quote:
Maar is het nu Cosmic Panda of gewoon een verandering van de youtube lay-out?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:45 schreef iBenny het volgende:
Gewoon nu Cosmic Panda aan doen. Dan heb je alle veranderingen meteen en kun je die pipo's die niet tegen veranderingen kunnen over een paar weken uitlachen
Ja worst, dat kon je dus gewoon aanvinken. Blijkbaar wordt het nu vanzelf uitgerold! Dus alle autisten die niet tegen verandering kunnen: HAHAHAHHAAH!quote:
Wat voor soort muziek is dat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Eindelijk, eerste album Alex Clare.
Het is een verandering van youtube, hoe youtube er in de toekomst uit gaat zien. Je wordt dan een soort van beta-tester.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar is het nu Cosmic Panda of gewoon een verandering van de youtube lay-out?
Lay-out verandering van Youtube die binnenkort ingaat ivm Google+quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar is het nu Cosmic Panda of gewoon een verandering van de youtube lay-out?
heeft t wel zie ik nuquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Frietkraam het volgende:
WAAROM HEEFT FOK GEEN GOOGLE +1 KNOP?
Mensen die deze achterlijke knoppen niet uitschakelenquote:
Ja op zich wel. Is wel handig dat je nu het filmpje kan blijven kijken en toch reacties lezenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja worst, dat kon je dus gewoon aanvinken. Blijkbaar wordt het nu vanzelf uitgerold! Dus alle autisten die niet tegen verandering kunnen: HAHAHAHHAAH!
Maar het ziet er mooi uit toch?
quote:
quote:De muziek van Alex Clare is gerust 'bijzonder' te noemen. We maakten kennis met deze Engelsman via "Up All Night", een combinatie van rap, reggae en de zware gitaren van hardrock of zelfs metal. De singer-songwriter heeft een radiovriendelijke stem die hij graag laat ondersteunen door heftige muziek.
tuuuutututtutttuuutttuuuu tutututuuuuuut tutuutuututututututututtttuuuuu ttututuuuttuuuquote:
Vast niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Ben ik de enige die Electro House luister?
DJBL3ND
Weinig interesse in collega's, vermoed ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom had ik andere muziek bij jou verwacht?
Je doet het fout;quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
tuuuutututtutttuuutttuuuu tutututuuuuuut tutuutuututututututututtttuuuuu ttututuuuttuuu
28 juli in Effenaar en daar schijn ik bij te zijn.quote:
Eindhoven, mooie stad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
28 juli in Effenaar en daar schijn ik bij te zijn.
Geen idee, wat had je verwacht dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom had ik andere muziek bij jou verwacht?
Weet niet precies... niet zo 'soft' iigquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, wat had je verwacht dan?
quote:
ik ga 6x supersonisch op cocainequote:
Mag van die dokter geen harde muziek meer luisteren, het mag enkel nog dienen om te kalmeren. Vandaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weet niet precies... niet zo 'soft' iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |