Hopen dat hij snel binnen is en dat je snel kan beginnenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
Download net gestart (is hier nu net 00.00uur en na die tijd hebben we geen downloadlimiet)
![]()
Speel je voor het eerst?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:02 schreef motorbloempje het volgende:
Download net gestart (is hier nu net 00.00uur en na die tijd hebben we geen downloadlimiet)
![]()
Ik heb al eens wat gevogeld, maar om de een of andere reden verkies ik meestal studie voor Wow (heel raarquote:
welke server ga je/speel je opquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb al eens wat gevogeld, maar om de een of andere reden verkies ik meestal studie voor Wow (heel raar) dus dan stop ik weer. Vind het wel heel leuk, dus ik ga 't maar weer eens proberen. Ben de komende 2 maanden vrij en heb geen uitzicht op een fulltime baan
dus het leek me wel een leuke poging waard om 's wat verder te komen dan level 12
Waarom is dat raar? o.0 Lijkt me nogal logisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb al eens wat gevogeld, maar om de een of andere reden verkies ik meestal studie voor Wow (heel raar) dus dan stop ik weer. Vind het wel heel leuk, dus ik ga 't maar weer eens proberen. Ben de komende 2 maanden vrij en heb geen uitzicht op een fulltime baan
dus het leek me wel een leuke poging waard om 's wat verder te komen dan level 12
Outland klinkt wel goedquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan als 't meezit met een groepje spelen (oa. Isabeau en Leintjeuh), en Outland was genoemd
Battlegrounds zijn Battlegroup(een zooi servers) wide, niet alleen voor je server.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:33 schreef TwyLight het volgende:
Was er op mijn server maar meer Alliancedie hebben op dit moment instant queue waar Horde soms een half uur moet wachten voor een battleground.
behalve tol barad en wintergasp toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:34 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Battlegrounds zijn Battlegroup(een zooi servers) wide, niet alleen voor je server.
Haha, daar heb ik me heel erg op gericht toen ik wist dat Tol Barad de nieuwe zone zou worden. Ben toen ongeveer elk gevecht mee gaan doen de laatste paar weken van WotLK zodat ik die meta klaar had voor Cata.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef lipjes het volgende:
moet trouwens nog steeds wat wintergasp achievements
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:40 schreef lipjes het volgende:
moet trouwens nog steeds wat wintergasp achievements
Warriors(gewoon een brute vechtmachine), en Paladins(iemand die het licht gebruikt om de wereld op orde te houden) zijn vooral van een groot zwaard in het gezicht van een vijand pleuren, rogues zijn meer een soort ninja met dolken. Dan heb je nog enhancement shamans die ook melee zijn. Die gebruiken de elementen en wolfjes om vijanden dood te krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga maar 's een char maken... wat zal ik doen?Ben niet zo van de spells enzo, meer van 't grove geweld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |