Waarschijnlijk klinkt het erg bizar, maar misschien wil hij gewoon even met rust gelaten worden. Laat hem dan ook even met rust. Als hij weer afgekoeld is, kunnen jullie verder kijken of het nog wat wordtquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:50 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Ik heb vanaf gisteravond niets meer van me laten horen, hij laat ook niets van zich horen dus kap ik er ook mee en zie wel wat er verder gebeurt
ga jij ook in negeer modus. Laat een maand niks van je horen. Heeft hij in die tijd niks van zich laten horen dan was het toch een poeprelatie en dan maak je het uit. Of je zegt er niks meer over en laat de maand radiostilte overgaan in eeuwige radiostiltequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
heb hem net nog gebeld en er komt zeer weinig tot niets uit.... dus zeker geen succes
Net als IRL, kunnen online de kleinste dingen uitlopen tot knallende ruzies.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt wtf is dit voor trieste generatie![]()
![]()
![]()
Ruzie maken via whatsapp, zeuren dat emoties via whatsapp niet overkomen en dan de relatie zowat verbreken.
Reallife-contact, communiceren in het echt, hallo, bent u daar nog?
Hangt er een beetje vanaf welke frustraties er precies uit zijn gegooid natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het is ook echt A of Z.
Wel eens gehoord van waar twee kijven twee schuld hebben? Via whatsapp en msn ... had ik dat al vermeld? Als je daar al zo van van je a propos raakt, kun je wellicht inderdaad beter even man uppen in de sportschool.
Dat!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:01 schreef Killaht het volgende:
Aangezien communicatie 84% non-verbaal, zou ik hem gewoon opzoeken en het bespreken.
En voor de toekomst: bij discussies en ruzies geen whatsapp of msn meer. Hier kan je sommige dingen op 20 manieren interpreteren en komen dingen vaak verkeerd over, waardoor het uiteindelijk nergens meer over gaat en jullie beiden boos zijn om niks, zonde dus.
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 02:15 schreef Xeanor het volgende:
Heeft dan niemand meer een normale relatie tegenwoordig ofzo?
Shit, ik communiceer enkel per post.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee![]()
Tegenwoordig moet je fuckbuddy's hebben en veel alleen maar online/mobiel communiceren om erbij te horen
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
Reallife-contact, communiceren in het echt, hallo, bent u daar nog?
Das ouderwetschquote:
Ik ben gezegend met een normale relatie.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:15 schreef Xeanor het volgende:
Heeft dan niemand meer een normale relatie tegenwoordig ofzo?
Precies dat. Communiceren is zo fucking belangrijk in een relatie. Als je niet meer met elkaar praat of naar elkaar luistert, gaat het gewoon geheid mis. In een relatie is het altijd geven en nemen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 01:40 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Als nu praten lastig is, Whatsapp dan of hij een bepaalde dag wilt langskomen om te praten.
Dan weet je zeker dat jullie elkaars verhaal kunnen horen en kan je ook goed nadenken over wat je dan wilt zeggen.
Oh, tipje: iets uitpraten werkt beter wanneer je iemand ook echt laat uitpraten, samen naar oplossingen wilt zoeken in plaats van gekwetsheid en beschuldigingen over en weer te gooien. Ik dacht, zeg het ff, aangezien het niet lijkt dat jullie erg goed communiceren.
Praten lukt alleen echt als je niet allebei in je eigen gekwetstheid gaat zitten en echt ruimte laat voor wat de ander vindt/dwarszit en dan samen naar een oplossing wilt kijken.
Anders eindigt dit praten in een knallende real life ruzie.
Je username, postcount, puberale opmerking en het feit dat je hete niet eens normaal kan schrijven werkt nou niet echt in je voordeel denk ik..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:41 schreef Kont het volgende:
TS de ruzie is pas echt opgelost na de keiharde heette make-up seks.
Trust me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |