maandag 18 juli 2011 @ 10:05:58 #184
159966 lifeblind
pi_99610534
Je kan naar zo'n NPC gaan in SW (of welke stad dan ook), en dan kun je er voor kiezen dat je geen XP meer wilt ontvangen.
pi_99613329
Waar kan ik een lijst vinden van al het gear dat je kan krijgen eenmaal je alle dailies hebt gedaan?
  maandag 18 juli 2011 @ 11:47:23 #186
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99613396
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 11:45 schreef Marktplaatsman het volgende:
Waar kan ik een lijst vinden van al het gear dat je kan krijgen eenmaal je alle dailies hebt gedaan?
wowhead denk ik
pi_99613977
Oja zat net even TV te kijken ( Altijd wat op NL2 ) en daar was zo'n item over daklozen in zo'n opvanghuis.

Op een gegeven moment zegt die voiceover over een man: "Vroeger gebruikte hij speed, XTC en cocaine. Tegenwoordig blowt hij nog wel eens, maar zijn enige verslaving is het computerspel World of Warcraft"

Vanaf 49 min ongeveer. Hij heeft trouwens ook die agi staff uit ZG :D .
pi_99616553
quote:
Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doen :{
  maandag 18 juli 2011 @ 13:28:33 #190
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99616598
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Zit bijna niks tussen voor een resto shaman, om daar nou elke dag die saaie dailies voor te doen :{
kan hier op kantoor niet kijken, maar is er iets boeiends voor een prot warrior?
pi_99618864
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:27 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

gewoon die dailys doen voor de cash (en evt guildrep).
Trouwens, Is het intended dat ik een kleine 9k guildrep per week kan krijgen met die 100% tabbard?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_99619016
:W ik wil weer eens gaan kijken of ik 't leuk vind (nou ja, ik vind het wel leuk, maar vaak stop ik na een tijdje weer door tijd- of geldgebrek), en Isabeau zei dat er hier wel mensen zaten die me een 'invite' voor de starters edition (free up to level 20) konden geven en daar zelf weer wat aan over zouden houden... :) Dus, hoi! :)
Ja doei.
pi_99619089
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Olment het volgende:

[..]

gewoon die dailys doen voor de cash (en evt guildrep).
Trouwens, Is het intended dat ik een kleine 9k guildrep per week kan krijgen met die 100% tabbard?
Die 100% procent tabard geeft je alleen het dubbele van de rep per quest. Niet het totaal te verkrijgen rep per week.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_99619238
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:34 schreef Metonae het volgende:

[..]

Die 100% procent tabard geeft je alleen het dubbele van de rep per quest. Niet het totaal te verkrijgen rep per week.
ik heb geen andere manier voor rep te krijgen :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_99619433
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Oja zat net even TV te kijken ( Altijd wat op NL2 ) en daar was zo'n item over daklozen in zo'n opvanghuis.

Vanaf 49 min ongeveer. Hij heeft trouwens ook die agi staff uit ZG :D .
Zo verslaafd zal ie niet zijn als hij nog met zo'n crap staff rond hobbelt... :P
- Djehoetie / Jehuty -
pi_99619459
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:28 schreef lipjes het volgende:

[..]

kan hier op kantoor niet kijken, maar is er iets boeiends voor een prot warrior?
Damek Bloombeard - Additional Armaments

Tank Bracers

Ayla Shadowstorm - Filling the Moonwell

Trinket (stam + dodge use)

Varlan Highbough - Calling the Ancients

Twee ringen (dodge+exp en parry+mastery)
  maandag 18 juli 2011 @ 14:50:29 #197
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99619725
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:44 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Damek Bloombeard - Additional Armaments

Tank Bracers

Ayla Shadowstorm - Filling the Moonwell

Trinket (stam + dodge use)

Varlan Highbough - Calling the Ancients

Twee ringen (dodge+exp en parry+mastery)
das mooi
dan vannacht naast even een ZG/ZA run ook maar weer de dailies doen
heb laatst de shadow wardens geunlockt
pi_99619924
Zit ook nog wel het een en ander aan offspec items tussen en blacksmith patterns voor ilvl365 wapens (waar alleen truegold en chaos orbs in gaan, niet die nieuwe living embers).

Vanavond geen tijd voor de dailies, dus moet één dagje missen. Maarja zit al wel redelijk ver nu, dus dat kan allemaal wel. Heb iig m'n valor cap gehaald dus kan woensdag verder en dan direct 2 pieces T12 kopen met m'n opgespaarde punten.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:55:32 #199
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99622717
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
:W ik wil weer eens gaan kijken of ik 't leuk vind (nou ja, ik vind het wel leuk, maar vaak stop ik na een tijdje weer door tijd- of geldgebrek), en Isabeau zei dat er hier wel mensen zaten die me een 'invite' voor de starters edition (free up to level 20) konden geven en daar zelf weer wat aan over zouden houden... :) Dus, hoi! :)
Heb je al iemand die je de starters edition hebt toe gestuurd? If not doe maar een PMetje met je email en ik zal je hem sturen :) en welcome 2 the club :P
Every war is different, every war is the same.
pi_99623745
https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/

hier de gratis versie... hoeft niet toegezonden te worden.
In de ban van de mods.
  maandag 18 juli 2011 @ 17:09:17 #201
39555 dekkered
MEDIC!!!!
pi_99625727
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:21 schreef rihago het volgende:
https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/

hier de gratis versie... hoeft niet toegezonden te worden.
Maar dan heb je niet het recruit a friend verhaal waar zij ook een voordeel aan heeft
Every war is different, every war is the same.
pi_99625831
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:09 schreef dekkered het volgende:

[..]

Maar dan heb je niet het recruit a friend verhaal waar zij ook een voordeel aan heeft
true that.
In de ban van de mods.
pi_99631579
Mijn vriend zucht heel diep naast me. Dus ik: wat is er?
Hij: Here we go, start of wiping a hundred times :{

:D

Hij liever dan ik O-)

Wat vinden jullie overigens de leukste tanking class en wat de makkelijkste?
pi_99631963
Paladin tank is erg makkelijk volgens mij maar DK tank vind ik leuker vanwege de blood shield/selfheal mechanics. Maar goed, dat ben ik maar :P
pi_99632063
WoW is dus echt niks aan als je bij alle raid gelocked bent. Trash farm is echt het saaiste wat er is
pi_99632180
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:44 schreef Tijntje83 het volgende:
Paladin tank is erg makkelijk volgens mij maar DK tank vind ik leuker vanwege de blood shield/selfheal mechanics. Maar goed, dat ben ik maar :P
Het moet wel een lvl 1 zijn O-) Bij druid gaat het voor mij denk ik irriteren als ik steeds tegen zo'n berenkont aan moet kijken :@ Dus warrior of pala.
pi_99633953
Mijn god, wat beschamend! Onze healers zijn zo slecht op de laatste groep voor Beth. :{ We zijn nu maar naar BWD gegaan. :{ Naja, we hebben dan ook wel de slechtste healers mee vanaaf :')!

[ Bericht 19% gewijzigd door Tijntje83 op 18-07-2011 20:31:36 ]
pi_99634785
ik heb in eens een probleem met WoW. Iedere keer als ik inlog op een willekeurige char stopt WoW ermee. Ik heb alle addons al uitgezet en nog steeds iedere keer hetzelfde probleem. Iemand een idee wat het kan zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')