WEES DAT DAN VOOR EN KOM HIER DAN NIET VLOEKEN EN RUST VERSTORENquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
ER ZIT GODVERDOMME WEER ZO'N KUTMUG HIER!
Kill hem met zo'n bazenspray voor muggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:25 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
ER ZIT GODVERDOMME WEER ZO'N KUTMUG HIER!
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Zandman030 het volgende:
Mensen ik sign off, lees jullie in over 12 dagen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Harde woorden, dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WEES DAT DAN VOOR EN KOM HIER DAN NIET VLOEKEN EN RUST VERSTOREN
Ik zou met de slang gaan tongen om het meisje in kwestie jaloers te maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef aight1 het volgende:
Als er een chick in de club met een slang om haar nek staat, zouden jullie daarmee dansen? Ik zou wegrennen als een klein meisje man, slangen zijn eng.
Fijne vakantiequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef Zandman030 het volgende:
Mensen ik sign off, lees jullie in over 12 dagen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
130km/h, minstensquote:
Zou je denken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:28 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat een vraag die voortvloeit uit de Desperados reclame trouwens?
Elektrische vliegenmepperquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kill hem met zo'n bazenspray voor muggen.
Ik had net op invoeren gekeken, richt een blik op de TV en plots zie ik de hele situatie voor me man. Dit kan geen toeval zijn zeg ik je!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |