Vandaar dat ik dat grapje niet ken. Ik ben KLu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die ken je niet?
Roger.. en wilco. klinken als namen van een persoon.
Als iemand bij ons als bevestiging van iets Roger, of Wilco gebruikte.. zeiden we altijd..
Wie is roger ? of.. Wilco in dat geval
dacht dat zoiets wel KL breed was doorgetrokken
Dat heet gewoon medelijden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef Pumatje het volgende:
als ik bij mijn nieuwe eenheid kom.. mag ik ook gewoon mijn zwarte baret houdenalgemene stoel
Kijk zulke info hebben we wat aanquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef forpro het volgende:
[..]
De instructeurs op de opleidingsonderdelen (KMS, KMA) worden hier gewoon geplaatst. Zij mogen hun rode/groene baret blijven dragen mits zij toestemming vragen en krijgen van de C-LMB cq C-KCT. Hiervoor moeten zij wel de FIT-test van het betreffende niveau doen en halen. Als ze vervolgens naar een niet opleidingsonderdeel gaan en niet terug naar LMB/KCT, is het idd einde baret.
Staat dat niet los van gedetacheerd of overgeplaatst zijn?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef forpro het volgende:
Nope, ze mogen/moeten na 3 jaar plaatsing gewoon solliciteren op een andere functie
(net nog gecheckt bij Hoofd LO/S KMA, maatje van me)
in zoverre, dat als je gedetacheerd bent, dit in principe voor een beperkte tijd is, iig geen volledige plaatsingsduur en niet in de formele OT staat. En je nog onder je moeder-eenheid valt waarnaar je terugkeert en vanuit daar dan verder gaat.(dat er bij mindef de nodige afwijkingen/uitzonderingen zijn....)quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Staat dat niet los van gedetacheerd of overgeplaatst zijn?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef forpro het volgende:
[..]
in zoverre, dat als je gedetacheerd bent, dit in principe voor een beperkte tijd is, iig geen volledige plaatsingsduur en niet in de formele OT staat. En je nog onder je moeder-eenheid valt waarnaar je terugkeert en vanuit daar dan verder gaat.(dat er bij mindef de nodige afwijkingen/uitzonderingen zijn....)
Precies... rest my casequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:05 schreef forpro het volgende:
[..]
dat er bij mindef de nodige afwijkingen/uitzonderingen zijn....
Truste Cobra4!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:38 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe dan ook. Radiostilte voor mij. Ik ga maffen.
RIAT @ Fairford?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:14 schreef hoogvlieger het volgende:
Morgen na het werk lekker met de bus naar onze westerburen. Red Arrows, Frecce Tricolori, A-10 demoteam, B-52, Su-27, ons Neerlands trots natuurlijk en ga zo nog maar ff door. Ik heb dr zin an
Heb dat geweldige formulier van hen eens ingevuld met een oud hotmail-adres dat ik niet meer gebruik... ze hebben een flinke fantasie in elk gevalquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:53 schreef Rave_NL het volgende:
En we hebben weer een update van onze vriendjes!
http://ss98.simpsite.nl/Nieuws
quote:De invallen zijn bedoelt om drugs en mensen handelaars enzo optepakken.
We hebben dan ook wapens (die worden over 4 weken verwacht)
Bijvoorveeld een uzzi of een sniper glock17 enzo.
Wil je meedoen soms met invallen?
(soms verdien je er ook geld mee)
Sowieso moet de KL eens kappen met dat 'ge-over' en 'ge-uit'. Is irritant, komt dom over en is puur overbodig.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AFAIK geen "UIT". Zo werd dat ons geleerd.
Jazeker, en een goeie ook!quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:22 schreef Schild het volgende:
Weet iemand of er op De Peel nog een autoclub zit?
Dat dus, echter niet alleen KMS/KMA ook de reguliere AMO-opleiding zijn "algemene stoelen" ook daar mag men de baret dus dragen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef forpro het volgende:
[..]
De instructeurs op de opleidingsonderdelen (KMS, KMA) worden hier gewoon geplaatst. Zij mogen hun rode/groene baret blijven dragen mits zij toestemming vragen en krijgen van de C-LMB cq C-KCT. Hiervoor moeten zij wel de FIT-test van het betreffende niveau doen en halen. Als ze vervolgens naar een niet opleidingsonderdeel gaan en niet terug naar LMB/KCT, is het idd einde baret.
Het laatste bericht wat ik hoorde was dat wij de taken er eventueel wel bij gaan doen, maar dan wel op onze eigen manier. Dus niet plotseling manpad optreden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:41 schreef Remco026 het volgende:
de 11e luchtverdedigings cie LMB wordt opgeheven en officieel gaat die functie bij ons takenpakket horen, ik zeg officieel, omdat ik er in de praktijk weinig van verwacht.
Vooralsnog zijn het allemaal geruchten idd, ik heb ook al iets gehoord over de Peel als groeilocatie gezien de ruimte. Het kan maar zomaar zijn dat er meer eenheden bijkomen.quote:Verder gaan er hier ook geruchten de de Marns naar Vredepeel komen, maar er is niks zeker, aangezien er ook geruchten gaan dat Vredepeel dicht gaat
Tja, dat is de pofoprot/radioprot/procquote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Sowieso moet de KL eens kappen met dat 'ge-over' en 'ge-uit'. Is irritant, komt dom over en is puur overbodig.
degene die het net opent sluit het ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:33 schreef Esses het volgende:
Dat geuit allemaalDoet toch alleen de Romeo?
Tuurlijk! Waarom?quote:
Die vriend van mijn zus dwarsboomt mij op alle manieren en haalt serieus het bloed onder mijn nagels vandaan!!quote:
Waarin dwarsboomt hij jou? Je bent toch niet met hem getrouwd?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Die vriend van mijn zus dwarsboomt mij op alle manieren en haalt serieus het bloed onder mijn nagels vandaan!!
Dingen die ik bijv. met mijn zus ga doen, doet hij snel eerder. Opmerkingen maken die nergens op slaan... gewoon treiteren..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarin dwarsboomt hij jou? Je bent toch niet met hem getrouwd?
Ik over drie weken. 1 week vakantie dan.quote:
Gewoon eerlijk tegen hem zeggen dat het een vuile rat is, doet soms wonderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dingen die ik bijv. met mijn zus ga doen, doet hij snel eerder. Opmerkingen maken die nergens op slaan... gewoon treiteren..
Gewoon een schop onder zijn hol verkopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dingen die ik bijv. met mijn zus ga doen, doet hij snel eerder. Opmerkingen maken die nergens op slaan... gewoon treiteren..
Ik vertrek dadelijk voor een paar dagen met de familie naar Duitsland, weekendje weg omdat m'n opa en oma maandag 60 jaar getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik over drie weken. 1 week vakantie dan.Und wir fahren, und wir farhen,....fahren gegen Deutschland an, Deutschland an.....
Waar in de VS?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik vertrek dadelijk voor een paar dagen met de familie naar Duitsland, weekendje weg omdat m'n opa en oma maandag 60 jaar getrouwd zijn.
En daarna naar de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |