Dit ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kunnen wijven ook niet ff een paar dagen hun bek houden als ze iemand hebben gekwetst. Dan moet dat maar meteen vergeven en uitgepraat worden. Laat het gewoon ff varen en delete whatsapp, fucking breezer.
Het is zo goed als uitgepraat, maar zijn qua gevoel veel dingen bij beide veranderd dus misschien is het als nog het einde.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:30 schreef kebabkever het volgende:
En, heeft vriend van de TS het al goed gemaakt?
Als dit gezeik normaal is bij hem dan beter kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:24 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Het is zo goed als uitgepraat, maar zijn qua gevoel veel dingen bij beide veranderd dus misschien is het als nog het einde.....
quote:
Dat dacht ik dus ook, hij mist me we zoals hij zegt maar ineens door een ruzie wat om niks ging heeft hij niet de drang om bijv eerder te komen wat hij eerder wel had.... is voor mij eigenlijk al een teken dat ik dit niet te lang aan ga kijken en als het niet veranderd ik er snel klaar mee ben....quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Als er door een ruzietje in een relatie van een paar maanden al gevoelszaken drastisch veranderen, is dat imo een teken aan de wand dat die relatie niet voorbestemd is.
Wat een gedoe.
...maar als je 'in woede' iemand echt op het hart trapt door hem te kwetsen, dan kan dat natuurlijk gewoon veranderen. Daar kan een relatie van 10 jaar ook niet tegen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Als er door een ruzietje in een relatie van een paar maanden al gevoelszaken drastisch veranderen, is dat imo een teken aan de wand dat die relatie niet voorbestemd is.
Wat een gedoe.
Via Whatsapp. Als je dat niet op nonwaarde weet te schatten ...quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:30 schreef Kreator het volgende:
...maar als je 'in woede' iemand echt op het hart trapt door hem te kwetsen, dan kan dat natuurlijk gewoon veranderen. Daar kan een relatie van 10 jaar ook niet tegen.
...als je geen gesprek met elkaar kunt voeren, ben je sowieso al kansloos natuurlijk. Dat staat los van het feit dat zij hem gekwetst heeft en hij nu even wat tijd nodig heeft. Jullie wijve draaien het na 20 posts alweer om dat het nu ineens zijn schuld is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:32 schreef Copycat het volgende:
Via Whatsapp. Als je dat niet op nonwaarde weet te schatten ...
In een relatie van een paar maanden, maar van een aantal jaar helemaal.
Hij praat nu redelijk normaal, alleen valt hij erg over fouten die ik heb gemaakt en zijn eigen hoor je hem niet over.... en dan krijg je nog te horen dat hij wel van je houd maar zijn drang om mij te zien een stuk minder is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:34 schreef Danny1981 het volgende:
Als je boos bent zeg je inderdaad vaak dingen die je eigenlijk niet meent. Vaak praat je dat ook uit wanneer je beide bent gekalmeerd. Maar het feit dat hij stil/weinig zegt zou je toch je vraagtekens kunnen zetten..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Echt wtf is dit voor trieste generatie![]()
![]()
![]()
Ruzie maken via whatsapp, zeuren dat emoties via whatsapp niet overkomen en dan de relatie zowat verbreken.
Reallife-contact, communiceren in het echt, hallo, bent u daar nog?
Op zich logisch. Je wilt alleen maar praten over dat voorval. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Zit je de godganse tijd met zo'n onzekere Truus op de bankquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:35 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Hij praat nu redelijk normaal, alleen valt hij erg over fouten die ik heb gemaakt en zijn eigen hoor je hem niet over.... en dan krijg je nog te horen dat hij wel van je houd maar zijn drang om mij te zien een stuk minder is...
Nee we hebben het over dat voorval gehad en daarmee is het klaar...quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:38 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Op zich logisch. Je wilt alleen maar praten over dat voorval. Daar zou ik ook geen zin in hebben. Zit je de godganse tijd met zo'n onzekere Truus op de bank
'Jullie wijven'? Wat een zwaktebod, Krea. Ik vond vanaf het begin trouwens dat hij zich als een 'wijf' opstelde met zijn gekwetst, teer zieltje dat tijd nodig heeft. Vanwege een fucking woordenwisseling via whatsapp.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:35 schreef Kreator het volgende:
...als je geen gesprek met elkaar kunt voeren, ben je sowieso al kansloos natuurlijk. Dat staat los van het feit dat zij hem gekwetst heeft en hij nu even wat tijd nodig heeft. Jullie wijve draaien het na 20 posts alweer om dat het nu ineens zijn schuld is..
Mooi. Gedraag je dan ook alsof het klaar is. Des te sneller hij ook weer de oude is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:38 schreef its_me_89 het volgende:
[..]
Nee we hebben het over dat voorval gehad en daarmee is het klaar...
Qftquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
'Jullie wijven'? Wat een zwaktebod, Krea. Ik vond vanaf het begin trouwens dat hij zich als een 'wijf' opstelde met zijn gekwetst, teer zieltje dat tijd nodig heeft. Vanwege een fucking woordenwisseling via whatsapp.
Als ik mijn vriendin nu een sms stuur met 'wat ben je toch een dikke teringhoer' dan gaat zij ook wel over de zeik. Zo simplistisch als jij het stelt is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:40 schreef Copycat het volgende:
'Jullie wijven'? Wat een zwaktebod, Krea. Ik vond vanaf het begin trouwens dat hij zich als een 'wijf' opstelde met zijn gekwetst, teer zieltje dat tijd nodig heeft. Vanwege een fucking woordenwisseling via whatsapp.
Dat zou dan ook een vreemde one way street zijn, zo'n smsje. En simplistisch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
Als ik mijn vriendin nu een sms stuur met 'wat ben je toch een dikke teringhoer' dan gaat zij ook wel over de zeik. Zo simplistisch als jij het stelt is het nu ook weer niet.
Hoax, je hebt geen vriendin.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik mijn vriendin nu een sms stuur met 'wat ben je toch een dikke teringhoer' dan gaat zij ook wel over de zeik. Zo simplistisch als jij het stelt is het nu ook weer niet.
Ja draai er maar omheen. Als je een bitch bent moet je de gevolgen accepteren. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:55 schreef Copycat het volgende:
Dat zou dan ook een vreemde one way street zijn, zo'n smsje. En simplistisch.
win.quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:50 schreef Kreator het volgende:
Gelukkig kunnen wijven ook niet ff een paar dagen hun bek houden als ze iemand hebben gekwetst. Dan moet dat maar meteen vergeven en uitgepraat worden. Laat het gewoon ff varen en delete whatsapp, fucking breezer.
En dus moet hij op zijn jankende blaartjes zitten. Het wijf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
Ja draai er maar omheen. Als je een bitch bent moet je de gevolgen accepteren. Zo simpel is het.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |