Ja 't is wel ziek mooi daarquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid-Amerika ook al een deel. Ik zit idd aan Azie te denken, ook omdat het in het deel van Zuid-Amerika en Zuid-Afrika tegen die tijd winter is. Ik dacht aan Bali, gewoon een maand helemaal niets doen en genieten op het strand.
Kun je toch binnen dragenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil heul geen regen. Ik wil zon en jurkjes en rokjes en hoge hakken en en en.
Hè jakkie.
Keep smiling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil heul geen regen. Ik wil zon en jurkjes en rokjes en hoge hakken en en en.
Hè jakkie.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Zeggen dat je dronken bent op FOK!.
Flippie <3quote:
Ik zag bij de EO iets grappigs over zo een stad in thailand met alleen maar goedkope vrouwen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zuid-Amerika ook al een deel. Ik zit idd aan Azie te denken, ook omdat het in het deel van Zuid-Amerika en Zuid-Afrika tegen die tijd winter is. Ik dacht aan Bali, gewoon een maand helemaal niets doen en genieten op het strand.
Bron is buienradar.nl.quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
komt een zelfmoordterrorist bij een wegrestaurant, weg restaurant.
Nogal koud in september. Uruguay is wel apart, ervaringen mee?quote:
jmrquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel Russisch leren en daar minstens 1x naar toe gaan
Gewoon in Eindhoven wonen, dan valt ´t wel mee.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gewoon in Eindhoven wonen, dan valt ´t wel mee.
Joah, redelijk. Nog genoeg aan te doen, maar redelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja 't is wel ziek mooi daarLukt het eigenlijk, met je afstuderen?
wajoo omin appa mi mang kk veel water sippen enso dan gaat het wegquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Dale. het volgende:
Kut kutter de kut 3 wodka's met 2 vrienden naar binnen gewerkten ik moet morgen werken... HOE THE FACK DOE IK DAT?!?!?!?!
Trololololoquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
daar wil je toch niet dood gevonde worden
Ja maar iedereen wil toch het heftigequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Dale. het volgende:
Kut kutter de kut 3 wodka's met 2 vrienden naar binnen gewerkten ik moet morgen werken... HOE THE FACK DOE IK DAT?!?!?!?!
Nee, er is ooit een jongen van 18 hierheen gekomen voor een jaar. Is uiteindelijk een goede vriend van mijn broer geworden. Die Uruguayaanse kerel vertelde dat ze daar heel erg rustig aan doen en veel vlees etenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nogal koud in september. Uruguay is wel apart, ervaringen mee?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 17 augustus 2010 15:32 schreef Sisiorange94 het volgende:
Frietzak, friettent, frietzaak, frietssaus, Franse frietjes, frietkraam, frituur en eigenlijk is het allemaal gewoon friet.
Frietrecepten Topic
Om 4 uur heb ik het ook nog droogquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hoe kom ik af van die komende katerquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
's avonds een vent, 's ochtends een vent
Jij hebt veel posts, maar dat terzijde.quote:
Endhovuhhhhhhquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon droog hebben man, voor regen ga ik wel naar de herfst.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar iedereen wil toch het heftige
jamaar jamaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon droog hebben man, voor regen ga ik wel naar de herfst.
water drinken litertjequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hoe kom ik af van die komende katerheb maar alvast een asprine genomen
Nou had wel verwacht dat je iets weet na al die jaren zuipenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hoe kom ik af van die komende katerheb maar alvast een asprine genomen
water water water water water. dat is het enige wat echt helpt omdat watertekort dus lever haalt water van hersenen die krimpen dus trekken aan schedel dus hoofdpijn dus kutgevoel dus misselijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja, maar alleen het Westen is zo gehaast ongeveer. Ga ik toch eens iets over opzoeken. Een vriend van mij is naar Chili geëmigreerd, alleen daar was het nu -8 en sneeuw, niet echt wat ik voor ogen had.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:11 schreef Romanus het volgende:
[..]
Nee, er is ooit een jongen van 18 hierheen gekomen voor een jaar. Is uiteindelijk een goede vriend van mijn broer geworden. Die Uruguayaanse kerel vertelde dat ze daar heel erg rustig aan doen en veel vlees eten
Is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou had wel verwacht dat je iets weet na al die jaren zuipen
quote:
Israël man, Israëlquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, maar alleen het Westen is zo gehaast ongeveer. Ga ik toch eens iets over opzoeken. Een vriend van mij is naar Chili geëmigreerd, alleen daar was het nu -8 en sneeuw, niet echt wat ik voor ogen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |