Maakt niet uit hoorquote:
Gniffelen is niet goed voor een appel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[ afbeelding ] <--- erg jammer deze waarom nou weer
pr0nquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe laptop welke programmas moet ik erop zette
Goede uitspraak, je zou commentator moeten worden!quote:
Het spel Trojan horse.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
Waar staat FOK! eigenlijk voor. Familie voor Koekjes ofzo?
AVG Free OF Microsoft SEquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
trololololoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Frietkraam het volgende:
Alleen bij de Tour, dan heb ik toch beetje het idee dat ik op vakantie ben met die beelden van het prachtige Franse landschap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Goede uitspraak, je zou commentator moeten worden!
Nooit lachen jijquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gniffelen is niet goed voor een appel.
Doe mij maar gewoon de zuidkust, zon zee strand en allesquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen bij de Tour, dan heb ik toch beetje het idee dat ik op vakantie ben met die beelden van het prachtige Franse landschap.
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en welquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Even gekeken. Sommige woorden stonden mij aan. Waarom nog niet begonnen met polaroids dan?
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef Frietkraam het volgende:
chome enzo staan er al open flash
kneepass
evernote
MWbytes
ccleaner
flash / java / .net/ silverlight
vlc winnamp spotify
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon de zuidkust, zon zee strand en alles
dankquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.
Doe maar duur. Zuid-Amerika schijnt tof te zijn, aangezien je Afrika al gehad hebt. En anders Azië, Thailand en alles daar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?
Dat gebruik ik ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook http://www.dvdvideosoft.com/, handig.
echt waar en polaroid is lame,quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en weldus even kijken hoe ik dat fix
stelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ontbreken van polaroidcamera, de type die ik wil hebben kan oplopen tot een waarde van 300 euro. Werkend en weldus even kijken hoe ik dat fix
Ja, hele week nog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Gaat het morgen veel regenen? Ja toch?
http://www1.buienradar.nl/forecast24.phpquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, hele week. Maar ik ga straks de Indiaanse zonnedans doen zodat je morgen lekker in bikini kan rondlopen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Yupquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Stormenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Omdatappel het volgende:
Meningen verschillen waaronder over dit onderwerp en aangezien je een dikke troll bent, ga ik er verder niet op in.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
echt waar en polaroid is lame,
spiegelreflex > baas
Rusland,quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja mja. Ik zit nog te kijken waar ik in september eens heen zal gaan. Aanraders, buiten Europa gelieve?
Israël? Als je van het type mensen houdt natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid-Amerika ook al een deel. Ik zit idd aan Azie te denken, ook omdat het in het deel van Zuid-Amerika en Zuid-Afrika tegen die tijd winter is. Ik dacht aan Bali, gewoon een maand helemaal niets doen en genieten op het strand.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Doe maar duur. Zuid-Amerika schijnt tof te zijn, aangezien je Afrika al gehad hebt. En anders Azië, Thailand en alles daar.
quote:
israel is tok niet buite europaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Israël? Als je van het type mensen houdt natuurlijk.
okokquote:
trolololololololololololoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
[..]
israel is tok niet buite europa
Ik ben lichtjes aangeschoten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |