Meteen boosquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maak eens uit jezelf reeksen aan verdomme!
Maar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef Swomp het volgende:
Telkens als ik iBenny zie denk ik dat er zo'n bloedmooie chick zit te fok!ken
Cosmicpanda of watquote:
Oh, wat tof! Goed nieuws, Flips! 7 maanden is wel heel lang, zeg. Geniet van het sporten weer dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende: [..] Jaaah goed
Ik ben na 7 maanden eindelijk van mijn knieblessure af
Dus kan langzaam sporten opbouwen
en met jou?
Oh die zat al best wel een tijdje in cosmicpandaquote:
Nee, maar dan verschijnt hij automagisch in myAT.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef Frietkraam het volgende:
alsof iemand ooit die reeksen terug gaat bekijken.
tss cosmicpanda kon je al heul lang geleden aanzetten! ouden nieuwss hihihiquote:
nee sorrie ga maar wegquote:
ja hoe haal ik die automatische myats weg ik word er lichtelijk paranoïde vanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar dan verschijnt hij automagisch in myAT.
Leuk garpje, niet eerder hoort!quote:
Ik heb niks aangezet hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tss cosmicpanda kon je al heul lang geleden aanzetten! ouden nieuwss hihihi
op stop volgen drukkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
ja hoe haal ik die automatische myats weg ik word er lichtelijk paranoïde van
Nothingquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
I wanted words but all I heard was nothing.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
I wanted words but all I heard was nothing.
http://www.youtube.com/cosmicpandaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij mij is alleen die balk veranderd hoor
Om aan te zetten klik op de koe.quote:
De youtube playerquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij mij is alleen die balk veranderd hoor
So remember when we were driving, driving in your car.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Frietkraam het volgende:
het is verdomt koud hier en ben KNETTER EN KNETTER STONED
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Romanus het volgende:
Nu ineens wel die panda.. [ afbeelding ]
Werken mag ik ook morgen weer doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat tof! Goed nieuws, Flips! 7 maanden is wel heel lang, zeg. Geniet van het sporten weer dan.Met mij gaat het ook wel goed. Afgelopen dagen beetje ziekjes, maar voel me alweer een stuk beter, dus morgen weer fijn werken.
Knetterkrankjorum dus. Oh wacht: Knetterkrankjorum = kkj = kankerjorum.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Frietkraam het volgende:
het is verdomt koud hier en ben KNETTER EN KNETTER STONED
quote:
Maar is het nu Cosmic Panda of gewoon een verandering van de youtube lay-out?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
Gewoon nu Cosmic Panda aan doen. Dan heb je alle veranderingen meteen en kun je die pipo's die niet tegen veranderingen kunnen over een paar weken uitlachen
Ja worst, dat kon je dus gewoon aanvinken. Blijkbaar wordt het nu vanzelf uitgerold! Dus alle autisten die niet tegen verandering kunnen: HAHAHAHHAAH!quote:
Wat voor soort muziek is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk, eerste album Alex Clare.
Het is een verandering van youtube, hoe youtube er in de toekomst uit gaat zien. Je wordt dan een soort van beta-tester.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar is het nu Cosmic Panda of gewoon een verandering van de youtube lay-out?
Lay-out verandering van Youtube die binnenkort ingaat ivm Google+quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar is het nu Cosmic Panda of gewoon een verandering van de youtube lay-out?
heeft t wel zie ik nuquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Frietkraam het volgende:
WAAROM HEEFT FOK GEEN GOOGLE +1 KNOP?
Mensen die deze achterlijke knoppen niet uitschakelenquote:
Ja op zich wel. Is wel handig dat je nu het filmpje kan blijven kijken en toch reacties lezenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja worst, dat kon je dus gewoon aanvinken. Blijkbaar wordt het nu vanzelf uitgerold! Dus alle autisten die niet tegen verandering kunnen: HAHAHAHHAAH!
Maar het ziet er mooi uit toch?
quote:
quote:De muziek van Alex Clare is gerust 'bijzonder' te noemen. We maakten kennis met deze Engelsman via "Up All Night", een combinatie van rap, reggae en de zware gitaren van hardrock of zelfs metal. De singer-songwriter heeft een radiovriendelijke stem die hij graag laat ondersteunen door heftige muziek.
tuuuutututtutttuuutttuuuu tutututuuuuuut tutuutuututututututututtttuuuuu ttututuuuttuuuquote:
Vast niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ben ik de enige die Electro House luister?
DJBL3ND
Weinig interesse in collega's, vermoed ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom had ik andere muziek bij jou verwacht?
Je doet het fout;quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
tuuuutututtutttuuutttuuuu tutututuuuuuut tutuutuututututututututtttuuuuu ttututuuuttuuu
28 juli in Effenaar en daar schijn ik bij te zijn.quote:
Eindhoven, mooie stad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
28 juli in Effenaar en daar schijn ik bij te zijn.
Geen idee, wat had je verwacht dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom had ik andere muziek bij jou verwacht?
Weet niet precies... niet zo 'soft' iigquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, wat had je verwacht dan?
quote:
ik ga 6x supersonisch op cocainequote:
Mag van die dokter geen harde muziek meer luisteren, het mag enkel nog dienen om te kalmeren. Vandaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet niet precies... niet zo 'soft' iig
Flips heeft een tof fobo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
Ik ging net naar fotoboekjens van meiden in dit topic.
mijn piem0l werd
[..]
Slappe smoes, dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mag van die dokter geen harde muziek meer luisteren, het mag enkel nog dienen om te kalmeren. Vandaar.
door monkyyyquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
uit het niets omdatappel hoe kan dit nou
ik had het niet over flipsquote:
Haten op utrechtquote:
De omdatappel valt niet ver van de boomquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
BAM daar was ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef FreezePop het volgende:
Ja gvd, nu kan ik mijn kampioenschap wel vergetenquote:
Hard slaan danquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja gvd, nu kan ik mijn kampioenschap wel vergeten
Kut hij heeft me door. Jij hebt mijn library ook een keer gezien natuurlijk.quote:
Of juist wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef aight1 het volgende:
Eigenlijk moet ik maar eens een keer vroeg gaan slapen en niet ergens in de middag wakker worden.
Morgen hele dag Tour jonge!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef aight1 het volgende:
Eigenlijk moet ik maar eens een keer vroeg gaan slapen en niet ergens in de middag wakker worden.
Ahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mag van die dokter geen harde muziek meer luisteren, het mag enkel nog dienen om te kalmeren. Vandaar.
Oja, sick. Vanaf hoelaat is het live?quote:
wazzapquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
Dalando, wil je nog iets tegen Dimens zeggen?
12:35quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oja, sick. Vanaf hoelaat is het live?
Dank. WACHT NS FF HOE KOM JIJ CONTACT DIMENS HEUH?quote:
Ik zag 'm veranderen toen ik je wilde quoten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef aight1 het volgende:
Sorry Ludo, ik had je Tour nog met kleine 't' gequote. Maar dat is ondertussen alweer aangepast.
Lekkerquote:
Ik ook maar geen zin inquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef aight1 het volgende:
WhatsApp en alles, hij is mijn schoonbroer. Hij is de broer van Omdatappel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dank. WACHT NS FF HOE KOM JIJ CONTACT DIMENS HEUH?
Goed opgevoed, he.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zag 'm veranderen toen ik je wilde quoten.
ZEG TEGEN DIMENS DAT IE LIEVV IS OKÉ GR VAN ZN ZUSJE.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:57 schreef Floxcie het volgende:
Dalando, wil je nog iets tegen Dimens zeggen?
FOK!Familiequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef Floxcie het volgende:
[..]
WhatsApp en alles, hij is mijn schoonbroer. Hij is de broer van Omdatappel.
De Tour wacht op niemand!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef aight1 het volgende:
[..]
LekkerNu maar hopen dat er niemand sociaal wil doen, morgen.
Maakt niet uit hoorquote:
Gniffelen is niet goed voor een appel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <--- erg jammer deze waarom nou weer
pr0nquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe laptop welke programmas moet ik erop zette
Goede uitspraak, je zou commentator moeten worden!quote:
Het spel Trojan horse.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
Waar staat FOK! eigenlijk voor. Familie voor Koekjes ofzo?
AVG Free OF Microsoft SEquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
trololololoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
Alleen bij de Tour, dan heb ik toch beetje het idee dat ik op vakantie ben met die beelden van het prachtige Franse landschap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goede uitspraak, je zou commentator moeten worden!
Nooit lachen jijquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gniffelen is niet goed voor een appel.
Doe mij maar gewoon de zuidkust, zon zee strand en allesquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen bij de Tour, dan heb ik toch beetje het idee dat ik op vakantie ben met die beelden van het prachtige Franse landschap.
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en welquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Even gekeken. Sommige woorden stonden mij aan. Waarom nog niet begonnen met polaroids dan?
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef Frietkraam het volgende:
chome enzo staan er al open flash
kneepass
evernote
MWbytes
ccleaner
flash / java / .net/ silverlight
vlc winnamp spotify
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de zuidkust, zon zee strand en alles
dankquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.
Doe maar duur. Zuid-Amerika schijnt tof te zijn, aangezien je Afrika al gehad hebt. En anders Azië, Thailand en alles daar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?
Dat gebruik ik ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.
echt waar en polaroid is lame,quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en weldus even kijken hoe ik dat fix
stelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en weldus even kijken hoe ik dat fix
Ja, hele week nog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Gaat het morgen veel regenen? Ja toch?
http://www1.buienradar.nl/forecast24.phpquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, hele week. Maar ik ga straks de Indiaanse zonnedans doen zodat je morgen lekker in bikini kan rondlopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Yupquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Stormenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Meningen verschillen waaronder over dit onderwerp en aangezien je een dikke troll bent, ga ik er verder niet op in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
echt waar en polaroid is lame,
spiegelreflex > baas
Rusland,quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?
Israël? Als je van het type mensen houdt natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid-Amerika ook al een deel. Ik zit idd aan Azie te denken, ook omdat het in het deel van Zuid-Amerika en Zuid-Afrika tegen die tijd winter is. Ik dacht aan Bali, gewoon een maand helemaal niets doen en genieten op het strand.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Doe maar duur. Zuid-Amerika schijnt tof te zijn, aangezien je Afrika al gehad hebt. En anders Azië, Thailand en alles daar.
quote:
israel is tok niet buite europaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Israël? Als je van het type mensen houdt natuurlijk.
okokquote:
trolololololololololololoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
[..]
israel is tok niet buite europa
Ik ben lichtjes aangeschoten.quote:
Ja 't is wel ziek mooi daarquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid-Amerika ook al een deel. Ik zit idd aan Azie te denken, ook omdat het in het deel van Zuid-Amerika en Zuid-Afrika tegen die tijd winter is. Ik dacht aan Bali, gewoon een maand helemaal niets doen en genieten op het strand.
Kun je toch binnen dragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil heul geen regen. Ik wil zon en jurkjes en rokjes en hoge hakken en en en.
Hè jakkie.
Keep smiling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil heul geen regen. Ik wil zon en jurkjes en rokjes en hoge hakken en en en.
Hè jakkie.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zeggen dat je dronken bent op FOK!.
Flippie <3quote:
Ik zag bij de EO iets grappigs over zo een stad in thailand met alleen maar goedkope vrouwen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid-Amerika ook al een deel. Ik zit idd aan Azie te denken, ook omdat het in het deel van Zuid-Amerika en Zuid-Afrika tegen die tijd winter is. Ik dacht aan Bali, gewoon een maand helemaal niets doen en genieten op het strand.
Bron is buienradar.nl.quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
komt een zelfmoordterrorist bij een wegrestaurant, weg restaurant.
Nogal koud in september. Uruguay is wel apart, ervaringen mee?quote:
jmrquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel Russisch leren en daar minstens 1x naar toe gaan
Gewoon in Eindhoven wonen, dan valt ´t wel mee.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon in Eindhoven wonen, dan valt ´t wel mee.
Joah, redelijk. Nog genoeg aan te doen, maar redelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja 't is wel ziek mooi daarLukt het eigenlijk, met je afstuderen?
wajoo omin appa mi mang kk veel water sippen enso dan gaat het wegquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Dale. het volgende:
Kut kutter de kut 3 wodka's met 2 vrienden naar binnen gewerkten ik moet morgen werken... HOE THE FACK DOE IK DAT?!?!?!?!
Trololololoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonde worden
Ja maar iedereen wil toch het heftigequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Dale. het volgende:
Kut kutter de kut 3 wodka's met 2 vrienden naar binnen gewerkten ik moet morgen werken... HOE THE FACK DOE IK DAT?!?!?!?!
Nee, er is ooit een jongen van 18 hierheen gekomen voor een jaar. Is uiteindelijk een goede vriend van mijn broer geworden. Die Uruguayaanse kerel vertelde dat ze daar heel erg rustig aan doen en veel vlees etenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nogal koud in september. Uruguay is wel apart, ervaringen mee?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
Om 4 uur heb ik het ook nog droogquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hoe kom ik af van die komende katerquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent
Jij hebt veel posts, maar dat terzijde.quote:
Endhovuhhhhhhquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon droog hebben man, voor regen ga ik wel naar de herfst.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar iedereen wil toch het heftige
jamaar jamaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon droog hebben man, voor regen ga ik wel naar de herfst.
water drinken litertjequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hoe kom ik af van die komende katerheb maar alvast een asprine genomen
Nou had wel verwacht dat je iets weet na al die jaren zuipenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hoe kom ik af van die komende katerheb maar alvast een asprine genomen
water water water water water. dat is het enige wat echt helpt omdat watertekort dus lever haalt water van hersenen die krimpen dus trekken aan schedel dus hoofdpijn dus kutgevoel dus misselijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja, maar alleen het Westen is zo gehaast ongeveer. Ga ik toch eens iets over opzoeken. Een vriend van mij is naar Chili geëmigreerd, alleen daar was het nu -8 en sneeuw, niet echt wat ik voor ogen had.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nee, er is ooit een jongen van 18 hierheen gekomen voor een jaar. Is uiteindelijk een goede vriend van mijn broer geworden. Die Uruguayaanse kerel vertelde dat ze daar heel erg rustig aan doen en veel vlees eten
Is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou had wel verwacht dat je iets weet na al die jaren zuipen
quote:
Israël man, Israëlquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar alleen het Westen is zo gehaast ongeveer. Ga ik toch eens iets over opzoeken. Een vriend van mij is naar Chili geëmigreerd, alleen daar was het nu -8 en sneeuw, niet echt wat ik voor ogen had.
Ja, bij de N van Nachtbaggerquote:
Dus jij gaat naar Defqon, Qbase en dat soort shitquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Headhunterz
Wasted Penguinz
Da Tweekaz
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar Defqon, Qbase en dat soort shit
Vriend van mij heeft VIP-kaartjesgwn jaar lang gratis naar die 'festivals'
Wat is er zo leuk aan Israël?quote:
Okéquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ben er weer, zusje kwam net terug uit Cherso en moest even verhalen aanhoren
~24 met een koud briesje is perfectquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Omdatappel het volgende:
Elke dag van het jaar boven de 10/15 graden. Heerlijk.
11 augustus! Endhovuhhhhhhh, Tequillaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijd, wanneer je wil, plaats, niet mijn huis, geschutt euhm geen idee
Cherso.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ben er weer, zusje kwam net terug uit Cherso en moest even verhalen aanhoren
qft again!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef aight1 het volgende:
Mensen die nu haten op Eindhoven en BrabantMaar als ze hier zijn, huilen omdat ze weer terug moeten naar dat verdrietige stuk land ten noorden van de rivieren.
11 augustus kan, Eindhoven kan ook, Tequila ben ik goed mee, dus kan ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Dale. het volgende:
[..]
11 augustus! Endhovuhhhhhhh, Tequilla
's nachts mag het wel sneeuwen of regenenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Omdatappel het volgende:
Elke dag van het jaar boven de 10/15 graden. Heerlijk.
Zon, zee en strand momenteel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat zoek je in een land? Dan zal ik vertellen of Israël dat heeft.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, dikke mazzel dat ze hadden. Volgend jaar zelf weer proberen
Als het maar niet koud is, geen kutsneeuw en ijs en gladde troep en vies en bah. Veel zon.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
~24 met een koud briesje is perfect
Ja ik las het jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:17 schreef Dale. het volgende:
[..]
Schijnt vet minder toeristen te hebben getrokken dit jaar vanwege... Oh oh cherso
12 aug? Zag net dat 11 op do isquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
11 augustus kan, Eindhoven kan ook, Tequila ben ik goed mee, dus kan ook
Belgen zijn wel tof... Nooit in Leuven, Antwerpen of Brussel geweest zeker...quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:17 schreef jezelf het volgende:
[..]
Hoe verder van België vandaan, des te beter.
Lijkt me niet strak, dan vier ik mijn verjaardag, 13e zit ik op een festival en 14e pak ik om 6.05 de vliegtuig naar Griekenlandquote:
Zo hard knijp ik nou ook weer niet. Deed het pijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Dale. het volgende:
En jij knijpt je er toch tussen uit! Plus ik waarschijnlijk niks meer weet morgen
Zegt dat wat over jou of die mensenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef jezelf het volgende:
Ken 3 man die bij de laatste 12 van Xcherso zaten.
westside kos alles party mannen feest alles drank hier dronken flipsquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt me niet strak, dan vier ik mijn verjaardag, 13e zit ik op een festival en 14e pak ik om 6.05 de vliegtuig naar Griekenland
Beidenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt dat wat over jou of die mensen?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lijkt me niet strak, dan vier ik mijn verjaardag, 13e zit ik op een festival en 14e pak ik om 6.05 de vliegtuig naar Griekenland
IK ZEI HET TOCHquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Dale. het volgende:
En jij knijpt je er toch tussen uit! Plus ik waarschijnlijk niks meer weet morgen
Q-dance @ Mystery landquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Frietkraam het volgende:
27 augustus ga ik naar misterie lantt:D:D
Als ik niet in de buurt hoef te zijn blijf ik er liever ver vandaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Dale. het volgende:
[..]
Belgen zijn wel tof... Nooit in Leuven, Antwerpen of Brussel geweest zeker...
Eens wat opzoeken over Israël dan.quote:
Nicequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Frietkraam het volgende:
27 augustus ga ik naar misterie lantt:D:D
Daar moet je niet heen willen, man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eens wat opzoeken over Israël dan.
Jouw schuld jij kan de 11e nietquote:
Precies man, preciesquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
westside kos alles party mannen feest alles drank hier dronken flips
Over die mensen, wat bezielt je om jezelf überhaupt op te geven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegt dat wat over jou of die mensen?
Te dichtbij eigenlijk hè.quote:
PSV'er, Israël. Kan gewoon niet, het kan gewoon niet.quote:
Okee de 11e danquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh oh oh wie zegt datweekend komt slechts beter uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |