abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:34:53 #205
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99851218
Jaaaa! Dat moet gewoon! :*

Orea sta je nog op de kop tegen de muur?
pi_99852319
Kloontje, ik lees je bericht nu pas. Heel veel sterkte :* Ik kan me niet inbeelden hoe je je nu voelt en wist niet dat dergelijke zaken in je privéleven speelden. Ik ben echt sprakeloos :*
pi_99856878
Hahahaha zoiets TM! Ik heb dezelfse gedachten swings als bij Leia.. Elke 5 minuten van: 'volgens mij is het hartstikke raak' tot 'nee, het is vast niet raak, waarom zou het nu in 1 keer raak zijn?' En dat de hele dag door.

:')

Erg vermoeiend, maar hoort helaas bij de killing wachtweken :) geduld (en das niet mijn sterkste kant :P)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 23:21:11 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99858806
:D Stuiterballetje! Ik kan het me zo goed voorstellen! Nog anderhalve week lieverd! :*
pi_99859094
Ow dat wachten lijkt me zo erg Orea!!! :* Wat TM zegt!
En veel leuke dingen doen, dan lijkt de tijd sneller te gaan :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99859664
Korter hoef je toch maar te wachten?!
Ik kan niet nog 1,5e week wachten hoor :P
Vind dit net zo spannend als toen k mn eigen streepjes moest plassen :P
pi_99872719
Officieel moet ik nu nog een week wachten :P maar onofficieel vast wel iets korter, bij Leia testte ik 1 week na terugplaatsing positief.. Hoeft niet te zijn dat dat nu ook zo is, dat besef ik me wel overigens :') dus eigenlijk weet ik het echt pas zeker volgend weekend, maar misschien wel eerder (als het zo is :P)

Maar ook al neem je jezelf voor je niet gek te laten maken, je hoofd doet dat echt wel voor je :D serieus, ik betrap mezelf erop dat ik soms echt: SSSTTT tegen mezelf in mijn hoofd moet zeggen. Als ik iets voel wat ik herken van Leia dan denk ik meteen: het is zo :o maar 3 seconde later vertel ik mezelf dan maar dat er niets zo raar is als het vrouwelijk lichaam en dat het me ook prima in de maling kan nemen.

Ik dacht dat ik wel geleerd had van alle vorige terugplaatsingen :D
  zondag 24 juli 2011 @ 13:02:08 #212
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99872807
ik heb weliswaar een gewone zwangerschap gehad, maar de eerste maand proberen ging ik ook denken van ow ik denk dat ik dit voel en dat etc. Dat gedenk de hele dag kan ik me nog wel herinneren.

In ieder geval wens ik je heeeeeeel veel wachtsterkte toe Orea, in ieder geval ben je Pupo.

En natuurlijk iedereen hier heul veul sterkte & succes!!!!!!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Moderator zondag 24 juli 2011 @ 13:16:38 #213
5428 crew  miss_sly
pi_99873341
Orea, volgens mij leer je dat nooit af, haha. Dat gestuiter in alle richtingen met je gevoel en gedachten hoort zo ontzettend bij de wachtweken. En waarom het de eerste keer raak zou zijn? Nou, gewoon, omdat het kan!

Ik duim, voor jou en alle meiden hier :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_99873996
Het kan ook! En uiteraard hoop ik er ook op. Mijn vent zei al: je bent net een stroomtrein (die vergelijking ook :')) het duurt even voor je op gang bent, maar daarna :P (hoop dat ie gelijk heeft :P)

Ach, ik heb de groot verpakkingen testen weer in huis :') zowel lh als gevoelige hcg testen als kruidvat testen (testen ja :') gelijk maar 6 gekocht :')) dus ik kan vanaf morgen gaan testen (geeft me rust, maf he? Al zijn ze negatief, idee dat ik iets aan het doen ben houdt me bezig :'))
  zondag 24 juli 2011 @ 13:36:42 #215
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_99874142
Ei :D. Hoe is je temperatuur??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_99874276
Ooooooh ik hoop dat je lekker vroeg positief test Orea! ^O^

Maar laat je niet kisten als je niet meteen positief test hoor... hier was het pas op 15dpo heel licht positief... die kleine emmies hebben een hele tijd in de vriezer gezeten, het kan even duren voor ze acclimatiseren en innestelen...(maar dat weet je natuurlijk wel)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_99874634
quote:
10s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Ei :D. Hoe is je temperatuur??
Noem je me nou een ei? o|O :P

Geen idee, ik doe geen temp meten eigk.. heeft nu ook niet zoveel zin meer! Weet wel dat mijn ovu testen weer uitslaan als een gek (is dat ik na mijn eisprong vorige week heb gezien dat ie lichter werd, anders had ik gedacht dat mijn eisprong nog moest komen)... wat dat zegt weet ik eigk ook niet :') want ik heb vorige cyclussen (dat heet anders maar kom er niet op) alleen getest rond eisprong, en daarna niet.. dus misschien is ie altijd wel zo..

Weet wel dat ik bij Leia eerst 2 dagen voor de posi test een posi ovu test had.. en daarna positief testte :P maar misschien heb ik die posi test altijd wel zo (ik maak nogal veel lh aan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, ik test gewoon stug door :P

Weet ik Isla!! Ik ga pas uit van echt nee om/rond NOD ;) :)
  zondag 24 juli 2011 @ 14:05:10 #218
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99875335
:o

Orea, weet je wat?
Ik ga lekker jompelen voor je!
Gij queen of the pupo!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 24 juli 2011 @ 14:11:45 #219
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99875584
Na de ovulatiepiek zou de LH eigenlijk constant moeten blijven Orea...

Zou dus een positief signaal kunnen zijn... ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_99875729
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef flugeltje het volgende:
Na de ovulatiepiek zou de LH eigenlijk constant moeten blijven Orea...

[ afbeelding ]

Zou dus een positief signaal kunnen zijn... ;)
Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.

Enneh Orea, aan de yoga!

:P
  zondag 24 juli 2011 @ 14:18:00 #221
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99875817
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.
Ik heb door mijn miskramen erg vaak doorgetest en het is mij inderdaad ook regelmatig overkomen dat een dag voor de menstruatie er ook een licht lijntje ontstond... Maar als dat langer dan een paar dagen was luidde het altijd een positieve HCG-test in....
pi_99875891
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb door mijn miskramen erg vaak doorgetest en het is mij inderdaad ook regelmatig overkomen dat een dag voor de menstruatie er ook een licht lijntje ontstond... Maar als dat langer dan een paar dagen was luidde het altijd een positieve HCG-test in....
Tegen de tijd dat ik een HCG-test overwoog had ik altijd al een antwoord :{
pi_99876162
Nou ja, misschien is mijn test ook altijd wel zo in een maand zonder terugplaatsing.. dat weet ik dus niet :') het heeft wat dat betreft ook eigenlijk helemaal geen zin om die ovu testjes nu te doen, maar ach.. houdt me van de straat (en heb ze toch liggen :P)

Ik maak sowieso veel lh aan, vanaf dag 6 begint het streepje altijd al te verkleuren... op dag 11 is ie meestal positief (eisprong op dag 12 ongeveer) en nu blijft ie daarna dus ook redelijk gekleurd.

We zullen het zien binnenkort :P
  zondag 24 juli 2011 @ 14:34:45 #224
313574 klumsy
Lola O+
pi_99876489
Spannend Orea, hoop zo voor je dat het gelijk raak is deze ronde!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zondag 24 juli 2011 @ 17:35:52 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99884259
Nu ga ik vrijdg op vakantie, kun je dan al niet testen?
pi_99884346
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:35 schreef amaranta het volgende:
Nu ga ik vrijdg op vakantie, kun je dan al niet testen?
:D
pi_99884827
Lol! Lezen muppet! Ik ga echt wel vroegtesten dus ik denk dat ik vrijdag zeker al wel iets weet ;)

Brand je TL balk nog? :P
  zondag 24 juli 2011 @ 18:20:26 #228
14746 k_i_m
pi_99886014
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 13:48 schreef Orea het volgende:

[..]

Noem je me nou een ei? o|O :P

Geen idee, ik doe geen temp meten eigk.. heeft nu ook niet zoveel zin meer! Maargoed, ik test gewoon stug door :P

Tuurlijk wel, hij moet hoog blijven. Geen beter moment om ermee te beginnen juist! O-).
In my life
Why do I smile
pi_99886248
Maar ik weet niet hoe mijn temp normaal is :P vandaar! Kan morgenochtend wel gelijk bijdoen, ben nou toch bezig :')
  zondag 24 juli 2011 @ 18:34:02 #230
14746 k_i_m
pi_99886644
Dat maakt niet uit, als ie maar niet omlaag gaat!
In my life
Why do I smile
  zondag 24 juli 2011 @ 19:16:55 #231
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99888266
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Enneh Orea, aan de yoga!

[ afbeelding ]

:P
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links :@ .
  zondag 24 juli 2011 @ 19:27:49 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99888717
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef Orea het volgende:
Lol! Lezen muppet! Ik ga echt wel vroegtesten dus ik denk dat ik vrijdag zeker al wel iets weet ;)

Brand je TL balk nog? :P
Yep! Hij brandt nog!!!
  zondag 24 juli 2011 @ 19:28:28 #233
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99888750
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links :@ .
Nu je het zegt....
pi_99889363
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Nu je het zegt :D
pi_99900558
quote:
12s.gif Op zondag 24 juli 2011 18:34 schreef k_i_m het volgende:
Dat maakt niet uit, als ie maar niet omlaag gaat!
Nou dan ga ik vanaf morgenochtend maar eens erbij meten :P

TM!! :D nu je het zegt :') !!

Echt, als ik nu een gok zou moeten doen aangaande mijn moeheid, dan weet ik de uitslag wel ;) vorige keer weet ik dat aan de hormonen.. maar nu ;) het overvalt me regelmatig echt, en al slaap ik goede nachten, het helpt niet echt :D (gelukkig ontziet meneer me even extra wvb speenploppen en lopen als ze tussendoor komt ;) al word ik er toch niet wakker van :o)
pi_99911312
Ik ben vergeten te tempen :') niets voor mij, zit ook niet in mijn systeem.

Maar gewoon geduldig ( :') ) afwachten!
pi_99917849
Ooh.. wat is Orea geduldig (misschien helpt het als je het vaak van anderen hoort). ;)

Ik heb een beetje rare vraag. I.v.m. naderende IVF voor m'n lieve zus hebben wij het plan op gevat om een mand vol met kadotjes te maken zodat ze zodra ze in de stress zit, hormonen moet spuiten, echos moet maken, punctie moet doorstaan en (hopelijk succesvolle) terugplaatsing moet doen wat leuks/liefs/grappigs heeft om naar uit te kijken.

Nu had ik al hopen ideetjes uiteenlopend van een lief gelukspoppetje tot een maskertje of ander verzorgingsproduct, een fijne film en natuurlijk lekkere thee... maar als mensen hier nog iets hebben waarvan ze zeggen: "Ja, dat had ik in die periode heel graag willen hebben/kunnen gebruiken/heb ik gewaardeerd", dan zou ik het graag horen.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:11:42 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_99918388
Ik vind het idee lief, maar ik zou er niet op zitten wachten. Zeker omdat het een soort uitstraalt van ff nare tijd door en dan zwanger. Terwijl het voor hetzelfde geld nog wel jaren kan duren en tig terugplaatsingen vereist.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_99918450
Wat Tico zegt. Een kaartje of een bosje bloemen heb ik wel erg gewaardeerd.
  maandag 25 juli 2011 @ 13:14:43 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99918481
Mijn eerste reactie was: 'wat lief van jullie!', maar ik kan me wat Tico en pze zeggen ook wel voorstellen :Y

Maargoed, het gaat om het feit dat je wat liefs voor je zus wilt doen, en dat is natuurlijk altijd goed!
pi_99919537
Wat mij betreft ook wat Tico zegt.
Zelf zou ik alleen een kaartje, klavertje-vier of gelukspoppetje wel waarderen, verder zou het van mij niet hoeven.
Ik zou het persoonlijk ook vervelend vinden als er te direct wordt meegeleefd met het proces, maar dat kan aan mij liggen.
Maar wel lief van je. :Y

Vrijdag medicijnen afgehaald voor de IVF, gewoon twee grote zakken vol. :o

Orea, PUPO van een tweeling. O+
pi_99919885
:W Hola O+

Eerste IUI mislukt -O- We gaan weer op voor de volgende :P
Ik ga weer terug in lurkstand ;)
pi_99921087
Sjit Charmed_A. :{ -O- :( :*
pi_99921095
Koloon, succes! Wat is het veel he? Ik vond het ook schrikken. Komt goed. :*

C_A... wat jammer. Je klinkt wel sterk, op naar de volgende dan. :*

Als ik deze week ga menstrueren gaan wij deze ronde de laatste cryo ophalen. Ben benieuwd.
pi_99926565
Kahlie, ik kreeg van een vriendin op de dag van terugplaatsing-per post-het tijdschrift Flow met een kaartje:en nu lekker relaxen. Vond ik erg leuk en lief. O+ Van een andere vriendin een heel grappig boek (omdat lachen na de terugplaatsing het innestelen zou bevorderen) Dat is lief maar niet teveel. Zou niet zo'n hele mand doen inderdaad. Maar wel erg lief van je. O+

Balen CA.... -O- Je klinkt wel positief! "Gewoon"doorgaan! :*

PZE, spannund!!!!!
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_99927380
Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve woorden. Afgelopen donderdag is de uitvaart geweest van mijn lieve man, en, ook omdat hij in het vak zit (zat) was het groots, emotioneel en helemaal af. Tot deze dag stond ik helemaal strak van de adrenaline (denk ik) en vrijdag kwam het grote zwarte gat (die ik wel had verwacht, ook omdat ik 16 maanden heb 'gezorgd').

In de toespraak die mijn vriendin voor me heeft gehouden verteld over de IVF en de miskraam van een paar weken geleden en er ging een te horen en voelen schok door de ruim 300 aanwezigen.

Ik log nu even in op onze 'eigen' gebruikersnaam.
pi_99927423
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:18 schreef Ditiseenkloontje het volgende:
Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve woorden. Afgelopen donderdag is de uitvaart geweest van mijn lieve man, en, ook omdat hij in het vak zit (zat) was het groots, emotioneel en helemaal af. Tot deze dag stond ik helemaal strak van de adrenaline (denk ik) en vrijdag kwam het grote zwarte gat (die ik wel had verwacht, ook omdat ik 16 maanden heb 'gezorgd').

In de toespraak die mijn vriendin voor me heeft gehouden verteld over de IVF en de miskraam van een paar weken geleden en er ging een te horen en voelen schok door de ruim 300 aanwezigen.

Ik log nu even in op onze 'eigen' gebruikersnaam.
En daar ben ik dan. "Uit de kast'. Woensdag afspraak in het EMC, praten over de 2 cryo's (in één rietje, grrr) en een eventuele 4e IVF poging wanneer de cryo's niet meewerken.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  maandag 25 juli 2011 @ 17:23:24 #248
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99927510
Bianca, het kippenvel staat op mn armen, ik ken je niet, maar je vehraal heeft me enorm geraakt.
Ik hoop voor dat je nog een mooie kindje van Michael mag krijgen dmv de ivf behandeling. Lijkt me een hele mooie herinnering aan hem.

Wat bedoel je met dat hij in het vak zit?
  maandag 25 juli 2011 @ 17:28:04 #249
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99927639
C_A -O- je klinkt wel positief zeg :*

Koloon spannend :*

Bianca :* zo heftig zeg :'( lijkt me nu wel moeilijk zeg doorgaan met een volgende poging.

Mag ik even klagen?? Mijn lijf is echt van slag :'( vandaag 2 dgn overtijd en nee niet zwanger door de operatie afgelopen maand stond mijn hoofd niet naar sex. Mijn buik is opgezwollen en heb het idee dat het ieder moment kan uitbreken, inclusief al opkomende buikpijn. En ik voel me hondsberoerd. Keelpijn die met het vordere van de dag steeds erger lijkt te worden. Heb vanmiddag al geslapen, maar het helpt niet..
[/eindeklaagmodus]
Be happy with the little things in life
pi_99927696
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef amaranta het volgende:
Bianca, het kippenvel staat op mn armen, ik ken je niet, maar je vehraal heeft me enorm geraakt.
Ik hoop voor dat je nog een mooie kindje van Michael mag krijgen dmv de ivf behandeling. Lijkt me een hele mooie herinnering aan hem.

Wat bedoel je met dat hij in het vak zit?
Dankjewel en hij was manager uitvaartverzorging bij een grote uitvaartonderneming.
  maandag 25 juli 2011 @ 17:43:30 #251
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99928043
jeetje Bianca wat een verhaal.... fijn dat het een mooi afscheid was, maar het liefst had je natuurlijk helemaal geen afscheid willen nemen.

Ik ga duimen dat het met de cryo's/ivf lukt om toch een kindje van jullie samen te krjgen :*
  maandag 25 juli 2011 @ 17:56:35 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99928424
Bianca, jeetje...... ik heb echt de tranen in mn ogen staan van je verhaal ;(

Wat ontzettend fijn dat de uitvaart zo mooi was, en wat goed dat je vriendin je verhaal voor je heeft verteld. Ik hoop dat je heel veel steun krijgt van vrienden en familie, en dat je snel jullie kindje zult krijgen.
  maandag 25 juli 2011 @ 18:08:58 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99928786
Bianca :*

Ik ga je een heel brutale vraag stellen en als je geen antwoord wilt geven is dat helemaal prima, maar ik vroeg het mezelf even af... Ik weet vanuit een oud topic nog dat jullie juist bewust geen kinderen wilden, is dat veranderd toen de confrontatie met de eindigheid van het leven kwam of was er eerder al iets veranderd? Verder wil ik je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd, hopelijk kun je jullie grote wens alsnog tot uitvoer brengen....

Dit zijn de momenten dat ik altijd weer even extra dankbaar ben voor de dingen die ik zelf heb, meis toch wat had ik jou graag hetzelfde geluk gegund... :*
pi_99929174
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Bianca :*

Ik ga je een heel brutale vraag stellen en als je geen antwoord wilt geven is dat helemaal prima, maar ik vroeg het mezelf even af... Ik weet vanuit een oud topic nog dat jullie juist bewust geen kinderen wilden, is dat veranderd toen de confrontatie met de eindigheid van het leven kwam of was er eerder al iets veranderd? Verder wil ik je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd, hopelijk kun je jullie grote wens alsnog tot uitvoer brengen....

Dit zijn de momenten dat ik altijd weer even extra dankbaar ben voor de dingen die ik zelf heb, meis toch wat had ik jou graag hetzelfde geluk gegund... :*
Nee hoor je mag mij alles vragen. Wij hadden inderdaad een weloverdachte 'geen kinderwens' en op het moment dat we hoorden dat er uitzaaiingen waren van zijn kanker vorig jaar was mijn eerste reactie: 'ik wil een kind' en zei hij: 'ik ook'. Binnen 10 seconden was het een uitgemaakte zaak.

Ik 'hoor' hier dan ook niet echt, wij hebben het tenslotte nooit op de natuurlijke manier 'geprobeerd' en zijn meteen in de IVF gerold.

Overigens, mocht iemand de uitvaartdienst met ons verhaal daar in willen zien/horen kun je me even een pm sturen, de dienst staat met een speciale code nog een week of 4 online. En nee hoor, ik vind dat helemaal niet raar.
  maandag 25 juli 2011 @ 18:34:58 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99929550
Ik kan die reactie van jullie helemaal begrijpen eigenlijk. Geconfronteerd met dit soort trieste dingen kun je soms ineens heldere denkmomenten krijgen. Ik hoop echt dat het alsnog lukt. Is er nu iets geregeld over de resterende cryo's en eventuele nieuwe pogingen? Mag je bijvoorbeeld gewoon nog een nieuwe poging starten nu je man is overleden? (er even vanuit gaande dat er zaad in bewaring is)

En natuurlijk hoor jij hier gewoon net zo thuis als ons allemaal, het is voor jou ook allesbehalve vanzelfsprekend gegaan allemaal....

[ Bericht 1% gewijzigd door flugeltje op 25-07-2011 18:43:25 ]
pi_99930356
Bianca tranen in mijn ogen heb ik van jullie verhaal. Ik zat laatst een oud topic door te lezen en kwam een berichtje van je voor mij tegen.
Ik hoop dat ik jou ook zo'n berichtje kan sturen over een maand of 9.
pi_99931000
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan die reactie van jullie helemaal begrijpen eigenlijk. Geconfronteerd met dit soort trieste dingen kun je soms ineens heldere denkmomenten krijgen. Ik hoop echt dat het alsnog lukt. Is er nu iets geregeld over de resterende cryo's en eventuele nieuwe pogingen? Mag je bijvoorbeeld gewoon nog een nieuwe poging starten nu je man is overleden? (er even vanuit gaande dat er zaad in bewaring is)

En natuurlijk hoor jij hier gewoon net zo thuis als ons allemaal, het is voor jou ook allesbehalve vanzelfsprekend gegaan allemaal....
Het EMC weet nog niet dat hij is overleden dat vertel ik ze woensdag wanneer ik toch al langs moest komen om uitleg te krijgen over een eventuele cryoterugplaatsing. Er zijn nog 17 rietjes zaad ingevroren. Omdat het een beperkte voorraad is passen ze steeds ICSI toe en dat is per keer één rietje. Ik breng helaas per poging niet zo veel eitjes voort; het waren er steeds 3 die ook steeds uitgroeide tot 3 embryootjes.

Poging 3 hadden we ervoor gekozen er 2 terug te laten plaatsen maar hier wil het ziekenhuis (ok, wel terecht maar we baalden er wel van) niet aan meewerken, ik zou al alleen komen te staan en een tweelingzwangerschap met alle risico's van dien...

Dus wat doen ze, nu we voor het eerst embryootjes in de vriezer hebben... we vriezen ze samen in één rietje in. Ben ik nou zo slim of.... hoe ze daar mee omgaan hoor ik dan woensdag.

We hebben alles tot in den treure geregeld zodat ik gewoon door kan gaan met de pogingen. Wist je dat een kind wettelijk niet meer van je echtgenoot is wanneer het 310 dagen na zijn overlijden wordt geboren?

In België, waar ik ook al eens praten was, willen ze me trouwens niet verder helpen, pas na een half jaar na overlijden van je partner. Zoiets hebben ze in het EMC (nog) niet gezegd.
pi_99931039
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Bianca tranen in mijn ogen heb ik van jullie verhaal. Ik zat laatst een oud topic door te lezen en kwam een berichtje van je voor mij tegen.
Ik hoop dat ik jou ook zo'n berichtje kan sturen over een maand of 9.
Dankjewel FR, jullie situatie hebben we op de voet gevolgd.
pi_99931825
Bianca; wat ontzettend heftig allemaal! En zo ontzettend verdrietig dat je man nooit jullie toekomstige kindje zal kennen. Ik vind het heel knap van jullie dat jullie dit traject in zijn gegaan, ondanks dat jullie op de hoogte waren van de prognose. En ik heb respect voor jou dat je dit traject door wil zetten en alsnog een kindje wil krijgen. Ik hoop dat je wens uit mag komen! En natuurlijk hoor je ook hier, iedereen heeft haar eigen redenen waarom hier gepost wordt, maar het middel en doel is hetzelfde. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en succes!

Orea; wat ontzettend spannend! Krijg flashbacks naar mijn poging en het vroege testen. Voor mij gaf het ook rust en de bevestiging wat ik al dacht, maar ik weet natuurlijk niet hoe het zou zijn geweest als ik negatief had getest. Ik duim in ieder geval voor je!

Pze; heel veel succes, laat de laatste de beste zijn :*

C_a; wat balen dat de poging is mislukt :*

Droomvrouwtje; stom lijf, lekker even balen en lief voor jezelf zijn :*

Kahlie; het is een lief gebaar, maar eigenlijk wat de rest ook zegt. Ik heb van een vriendin een gelukspoppetje gekregen, dat vond ik heel lief en betekende heel veel voor mij gedurende het traject.
pi_99934097
Bianca, ik hoop heel hard dat je woensdag goed nieuws krijgt. :*
Wat goed van je dat je jullie wens in de dienst hebt laten vertellen. Fijn dat je nu niet meer alleen staat in jullie wens maar deze kan delen met je dierbaren.
Heel veel sterkte en heel veel geluk gewenst. :*
Ik hoop dat je hier binnenkort goed nieuws komt melden.
Je blijft toch wel in dit topic?
pi_99935193
Dankjewel Poezebeest en Koloon en ja hoor, ik blijf hier in het topic. Moet veel praten is me gezegd (tikken telt dan ook vast).
pi_99935437
Bianca, wat heftig allemaal. Veel sterkte komende tijd, ook met de cryo's en eventuele ivf. :*
  maandag 25 juli 2011 @ 21:49:40 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99937699
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef bianca en michael het volgende:
Dankjewel Poezebeest en Koloon en ja hoor, ik blijf hier in het topic. Moet veel praten is me gezegd (tikken telt dan ook vast).
Tikken telt zelfs nog meer dan praten, het opschrijven dwingt je ook meteen de boel op een rijtje te zetten ;)
  maandag 25 juli 2011 @ 21:56:55 #264
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99938070
Bianca wat onvoorstelbaar dat je lief er niet meer is. Ik wens je nogmaals heel erg veel sterkte en ik hoop dat jullie grote wens snel uit mag komen. Wat een mooi idee dat jullie toch nog samen een kindje kunnen krijgen, zo leeft hij deels ook fysiek voort en niet alleen in je herinneringen O+. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 25-07-2011 23:13:14 ]
  † In Memoriam † maandag 25 juli 2011 @ 22:40:38 #265
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_99940260
Bianca, ik hoop zo dat jullie wens voor jou in vervulling zal gaan :*
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_99949614
Heel erg veel sterkte Bianca!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_99955612
Ben weer terug van een weekend weg. Dames, dank voor de reacties O+ O+ :*

Even wat uitleg: toen ik opgenomen moest worden en geen bezoek mocht ontvangen i.v.m. stralingsgevaar hebben mijn ouders ook een mand met kadotjes voor me gemaakt. We wisten toen ook niet hoe lang mijn ziekenhuisopname zou duren, dus ze hadden hem gewoon volgemieterd. O+

Wij zijn er ons bewust van dat het niet 'hup-zwanger' gaat worden, sowieso vanwege de meerdere miskramen die ze heeft gehad, maar wilden graag een hart onder de riem steken. Vandaar dat mijn ouders zoiets hadden van: we maken ook een mand voor haar dan ze er uit pakken als ze behoefte heeft aan iets leuks. Mocht het jaren duren, dan blijven we troosten en steunen. We zijn nu ookal 3 jaar bezig helaas. -O-

Bloemen hadden we ook al bedacht, maar ja, wanneer en op welke dag dan? Vooral omdat ze liever niet heeft dat de terugplaatsingsdag bekend wordt. Kaartjes komen er zeker in PZE.

Kolonia: klavertje-vier is leuk, die had ik nog niet bedacht!

IslaBonita: Oh, een leuk lach boek, dat is ook een goed idee.

Poezebeest: gelukspoppetje is meerdere malen genoemd en stond bij ons ook op het lijstje. Die zijn zo lief.

En natuurlijk voor alle dames hier: Veel succes! *O* en Bianca sterkte met alles!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:22:26 #268
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99962741
Kan iemand me even zeggen dat ik niet zo moet dozen? Dank U! :)

SPOILER: tekst en uitleg
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99963051
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:22 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me even zeggen dat ik niet zo moet dozen? Dank U! :)

SPOILER: tekst en uitleg
SPOILER
Zeg, Doos eens niet zo! :{w
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:34:10 #270
100412 mefke79
komt goed!
pi_99963145
Flugel, ik dacht al, ik ruik karton!
Doos!

SPOILER
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99963179
oeh, misschien dan toch die streepjesregen?

blijf duimen voor jullie!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:35:08 #272
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99963188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:34 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, ik dacht al, ik ruik karton!
Doos!

SPOILER
Zowel bij Willem en Leia als nu draaien de DM-boxen overuren... :')

SPOILER
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:40:33 #273
100412 mefke79
komt goed!
pi_99963396
FLugel, om in het thema te blijven:
SPOILER
pi_99963703
Spannend Fluugs! :o
Het gaat vast in een keer goed nu. :*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:00:48 #275
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99964175
Fluugs :o In duimstand gaat!!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:02:32 #276
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99964231
Oh spannend flugeltje! Duimen draaien hier ook.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:48:11 #277
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99965867
* Stuitert
SPOILER
pi_99965942
*O* *O* Gefeliciteerd *O* *O*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:50:25 #279
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99965950
:o * heel hard meestuitert *O* *O* *O*
pi_99965984
Flugel; Duh, ik mis gewoon een hele pagina, inclusief goed nieuws van jou! Wat spannend, ik ga heel hard duimen voor een blijvertje :*

Orea; hoeveelste dag na tp zit je nu?

[ Bericht 29% gewijzigd door Poezebeest op 26-07-2011 16:58:24 ]
pi_99966070
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:48 schreef flugeltje het volgende:
* Stuitert
SPOILER
*O*
pi_99966130
Fluugs! :o *O*
pi_99966371
Fluug! O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:07:28 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99966556
Is dat een pupo test of een ovu test? Desalniettemin WOW
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:07:32 #285
100412 mefke79
komt goed!
pi_99966558
FLUUG!!! :P :P :D :D :Y *O*
pi_99966665
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:07 schreef amaranta het volgende:
Ik vermoed pupo aangezien er groot HCG op staat, geloof zelfs kruidvat 2 voor 5 euro, ziet er namelijk heel bekend uit!
pi_99967261
Whhhaaaaaa, wat gaaf Fluug!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:30:40 #288
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99967377
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:07 schreef amaranta het volgende:
KV 2 voor 5, maar ik acht mezelf pupo tot ik 12 weken onderweg ben. Iets met het verleden enzo ;)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:46:47 #289
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_99967898
Fluugs! :o *O* OMG, wat goed! Ik hoop zo dat het nu in 1x goedgaat meis :* :*
3!
pi_99968479
Fluugs wat goed O+ *O*
* Legt knoop in duimen voor de komende 8 weken
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:22:52 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99968831
Fluugje !!! Whaaaaaaaawwwhaaaaa *O*
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 26 juli 2011 @ 18:29:12 #292
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_99969003
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:

[..]

KV 2 voor 5, maar ik acht mezelf pupo tot ik 12 weken onderweg ben. Iets met het verleden enzo ;)
:* laten we hopen dat het verleden verleden tijd is, en dat we nu een supertopperplakkerbroertjeofzusje hebben!
pi_99969392
*O* vanwege PUPO voor flugeltje!
pi_99969791
Fluugs. :o
*O* *O* *O*
pi_99969835
Flugel ^O^ *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99969840
Flugel: goed bezig! :*
pi_99969981
Spannend Orea! ^O^ *duimt*

En stiekem ook nog spannend voor Flugel *nog meer duimt* *O* *O* * MorretjeTubetje lijm erbij gooit
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_99970592
Flugel *O* *O* *O* *O* *O*
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:18:05 #299
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99970723
Flugeltje *O* !!!

Orea, ook voor jou duimen we!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:32:53 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99971368
jaaaaah Flugeltje wat goed!!!!
en Orea ik duim ook voor jou hoor!
*O* *O* *O*

*terug in lurkmodus*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:41:40 #301
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99971815
Het volgende topic gaan we voor een heuse streepjesregen :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')