link post ik hier nietquote:Hoe dan?!
Er is een site waar je namen van dames op kunt zetten die vreemd zijn gegaan oid.
Ik gelijk al mijn vrienden checken; staat er een naam van een vriendin bij
Dus iedereen even al zijn vrienden checken op
Is dat niet die kansloze mongool die ruzie heeft met bang bang?quote:
Haha ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is dat niet die kansloze mongool die ruzie heeft met bang bang?![]()
heul niet, diegeen die een nachtbagger topic open voor nacht zal eeuwig branden in helquote:
tu veux du painquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef aight1 het volgende:
ik spreek zo goed frans ik zou tolk moeten worden
WTFquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Dalando het volgende:
GOEIENAVOND IEDEREEN!
Ik kan vandaag echt niet lang doorgaan omdat ik mijn slaapritme moet gaan fixen en ik ben serieus al 40 uur wakker!
Nachtbagger enzoquote:
nuit is nacht xoxoquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef aight1 het volgende:
ik spreek zo goed frans ik zou tolk moeten worden
Nicequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:53 schreef Dalando het volgende:
GOEIENAVOND IEDEREEN!
Ik kan vandaag echt niet lang doorgaan omdat ik mijn slaapritme moet gaan fixen en ik ben serieus al 40 uur wakker!
In het vliegtuig misschienquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
Affijn, ik heb nog ijsthee, ik heb nog bier, ik heb nog chips, 02:00?
Fijne vakantie en allesquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Zandman030 het volgende:
Nog even present voordat ik op le airplain stap!!!![]()
non merciquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
Affijn, ik heb nog ijsthee, ik heb nog bier, ik heb nog chips, 04:00?
vet man moet je iets mee doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
non merci
je voudrais une croque monsieur, sil vous plait
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
ik heb helemaal niks meerquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef Dalando het volgende:
7up, 7down, Coca Cola back in town?quote:
hihi dat rijmtquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
7up, 7down, Coca Cola back in town?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raymondquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef Zandman030 het volgende:
Cola light, cola light lekkerder dan sprite!
que si que non que si co nara biaquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
7up, 7down, Coca Cola back in town?
Swompquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef Swomp het volgende:
ewa, ik doe eigenlijk nooit aan nachtbagger.... lig meestal te pitten
Word ik nu eindelijk een beetje een kleine fok!ker?, ik loop volgens mij ook al tegen de 10.000 posts aan
+10000 posts is goed. Je moet wat vaker in topics zoals de Nachtbagger zitten ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef Swomp het volgende:
ewa, ik doe eigenlijk nooit aan nachtbagger.... lig meestal te pitten
Word ik nu eindelijk een beetje een kleine fok!ker?, ik loop volgens mij ook al tegen de 10.000 posts aan
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:00 schreef aight1 het volgende:
Sorry, vanaf nu typ ik wel weer normaal.
Een kenner.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:59 schreef Zandman030 het volgende:
Cola light, cola light lekkerder dan sprite!
wat betekend het danquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:00 schreef 2slow4anything het volgende:
[..]
ik ben geen hoer , jij bent de hoer
Ik typ normaal gesproken ook zo, maar als ik met jou praat pas ik me aan je typstijl aan.quote:
Ja is ook beetje zoals wij gewoon 'kut' zeggen en zo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef 2slow4anything het volgende:
kurwa is hoer , maar heeft ook nog meer betekenissen
Hoe was het?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef 2slow4anything het volgende:
Okéquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef 2slow4anything het volgende:
ai ai kapiteinquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
+10000 posts is goed. Je moet wat vaker in topics zoals de Nachtbagger zitten ofzo.
Ik zou hem hard slaanquote:
kloptquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja is ook beetje zoals wij gewoon 'kut' zeggen en zo.
trouwens swomp je moet een sig+ondertitel krijgenquote:
ik weet ik weet, heb hem weggehaald ooit een keerquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
trouwens swomp je moet een sig+ondertitel krijgen
Ondertitel: "Nu met ondertitel"quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik weet ik weet, heb hem weggehaald ooit een keer
Aan jullie de eer om er een te verzinnen
ik heb wel het volgende te delenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef aight1 het volgende:
Maar goed, iemand nog een leuke anekdote te delen?
Dat heeft onze Rinus mooi voor mekaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
ik heb wel het volgende te delen
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)n-zijn-scooter.dhtml
uh...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ondertitel: "Nu met ondertitel"
Signature:
"Nu met signature"
ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
uh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Oh godquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
Jaaa dat had ik ook al gelezenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, ik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:03 schreef aight1 het volgende:
Maar goed, iemand nog een leuke anekdote te delen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik reed net achter een dikke Mercedes die voorrang verleende op een rotonde
Ik hoop dat ie in z'n achteruitkijkspiegel keek toen ik claxoneerde, dan heeft ie me m'n hoofd zien schudden
dat verdient rinus ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:04 schreef Jolx het volgende:
[..]
Jaaa dat had ik ook al gelezenMooie beeldvorming weer.
Oh niet echt actueel, gisterenavond al. Maar hopelijk leert hij het nu wel af!quote:
Cker wel weer een mooi stukje nederlands trotsquote:
pmowSquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Swomp het volgende:
Mensen nog een Sign & ondertitel voor mij ?
Heb geen inspiratiequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Swomp het volgende:
Is het zo moeilijk om er zelf een te verzinnen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Swomp het volgende:
jah , proud to be dutch !quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Cker wel weer een mooi stukje nederlands trots
Uh neeuj, heb hem ooit verwijderd... weet niet meer wat er stondquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Jolx het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er zelf een te verzinnen?
Zegt iemand ook zonder sig+ondertitelquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Jolx het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er zelf een te verzinnen?
Quote, en img tags weglaten lol xd lawl ;pquote:
Snap ik, Romanaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
Uh neeuj, heb hem ooit verwijderd... weet niet meer wat er stond
Kreeg zojuist de melding dat ik er nu weer een moett nemen, al neem ik liever Romana
Ik zat erop te wachten, maar ik heb er ook geen behoefte aan ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zegt iemand ook zonder sig+ondertitel
Dit is de officiëlequote:
Meteen boosquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Jolx het volgende:
[..]
Snap ik, Romana
[..]
Ik zat erop te wachten, maar ik heb er ook geen behoefte aan ofzo
jo aightquote:
Daar ben ik sowieso op uitgekozen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
Ik ga voortaan net zo netjes typen als LudoSanders, dan maken ze mij zonder twijfel ook mod.
Een PI maakt of breekt je post. Het is een essentieel iets.quote:
Jammer, dat duurt altijd zo lang om aan te klikken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een PI maakt of breekt je post. Het is een essentieel iets.
okquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Zandman030 het volgende:
Chloroform hoort op een doekje dat op de mond van je slachtoffer gedrukt zit, niet op het internet(dan is het effect minder...).
Tenzij ik mobiel ben, dan wil ik het wel eens vergeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jammer, dat duurt altijd zo lang om aan te klikken.
Oh, mobiel vind ik het luist makkelijker. Want ik heb geen muis, dus touchpad. En da's langzaam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tenzij ik mobiel ben, dan wil ik het wel eens vergeten.
iewquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef Jolx het volgende:
Ooohh Manuel Broekman![]()
Die zou ik toch wel binnenlaten als ie voor de deur stond met nu we er toch zijn
Ik gebruik ook altijd touchpad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh, mobiel vind ik het luist makkelijker. Want ik heb geen muis, dus touchpad. En da's langzaam.
Maar jij hebt al jarenlang ervaring.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd touchpad.
Ja.quote:
Okequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef Swomp het volgende:
Ukke ukke ukke ukke ukke, ff op Romana rukken
Vrijen vrijen vrijen vrijen vrijen, ik wil haar teringhard bereijeeee
scooter scooter scooter, ze zit nu op mn toeterquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef Swomp het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef vieze_freddie het volgende:
Eeey je boy hier, alsof je dat niet wist
Macbooksquote:
De teloorgang van de PI.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt al jarenlang ervaring.
fieze_vreddyquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef vieze_freddie het volgende:
Eeey je boy hier, alsof je dat niet wist
Die heb ik al uitgebreid bestudeerd, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De teloorgang van de PI.
Verplichte kost voor wie carrière wil maken op FOK!
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef vieze_freddie het volgende:
Het is rustig hier tegenover gister
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef Swomp het volgende:
Ja iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef vieze_freddie het volgende:
Het is rustig hier tegenover gister
Standaard PI'squote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Het is sowieso teveel moeite om elke keer een andere PI aan te klikken. Gewoon een PI als standaard enzo jatoch
quote:
Slapen, stad, eten, chillen en nu weer thuis en dit doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef Chloroform het volgende:
wat hebben jullie vandaag gedaan sjappies
Dan kom je er wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die heb ik al uitgebreid bestudeerd, ja.
Nee, nee en nog eens nee. Totaal verkeerde instelling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Het is sowieso teveel moeite om elke keer een andere PI aan te klikken. Gewoon een PI als standaard enzo jatoch
sorryquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kom je er wel.
[..]
Nee, nee en nog eens nee. Totaal verkeerde instelling.
Zandman, awaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef Zandman030 het volgende:
Vandaag tot half 3 geslapen, daarna de shoppa in gegaan met een maat. Daarna de rest thuis opgemaakt. Nu zo vliegennnnnn!!!!
lekker hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef Zandman030 het volgende:
Vandaag tot half 3 geslapen, daarna de shoppa in gegaan met een maat. Daarna de rest thuis opgemaakt. Nu zo vliegennnnnn!!!!
Eigenlijk isquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kom je er wel.
[..]
Nee, nee en nog eens nee. Totaal verkeerde instelling.
Is die alleen in zijn vrije tijd bij het uitoefenen van zijn hobby MacBook?quote:
Zoiets, ja. En vast een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is die alleen in zijn vrije tijd bij het uitoefenen van zijn hobby MacBook?
Volgende nachtbagger beterquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef Swomp het volgende:
Eerlijk gezegd had ik wel wat meer verwacht hier in nachtbagger
Tieten...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen tieten meer gepost morgen worden.
Ja hahaha, die moet aan de gebruiker contributie betalen!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zoiets, ja. En vast een stuk goedkoper.
Berry van Aerlequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
De MacBook Amateur is een beetje de Berry van Aerle onder de laptops, aight.
WEES DAT DAN VOOR EN KOM HIER DAN NIET VLOEKEN EN RUST VERSTORENquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
ER ZIT GODVERDOMME WEER ZO'N KUTMUG HIER!
Kill hem met zo'n bazenspray voor muggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
ER ZIT GODVERDOMME WEER ZO'N KUTMUG HIER!
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Zandman030 het volgende:
Mensen ik sign off, lees jullie in over 12 dagen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harde woorden, dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WEES DAT DAN VOOR EN KOM HIER DAN NIET VLOEKEN EN RUST VERSTOREN
Ik zou met de slang gaan tongen om het meisje in kwestie jaloers te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef aight1 het volgende:
Als er een chick in de club met een slang om haar nek staat, zouden jullie daarmee dansen? Ik zou wegrennen als een klein meisje man, slangen zijn eng.
Fijne vakantiequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Zandman030 het volgende:
Mensen ik sign off, lees jullie in over 12 dagen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
130km/h, minstensquote:
Zou je denken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat een vraag die voortvloeit uit de Desperados reclame trouwens?
Elektrische vliegenmepperquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kill hem met zo'n bazenspray voor muggen.
Ik had net op invoeren gekeken, richt een blik op de TV en plots zie ik de hele situatie voor me man. Dit kan geen toeval zijn zeg ik je!quote:
Vlakke hand, zoals je die bitches ook slaptquote:
wajoooow geneens een smileyquote:
quote:
Oh wow, misschien is er toch meer tussen Hemel en Aarde, wie weet!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had net op invoeren gekeken, richt een blik op de TV en plots zie ik de hele situatie voor me man. Dit kan geen toeval zijn zeg ik je!
Okquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ik word altijd depressief als ik dat kijk, wat een saai kut programma
En dat is nieuw voor je?quote:
Nu geen bier drinkenquote:
Ik ben netjes aan het praten, ik wil de nieuwe LudoSanders worden namelijk.quote:
Jij komt er wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben netjes aan het praten, ik wil de nieuwe LudoSanders worden namelijk.
Ik had toch minstens wel eenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:28 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Oh, wacht, voor islamieten is het Allahverdomme
Kom mij bier brengen danquote:
Oh, grutjes. Tof wel hoor. En dan ook mod enzo of dat nog net niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik ben netjes aan het praten, ik wil de nieuwe LudoSanders worden namelijk.
Het is geen originele grap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:33 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik had toch minstens wel een- reactie verwacht.
Nou nee, daar geloof ik niet in hoor. Het zou wel mooi zijn, tenminste, dat idee heb ik bij de Hemel, maar ik geloof er niet in. Ik denk dat men er enkel erg romantiserend over spreekt. Maarja, ik heb geen idee verder. Ik zie het wel gebeuren, waarom druk maken toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh wow, misschien is er toch meer tussen Hemel en Aarde, wie weet!
Natuurlijk, als het kan zelfs een 'labiel hertje'. Ik heb een nieuw levensdoel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Tof wel hoor. En dan ook mod enzo of dat nog net niet?
Ik dacht altijd dat jij moslim was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:33 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ik had toch minstens wel een- reactie verwacht.
Respect aight, respect. Net als voor Ludo uiteraard.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef aight1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, als het kan zelfs een 'labiel hertje'. Ik heb een nieuw levensdoel.
Dhr Sanders voor jou hè!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
Waarom heb ik geen korte versieAppeltje, Flips, Ludo, OBL, maar mijn naam kun je niet afkorten
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
Waarom heb ik geen korte versieAppeltje, Flips, Ludo, OBL, maar mijn naam kun je niet afkorten
DLNDOquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
Ik ben gierig mi mangquote:
Ook lekker bij gebrek aan beterquote:Er staat alleen 1 flesje rosebier () in de koelkast
Bedankt, met jouw steun erbij zal dit zeker goed komen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Respect aight, respect. Net als voor Ludo uiteraard.
Ik noem je gewoon Dalalando, is dat niet goed? Krijg ik straf?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
Mag wel hoor. Maar als ik je straf moet geven,quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon Dalalando, is dat niet goed? Krijg ik straf?
Ei hef jor bek enzo weetjewel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Bedankt, met jouw steun erbij zal dit zeker goed komen.
Daldoquote:
Jaaah goedquote:
D-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Gekkie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Maar als ik je straf moet geven,
Nee. Opgelost. Slotjequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef Dalando het volgende:
Kunnen we mijn naam niet gewoon afkorten zoals
Daltonquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:37 schreef Dalando het volgende:
Kunnen we mijn naam niet gewoon afkorten zoals![]()
Edit: ohnee dat word al voor koeien gebruikt
quote:
Ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daldo![]()
Mijne kan al helemaal niet ingekort worden...
Bedankt, ik heb jouw rug ook he, weet je toch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ei hef jor bek enzo weetjewel.
Mja, oké. Nvm.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom moet je per sé een afkorting hebben Dalando?
omdatappelquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:38 schreef Chloroform het volgende:
Waarom moet je per sé een afkorting hebben Dalando?
Ja eh, blijkbaar niet dus.quote:
Je usernaam klopt niet.quote:
geliegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |