Echt wtf is dit voor trieste generatiequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef its_me_89 het volgende:
Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
Ik was erg moe en kort door de bocht, ben geen held om emoties via msn/whatsapp over te brengen en begrepen elkaar verkeerd waardoor we vol tegen elkaar in gingen en elkaar alles voor de voeten gooiden waar ik nu enorm veel spijt van heb.
Dit dus, de OP is pijnlijk om te lezen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
Reallife-contact, communiceren in het echt, hallo, bent u daar nog?
Hem opbellen heeft geen zin, hij zegt weinig alleen dat hij het er niet meer over wil hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Soohr het volgende:
anders bel je hem even op,
en op je tenen lopen hoeft niet, want hij is blijkbaar toch niet bij je in de buurt
Woorden gebruiken die je niet wil gebruiken en voor je het weet heb je het al verstuurd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Silenus het volgende:
Hoe moet ik dat voor me zien trouwens, 'knallende' ruzie via whatsapp. Druk je dan heel erg hard op de toetsen of gooi je er extra veel boze smileys doorheen?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Silenus het volgende:
Hoe moet ik dat voor me zien trouwens, 'knallende' ruzie via whatsapp. Druk je dan heel erg hard op de toetsen of gooi je er extra veel boze smileys doorheen?
Doe dan net zoals Tong80, overal eenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef its_me_89 het volgende:
Woorden gebruiken die je niet wil gebruiken en voor je het weet heb je het al verstuurd.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
Hoort dit niet in PUB thuis? Ruzie maken via whatsapp en msn.
Zou ik Skype voor gebruiken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef BorusBulldog het volgende:
Hij wilt gewoon boos op je blijven tot jullie elkaar weer zien want "make up sex" over de whatsapp is nou niet bepaald geweldig.
ik wacht gewoon af of hij vrijdag wel komt of niet...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef BorusBulldog het volgende:
Hij wilt gewoon boos op je blijven tot jullie elkaar weer zien want "make up sex" over de whatsapp is nou niet bepaald geweldig.
Je weet toch waar 'ie woont? Ga er dan langs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Hem opbellen heeft geen zin, hij zegt weinig alleen dat hij het er niet meer over wil hebben.
Als je altijd zo lief blijft ga je het moeilijk krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
ik wacht gewoon af of hij vrijdag wel komt of niet...
En dat moet leuk zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doe dan net zoals Tong80, overal eenachterzetten.
"Wat ben je ook een klootzak, altijd de vuile was laten slingeren!"
"En trouwens, ik zag wel hoe je naar die bitch keek!"
"Ik heb het gevoel dat ik niet meer speciaal voor je ben!"
Zie je. De ruzie is veel minder knallend en zelfs lief/schattig.
Hij woont niet bepaald om de hoek ofzo... is 45 min rijden met de auto en aangezien ik geen rijbewijs heb en het met ov ook niet de makkelijkste plek is om te bereiken en vooral in de nacht niet word het een ander verhaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:29 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Je weet toch waar 'ie woont? Ga er dan langs.
Jankerd.
heb hem net nog gebeld en er komt zeer weinig tot niets uit.... dus zeker geen succesquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:31 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oh dus je hebt een lat relatie. Nou bel hem dan op dat is nu denk ik het beste.
Wil je het goedmaken of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:30 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Hij woont niet bepaald om de hoek ofzo... is 45 min rijden met de auto en aangezien ik geen rijbewijs heb en het met ov ook niet de makkelijkste plek is om te bereiken en vooral in de nacht niet word het een ander verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |