Cker wel weer een mooi stukje nederlands trotsquote:
pmowSquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Swomp het volgende:
Mensen nog een Sign & ondertitel voor mij ?
Heb geen inspiratiequote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Swomp het volgende:
Is het zo moeilijk om er zelf een te verzinnen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:05 schreef Swomp het volgende:
jah , proud to be dutch !quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Cker wel weer een mooi stukje nederlands trots
Uh neeuj, heb hem ooit verwijderd... weet niet meer wat er stondquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Jolx het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er zelf een te verzinnen?
Zegt iemand ook zonder sig+ondertitelquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:06 schreef Jolx het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk om er zelf een te verzinnen?
Quote, en img tags weglaten lol xd lawl ;pquote:
Snap ik, Romanaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
Uh neeuj, heb hem ooit verwijderd... weet niet meer wat er stond
Kreeg zojuist de melding dat ik er nu weer een moett nemen, al neem ik liever Romana
Ik zat erop te wachten, maar ik heb er ook geen behoefte aan ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zegt iemand ook zonder sig+ondertitel
Dit is de officiëlequote:
Meteen boosquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Jolx het volgende:
[..]
Snap ik, Romana
[..]
Ik zat erop te wachten, maar ik heb er ook geen behoefte aan ofzo
jo aightquote:
Daar ben ik sowieso op uitgekozen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:13 schreef aight1 het volgende:
Ik ga voortaan net zo netjes typen als LudoSanders, dan maken ze mij zonder twijfel ook mod.
Een PI maakt of breekt je post. Het is een essentieel iets.quote:
Jammer, dat duurt altijd zo lang om aan te klikken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een PI maakt of breekt je post. Het is een essentieel iets.
okquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:14 schreef Zandman030 het volgende:
Chloroform hoort op een doekje dat op de mond van je slachtoffer gedrukt zit, niet op het internet(dan is het effect minder...).
Tenzij ik mobiel ben, dan wil ik het wel eens vergeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jammer, dat duurt altijd zo lang om aan te klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |