Oh, mobiel vind ik het luist makkelijker. Want ik heb geen muis, dus touchpad. En da's langzaam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tenzij ik mobiel ben, dan wil ik het wel eens vergeten.
iewquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef Jolx het volgende:
Ooohh Manuel Broekman![]()
Die zou ik toch wel binnenlaten als ie voor de deur stond met nu we er toch zijn
Ik gebruik ook altijd touchpad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh, mobiel vind ik het luist makkelijker. Want ik heb geen muis, dus touchpad. En da's langzaam.
Maar jij hebt al jarenlang ervaring.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gebruik ook altijd touchpad.
Ja.quote:
Okequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef Swomp het volgende:
Ukke ukke ukke ukke ukke, ff op Romana rukken
Vrijen vrijen vrijen vrijen vrijen, ik wil haar teringhard bereijeeee
scooter scooter scooter, ze zit nu op mn toeterquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef Swomp het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef vieze_freddie het volgende:
Eeey je boy hier, alsof je dat niet wist
Macbooksquote:
De teloorgang van de PI.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt al jarenlang ervaring.
fieze_vreddyquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef vieze_freddie het volgende:
Eeey je boy hier, alsof je dat niet wist
Die heb ik al uitgebreid bestudeerd, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De teloorgang van de PI.
Verplichte kost voor wie carrière wil maken op FOK!
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef vieze_freddie het volgende:
Het is rustig hier tegenover gister
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:18 schreef Swomp het volgende:
Ja iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef vieze_freddie het volgende:
Het is rustig hier tegenover gister
is nu prima voor mij.
Standaard PI'squote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Het is sowieso teveel moeite om elke keer een andere PI aan te klikken. Gewoon een PI als standaard enzo jatoch
quote:
Slapen, stad, eten, chillen en nu weer thuis en dit doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef Chloroform het volgende:
wat hebben jullie vandaag gedaan sjappies
Dan kom je er wel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die heb ik al uitgebreid bestudeerd, ja.
Nee, nee en nog eens nee. Totaal verkeerde instelling.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:20 schreef Chloroform het volgende:
Het is sowieso teveel moeite om elke keer een andere PI aan te klikken. Gewoon een PI als standaard enzo jatoch
sorryquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kom je er wel.
[..]
Nee, nee en nog eens nee. Totaal verkeerde instelling.
Zandman, awaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef Zandman030 het volgende:
Vandaag tot half 3 geslapen, daarna de shoppa in gegaan met een maat. Daarna de rest thuis opgemaakt. Nu zo vliegennnnnn!!!!
lekker hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:22 schreef Zandman030 het volgende:
Vandaag tot half 3 geslapen, daarna de shoppa in gegaan met een maat. Daarna de rest thuis opgemaakt. Nu zo vliegennnnnn!!!!
Eigenlijk isquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan kom je er wel.
[..]
Nee, nee en nog eens nee. Totaal verkeerde instelling.
wel geschikt voor het gros van mijn posts.
Is die alleen in zijn vrije tijd bij het uitoefenen van zijn hobby MacBook?quote:
Zoiets, ja. En vast een stuk goedkoper.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is die alleen in zijn vrije tijd bij het uitoefenen van zijn hobby MacBook?
Volgende nachtbagger beterquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef Swomp het volgende:
Eerlijk gezegd had ik wel wat meer verwacht hier in nachtbagger
Tieten...quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind het jammer dat er geen tieten meer gepost morgen worden.
Ja hahaha, die moet aan de gebruiker contributie betalen!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Zoiets, ja. En vast een stuk goedkoper.
Berry van Aerlequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:24 schreef LudoSanders het volgende:
De MacBook Amateur is een beetje de Berry van Aerle onder de laptops, aight.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |