Noem je me nou een ei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, ik test gewoon stug door![]()
Weet ik Isla!! Ik ga pas uit van echt nee om/rond NOD![]()
![]()
Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:11 schreef flugeltje het volgende:
Na de ovulatiepiek zou de LH eigenlijk constant moeten blijven Orea...
[ afbeelding ]
Zou dus een positief signaal kunnen zijn...
Ik heb door mijn miskramen erg vaak doorgetest en het is mij inderdaad ook regelmatig overkomen dat een dag voor de menstruatie er ook een licht lijntje ontstond... Maar als dat langer dan een paar dagen was luidde het altijd een positieve HCG-test in....quote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.
Tegen de tijd dat ik een HCG-test overwoog had ik altijd al een antwoordquote:Op zondag 24 juli 2011 14:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb door mijn miskramen erg vaak doorgetest en het is mij inderdaad ook regelmatig overkomen dat een dag voor de menstruatie er ook een licht lijntje ontstond... Maar als dat langer dan een paar dagen was luidde het altijd een positieve HCG-test in....
quote:Op zondag 24 juli 2011 17:35 schreef amaranta het volgende:
Nu ga ik vrijdg op vakantie, kun je dan al niet testen?
Tuurlijk wel, hij moet hoog blijven. Geen beter moment om ermee te beginnen juist!quote:Op zondag 24 juli 2011 13:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Noem je me nou een ei?![]()
Geen idee, ik doe geen temp meten eigk.. heeft nu ook niet zoveel zin meer! Maargoed, ik test gewoon stug door![]()
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van linksquote:Op zondag 24 juli 2011 14:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt heel veel positieve LH-testen gezien vlak voor ik ongesteld werd. Maar misschien ligt voor mij daar ergens het probleem.
Enneh Orea, aan de yoga!
[ afbeelding ]
![]()
Yep! Hij brandt nog!!!quote:Op zondag 24 juli 2011 17:52 schreef Orea het volgende:
Lol! Lezen muppet! Ik ga echt wel vroegtesten dus ik denk dat ik vrijdag zeker al wel iets weet
Brand je TL balk nog?
Nu je het zegt....quote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links.
Nu je het zegtquote:Op zondag 24 juli 2011 19:16 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een bepaalde, overigens wel on-topic zijnde, associatie heeft met dat shirt van de tweede mevrouw van links.
Nou dan ga ik vanaf morgenochtend maar eens erbij metenquote:Op zondag 24 juli 2011 18:34 schreef k_i_m het volgende:
Dat maakt niet uit, als ie maar niet omlaag gaat!
En daar ben ik dan. "Uit de kast'. Woensdag afspraak in het EMC, praten over de 2 cryo's (in één rietje, grrr) en een eventuele 4e IVF poging wanneer de cryo's niet meewerken.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:18 schreef Ditiseenkloontje het volgende:
Iedereen hartelijk bedankt voor de lieve woorden. Afgelopen donderdag is de uitvaart geweest van mijn lieve man, en, ook omdat hij in het vak zit (zat) was het groots, emotioneel en helemaal af. Tot deze dag stond ik helemaal strak van de adrenaline (denk ik) en vrijdag kwam het grote zwarte gat (die ik wel had verwacht, ook omdat ik 16 maanden heb 'gezorgd').
In de toespraak die mijn vriendin voor me heeft gehouden verteld over de IVF en de miskraam van een paar weken geleden en er ging een te horen en voelen schok door de ruim 300 aanwezigen.
Ik log nu even in op onze 'eigen' gebruikersnaam.
Dankjewel en hij was manager uitvaartverzorging bij een grote uitvaartonderneming.quote:Op maandag 25 juli 2011 17:23 schreef amaranta het volgende:
Bianca, het kippenvel staat op mn armen, ik ken je niet, maar je vehraal heeft me enorm geraakt.
Ik hoop voor dat je nog een mooie kindje van Michael mag krijgen dmv de ivf behandeling. Lijkt me een hele mooie herinnering aan hem.
Wat bedoel je met dat hij in het vak zit?
Nee hoor je mag mij alles vragen. Wij hadden inderdaad een weloverdachte 'geen kinderwens' en op het moment dat we hoorden dat er uitzaaiingen waren van zijn kanker vorig jaar was mijn eerste reactie: 'ik wil een kind' en zei hij: 'ik ook'. Binnen 10 seconden was het een uitgemaakte zaak.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:08 schreef flugeltje het volgende:
Bianca
Ik ga je een heel brutale vraag stellen en als je geen antwoord wilt geven is dat helemaal prima, maar ik vroeg het mezelf even af... Ik weet vanuit een oud topic nog dat jullie juist bewust geen kinderen wilden, is dat veranderd toen de confrontatie met de eindigheid van het leven kwam of was er eerder al iets veranderd? Verder wil ik je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd, hopelijk kun je jullie grote wens alsnog tot uitvoer brengen....
Dit zijn de momenten dat ik altijd weer even extra dankbaar ben voor de dingen die ik zelf heb, meis toch wat had ik jou graag hetzelfde geluk gegund...
Het EMC weet nog niet dat hij is overleden dat vertel ik ze woensdag wanneer ik toch al langs moest komen om uitleg te krijgen over een eventuele cryoterugplaatsing. Er zijn nog 17 rietjes zaad ingevroren. Omdat het een beperkte voorraad is passen ze steeds ICSI toe en dat is per keer één rietje. Ik breng helaas per poging niet zo veel eitjes voort; het waren er steeds 3 die ook steeds uitgroeide tot 3 embryootjes.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan die reactie van jullie helemaal begrijpen eigenlijk. Geconfronteerd met dit soort trieste dingen kun je soms ineens heldere denkmomenten krijgen. Ik hoop echt dat het alsnog lukt. Is er nu iets geregeld over de resterende cryo's en eventuele nieuwe pogingen? Mag je bijvoorbeeld gewoon nog een nieuwe poging starten nu je man is overleden? (er even vanuit gaande dat er zaad in bewaring is)
En natuurlijk hoor jij hier gewoon net zo thuis als ons allemaal, het is voor jou ook allesbehalve vanzelfsprekend gegaan allemaal....
Dankjewel FR, jullie situatie hebben we op de voet gevolgd.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Bianca tranen in mijn ogen heb ik van jullie verhaal. Ik zat laatst een oud topic door te lezen en kwam een berichtje van je voor mij tegen.
Ik hoop dat ik jou ook zo'n berichtje kan sturen over een maand of 9.
Tikken telt zelfs nog meer dan praten, het opschrijven dwingt je ook meteen de boel op een rijtje te zettenquote:Op maandag 25 juli 2011 20:57 schreef bianca en michael het volgende:
Dankjewel Poezebeest en Koloon en ja hoor, ik blijf hier in het topic. Moet veel praten is me gezegd (tikken telt dan ook vast).
SPOILER: tekst en uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:22 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand me even zeggen dat ik niet zo moet dozen? Dank U!SPOILER: tekst en uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg, Doos eens niet zo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:34 schreef mefke79 het volgende:
Flugel, ik dacht al, ik ruik karton!
Doos!Zowel bij Willem en Leia als nu draaien de DM-boxen overuren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:48 schreef flugeltje het volgende:
* StuitertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
Ik vermoed pupo aangezien er groot HCG op staat, geloof zelfs kruidvat 2 voor 5 euro, ziet er namelijk heel bekend uit!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:07 schreef amaranta het volgende:
Is dat een pupo test of een ovu test? Desalniettemin WOW
KV 2 voor 5, maar ik acht mezelf pupo tot ik 12 weken onderweg ben. Iets met het verleden enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:07 schreef amaranta het volgende:
Is dat een pupo test of een ovu test? Desalniettemin WOW
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
KV 2 voor 5, maar ik acht mezelf pupo tot ik 12 weken onderweg ben. Iets met het verleden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |