Ja, stel je voor dat je een man met gevoelens hebt. Gatverdamme. Doe dan toch maar liever een hersenloze sportschoolmongool die begint te meppen als zijn hersenpan het niet meer kan verwerken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus moet hij op zijn jankende blaartjes zitten. Het wijf.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:11 schreef Kreator het volgende:
Ja, stel je voor dat je een man met gevoelens hebt. Gatverdamme. Doe dan toch maar liever een hersenloze sportschoolmongool die begint te meppen als zijn hersenpan het niet meer kan verwerken.
Daar ben jij ook niet vies van.quote:
Zij gaf toch gewoon toe 'moe en kortaf' te zijn, waarna ze hem naar eigen zeggen heeft gekwetst door foute dingen te zeggen. Dan moet je iemand even met rust laten als hij daar overduidelijk om vraagt. Dan kan hij wel moeten 'vermannen' volgens jou, maar volgens mij moet zij gewoon de consequenties aanvaarden van haar domme uitspraken, hoe kinderlijk die ook zijn overgebracht.quote:Wel eens gehoord van waar twee kijven twee schuld hebben? Via whatsapp en msn ...
Eens, als man ben je ook gewoon een loser als je een paar dagen rust wil omdat iemand wat tegen je zegt op whatsapp. Ik vind het eerlijk gezegd van beide kanten van een ongekende treurigheid getuigen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:
Hij zei toch even foute dingen terug? En ja, zij moet hem met rust laten. Tegelijkertijd moet hij zich niet zo aanstellen met zijn treurig gemok.
Maar eigenlijk denk ik dat niet echt een relatie is die het gaat redden.
heb excuses aangeboden en gevraagd of er weer normaal gedaan kan worden, het antwoord is ja en vervolgens blijft hij bot doen en verder mij nergeren....quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:33 schreef VonHinten het volgende:
Gewoon oprecht "sorry" kunnen zeggen is het geheim van een succesvolle relatie. Een van tweeen (TS in dit geval, want die lijkt er het meeste mee te zitten) moet even het eigen ego aan de kant schuiven, excuses aanbieden en vragen of er weer op normale voet verder gegaan kan worden.
Opgelost.
Geef em dan even de tijd om bij te draaien. Niet te veel aandacht geven, als ie wil gaan zitten sippen doet hij dat maar in zijn eentje. Als hij na drie, vier dagen nog steeds zo doet, dan zeg je gewoon: grow up, we hadden ruzie, dat is bijgelegd, nu niet zo kinderachtig blijven sippen. En dan verder gaan alsof er niets aan de hand is. Sommige partners genieten van een situatie waarin ze iets is aangedaan, kunnen ze lekker lang slachtoffertje spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb excuses aangeboden en gevraagd of er weer normaal gedaan kan worden, het antwoord is ja en vervolgens blijft hij bot doen en verder mij nergeren....
Dan moeten jullie er toch echt nog over praten, nu doet ie gewoon /care en blijft ie lekker emo doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:34 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb excuses aangeboden en gevraagd of er weer normaal gedaan kan worden, het antwoord is ja en vervolgens blijft hij bot doen en verder mij nergeren....
Dat heb ik ook wel gedacht, maar als ik ook maar een ding zegt wat op de ruzie KAN slaan dan word hij alweer pissig en kapt hij het gesprek af...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dan moeten jullie er toch echt nog over praten, nu doet ie gewoon /care en blijft ie lekker emo doen.
Dump die halve dan. Als er niet eens met hem valt te praten zal het wel niks worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gedacht, maar als ik ook maar een ding zegt wat op de ruzie KAN slaan dan word hij alweer pissig en kapt hij het gesprek af...
Daar gaat het dus al mis, kutje...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef its_me_89 het volgende:
Het geval wil als volgt:
Vannacht hebben mijn vriend en ik knallende ruzie gehad via msn/whatsapp.
heb ik al gedaan, geen reactie...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:46 schreef Maanvis het volgende:
stuur hem nog wat lieve smileys en hartjes via MSN/whatsapp
Stel je maar zo op. Dan denkt hij dat hij alles kan flikken bij je en zal hij er echt niet uit zichzelf mee ophouden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:47 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, geen reactie...
het was een grapje en je doet het nog ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:47 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb ik al gedaan, geen reactie...
Ik heb vanaf gisteravond niets meer van me laten horen, hij laat ook niets van zich horen dus kap ik er ook mee en zie wel wat er verder gebeurtquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het was een grapje en je doet het nog ook
Bel hem anders gewoon. Ik weet dat het kankerouderwets is... maar toch...quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf gisteravond niets meer van me laten horen, hij laat ook niets van zich horen dus kap ik er ook mee en zie wel wat er verder gebeurt
...of doe even heel erg 2006 en wacht gewoon een paar dagen. Dat constante 24/7 communiceren werkt op m'n zenuwen, laat staan op de zenuwen van de vriend TS die gebombardeerd wordt met kansloze berichten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bel hem anders gewoon. Ik weet dat het kankerouderwets is... maar toch...
Laat hem in zijn sop gaar koken. Ik meen het. Ik heb er verstand van.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef its_me_89 het volgende:
Dat heb ik ook wel gedacht, maar als ik ook maar een ding zegt wat op de ruzie KAN slaan dan word hij alweer pissig en kapt hij het gesprek af...
Heel verstandig dat je nu niks meer laat horen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf gisteravond niets meer van me laten horen, hij laat ook niets van zich horen dus kap ik er ook mee en zie wel wat er verder gebeurt
Dus je hebt er niet zo veel voor over.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:38 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik dat, maar straks sta ik daar voor jan met de korte achternaam voor de deur....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |