Ik ben trots op ons gedoogbeleid.quote:
Ik denk niet dat ze dat gaat lukken of uberhaupt gaan proberen. Die wietpas is verder al een schijnoplossing eerste klas. Bedacht door de liefhebber van Vrijheid en Democratie: onze Ivo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan, mijn beste? Ik zie hier wel aanleiding in voor het kabinet om dan het gehele gedoogbeleid overboord te kieperen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.
God, dat je na 3 jaar nog steeds niet doorhebt dat ik je sar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift noemt de Holocaust een goed voorbeeld
Welk land zou jou nu als burger willen hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het kabinet dat doet, flikker ik mn paspoort weg en neem ik een andere nationaliteit.
Ik wil jou ermee kwellen. Als ik joden zou kennen, had ik ze het laten lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God, dat je na 3 jaar nog steeds niet doorhebt dat ik je sar.
Geweldig.quote:
Duitsland.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welk land zou jou nu als burger willen hebben.
En dan??quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:46 schreef remlof het volgende:
Whehe, ik reed net achter een dikke Mercedes die voorrang verleende op een rotonde
Ik hoop dat ie in z'n achteruitkijkspiegel keek toen ik claxoneerde, dan heeft ie me m'n hoofd zien schudden
Dan had de Mercedes-bestuurder in een deuk gelegen om die burgerpik achter hem die zich zo druk maakt.quote:
Heb geen inspiratie. Er rolt zoveel treurigs over mijn scherm.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
Erik, pleur er aub wat jaren 80 herrie doen, godsamme.
Mijn gulle glimlach en charmante manier van doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En waarom, wat zou jouw bijdrage aan de Duitse maatschappij zijn?
Je bent een aanwinst voor deze SC, die voornamelijk alleen om rare Phil Collins liefhebbers draait.quote:
Eriksd een burger noemenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan had de Mercedes-bestuurder in een deuk gelegen om die burgerpik achter hem die zich zo druk maakt.
Zo zuur als jij in dit topic bent doet mij twijfelen aan het waarheidsgehalte van deze uitspraak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn gulle glimlach en charmante manier van doen.
Het was een rotonde met haaientanden op de wegen die er op aansluiten, dan ga je toch niet stoppen voor dat verkeer?quote:
Phil Collins, tja als acteur erg leuk, maar de muziek, das toch wel zoiets waarvan je moeder het goed vond dat je er naar luisterde.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent een aanwinst voor deze SC, die voornamelijk alleen om rare Phil Collins liefhebbers draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |