dankquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.
Doe maar duur. Zuid-Amerika schijnt tof te zijn, aangezien je Afrika al gehad hebt. En anders Azië, Thailand en alles daar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?
Dat gebruik ik ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.
echt waar en polaroid is lame,quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en weldus even kijken hoe ik dat fix
stelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en weldus even kijken hoe ik dat fix
Ja, hele week nog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Gaat het morgen veel regenen? Ja toch?
http://www1.buienradar.nl/forecast24.phpquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, hele week. Maar ik ga straks de Indiaanse zonnedans doen zodat je morgen lekker in bikini kan rondlopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Yupquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Stormenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Meningen verschillen waaronder over dit onderwerp en aangezien je een dikke troll bent, ga ik er verder niet op in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
echt waar en polaroid is lame,
spiegelreflex > baas
Rusland,quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?
Israël? Als je van het type mensen houdt natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid-Amerika ook al een deel. Ik zit idd aan Azie te denken, ook omdat het in het deel van Zuid-Amerika en Zuid-Afrika tegen die tijd winter is. Ik dacht aan Bali, gewoon een maand helemaal niets doen en genieten op het strand.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Doe maar duur. Zuid-Amerika schijnt tof te zijn, aangezien je Afrika al gehad hebt. En anders Azië, Thailand en alles daar.
quote:
israel is tok niet buite europaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Israël? Als je van het type mensen houdt natuurlijk.
okokquote:
trolololololololololololoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
[..]
israel is tok niet buite europa
Ik ben lichtjes aangeschoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |