Echt wtf is dit voor trieste generatiequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef its_me_89 het volgende:
Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
Ik was erg moe en kort door de bocht, ben geen held om emoties via msn/whatsapp over te brengen en begrepen elkaar verkeerd waardoor we vol tegen elkaar in gingen en elkaar alles voor de voeten gooiden waar ik nu enorm veel spijt van heb.
Dit dus, de OP is pijnlijk om te lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
Reallife-contact, communiceren in het echt, hallo, bent u daar nog?
Hem opbellen heeft geen zin, hij zegt weinig alleen dat hij het er niet meer over wil hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Soohr het volgende:
anders bel je hem even op,
en op je tenen lopen hoeft niet, want hij is blijkbaar toch niet bij je in de buurt
Woorden gebruiken die je niet wil gebruiken en voor je het weet heb je het al verstuurd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Silenus het volgende:
Hoe moet ik dat voor me zien trouwens, 'knallende' ruzie via whatsapp. Druk je dan heel erg hard op de toetsen of gooi je er extra veel boze smileys doorheen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Silenus het volgende:
Hoe moet ik dat voor me zien trouwens, 'knallende' ruzie via whatsapp. Druk je dan heel erg hard op de toetsen of gooi je er extra veel boze smileys doorheen?
Doe dan net zoals Tong80, overal eenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef its_me_89 het volgende:
Woorden gebruiken die je niet wil gebruiken en voor je het weet heb je het al verstuurd.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
Hoort dit niet in PUB thuis? Ruzie maken via whatsapp en msn.
Zou ik Skype voor gebruiken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef BorusBulldog het volgende:
Hij wilt gewoon boos op je blijven tot jullie elkaar weer zien want "make up sex" over de whatsapp is nou niet bepaald geweldig.
ik wacht gewoon af of hij vrijdag wel komt of niet...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef BorusBulldog het volgende:
Hij wilt gewoon boos op je blijven tot jullie elkaar weer zien want "make up sex" over de whatsapp is nou niet bepaald geweldig.
Je weet toch waar 'ie woont? Ga er dan langs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Hem opbellen heeft geen zin, hij zegt weinig alleen dat hij het er niet meer over wil hebben.
Als je altijd zo lief blijft ga je het moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
ik wacht gewoon af of hij vrijdag wel komt of niet...
En dat moet leuk zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doe dan net zoals Tong80, overal eenachterzetten.
"Wat ben je ook een klootzak, altijd de vuile was laten slingeren!"
"En trouwens, ik zag wel hoe je naar die bitch keek!"
"Ik heb het gevoel dat ik niet meer speciaal voor je ben!"
Zie je. De ruzie is veel minder knallend en zelfs lief/schattig.
Hij woont niet bepaald om de hoek ofzo... is 45 min rijden met de auto en aangezien ik geen rijbewijs heb en het met ov ook niet de makkelijkste plek is om te bereiken en vooral in de nacht niet word het een ander verhaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je weet toch waar 'ie woont? Ga er dan langs.
Jankerd.
heb hem net nog gebeld en er komt zeer weinig tot niets uit.... dus zeker geen succesquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oh dus je hebt een lat relatie. Nou bel hem dan op dat is nu denk ik het beste.
Wil je het goedmaken of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:30 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Hij woont niet bepaald om de hoek ofzo... is 45 min rijden met de auto en aangezien ik geen rijbewijs heb en het met ov ook niet de makkelijkste plek is om te bereiken en vooral in de nacht niet word het een ander verhaal
Je zult toch wat over moeten hebben voor je vrienden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:30 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Hij woont niet bepaald om de hoek ofzo... is 45 min rijden met de auto en aangezien ik geen rijbewijs heb en het met ov ook niet de makkelijkste plek is om te bereiken en vooral in de nacht niet word het een ander verhaal
Tuurlijk wil ik dat, maar straks sta ik daar voor jan met de korte achternaam voor de deur....quote:
Dan moet je zeggen dat hij zich niet moet aanstellen en op de proppen moet komen wat hem dwars zit. Beetje zielig met je armen over elkaar in een hoekje zitten mopperen wordt ook niemand beter van.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb hem net nog gebeld en er komt zeer weinig tot niets uit.... dus zeker geen succes
Als ik dat zeg heb ik grote kans dat hij het verkeerd opvat op dit momentquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef Joachim het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat hij zich niet moet aanstellen en op de proppen moet komen wat hem dwars zit. Beetje zielig met je armen over elkaar in een hoekje zitten mopperen wordt ook niemand beter van.
Precies. Gewoon een soort ban. Even rustig wachten en dan kun je weerquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef rkd het volgende:
[quote]
Doe dat dan ook! Wacht gewoon eens 24 uur. Hoe moeilijk kan het zijn.....
Vrouwen zucht......
Natuurlijk niet. Hij gaat je niet weigeren als je voor de deur staat om het goed te maken. Doet 'ie dat wel, dan heb je reden om boos te zijn en is het hij die naar jou moet komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat, maar straks sta ik daar voor jan met de korte achternaam voor de deur....
Precies, dat zou ik idd doen!quote:Doe dat dan ook! Wacht gewoon eens 24 uur. Hoe moeilijk kan het zijn.....
Vrouwen zucht......
Waarschijnlijk 16 oidquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef Copycat het volgende:
Laat 'm lekker in zijn sop gaarkoken. Een beetje als een klein kind gaan lopen mokken, je verrassende uitjes niet meer willen waarderen vanwege een stompzinnige ruzie van whatsapp. Hoe suf kun je zijn?
Tuurlijk heeft hij ook dingen gezegd, maar vermoed dat van zijn kant goedmaken er voorlopig echt niet in zit...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef Alicia1984 het volgende:
[..]
Precies, dat zou ik idd doen!
Ik weet hoe moeilijk het is, zodra er iets aan de hand is kan ik me ook nooit beheersen en is het heel moeilijk om niet te blijven pushen en jezelf steeds weer opnieuw uit te leggen totdat het weer goed is.
Maar toch moet je proberen om hem even met rust te laten. Bovendien, die hele ruzie was heus niet alleen maar jouw schuld, hij zal vast ook het een en ander gezegd hebben. Laat hem even lekker in zijn sop gaarkoken, soms is dat echt beter dan als een gek achter iemand aan te rennen.
"Moet je horen wie het zegt", denk ik nu bij mezelf
Waar zou die 89 in haar naam dan voor staan?quote:
Het leeftijdsverschil.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar zou die 89 in haar naam dan voor staan?
Leuke partner ben je dan als je voor elk ding een andere partner zoekt....quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een ander zoeken. Probleem opgelost zou ik zeggen.
Iemand die als een kleuter gaan zitten mokken, je negeert om een internet babbeltje dat uitliep op wat gescheld is nog geen knoop waard.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Leuke partner ben je dan als je voor elk ding een andere partner zoekt....
Ben liever nog geen knoop waard dan elke keer partner inruilenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Iemand die als een kleuter gaan zitten mokken, je negeert om een internet babbeltje dat uitliep op wat gescheld is nog geen knoop waard.
En die kerel is 23? Mag zich toch echt anders gaan gedragen voor zijn leeftijd.quote:
Scenario 2 gaat niet werken, daar pak je hem echt niet mee;) niet elke vent wil alleen maar sex;)quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:23 schreef Hydrogeny het volgende:
Scenario 1: Laat hem gewoon even met rust.
Scenario 2: Hij speelt hard to get (als ik jullie leeftijden goed schat). Je bent een vrouw, sms hem dat hij geen seks meer krijgt voor een maand als hij niet normaal doet. Opgelost. Testosteron is voorspelbaar
Prima vinden? tuurlijk niet maar als hij goed kwaad is doet het hem niet veel (zo doet hij tenminste)quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:32 schreef Silenus het volgende:
Maar een maand geen seks zou hij wel prima vinden?
Wedden dat ie op zijn knietjes naar je terugkomt als je dat altimatum steltquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:32 schreef Silenus het volgende:
Maar een maand geen seks zou hij wel prima vinden?
wel triest dat je seks dan verlaagd tot een beloning voor goed gedrag. eigenlijk verdien je het dan ook om voortaan als hoer behandelt te wordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Wedden dat ie op zijn knietjes naar je terugkomt als je dat altimatum stelt
Scenario 2quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:23 schreef Hydrogeny het volgende:
Scenario 1: Laat hem gewoon even met rust.
Scenario 2: Hij speelt hard to get (als ik jullie leeftijden goed schat). Je bent een vrouw, sms hem dat hij geen seks meer krijgt voor een maand als hij niet normaal doet. Opgelost. Testosteron is voorspelbaar
Heb ik al gedaan, nu moet het verder van zijn kant komen...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:47 schreef trovey het volgende:
Excuses aanbieden en voor de rest maar even de boel laten rusten.
Ik weet niet precies wat ze heeft getypt naar haar vriend, maar ze moet alleen excuses aanbieden als het ook echt iets ergs was. Onnodig excuses aanbieden maakt je zwak en slaafs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:47 schreef trovey het volgende:
Excuses aanbieden en voor de rest maar even de boel laten rusten.
Ik heb erge dingen gezegd... vandaar dat ik ook excuses heb aangeboden meer kan ik op het moment niet doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:50 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze heeft getypt naar haar vriend, maar ze moet alleen excuses aanbieden als het ook echt iets ergs was. Onnodig excuses aanbieden maakt je zwak en slaafs.
Blijkbaar heeft ze dingen gezegd die ze niet wilde zeggen dus dan zijn excuses op zijn plek, ook al komt het alleen van haar kant en met hardnekkig aan je gelijk vasthouden omdat je anders wellicht zwak zou overkomend los je het probleem niet op maar maak je het alleen maar erger.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:50 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ze heeft getypt naar haar vriend, maar ze moet alleen excuses aanbieden als het ook echt iets ergs was. Onnodig excuses aanbieden maakt je zwak en slaafs.
Dan kun je nu niet veel meer doen dan hem even met rust te laten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:52 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik heb erge dingen gezegd... vandaar dat ik ook excuses heb aangeboden meer kan ik op het moment niet doen
Klopt ik houd me zeker niet hardnekkig aan mijn gelijk vast, als hij dat spel aan wil gaan en wil winnen wint hij die maar, ik weet ondertussen wel beterquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze dingen gezegd die ze niet wilde zeggen dus dan zijn excuses op zijn plek, ook al komt het alleen van haar kant en met hardnekkig aan je gelijk vasthouden omdat je anders wellicht zwak zou overkomend los je het probleem niet op maar maak je het alleen maar erger.
Daarom maar gewoon even afwachten wat hij gaat doen, jij hebt je best gedaan en kunt momeneteel niet meer doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:19 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Klopt ik houd me zeker niet hardnekkig aan mijn gelijk vast, als hij dat spel aan wil gaan en wil winnen wint hij die maar, ik weet ondertussen wel beter
Dat klopt en nu maar hopen dat t goed komtquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom maar gewoon even afwachten wat hij gaat doen, jij hebt je best gedaan en kunt momeneteel niet meer doen.
Dit ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kunnen wijven ook niet ff een paar dagen hun bek houden als ze iemand hebben gekwetst. Dan moet dat maar meteen vergeven en uitgepraat worden. Laat het gewoon ff varen en delete whatsapp, fucking breezer.
Het is zo goed als uitgepraat, maar zijn qua gevoel veel dingen bij beide veranderd dus misschien is het als nog het einde.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:30 schreef kebabkever het volgende:
En, heeft vriend van de TS het al goed gemaakt?
Als dit gezeik normaal is bij hem dan beter kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:24 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Het is zo goed als uitgepraat, maar zijn qua gevoel veel dingen bij beide veranderd dus misschien is het als nog het einde.....
quote:
Dat dacht ik dus ook, hij mist me we zoals hij zegt maar ineens door een ruzie wat om niks ging heeft hij niet de drang om bijv eerder te komen wat hij eerder wel had.... is voor mij eigenlijk al een teken dat ik dit niet te lang aan ga kijken en als het niet veranderd ik er snel klaar mee ben....quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Als er door een ruzietje in een relatie van een paar maanden al gevoelszaken drastisch veranderen, is dat imo een teken aan de wand dat die relatie niet voorbestemd is.
Wat een gedoe.
...maar als je 'in woede' iemand echt op het hart trapt door hem te kwetsen, dan kan dat natuurlijk gewoon veranderen. Daar kan een relatie van 10 jaar ook niet tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Als er door een ruzietje in een relatie van een paar maanden al gevoelszaken drastisch veranderen, is dat imo een teken aan de wand dat die relatie niet voorbestemd is.
Wat een gedoe.
Via Whatsapp. Als je dat niet op nonwaarde weet te schatten ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:30 schreef Kreator het volgende:
...maar als je 'in woede' iemand echt op het hart trapt door hem te kwetsen, dan kan dat natuurlijk gewoon veranderen. Daar kan een relatie van 10 jaar ook niet tegen.
...als je geen gesprek met elkaar kunt voeren, ben je sowieso al kansloos natuurlijk. Dat staat los van het feit dat zij hem gekwetst heeft en hij nu even wat tijd nodig heeft. Jullie wijve draaien het na 20 posts alweer om dat het nu ineens zijn schuld is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:32 schreef Copycat het volgende:
Via Whatsapp. Als je dat niet op nonwaarde weet te schatten ...
In een relatie van een paar maanden, maar van een aantal jaar helemaal.
Hij praat nu redelijk normaal, alleen valt hij erg over fouten die ik heb gemaakt en zijn eigen hoor je hem niet over.... en dan krijg je nog te horen dat hij wel van je houd maar zijn drang om mij te zien een stuk minder is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:34 schreef Danny1981 het volgende:
Als je boos bent zeg je inderdaad vaak dingen die je eigenlijk niet meent. Vaak praat je dat ook uit wanneer je beide bent gekalmeerd. Maar het feit dat hij stil/weinig zegt zou je toch je vraagtekens kunnen zetten..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt wtf is dit voor trieste generatie![]()
![]()
![]()
Ruzie maken via whatsapp, zeuren dat emoties via whatsapp niet overkomen en dan de relatie zowat verbreken.
Op zich logisch. Je wilt alleen maar praten over dat voorval. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Zit je de godganse tijd met zo'n onzekere Truus op de bankquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:35 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Hij praat nu redelijk normaal, alleen valt hij erg over fouten die ik heb gemaakt en zijn eigen hoor je hem niet over.... en dan krijg je nog te horen dat hij wel van je houd maar zijn drang om mij te zien een stuk minder is...
Nee we hebben het over dat voorval gehad en daarmee is het klaar...quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:38 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Op zich logisch. Je wilt alleen maar praten over dat voorval. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Zit je de godganse tijd met zo'n onzekere Truus op de bank
'Jullie wijven'? Wat een zwaktebod, Krea. Ik vond vanaf het begin trouwens dat hij zich als een 'wijf' opstelde met zijn gekwetst, teer zieltje dat tijd nodig heeft. Vanwege een fucking woordenwisseling via whatsapp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:35 schreef Kreator het volgende:
...als je geen gesprek met elkaar kunt voeren, ben je sowieso al kansloos natuurlijk. Dat staat los van het feit dat zij hem gekwetst heeft en hij nu even wat tijd nodig heeft. Jullie wijve draaien het na 20 posts alweer om dat het nu ineens zijn schuld is..
Mooi. Gedraag je dan ook alsof het klaar is. Des te sneller hij ook weer de oude is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:38 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Nee we hebben het over dat voorval gehad en daarmee is het klaar...
Qftquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Jullie wijven'? Wat een zwaktebod, Krea. Ik vond vanaf het begin trouwens dat hij zich als een 'wijf' opstelde met zijn gekwetst, teer zieltje dat tijd nodig heeft. Vanwege een fucking woordenwisseling via whatsapp.
Als ik mijn vriendin nu een sms stuur met 'wat ben je toch een dikke teringhoer' dan gaat zij ook wel over de zeik. Zo simplistisch als jij het stelt is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:40 schreef Copycat het volgende:
'Jullie wijven'? Wat een zwaktebod, Krea. Ik vond vanaf het begin trouwens dat hij zich als een 'wijf' opstelde met zijn gekwetst, teer zieltje dat tijd nodig heeft. Vanwege een fucking woordenwisseling via whatsapp.
Dat zou dan ook een vreemde one way street zijn, zo'n smsje. En simplistisch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
Als ik mijn vriendin nu een sms stuur met 'wat ben je toch een dikke teringhoer' dan gaat zij ook wel over de zeik. Zo simplistisch als jij het stelt is het nu ook weer niet.
Hoax, je hebt geen vriendin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik mijn vriendin nu een sms stuur met 'wat ben je toch een dikke teringhoer' dan gaat zij ook wel over de zeik. Zo simplistisch als jij het stelt is het nu ook weer niet.
Ja draai er maar omheen. Als je een bitch bent moet je de gevolgen accepteren. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:55 schreef Copycat het volgende:
Dat zou dan ook een vreemde one way street zijn, zo'n smsje. En simplistisch.
win.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kunnen wijven ook niet ff een paar dagen hun bek houden als ze iemand hebben gekwetst. Dan moet dat maar meteen vergeven en uitgepraat worden. Laat het gewoon ff varen en delete whatsapp, fucking breezer.
En dus moet hij op zijn jankende blaartjes zitten. Het wijf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
Ja draai er maar omheen. Als je een bitch bent moet je de gevolgen accepteren. Zo simpel is het.
Ja, stel je voor dat je een man met gevoelens hebt. Gatverdamme. Doe dan toch maar liever een hersenloze sportschoolmongool die begint te meppen als zijn hersenpan het niet meer kan verwerken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus moet hij op zijn jankende blaartjes zitten. Het wijf.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
Ja, stel je voor dat je een man met gevoelens hebt. Gatverdamme. Doe dan toch maar liever een hersenloze sportschoolmongool die begint te meppen als zijn hersenpan het niet meer kan verwerken.
Daar ben jij ook niet vies van.quote:
Zij gaf toch gewoon toe 'moe en kortaf' te zijn, waarna ze hem naar eigen zeggen heeft gekwetst door foute dingen te zeggen. Dan moet je iemand even met rust laten als hij daar overduidelijk om vraagt. Dan kan hij wel moeten 'vermannen' volgens jou, maar volgens mij moet zij gewoon de consequenties aanvaarden van haar domme uitspraken, hoe kinderlijk die ook zijn overgebracht.quote:Wel eens gehoord van waar twee kijven twee schuld hebben? Via whatsapp en msn ...
Eens, als man ben je ook gewoon een loser als je een paar dagen rust wil omdat iemand wat tegen je zegt op whatsapp. Ik vind het eerlijk gezegd van beide kanten van een ongekende treurigheid getuigen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:
Hij zei toch even foute dingen terug? En ja, zij moet hem met rust laten. Tegelijkertijd moet hij zich niet zo aanstellen met zijn treurig gemok.
Maar eigenlijk denk ik dat niet echt een relatie is die het gaat redden.
heb excuses aangeboden en gevraagd of er weer normaal gedaan kan worden, het antwoord is ja en vervolgens blijft hij bot doen en verder mij nergeren....quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef VonHinten het volgende:
Gewoon oprecht "sorry" kunnen zeggen is het geheim van een succesvolle relatie. Een van tweeen (TS in dit geval, want die lijkt er het meeste mee te zitten) moet even het eigen ego aan de kant schuiven, excuses aanbieden en vragen of er weer op normale voet verder gegaan kan worden.
Opgelost.
Geef em dan even de tijd om bij te draaien. Niet te veel aandacht geven, als ie wil gaan zitten sippen doet hij dat maar in zijn eentje. Als hij na drie, vier dagen nog steeds zo doet, dan zeg je gewoon: grow up, we hadden ruzie, dat is bijgelegd, nu niet zo kinderachtig blijven sippen. En dan verder gaan alsof er niets aan de hand is. Sommige partners genieten van een situatie waarin ze iets is aangedaan, kunnen ze lekker lang slachtoffertje spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb excuses aangeboden en gevraagd of er weer normaal gedaan kan worden, het antwoord is ja en vervolgens blijft hij bot doen en verder mij nergeren....
Dan moeten jullie er toch echt nog over praten, nu doet ie gewoon /care en blijft ie lekker emo doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb excuses aangeboden en gevraagd of er weer normaal gedaan kan worden, het antwoord is ja en vervolgens blijft hij bot doen en verder mij nergeren....
Dat heb ik ook wel gedacht, maar als ik ook maar een ding zegt wat op de ruzie KAN slaan dan word hij alweer pissig en kapt hij het gesprek af...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan moeten jullie er toch echt nog over praten, nu doet ie gewoon /care en blijft ie lekker emo doen.
Dump die halve dan. Als er niet eens met hem valt te praten zal het wel niks worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedacht, maar als ik ook maar een ding zegt wat op de ruzie KAN slaan dan word hij alweer pissig en kapt hij het gesprek af...
Daar gaat het dus al mis, kutje...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef its_me_89 het volgende:
Het geval wil als volgt:
Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
heb ik al gedaan, geen reactie...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Maanvis het volgende:
stuur hem nog wat lieve smileys en hartjes via MSN/whatsapp
Stel je maar zo op. Dan denkt hij dat hij alles kan flikken bij je en zal hij er echt niet uit zichzelf mee ophouden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:47 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, geen reactie...
het was een grapje en je doet het nog ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:47 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, geen reactie...
Ik heb vanaf gisteravond niets meer van me laten horen, hij laat ook niets van zich horen dus kap ik er ook mee en zie wel wat er verder gebeurtquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was een grapje en je doet het nog ook
Bel hem anders gewoon. Ik weet dat het kankerouderwets is... maar toch...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf gisteravond niets meer van me laten horen, hij laat ook niets van zich horen dus kap ik er ook mee en zie wel wat er verder gebeurt
...of doe even heel erg 2006 en wacht gewoon een paar dagen. Dat constante 24/7 communiceren werkt op m'n zenuwen, laat staan op de zenuwen van de vriend TS die gebombardeerd wordt met kansloze berichten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bel hem anders gewoon. Ik weet dat het kankerouderwets is... maar toch...
Laat hem in zijn sop gaar koken. Ik meen het. Ik heb er verstand van.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef its_me_89 het volgende:
Dat heb ik ook wel gedacht, maar als ik ook maar een ding zegt wat op de ruzie KAN slaan dan word hij alweer pissig en kapt hij het gesprek af...
Heel verstandig dat je nu niks meer laat horen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf gisteravond niets meer van me laten horen, hij laat ook niets van zich horen dus kap ik er ook mee en zie wel wat er verder gebeurt
Dus je hebt er niet zo veel voor over.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat, maar straks sta ik daar voor jan met de korte achternaam voor de deur....
Waarschijnlijk klinkt het erg bizar, maar misschien wil hij gewoon even met rust gelaten worden. Laat hem dan ook even met rust. Als hij weer afgekoeld is, kunnen jullie verder kijken of het nog wat wordtquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
ga jij ook in negeer modus. Laat een maand niks van je horen. Heeft hij in die tijd niks van zich laten horen dan was het toch een poeprelatie en dan maak je het uit. Of je zegt er niks meer over en laat de maand radiostilte overgaan in eeuwige radiostiltequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb hem net nog gebeld en er komt zeer weinig tot niets uit.... dus zeker geen succes
Net als IRL, kunnen online de kleinste dingen uitlopen tot knallende ruzies.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt wtf is dit voor trieste generatie![]()
![]()
![]()
Ruzie maken via whatsapp, zeuren dat emoties via whatsapp niet overkomen en dan de relatie zowat verbreken.
Hangt er een beetje vanaf welke frustraties er precies uit zijn gegooid natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het is ook echt A of Z.
Wel eens gehoord van waar twee kijven twee schuld hebben? Via whatsapp en msn ... had ik dat al vermeld? Als je daar al zo van van je a propos raakt, kun je wellicht inderdaad beter even man uppen in de sportschool.
Dat!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef Killaht het volgende:
Aangezien communicatie 84% non-verbaal, zou ik hem gewoon opzoeken en het bespreken.
En voor de toekomst: bij discussies en ruzies geen whatsapp of msn meer. Hier kan je sommige dingen op 20 manieren interpreteren en komen dingen vaak verkeerd over, waardoor het uiteindelijk nergens meer over gaat en jullie beiden boos zijn om niks, zonde dus.
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 02:15 schreef Xeanor het volgende:
Heeft dan niemand meer een normale relatie tegenwoordig ofzo?
Shit, ik communiceer enkel per post.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Tegenwoordig moet je fuckbuddy's hebben en veel alleen maar online/mobiel communiceren om erbij te horen
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
Das ouderwetschquote:
Ik ben gezegend met een normale relatie.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:15 schreef Xeanor het volgende:
Heeft dan niemand meer een normale relatie tegenwoordig ofzo?
Precies dat. Communiceren is zo fucking belangrijk in een relatie. Als je niet meer met elkaar praat of naar elkaar luistert, gaat het gewoon geheid mis. In een relatie is het altijd geven en nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Als nu praten lastig is, Whatsapp dan of hij een bepaalde dag wilt langskomen om te praten.
Dan weet je zeker dat jullie elkaars verhaal kunnen horen en kan je ook goed nadenken over wat je dan wilt zeggen.
Oh, tipje: iets uitpraten werkt beter wanneer je iemand ook echt laat uitpraten, samen naar oplossingen wilt zoeken in plaats van gekwetsheid en beschuldigingen over en weer te gooien. Ik dacht, zeg het ff, aangezien het niet lijkt dat jullie erg goed communiceren.
Praten lukt alleen echt als je niet allebei in je eigen gekwetstheid gaat zitten en echt ruimte laat voor wat de ander vindt/dwarszit en dan samen naar een oplossing wilt kijken.
Anders eindigt dit praten in een knallende real life ruzie.
Je username, postcount, puberale opmerking en het feit dat je hete niet eens normaal kan schrijven werkt nou niet echt in je voordeel denk ik..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Kont het volgende:
TS de ruzie is pas echt opgelost na de keiharde heette make-up seks.
Trust me.
Ik moest lachen...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Copycat het volgende:
Make-up seks. Maak je je dan op als Clown Bassie of als Gene Simmons?
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Copycat het volgende:
Gene Simmons, in de 'heette' van de strijd.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:54 schreef Copycat het volgende:
Was hij laatst niet op TV bij "Help, mijn man heeft een hobby"?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:56 schreef Dauntl3ss het volgende:
Gene Simmons, in de 'heette' van de strijd.
Ja, maar dat was natuurlijk niet de echte, he.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Was hij laatst niet op TV bij "Help, mijn man heeft een hobby"?
Of het de echte was is dan ook niet relevant, wel of ze make up seks hebben gehad.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:04 schreef Dauntl3ss het volgende:
Ja, maar dat was natuurlijk niet de echte, he.
Dit gaat way off-topic
Het zou het verhaal iig een interessante wending geven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Of het de echte was is dan ook niet relevant, wel of ze make up seks hebben gehad.
Wellicht doet TS er juist wel inspiratie mee op?
Ik ben vrijdag naar hem toe gegaan en het is nu wel weer goed.quote:
En we willen pics.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:47 schreef 045represent het volgende:
heeft TS nou al goedmaaksex gehad of heb ik die hele OP voor niks gelezen?
Hahaha wat een slechte post ook, toegegeven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je username, postcount, puberale opmerking en het feit dat je hete niet eens normaal kan schrijven werkt nou niet echt in je voordeel denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |