Meteen boosquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Maak eens uit jezelf reeksen aan verdomme!
Maar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef Swomp het volgende:
Telkens als ik iBenny zie denk ik dat er zo'n bloedmooie chick zit te fok!ken
Cosmicpanda of watquote:
Oh, wat tof! Goed nieuws, Flips! 7 maanden is wel heel lang, zeg. Geniet van het sporten weer dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Flippiee het volgende: [..] Jaaah goed
Ik ben na 7 maanden eindelijk van mijn knieblessure af
Dus kan langzaam sporten opbouwen
en met jou?
Oh die zat al best wel een tijdje in cosmicpandaquote:
Nee, maar dan verschijnt hij automagisch in myAT.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:40 schreef Frietkraam het volgende:
alsof iemand ooit die reeksen terug gaat bekijken.
tss cosmicpanda kon je al heul lang geleden aanzetten! ouden nieuwss hihihiquote:
nee sorrie ga maar wegquote:
ja hoe haal ik die automatische myats weg ik word er lichtelijk paranoïde vanquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, maar dan verschijnt hij automagisch in myAT.
Leuk garpje, niet eerder hoort!quote:
Ik heb niks aangezet hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tss cosmicpanda kon je al heul lang geleden aanzetten! ouden nieuwss hihihi
op stop volgen drukkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
ja hoe haal ik die automatische myats weg ik word er lichtelijk paranoïde van
Nothingquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
I wanted words but all I heard was nothing.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
I wanted words but all I heard was nothing.
http://www.youtube.com/cosmicpandaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij mij is alleen die balk veranderd hoor
Om aan te zetten klik op de koe.quote:
De youtube playerquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij mij is alleen die balk veranderd hoor
So remember when we were driving, driving in your car.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Frietkraam het volgende:
het is verdomt koud hier en ben KNETTER EN KNETTER STONED
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Romanus het volgende:
Nu ineens wel die panda.. [ afbeelding ]
Werken mag ik ook morgen weer doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat tof! Goed nieuws, Flips! 7 maanden is wel heel lang, zeg. Geniet van het sporten weer dan.Met mij gaat het ook wel goed. Afgelopen dagen beetje ziekjes, maar voel me alweer een stuk beter, dus morgen weer fijn werken.
Knetterkrankjorum dus. Oh wacht: Knetterkrankjorum = kkj = kankerjorum.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Frietkraam het volgende:
het is verdomt koud hier en ben KNETTER EN KNETTER STONED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |